Skocz do zawartości

Chell

Filar Społeczności
  • Zawartość

    1361
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    40

Ostatnia wygrana Chell w Rankingu w dniu 16 Kwiecień

Chell posiada najczęściej lubianą zawartość!

Reputacja

161 Filar społeczności

3 obserwujących

O Chell

  • Tytuł
    Back-end Developer
  • Urodziny 02/19/1999

Contact Methods

  • AIM
    Yes
  • MSN
    Yes
  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    Yes

Previous Fields

  • Team
    Marcin Fortuniak
  • Tlen
    Yes
  • Steam
    4tk
  • GG
    Yes
  • last.fm
    Forteeek
  • Użytkownik GameMaker Studio 2
    Nie
  • Użytkownik GameMaker Studio
    Nie
  • Użytkownik GameMaker 8
    Tak
  • Użytkownik GameMaker 7 i wcześniejszych wersji
    Tak
  • Użytkownik Unity
    Nie
  • Uytkownik Godot
    Nie

Profile Fields

  • Skąd
    Poznań
  • Interests
    oglądanie dobrych filmów, gra na gitarze, wychodzenie z domu na baleciki, przerzucanie naleśników

Ostatnie wizyty

34146 wyświetleń profilu
  1. M.E.A.T. – gra RPG w stylu Pixel Art

    cudo 💞 ogolnie bardzo profesjonalnie to wyglada, trzymam kciuki
  2. integracja stocków z serwisem magazynowym koszyk promocje rabaty potencjalny race condition ze wszystkim, co "daje" jakąś kasę userowi wysyłka integracja z dostawcami, chociaż najdrobniejsza, żeby user znał chociaż numer przesyłki koszty zależne od regionu / wagi przesyłki generowanie maili aktywacyjnych, maili potwierdzających zamówienie pdfów z umowami, fakturami security rejestracja, logowanie nie trzymanie haseł w plainie reset hasła ogólnie cała autoryzacja i autentykacja bramki płatnicze generowanie linków powrót usera case udany/nieudany obsługa callbacków z bramki co jakiś czas zbiorcza odpytka bramki o status wszystkich płatności, jakby callback z jakiegoś powodu nie przeszedł wygasanie płatności ogólnie licz 4 dni robocze na bramkę jeżeli już kiedyś jakąś podpinałeś + 3 dni na rzeczy, które powinny działać, bo są wg. dokumentacji, ale z jakiegoś powodu nie działają (ze 2 miesiące temu podpinałem Soisy, wymieniłem z nimi kilka maili o co chodzi, oczywiście nic mi nie umieli powiedzieć, po czym ich zjebałem że wg dokumentacji callback jest w jsonie, więc raczej nie spodziewasz się nulla w body, a dane tak naprawdę przychodzi w x-www-form-urlencoded - aż dodali to do dokumentacji) GDPR anonimizacja usera tak, żeby było legalnie, ale żeby nie tracić całych serii danych z nim związanych piszesz, że user będzie wprowadzać ilości produktów, mieć konto z danymi i w ogóle - przecież pisałeś, że tylko Ty będziesz wprowadzał treści na stronę? to jak to jest, to będzie podatne na XSS czy nie? "przygotowanie wydruku FVAT, albo ustawienie ilości w magazynie to żaden problem" - to napisz to fakturowanie, skoro na cały projekt zakładasz tydzień to pewnie z tym się wyrobisz w 2h "autorski system programu lojalnosciowego" - have fun, w firmie sporo takich tworzymy i obsługujemy, i to wszystko co piszesz (i co ja pisze) to tylko wierzchołek góry lodowej funkcjonalności programu lojalnościowego, a każdy taki system jest utrzymywany i rozwijany przez minimum 3 programistów 8-16 przyznaj się, chcesz po prostu własny Avon ale nie chcesz bulić jakiejś firmie bańki za kilka podstron edit: to totalnie brzmi jakbym cie zniechęcał, ale nie zrozum mnie źle - to, tak, jak pisze Konrad, bardzo ciekawy i rozwijający projekt, ale podchodzisz do tego wszystkiego zbyt olewczo, i zaprzegasz w to kasę klientów mimo tego, że masz zerową świadomość ryzyka
  3. Nad czym aktualnie pracujesz?

    obłędnie to wygląda, bardzo smooth i estetycznie, ogólnie super styl. proszę tutaj raportować na bieżąco jak dodasz chowańce będziesz Peterem Molyneux naszych czasów
  4. Galeria Grafik

  5. Galeria Grafik

    kozak, Dawid i łapy mistrzowskie. chyba największa gmclanowa ewolucja artystyczna
  6. Nad czym aktualnie pracujesz?

    a kinectem nie zrobisz mocapu twarzy? z mowieniem nie pomoze, ale emocji bys mial milion edit: witam panow na spotkaniu filarow spolecznosci
  7. Nad czym aktualnie pracujesz?

    ewidentnie do jakiejs gry o piratach
  8. Nad czym aktualnie pracujesz?

    jak ja Cie czlowieku szanuje, jest cos czego jeszcze nie pisales?
  9. Nad czym aktualnie pracujesz?

    otoz to moglbys juz robic Obliviona
  10. Nad czym aktualnie pracujesz?

    multipost, ale glupio edytowac po poltora doby kto zgadnie co i na co kleje?
  11. PDO prepare działa jakby miał lowercase

    no co Ty, nowo wygenerowany hash będzie zawsze wyglądał inaczej niż ten już istniejący w bazie - dlatego porównuje się plaina z hashem przez password_verify nie da się, musisz ściągnąć usera z bazy po loginie i z poziomu PHP porównać hasło z hashem ogólnie lowerowanie loginu przy każdej próbie logowania to kiepski pomysł. Ogólnie robi się to tak, że loginy są case sensitive, ale obok nich jest pole username_canonical, gdzie jest już login znormalizowany - wszystko lowercasem. Przy rejestracji normalizujesz login i sprawdzasz czy istnieje taki username_canonical i już. Przy okazji artykuł jak złe rozegranie transformacji loginu może napsocić - https://labs.spotify.com/2013/06/18/creative-usernames/ (long story short - najprościej jeszcze ograniczyć loginy do znaków ASCII)
  12. Otwórz dane exe na linuxie i zamknij w wybranym momencie

    to podawaj szerszą ścieżkę, np `mono katalog1/plik.exe', wtedy podajesz `pkill mono katalog1/plik.exe`. A jeżeli to też jest za mało, to jest bardzo duża szansa że mono zwraca PID - w takim wypadku przechowuj to PID, i później możesz rzeczony proces zabić przez `kill -9 [pid]`
  13. Otwórz dane exe na linuxie i zamknij w wybranym momencie

    nie wiem jak wyglada mono, strzelam ze cos mniej lub bardziej w stylu `mono parszywa12.exe`, wiec czemu nie `pkill mono parszywa12.exe`?
  14. Glorious: Companions

    nie przejmuj się, w Mount & Blade: Warband zamiast części tych ficzerów jest NPC mówiący "feature not yet implemented", a gra jest super
  15. Nad czym aktualnie pracujesz?

    może głupie pytanie, ale nigdy nie wiesz - to jest na fizycznego n-gage, czy tylko jako hipsterska ramka?
×