Skocz do zawartości

nowy_user

Użytkownicy
  • Zawartość

    221
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    5

Ostatnia wygrana nowy_user w Rankingu w dniu 29 Czerwiec

nowy_user posiada najczęściej lubianą zawartość!

Reputacja

21 Mała Cegła Społeczności

O nowy_user

  • Tytuł
    Major User

Previous Fields

  • Użytkownik GameMaker Studio 2
    Nie
  • Użytkownik GameMaker Studio
    Nie
  • Użytkownik GameMaker 8
    Nie
  • Użytkownik GameMaker 7 i wcześniejszych wersji
    Nie
  • Użytkownik Unity
    Nie
  • Uytkownik Godot
    Nie

Ostatnie wizyty

3888 wyświetleń profilu
  1. Gmclan - wersja mobilna

    Swoją drogą Gmclan w ogóle wymaga odświeżenia, jest mnóstwo zakładek, które są rzadko kiedy klikane. Np. GMCzat - wątpie, aby ktoś tam zaglądał od czasu wprowadzenia Discorda, no może tylko Ci najstarsi użytkownicy jak Ranma, Sly, Choosen, Woock siedzą sobie tam z dala od innych i przypominają sobie stare, dobre czasy. Natomiast reszta userów - w ogóle tego nie klika, ta zakładka jest do wywalenia. Ogólnie jest za dużo tekstu, zbyt dużo opcji, jak ktoś nowy przychodzi, to może mieć poczucie przeładowania, zwłaszcza jak korzysta z telefonu. Tu by trzeba było popracować nad UI. Może zróbmy jakiś konkurs na nowe UI dla Gmclanu, gdzie będzie można wysyłać swoje projekty, a wygrany zgarnie np. roczną licencje na konsole dla GMS2 ? Teraz są promocje, więc wiele by to nie kosztowało, a może ktoś by stworzył świeży design, który nadałby nowe oblicze naszemu ulubionemu portalowi.
  2. wspólna gra

    No chyba, że zmienimy nieco plan i robimy wspólnymi siłami grę planszową? Mam pomysł na szachy 2.
  3. wspólna gra

    Słuchajcie, wpadł mi pomysł do głowy, może zlećmy to jakiemuś software house'owi? Przecież zanim wszyscy nauczymy się metodologii Scrum czy Agile, zanim zaczniemy pisać w jednym standardzie kodu, wyznaczymy scope prac itd. to miną wieki. Serio, szybciej ( i pewnie koniec końców taniej) pójdzie jak zatrudnimy profesjonalny software house. Przynajmniej nie będzie trzeba po godzinach siedzieć i klepać kod. Tym bardziej, że ostatnio pogoda coraz lepsza i mało komu chce się siedzieć przed kompem w wolnym czasie.
  4. No owszem, może to trochę rzutować na FPSy, ale zakładając że gracze będą uruchamiali grę na normalnym sprzęcie z lat 2015 - 2020, a nie na pegasusie z bazaru z lat 80' to wszystko powinno być ok.
  5. Gmclan - wersja mobilna

    Nieprawda, ja często zaglądam na telefonie, nawet wtedy gdy nie mam otwartego GameMakera. Choćby po to, żeby zobaczyć newsy, nowe shouty itd.
  6. Gmclan - wersja mobilna

    Forum jest ok, ale strona główna - to trzeba mieć sokoli wzrok, żeby coś przeczytać. Tematy w rubryce "Nowości z forum" są bardzo słabo widoczne, trzeba przybliżyć, żeby coś przeczytać. Można odnieść wrażenie, że responsywność Gmclanu polega po prostu na pomniejszeniu wersji na PC.
  7. Gmclan - wersja mobilna

    Cześć chłopaki, czy mamy w planach stworzenie wersji mobilnej GMClanu? Ciężko korzysta się ze stronki na telefonie, wszystko jest takie małe..
  8. wspólna gra

    No nie wiem, lepiej zrobić to porządnie, żeby nie było sytuacji, że za pół roku stwierdzimy, że olewamy temat, i wpakujemy w to sporo czasu i pieniędzy i nic z tego nie wyjdzie. Na pewno potrzebujemy Jakiegoś PMa, który będzie tym zarządzał, ale też tworzył wizję produktu itd. Przydałaby się też osoba z zacięciem biznesowym, która będzie ogarnięta w temacie najnowszych trendów, żebyśmy się nie wpakowali w jakiś gatunek gry, który jest mało popularny. Przydałby się też jakiś analityk danych. No i osoba do relacji z inwestorami lub do crowdfundingu jakiś business developer czy też marketingowiec . Jeśli się już za to bierzemy, to zróbmy to porządnie, inaczej to strata czasu.
  9. wspólna gra

    Dokładnie, dodam też, że aby to wszystko miało ręce i nogi powinniśmy mieć PMa, który zarządza całym projektem, ustawia backlog, tworzy roadmapę itd, do tego, cały projekt powinien być przeprowadzana w metodyce SCRUM, więc każdy członek projektu powinien się najpierw zapoznać co to jest. Powinniśmy się spotykać na video callach raz na dwa tygodnie, omawiać bieżący sprint itd. Trzeba będzie założyć konto na JIRA, żeby to jakoś ogarnąć. Być może trzeba będzie zatrudnić Scrum Mastera - pytanie, kto za to zapłaci. Kolejna sprawa, testerzy. To też są kolejne koszty. Jak widać, nie bez przyczyny sofware housy każą swoim klientom płacić jak za zboże, bo stworzenie produktu cyfrowego, czy to gra czy apka to coś więcej niż tylko klepanie kodu.
  10. wspólna gra

    Jak dla mnie to brzmi jak nieźle zakręcona gra, która mogłaby zarobić niezłą kasę na steamie, zwłaszcza, że będą tam cycki. Lepiej od razu ustalić jak dzielimy się kasą, żeby potem nie było problemów. Nie chciałbym, żeby powtórzyła się historia, którą dobrze znamy z "Przygód Pana Pacia". Wyciągnijmy lekcję i nie popełniajmy tych samych błędów.
  11. wspólna gra

    uu to GMS2 obsługuje GITa? czemu nikt nic o tym nie mówił?
  12. wspólna gra

    w jakiej wersji? Nie każdy ma GMS2, a ci co mają to jedni korzystają z 2.3 inni nie. Jaki typ gry? Jeden lubi sportowe, inny Mmorpg, a jeszcze ktoś inny symulatory lotnicze. No i najważniejsze, jaki będzie podział zysków ze sprzedaży? Czy udziały będą przydzielane proporcjonalnie do napisanych linijek kodu? Co w tedy w takim razie z przygotowywanymi sprite'ami i dźwiękami? Rozpisz to wszystko dokładnie, a może ktoś będzie chętny
  13. eee... takie płaskie sprite'y w środowisku 3d strasznie lipnie wyglądają. Przecież najnowszy gms ma możliwość importu modeli z 3dsmaxa i blendera, więc po co kombinować?
  14. wspólna gra

    Był już taki projekt, bodajże jeszcze za czasów drewnianego Gmclanu, albo zaraz po wejściu nowego. Miał to być RPG manager, z mitologicznymi stworami. Niestety, nie wiele informacji znajduje się na forum na temat tego projektu, ponieważ większość rzeczy była ustalana na GM czacie ( tak - kiedyś coś takiego było), oraz na Gadu - Gadu. Niestety, projekty nie wypalił, pomimo, że zaangażowane były największe gwiazdy GMClanu m.in. Tymon i Marmot. Skoro tamto pokolenie nie dało rady, to - oczywiście nie chcę podcinać skrzydeł - tym bardziej teraz się nie uda. Druga sprawa: GM nie ma odpowiedniej infrastruktury, aby kilka osób pracowało zdalnie nad jednym projektem. Ktoś coś rob,i uploaduje, ktoś to pobiera itd... a co jak dwie osoby równocześnie pobiorą projekt, i zaczną nanosić swoje zmiany? Wtedy powstaną dwie wersję, żadna nie będzie kompletna....sorry, ale nie tak to powinno wyglądać. Wszystkie aktualizacje powinny się zapisywać w chmurze, i po odpaleniu projektu te zmiany powinny być automatycznie pobierane.
  15. Pomoc w rysowaniu gui.

    Wczoraj czytałem Wasz wątek na Discordzie ( GoliBroda to Ty, tak?) i jestem trochę sceptyczny co do tego pomysłu. Pamiętam, jak robiłem aplikację w GMie z systemem logowania, rejestracji i zapisu danych w bazie danych mySQL. Zapisywałem je własnie w formie JSONa. O ile z zapisem nie było problemu, to pojawiały się one przy wczytaniu danych, zwłaszcza gdy JSON zajmował dużo pamięcia ( nie pamiętam już dokładnie, chyba przy 10 mb zaczynały się problemy).
×