
PsichiX
Użytkownicy-
Zawartość
5924 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
-
Wygrane w rankingu
12
Ostatnia wygrana PsichiX w Rankingu w dniu 3 Kwiecień 2018
PsichiX posiada najczęściej lubianą zawartość!
Reputacja
79 Duża Cegła Społeczności
O PsichiX
-
Tytuł
Szpan Bot
- Urodziny 09/20/1989
Contact Methods
-
Website URL
http://psichix.io
Previous Fields
-
Team
Psiksa Riksza
-
GG
5745342
-
Nagrody
🏆Najlepszy silnik/przyklad (CA 2017)
🏆Najlepszy silnik/przyklad (CA 2014)
🏆Najlepszy przyklad/silnik/artykul (CA 2013)
🏆Najlepszy silnik (CA 2010)
🏆Najbardziej pomocny uzytkownik (Tymony 2009)
🏆Najbardziej pomocny uzytkownik (Tymony 2008) -
last.fm
PsichiX
-
Użytkownik GameMaker Studio 2
Nie
-
Użytkownik GameMaker Studio
Tak
-
Użytkownik GameMaker 8
Nie
-
Użytkownik GameMaker 7 i wcześniejszych wersji
Tak
-
Użytkownik Unity
Tak
-
Uytkownik Godot
Tak
Profile Fields
-
Skąd
z bagien
-
Płeć
Mężczyzna
Ostatnie wizyty
77989 wyświetleń profilu
-
nie ma. poza tym, nie wiem, czy w ogole oplacalnym jest utrzymywanie wsparcia dla wymarlej architektury prockow.
-
0.5 sekundy to bardzo duzy lag. gnyska sugestia najdokladniejsza jest.
-
Imagine Dragons - Radioactive - Cover w filmowym stylu
PsichiX odpowiedział Nirvan ⇒ temat w Muzyka i dźwięk
Talent nie istnieje - wszyscy jestesmy rzemieslnikami, a ja licze na postepy! -
Imagine Dragons - Radioactive - Cover w filmowym stylu
PsichiX odpowiedział Nirvan ⇒ temat w Muzyka i dźwięk
Podbij głośność wokalu i podbij basy, a początek powinieneś śpiewać mniej nosem, a więcej gardłem, co pół minuty później zrobiłeś. jest fajnie, dupy nei urywa, ale jest potencjał. -
Założyć projekt na githubie, wybrać dogodną Ci licencję (MIT zakłada, że każdy może zrobić z projektem co chce, GPL nakłada pewne restrykcje używania - generalnie lepiej, jak przeczytasz zasady obu i zmodyfikujesz licencję tak, żeby nikt nie mógł wziąć projektu i sprzedać jak swoje, tyle że Ty też nie powinieneś czerpać z tego projektu profitów, jeśli chcesz aby ktoś pomagał). Publikujesz i na grupach gamedevowych oferujesz, że masz projekt i każdy może się dołączyć do produkcji, zapewniasz że gra będzie darmowa, że chcesz pomocy bo sam nie dasz rady skończyć. nie gwarantuje, że ktoś od razu się odezwie, zależy to od stanu projektu, kodu, assetów. Pisz tylko konkrety, kto jest potrzebny i do czego. Tylko konkrety.
- 4 odpowiedzi
-
- adventure time
- bmo
-
(i 6 więcej)
Oznaczone tagami:
-
największe szanse na rozwój w takim wypadku będzie miało jako projekt Open Source. Serio.
- 4 odpowiedzi
-
- adventure time
- bmo
-
(i 6 więcej)
Oznaczone tagami:
-
zajebiste!
-
A ja moge opowiedziec cos o tym, jak sie toczy zycie na tej wsi, gdy siedzisz grube lata w branzy it/growej (glownie Krakow) i jak sie w niej utrzymac zwlaszcza na poczatku, co najpewniej zjebiesz po drodze i jak nie umrzyc z glodu - o ile kogos to zainteresuje, gdy juz skonczycie temat "czemu nie wyszlo" : D
- 69 odpowiedzi
-
- perspektywy
- przyszlosc
-
(i 7 więcej)
Oznaczone tagami:
-
co do robienia gier na vite, pare lat temu jak bawilem sie konsolka, znalazlem toolchain od playstation wraz z IDE i emulatorem, w ktorym mozna bylo zakodowac (chyba nawet w c#) aplikacje na nia. Wtedy PS udostepnialo swoje SDK, ale nie widze go teraz, tylko jakas wersja homebrew: https://vitasdk.org/ EDIT: To nazywalo sie albo PlayStation Mobile, albo PlayStation Studio/Suite
-
ale szukasz gier, czy materiałów na temat, jak takie robić?
-
tak jak mowilem: projekt jest niekompatybilny z v3 i wymaga calkowitego przepisania.
-
Projekt jest zrobiony na v2, a te nie sa kompatybilne - musisz recznie importowac assety i skrypty.
-
to zawsze moga uzyc MMF. ten sam poziom zenady. i pomyslec, ze niegdys wspanialy tool, dzis jego poziom jest beznadziejny.
-
czy gms czasem nie ma ide na ubuntu? ja by na miejscu tworcow enigmy poszedl do yoyo po deal, zeby tworcy enigmy stali sie czescia zespolu yoyo i usprawnili/zrobili pozadniej wersje uniksowa. za normalne poeniadze.
-
[CSS] Obrazki w odpowiednim kształcie
PsichiX odpowiedział MaxGaming ⇒ temat w HTML, PHP, mySQL, JavaScript
https://jsfiddle.net/c87a37m3/ mozesz zrobic w gimpie gotowy zestaw obok siebie i tym divom ustawic kolor na transparentny, oraz odpowiedni rozmiar i przesuniecie, przez co wylacznie beda reagowac na kliki nad banerem. caly trick polega na uzyciu cssowego skewX().