Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie     

  1. Dzisiaj
  2. Nad czym aktualnie pracujesz?

    o właśnie, farmer fran. kiedyś to było
  3. Nad czym aktualnie pracujesz?

    ej ja chyba pamiętam, tam była grafika ripowana z harvest moon albo jakiejś innej gierki z takiej perspektywy?
  4. Wczoraj
  5. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Mi do robienia klonów daleko - harvest moony były fajne na gba, ale na dłuższą metę są strasznie liniowe i nie dają możliwości np. zamieszkania w mieście, zajęcia się czymś innym niż sadzenie roślin. Tak czy inaczej nowe modele
  6. Kompilacja moich crapów

    szybkiplik.pl ogolnie jest zablokowany przez chrome.
  7. Kompilacja moich crapów

    "Ten plik jest niebezpieczny, dlatego został zablokowany przez Chrome." Wnioskując po screenach na pewno jest coś.
  8. Dwa Nagie Miecze

    zwiastun souljah przepadł, a szkoda bo sam chciałem luknąć
  9. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Porządnego klona HM w 3D nikt nie zrobił. Są jakieś gry co mają sadzenie roślin, ale tak samo im blisko do harvest moona jak do kazdej innej gry. Co do Stardew... kto jest na forum wystarczjaco długo, pamieta, ze robiłem taką grę. I pewnie jakbym miał grafika, to dziś moja gra a nie stardew by zarabiała Takze na polu 3d jest jeszcze miejsce, ale trzeba zrobić naprawdę dobrego klona (w sensie - wziać wszystko co najlepsze z Back to Nature i dodac z pozostałych ciekawe rozwiazania). Ja nawet mam troche pomysłow jak to zrobić, jaki pacing utrzymać (3 lata gry, w kazdym tygodniu coś nowego czeka na gracza do odblokowania).
  10. Ostatni tydzień
  11. Nad czym aktualnie pracujesz?

    W sumie to sam nie wiem jakich gier chcę robić klony bo ostatnie w co grałem to GTA V jakiś rok temu, ale myślę że mój pomysł jest najbardziej podobny do the Guild
  12. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Ponoć sukces dużych klonów liczy się tylko do trzech gier. Pierwszy oryginał, potem jego klon i klon kolejny liczą się na rynku. Dalsze klony już tracą na wartości i są pomijane. Tak mówił jeden z przedstawicieli firmy Hi-Rez Studios którzy wybijają się tworząc klony popularnych gier ale zawsze są tymi drugimi lub trzecimi właśnie.
  13. Kolejny update. Najważniejsza zmiana to możliwość zapisu wielu projektów (yay!) haczyk w tym, że ze względu na ograniczenia GMS2 projekty można trzymać tylko w appdata (":\Users\<nazwa_użytkownika>\AppData\Local\GMS2___AutotileR"), (w miarę możliwości zamierzam to obejść odpowiednim rozszerzeniem do GMS2) Poniżej pełna lista zmian. Dodane funkcje: + menu "File" gdzie można zapisywać i otwierać projekty + podświetlenie przycisków + suwak do zooma + ostatni tiles z samym tłem (że też od razu nie dostrzegłem jego braku...) + nazwa aktualnego projektu wyświetlana u góry ekranu + wyskakujące okna (n.p. z potwierdzeniem zamknięcia programu) Zgłaszajcie znalezione błędy i swoje uwagi odnośnie programu ;).
  14. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Dobrze że twórcy tej gry nie myśleli w ten sposób o harvest moonie
  15. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Ale czy to mogłoby konkurować choćby w 1% z Stardev Valley? Czas szkoda czasu na zbyt ambitne projekty w których do tego ktoś już osiągnął mistrzostwo..
  16. Ignis

    Nie podoba mi się tylko jeden szczegół. Demon obrywa a on stoi sobie jak słup albo jak posąg. Naturalnym bodźcem była by jakaś próba uniku czy chociaż pokazanie że go zabolało, brak tego psuje imersję.
  17. Ignis

    znam gry AAA które mają gorsze artworki. Tak o 90% gorsze.
  18. Ignis

    wygląda świetnie i pełna profeska w odróżnieniu od wielu gier indie z krzywymi mordami
  19. ja też robię tak, że gui wykrywam w begin stepie, jak się coś kliknie to ustawiam glolbal.gui_clicked = true;, a w end stepie albo na początku begin stepa (jeśli tylko jeden obiekt sprawdza eventy GUI) znów ustawiasz global.gui_clicked = false;
  20. Ignis

    Wrzucam rzeczy na Discorda i w sumie zapomniałem tu zapostować Oto szaman Pretre, co uważacie?
  21. Ale czasami z różnych powodów w różnych grach zdarzało się, że musiałem niektóre kliknięcia wyjątkowo sprawdzać w begin. Myślę że to rozwiązanie jest lepsze, ale pewnie na dłuższą metę odkryję jakieś minusy tego patentu.
  22. Z tym że to jest "pewne" coś co ma się wykonać w begin, zawsze się wykona pierwsze niż w step. Niezależnie od ilości obiektów po to te eventy są
  23. Dobra pokminiłem i znalazłem pewniejszy sposób. Każdy element HUDu jest dzieckiem pHUD i sprawdzam podczas naciskania na cokolwiek co nie jest elementem hudu jaka jest odległość kliknięcia od najbliższego pHUD i jeśli jest równe 0 to wtedy nie wykonuje się event.
  24. resetuj w begin stepie a obiekty niech sprawdzają w zwykłym stepie. W zasiadzie to Hud powinien zmieniać tę zmienną tylko w begin. Broń boże w draw bo się kolejność posypie
  25. Dwa Nagie Miecze

    czyli przepadło szkoda E: dobra nie przepadło, pomyliło mi się z souljah, którego trailera też nie moge znalezc
  26. Myślałem o tym, ale co jak najpierw wykryje obiekt przeciwnika kliknięcie, potem HUD i ustawi zmienną za późno? I co zrobić z tym żeby nie było takiej akcji że jednym palcem kierujemy drążkiem na hudzie, drugim naciskamy na przeciwnika i... nic bo naciskając na hud przestawia się zmienna?
  27. Może zrób jakąś globalną zmienną powiedzmy o nazwie "HudClick" i ustawiaj ją co stepa na false a gdy klikniesz coś na hudzie, ustaw na true. I teraz każda interakcja obiektów gry z myszką powinna sprawdzać dodatkowo czy HudClick == false by akcja się odbyła
  1. Pokaż więcej aktywności
×