Skocz do zawartości

nowy_user

Użytkownicy
  • Zawartość

    175
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

Ostatnia wygrana nowy_user w Rankingu w dniu 3 Marzec

nowy_user posiada najczęściej lubianą zawartość!

Reputacja

16 Dobry człowiek

O nowy_user

  • Tytuł
    Minor User

Previous Fields

  • Użytkownik GameMaker Studio 2
    Nie
  • Użytkownik GameMaker Studio
    Nie
  • Użytkownik GameMaker 8
    Nie
  • Użytkownik GameMaker 7 i wcześniejszych wersji
    Nie
  • Użytkownik Unity
    Nie
  • Uytkownik Godot
    Nie

Ostatnie wizyty

1888 wyświetleń profilu
  1. Szukam programu

    Dzięki za podpowiedź niestety nie mogę połączyć się ze swoim PC , gdy próbuje się połączyć za pomocą MACA to wyskakuje błąd ( na MACu), że mój PC z którym próbuje się połączyć jest niepodłączony do internetu ( a na pewno jest), albo nie ma uruchomionego programu ( a na pewno ma) . Mam w ustawieniach zaznaczone, że zezwalam na zdalną kontrolę komputera... czy ktoś zna jakieś alternatywy dla Team Viewera oraz Microsoft Remote Desktop?
  2. Szukam programu

    Hej, szukam programu, który pozwoliłby mi na zdalną kontrolę nad kompuuterem ( PC z windowsem ) za pomocą Macbooka. Do tej pory używałem TeamViewer'a ale niestety, program 'wykrył' , że używam go do celów komercyjnych ( co jest nieprawdą! ) i mam zablokowany dostęp - musz wykupić licencję (najtańsza to 115 zł miesięcznie). Próbowałem użyć Pythonowego sktryptu z githubu : https://gist.github.com/idarek/9f121fa63106ef0224372e563c809830 , ale gdy otwieram go przez Python Launcher, to wyskakuje mi info, że muszę odpalić skrypt z root;a . Gdy odpalam skrypt z konsoli, wyskakuje info 'command not found'. W związku z tym pewnie będę musiał poszukać innego programu, może znacie jakąś dobrą , najlepiej darmową ( albo chociaż tanią ) alternatywę dla TeamViewera. Ważne jest to , abym miał możliwość połączenia się za pomocą MacBooka z PC. pozdrawiam, nowy_user!
  3. Temat zbiorczy na drobnostki

    Rzeczywiście , umknęło mi to , dzięki za pomoc !
  4. Temat zbiorczy na drobnostki

    Hej, mam pytanie, chciałbym zapisać sobie pewne statsy do pliku txt, z możliwością wyboru folderu, gdzie plik zostanie zapisany. Używam następującego kodu: var _file; _file = get_save_filename("project|*.txt", ""); if _file != "" { file_text_open_write(_file) file_text_write_string(_file, _savedane); file_text_close(_file); } } Program jednak crashuje z informacją: Nie rozumiem, zrobiłem wszystko tak jak jest przedstawione w manualu... czy o czymś zapomniałem? Pozdrawiam, nowy
  5. json, ds_map i wartość undefined.

    Działa, że też na to sam nie wpadłem Dzieki Gnysek !
  6. Witajcie, Tworzę aplikację, w której do tej pory miałem zaimplementowany system savów oparty na pliku ini zawierającym szereg zmiennych, które były zaczytywane przy kolejnym uruchomieniu aplikacji. Jak wiecie przy użyciu funkcji ini_read_string oraz ini_read_real podajemy 3 wartości: (section, key, default). Ta ostatnia - default - jest prawdziwym zbawieniem, ponieważ w przypadku braku możliwości zaczytania danej wartości ( np. Z powodu usunięcia pliku, albo co bardziej istotne - z powodu aktualizacji aplikacji, gdzie dochodzą nowe zmienne) przypisuje wartość którą sobie ustalimy wcześniej. Działało to wyśmienicie i byłem zadowolony z mojego systemu. Muszę ten system jednak zmienić, ponieważ chce przechowywać dane w chmurze, i najlepszy do tego jest skorzystanie z ds_map i wygenerowanie stringa json. Problem pojawia się, gdy próbuję odczytać dane. Po użyciu funkcji json_decode otrzymujemy ds_mapę, z której możemy dowolnie sczytywać zmienne, ale niestety funkcja ds_map_find_value(id,key) , nie daje możliwości wpisania zmiennej default. Okazuje się, że gdy nie uda się znaleźć danego ‘key’ to przypisana wartość to ‘undefined’ co ma druzgocące skutki i potem crashuje aplikację. I teraz pytanie, czy ja muszę ręcznie , po wczytaniu zmiennych pozmieniać wszystkie ‘undefined’ czyli napisać kod w stylu: var _default=0; If zmienna1 == null zmienna = _default; If zmienna2 == null zmienna2 = _default; If zmienna3 itd.. Czy może jest jakiś szybszy sposób na przypisanie domyślnej wartości dla zmiennej, która nie znalazła ‘keya’ przy wyszukiwaniu z mapy?
  7. HTML5 i przycisk "wstecz"

    Wygląda na to, że działa! obyło się bez setInterval - samo setTimeout wystarczyło Wielkie dzięki za pomoc! Teraz już nikt nie wyłączy mojej aplikacji przypadkowo pozdrawiam nowy_user
  8. HTML5 i przycisk "wstecz"

    hm.. otworzyłem konsolę, i wpisałem window.onbeforeunload, wyszło coś takiego: Jak dla mnie to losowy ciąg znaków, ale może Gnysek ty coś więcej tu widzisz?
  9. HTML5 i przycisk "wstecz"

    @gnysek , sprawdziłem konsolę, mam coś takiego : Rzeczywiście dopisało do </script> == $0 . Co to może oznaczać?
  10. HTML5 i przycisk "wstecz"

    Robiłem testy, niestety ale ten kod: <!-- Run the game code --> <script type="text/javascript" src="html5game/f1_mobile.js?NLHYB=419161947"></script> <script>window.onload = GameMaker_Init;</script> sprawia, że kod z wyświetlającym się okienkiem nie pojawia się przy kliknięciu wstecz... czy mam jakieś alternatywy dla tego rozwiązania? Pozdrawiam, nowy_user
  11. HTML5 i przycisk "wstecz"

    ale ja testuję nawet na chromie desktopowym i jest to samo, gdy kod jest wpisany do pustego pliku indexu, to pop-up jest, jak wpisuje kod do pliku index z całym inwentarzem wygenerowanym przez GMa, to wtedy pojawia się problem i okienko się nie wyświetla
  12. HTML5 i przycisk "wstecz"

    Mi też działa, jak nie ma tam GMowej gry, też ten pop-up się pojawia. Problem gdy kod chcę umieścić w pliku index stworzynym przez GMa, wtedy przeglądarka nie reaguje na ten kod
  13. HTML5 i przycisk "wstecz"

    Hmm no to nie wiem co jest nie tak, przedstawiam poniżej kod: <!DOCTYPE html> <html lang="en"> <head> <!-- Generated by GameMaker:Studio http://www.yoyogames.com/gamemaker/studio --> <meta http-equiv="X-UA-Compatible" content="IE=edge" /> <meta http-equiv="pragma" content="no-cache"/> <meta name="apple-mobile-web-app-capable" content="yes" /> <meta name ="viewport" content="width=device-width, initial-scale=1.0, maximum-scale=1.0, user-scalable=0" /> <meta name="apple-mobile-web-app-status-bar-style" content="black-translucent" /> <meta charset="utf-8"/> <!-- Set the title bar of the page --> <title>Created with GameMaker: Studio</title> <!-- Set the background colour of the document --> <style> body { background: #000000; color:#cccccc; margin: 0px; padding: 0px; border: 0px; } canvas { image-rendering: optimizeSpeed; -webkit-interpolation-mode: nearest-neighbor; -ms-touch-action: none; margin: 0px; padding: 0px; border: 0px; } :-webkit-full-screen #canvas { width: 100%; height: 100%; } div.gm4html5_div_class { margin: 0px; padding: 0px; border: 0px; } /* START - Login Dialog Box */ div.gm4html5_login { padding: 20px; position: absolute; border: solid 2px #000000; background-color: #404040; color:#00ff00; border-radius: 15px; box-shadow: #101010 20px 20px 40px; } div.gm4html5_cancel_button { float: right; } div.gm4html5_login_button { float: left; } div.gm4html5_login_header { text-align: center; } /* END - Login Dialog Box */ :-webkit-full-screen { width: 100%; height: 100%; } </style> </head> <body> <div class="gm4html5_div_class" id="gm4html5_div_id"> <!-- Create the canvas element the game draws to --> <canvas id="canvas" width="1511" height="850"> <p>Your browser doesn't support HTML5 canvas.</p> </canvas> </div> <!-- Run the game code --> <script type="text/javascript" src="html5game/f1_3.js?NWHAC=158296150"> </script> <script>window.onload = GameMaker_Init;</script> <script> function myConfirmation() { return 'Are you sure you want to quit?'; } window.onbeforeunload = myConfirmation; </script> </body> </html> Tutaj dodałem ten kod prawie na samym końcu, ale próbowałem też na samym początku i bez skutku...
  14. HTML5 i przycisk "wstecz"

    Niestety kod nie działa, wpisałem go do sekcji <script> do strony index.html (tej która jest tworzona przy generowaniu gry w HTMLu), następnie wrzuciłem na serwer i cóż... wciskam wstecz i normalnie przechodzi mi do wcześniejszej storny.
  15. HTML5 i przycisk "wstecz"

    Hej tworzę sobie dla rozluźnienia gierkę w module HTML5 (gm 1.4) i mam jeden problem. Korzystając ze smartfona i otwierając gierkę na stronce, bardzo łatwo jest nieopatrznie kliknąć przycisk wstecz (ten wbudowany w telefonie, w prawym dolnym rogu urządzenia) i stracić cały zapis gry . Czy jest jakiś sposób, aby zablokować taką możliwość, albo aby pojawił się pop-up w stylu: “Czy na pewno chcesz cofnąć stronę? “Albo coś w tym stylu? Podejrzewam, że nie , bo to już zależy od oprogramowania telefonu, ale warto zapytać. Innym sposobem byłoby zapisanie stanu gry, i nawet niechcący klikniemy sobie wstecz, to szybko moglibyśmy pwrócić do poprzedniego momentu, ale problemem jest to, że gierkach htmll5 nie można zapisać stanu gry
×