Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie     

  1. Dzisiaj
  2. Wersja trial mojego programu / gry

    Przy takiej liczbie userów jak pewnie byś miał, to nie wiem jakie mogą być problemy z serwerami... zwykły hosting www gdziekolwiek wystarczy.
  3. Wczoraj
  4. Ostatni tydzień
  5. Tak mam każdy sprite oddzielnie w plikach,a nie w jednym pliku:-) Ok funkcja sprite_get_number jest tu w moim przypadku źle użyta. Przyznam szczerze,że nie znam tej funkcji co Mi podałeś array_length_1d . Próbuje dalej to złożyć,ale pogubiłem się już. Dalej Mi wyświetla Pierwszy tylko sprite czyli ilustracja1 i tekst z msg[0]
  6. Nad czym aktualnie pracujesz?

    No oczywiście taki jest plan.
  7. Intro obrazkowe+wyświetlający się pod obrazkiem tekst

    Używasz funkcji sprite_get_number, która zwraca Ci liczbę klatek danego sprite, ale z kodu na rysowanie widzę, że używasz oddzielnych sprite a nie klatek jednego sprite. To Ci nie ma prawa zadziałać bo zwyczajnie wywołanie `sprite_get_number(spr_ilustracja4)` zwraca Ci prawdopodobnie wartość '1'. Może użyj funkcji array_length_1d zamiast sprawdzania klatek sprite'a. (pamiętaj, że funkcja dla tablicy z jednym elementem tablica[0]=100 zwróci Ci wartość '1', a indeksujesz tablice od '0') W draw może daj też warunkowe sprawdzanie, czy klatkę możesz wyświetlić if (index == 0) { // draw ilustracja1 }
  8. Cześć wszystkim, Próbuje stworzyć proste intro obrazkowe.. Chciałbym uzyskać taki efekt. Jest ilustracja i pod ilustracją jest tekst i teraz kiedy nacisnę klawisz enter zmieni się ilustracja i zmieni się tekst pod ilustracją aż skończą się ilustracje lub tekst i wtedy po naciśnięciu też klawisza enter przejdę do następnego roomu. Zacząłem już tworzyć te intro obrazkowe. Chcę umieścić wiadomości w tablicy,a ilustracje w spritach jako osobne podobrazy. w create zrobiłem w taki sposób index = 0 //Zmienna,która przechowuje, w której wiadomości/podobrazie jestem msg[0] = "na poczatku powinna wyswietlic sie ilustracja nr 1" msg[1] = "Teraz powinna wyswietlic sie ilustracja nr 2" msg[2] = "Na koniec powinna wyswietlic sie ilustracja nr 3" msg[3] = "" // Dodanie dodatkowej pustej wiadomości do tablicy msg, aby uniknąć awarii po zakończeniu ilustracji W Stepie mam tak i nie działa to prawidłowo. if (keyboard_check_pressed(vk_enter))//Zwiększyć ten indeks o jeden, jeśli naciśne Enter index++; if (index == sprite_get_number(spr_ilustracja4)) { // Slajd kończy się, gdy osiągnie numer obrazu spr_ilustracja4 lub długość tablicy msg // to koniec } W Draw mam tak,ale to akurat jest źle.. draw_text(x+200, y+750, msg[0]); draw_sprite(spr_ilustracja1, 0, x+640, y+360); //tu poznizej tekst najezdza sie na poprzedni tekst... draw_text(x+200, y+750, msg[1]); draw_sprite(spr_ilustracja2, 0, x+640, y+360); draw_text(x+200, y+750, msg[2]); draw_sprite(spr_ilustracja3, 0, x+640, y+360); Proszę pomóżcie Mi jak to poskładać do kupy żebym mógł osiągnąć efekt jaki opisałem wyżej w poście. za wszelkie sugestie porady z góry dziękuje:-)
  9. Grafika wektorowa

    Dzięki Konrad za info;-) swf obsługuje bez gradientów GMS 1.4 właśnie to przetestowałem ;-)
  10. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Będzie można zeskoczyć na głowę przechodzącemu niżej strażnikowi i go zassasynować?
  11. Nad czym aktualnie pracujesz?

    skoki parkur cośtam
  12. Znana gra w innym wydaniu

    Strasznie klimatyczna świetne! Niestety umarłem przy drugim robocie Kolejna gra która udowadnia mi, że nie musi być wodotrysków, żeby dobrze się bawić.
  13. Znana gra w innym wydaniu

    jestem tu częściej, niż myślisz, więc miej się na baczności chciałem go wrzucić na gmclanowy uploader, ale z jakiegoś powodu nie mogłem i nadal nie mogę. nowy link: https://www115.zippyshare.com/v/pAmVzIeO/file.html może ktoś umie to zarchiwizować co do nagrody, nie sądzę, że będzie to konieczne, skoro tak de facto z nikim nie wygrałem ale może następnym razem, który, mam nadzieję, nadejdzie!
  14. Znana gra w innym wydaniu

    minusem zwlekania z wynikami konkursu w 2019 jest to, że uczestnicy mogą już dawno nie używać forum
  15. Wersja trial mojego programu / gry

    Dziękuję za odpowiedź @gnysek . 1. Tak się składa, że pracowałem przez 2 lata dla firmy, która tworzyła aplikację na tablety dla szkół, dla specyficznej grupy uczniów i wiesz co, masz sporo racji, że w szkołach z budżetem jest ciężko, natomiast na tego typu produkty są bardzo duże dofinansowania, i zwłaszcza pod koniec roku kalendarzowego szkoły kupowały to zaskakująco dobrze. Skupiając się jedynie na rynku Polskim można wygenerować zyski wystarczające na utrzymanie 1-2 osób, ale jeśliby rozwinąć biznes na inne kraje... tu widzę duży potencjał Sam produkt pod kątem programistycznym jest niezbyt złożony, bardziej chodzi o jego wartości terapeutyczne, myślę, że w GM to ok 2 miesięcy ( podczas pracy nad projektem full time). Co do pozostałych punktów, to spróbuję... szkoda, że w GMie nie ma jakichś domyślnych rozwiązań, widać, że pracownicy Yoyo zakładają, że główny kanał dystrybucji gier to albo Steam albo App Store/ Google Play, i nie widzą potencjału w innych bardziej niszowych — a przez to mniej nasyconych — gałęziach przemysłu gamingowego. Potrzebuję rozwiązania jak najmniej skomplikowanego, aby jak najmniej czasu poświęcać na ewentualny customer support, problemy z serwerami itd. Chciałbym po prostu poświęcić 2-3 miesiące na zrobienie produktu, a potem zacząć agresywne działania sprzedażowe.
  16. Wcześniej
  17. Znana gra w innym wydaniu

    Halo Halo, Trochę nieładnie zrobiłem, że zniknąłem, przepraszam @exp dziękuje za wzięcie udziału Chciałem popykać w tego quake'a ale link wygasł. Niemniej jednak, wygrałeś. Wygrałeś i obiecałem nagrodę, także proszę, wybierz sobie coś Poczytałem o tej twojej gierce i jeszcze bardziej chcę zagrać.
  18. Grafika wektorowa

    Tak, GMS 1.4 radzi sobie z wektorową grafiką, ale z tego co wiem wspiera jedynie format SWF: https://help.yoyogames.com/hc/en-us/articles/216755938--GMS-S-Vector-Sprites GameMaker nie rastruje wektorów do bitmapy jako tekstura, tylko posługuje się poligonami, więc skalowanie takich sprite'ów nie powinno dawać efektu pikseli.
  19. Grafika wektorowa

    Cześć wszystkim, Mam pytanie..po za grafiką rastrową którą zapisuje w formacie PNG.czy GMS 1.4 jest w stanie odtworzyć też bezproblemowo grafikę wektorową? Załóżmy miałbym sprity scenerię tła w grafice wektorowej. Sprawdzałem,że format SWF można zaimportować,a jak z innymi formatami wektorowymi?
  20. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Docelowo chcę zaprojektować jakieś fajnie działające zawieszenie do tego żeby społeczność mogła robić samochody.
  21. Micanser - pliki z dawnych lat

    Wielkie Dzięki!
  22. Micanser - pliki z dawnych lat

    Poszukaj w archive.org. Tu masz stare kopie swojego uploadera: https://web.archive.org/web/20070127013702/https://www.gmclan.org/up863.html (styczeń 2007), https://web.archive.org/web/20070823064343/https://www.gmclan.org/up863.html (sierpień 2007) Poklikaj w linki - część plików (np. ESCAPE) da się ściągnąć, niestety wiele z nich się nie zachowało.
  23. Micanser - pliki z dawnych lat

    Dzień dobry wszystkim Możliwe że ktoś z Was jeszcze mnie pamięta - jeśli się nie mylę z waszego forum zniknąłem 11 lat temu. Moja ścieżka życia odbiegła całkiem daleko od Game Makera, czy jakiegokolwiek programowania w ogóle. Kilka dni temu znalazłem płytę z szczątkowymi plikami z moich dawnych prac robionych w GM 6.1 - skłoniło mnie to aby ponownie odwiedzić GMClan i odkryć, że strona https://gmclan.org/ przetrwała w niezmienionej formie! Może to zabrzmi dla was śmiesznie, ale poczułem się jakbym otworzył kapsułę czasu. Przyznam szczerze że najbardziej ciekawi mnie Liga 24, więc pewnie w wolnych chwilach będę się jej przyglądał Przy okazji zadam pytanie - Czy ktoś z was posiada może gdzieś, w zakurzonych piwnicach swoich dysków twardych, cokolwiek co było zrobione prze ze mnie? Pytam bo sam nie posiadam prawie nic... Pozdrawiam, Micanser
  24. Glorious: Companions

    Chyba ogólnie nie za bardzo ktoś o tym wie xD
  25. Glorious: Companions

    Nie wiedzialem że już wypuściliście to. Dodałem do listy życzeń
  26. Glorious: Companions

    A bo wszystko takie podobne było Sugerowałem się obrazkiem.
  27. Glorious: Companions

    Ale usunąłeś też wiadomość o updacie i przecenie No nic, tutaj w formie video można zobaczyć kilka ze zmian w Halloweenowym Updacie: Tu więcej info i przecena -25%: https://steamcommunity.com/games/1001040/announcements/detail/1652185077948144362
  28. Glorious: Companions

    Poprawiłem się.
  29. Ogon węża

    robisz position_meeting i na tej podstawie wybierasz sprite, nie powinno być trudne
  1. Pokaż więcej aktywności
×