Skocz do zawartości

TeeGee

Użytkownicy
  • Zawartość

    1461
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    4

Ostatnia wygrana TeeGee w Rankingu w dniu 20 Maj

TeeGee posiada najczęściej lubianą zawartość!

Reputacja

14 Dobry człowiek

O TeeGee

  • Tytuł
    Master of Posts
  • Urodziny 04/05/1985

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.moacube.com

Previous Fields

  • Team
    MoaCube
  • Nagrody
    Najlepsza Gra (CA 2012)
  • Użytkownik GameMaker Studio 2
    Tak

Profile Fields

  • Skąd
    Warszawa
  • Interests
    Robię gry.

Ostatnie wizyty

28388 wyświetleń profilu
  1. czemu nie pracujesz w branży

    Hobby zamienione w pracę przestaje być hobby. Zapieprzanie po 10+h dziennie w biurze potrafi każdą rzecz obrzydzić. Ale ogólnie tak - gamedev ma kijowe stawki w porównaniu do reszty IT właśnie ze względu na ten mityczny status "dream job". Nie idziesz do korpo klepać pehapa, bo to kochasz, tylko bo szukasz dobrze płatnej i stabilnej roboty. Do gamedevu idziesz, bo o jprdl będę robił wiedźmin island 4 mogą mi płacić nawet w orzechach!!! Choć pewnie wraz ze starzeniem się kadr i nagłaśnianiem różnych patologii sytuacja się poprawi. Nawet od moich początków dużo już się zmieniło.
  2. czemu nie pracujesz w branży

    Pensje w gamedevie są generalnie takie sobie poza stanowiskami z topki. Małe firmy płacą od 2.5k do 6k na rękę (zwykle na umowie o dzieło). W dużych widełki są większe, ale stawka godzinowa może wcale nie wychodzić tak dobrze ze względu na crunch. Jak ktoś ma ochotę, to CDP jakiś czas temu robił badania na ten temat. Wynagrodzenia są gdzieś w drugiej połowie PDFa.
  3. czemu nie pracujesz w branży

    A ja nadal klepię sobie gierki z domu. Czyli praca jednocześnie w branży i z dala od niej, co bardzo mi odpowiada.
  4. Cinders

    Dalej robię w GMie. Muszę przyznać, że teraz po machnięciu tego portu mój romans z Game Makerem ogólnie trochę odżył, bo naprawdę bezproblemowo to poszło.
  5. Cinders

    Wody...
  6. Cinders

    No siema. Moja gra jest na konsoli Nintendo i czuję dobrze.
  7. Cinders

    Może zrobię później GIFora a może nie! W każdym razie śmiga jak złoto i nie było z tym wiele roboty poza dodaniem obsługi padem. Na touchscreenie dało się przejść całość od pierwszego odpalenia.
  8. Cinders

    Milion lat tu nie wbijałem, ale co mi tam - mam ochotę się pochwalić:
  9. Bonfire

    Jak przegrywać, to ze stylem! Ogólnie teraz robię trochę testów wśród znajomych i na razie feedback jest bardzo fajny. Za to już widzę, że nawet proceduralnie generowana gra wymaga jakiegoś quest loga i innych mechanizmów śledzenia progresji.
  10. Bonfire

    Haha, ale ja naprawdę wiem jak to zrobić - po prostu nie mam czasu (czytaj: ochoty, żeby męczyć się znowu z Solstice i Cinders zamiast klepać Bonfire).
  11. Bonfire

    Haha, gdybym miał złotówkę za każdego znajomego, który mi to mówi, to mógłbym puszczać Bonfire jako freeware. A wersji mobilnych naszych VN nie ma, bo lenistwo. Na tym etapie już nie mam innych wymówek.
  12. Bonfire

    Mapka z questami w zawrotnych FPSach!
  13. Bonfire

    Szkoda :(. Choć może się zmieniło w dwójce, bo pamiętam, że cośtam poprawiali. Spine'a i tak mamy, więc niby można sprawdzić, ale owszem - już nie w tej grze. I tak powstaje milion lat i pora na wersję Early Access, żeby zobaczyć czy kogoś w ogóle to interere.
  14. Bonfire

    Nie w tym. Tu tury są bardzo szybkie (bo jedno kliknięcie), do tego na zakładkę. Poza momentami, że się namyślasz, praktycznie cały czas postacie wymieniają ataki.
  15. Bonfire

    Spine ładnie wspiera. Ale to jest ostateczność, bo to naprawdę sporo roboty. Na razie szukam rozwiązania "good enough". Bo wiecie - zapętlony gif, w którego można się wgapiać pozwala wyłapać takie problemy. A normalnie rzadko widzi się postacie stojące w miejscu przez dłuższy czas i raczej się jest zajętym myśleniem co kliknąć.
×