Skocz do zawartości

TeeGee

Użytkownicy
  • Zawartość

    1461
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    3

Ostatnia wygrana TeeGee w Rankingu w dniu 14 Luty

TeeGee posiada najczęściej lubianą zawartość!

Reputacja

12 Dobry człowiek

O TeeGee

  • Tytuł
    Master of Posts
  • Urodziny 04/05/1985

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.moacube.com

Previous Fields

  • Team
    MoaCube
  • GG
    2926754
  • Nagrody
    Najlepsza Gra (CA 2012)

Profile Fields

  • Skąd
    Warszawa
  • Płeć
    Male
  • Interests
    Robię gry.

Ostatnie wizyty

28254 wyświetleń profilu
  1. Cinders

    Dalej robię w GMie. Muszę przyznać, że teraz po machnięciu tego portu mój romans z Game Makerem ogólnie trochę odżył, bo naprawdę bezproblemowo to poszło.
  2. Cinders

    Wody...
  3. Cinders

    No siema. Moja gra jest na konsoli Nintendo i czuję dobrze.
  4. Cinders

    Może zrobię później GIFora a może nie! W każdym razie śmiga jak złoto i nie było z tym wiele roboty poza dodaniem obsługi padem. Na touchscreenie dało się przejść całość od pierwszego odpalenia.
  5. Cinders

    Milion lat tu nie wbijałem, ale co mi tam - mam ochotę się pochwalić:
  6. Bonfire

    Jak przegrywać, to ze stylem! Ogólnie teraz robię trochę testów wśród znajomych i na razie feedback jest bardzo fajny. Za to już widzę, że nawet proceduralnie generowana gra wymaga jakiegoś quest loga i innych mechanizmów śledzenia progresji.
  7. Bonfire

    Haha, ale ja naprawdę wiem jak to zrobić - po prostu nie mam czasu (czytaj: ochoty, żeby męczyć się znowu z Solstice i Cinders zamiast klepać Bonfire).
  8. Bonfire

    Haha, gdybym miał złotówkę za każdego znajomego, który mi to mówi, to mógłbym puszczać Bonfire jako freeware. A wersji mobilnych naszych VN nie ma, bo lenistwo. Na tym etapie już nie mam innych wymówek.
  9. Bonfire

    Mapka z questami w zawrotnych FPSach!
  10. Bonfire

    Szkoda :(. Choć może się zmieniło w dwójce, bo pamiętam, że cośtam poprawiali. Spine'a i tak mamy, więc niby można sprawdzić, ale owszem - już nie w tej grze. I tak powstaje milion lat i pora na wersję Early Access, żeby zobaczyć czy kogoś w ogóle to interere.
  11. Bonfire

    Nie w tym. Tu tury są bardzo szybkie (bo jedno kliknięcie), do tego na zakładkę. Poza momentami, że się namyślasz, praktycznie cały czas postacie wymieniają ataki.
  12. Bonfire

    Spine ładnie wspiera. Ale to jest ostateczność, bo to naprawdę sporo roboty. Na razie szukam rozwiązania "good enough". Bo wiecie - zapętlony gif, w którego można się wgapiać pozwala wyłapać takie problemy. A normalnie rzadko widzi się postacie stojące w miejscu przez dłuższy czas i raczej się jest zajętym myśleniem co kliknąć.
  13. Bonfire

    Ktoś jeszcze coś w sprawie tego nowego idle?
  14. 15 lat GMCLANu - świętujemy ?

    Dla mnie każde miejsce dobre, pod warunkiem, że to Warszawa ;). Dodatkowa zaleta: na miejscu jest już sporo osób, więc przynajmniej podstawowa frekwencja zapewniona.
  15. Bonfire

    A powiedzcie mi - w sprawie samego rozciągania się - czy coś takiego wygląda Wam lepiej/naturalniej?
×