Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie     

  1. Dzisiaj
  2. Wczoraj
  3. Ostatni tydzień
  4. Almora Darkosen

    Musisz mieć jeszcze "pył" od NPC, mógł wypaść mu pod nogi, sprawdź. Swoją drogą w nadchodzącym updacie itemy do Questów będą ciągle dawały promień światła, bo rzeczywiście nie każdy zauważa, że NPC coś wyrzucił
  5. Almora Darkosen

    Jak działa rzemiosło w tej grze? Bo mam kamień i truciznę, dodaje do rzemiosła, coś powinno wyskoczyć? Gdzieś jest jakiś przycisk i go nie widzę?
  6. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Cały czas kisnę z tych gifów jak bardzo ci goście chcą investigowac sprawę poświęcając nawet swoje życie w tym celu
  7. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Prymitywnie zrobione obiekty wody (efekty na wodzie są zwykłymi obiektami), ale powinny wystarczyć. Dodatkowo wielki wentylator zniszczenia.
  8. Almora Darkosen

    Zobaczę co da się zrobić, może to wcale nie jest głupie
  9. Wcześniej
  10. Almora Darkosen

    Są strzałki ale ja jestem debilem i mi by trzeba było zrobić osobne potwierdzenie do kliknięcia "tak, chcę przejść dalej". Możesz zrobić takie zaznaczenie w opcjach "Tryb dla idiotów". co do skipowania to zawsze byłem mistrzem w wyszukiwaniu ukrytych Xów w reklamach ale nie wiem może rzeczywiście przeoczyłem.
  11. Almora Darkosen

    No ale przecież są strzałki sygnalizujące przejście Jakoś trzeba przejść do następnej lokacji. Trochę nie rozumiem po co się kręcić przy wejściach Swoją drogą reklamy są 30 sekund ale można pominąć po 10 lewy górny róg - tam pokazuje się SKIP.
  12. Almora Darkosen

    Wspaniale się grinduje, ale jednak na dłuższą metę przydałyby się jakieś ciekawsze questy poboczne. No ale nic, nie jest to przecież Wiedźmin Z rzeczy które mogą wkurzać na dłuższą metę to na pewno wchodzenie na inną planszę, często zauważam informację o przejściu na inną planszę w ostatniej chwili i nie zdążam się wycofać, dwa razy też od razu po wyjściu przypadkiem się cofnąłem i wróciło mnie. W wersji premium pewnie drobnostka, ale jeśli za każdym razem leci 30 sekundowa reklama to już trochę słabiej. Z drugiej strony bardzo takie coś zachęca do kupna premium.
  13. Almora Darkosen

    Dokładnie, jak znajdę chwilkę to ogarnę Dzięki!
  14. Almora Darkosen

    Może jakiś Jekyll, stronka bez cms, php, mysql, tylko plain html, css i js z możliwością dodawania newsów w markdownie. Prywatne repo na GitLabie + Pipeline CI i nie będzie trzeba martwić się deployem.
  15. Almora Darkosen

    Super :))) życzę miłego giercowania :)))
  16. Almora Darkosen

    Chyba najlepszym rozwiązaniem będzie zrezygnowanie z WP Prosta strona z informacjami i tyle. Tak naprawdę i tak dzieje się najwięcej na FB.
  17. Almora Darkosen

    1) zmienić hasło do serwera 2) zaktualizować wszystkie wtyczki do WP (dwie różne strony razem raportują chyba 5 starych wtyczek) 3) wywalić te niepotrzebne
  18. Almora Darkosen

    Jaki to ma klimacik :)))) Wciąga strasznie, jak stare RPGi.
  19. Almora Darkosen

    Ciężko powiedzieć ale Maca i iPhona do portowania na iOS już można kupić Dzięki! Co do scamowania, to właśnie wiem... :/ gnysek mi już to zgłaszał... nie wiem jak się tego cholerstwa pozbyć.
  20. The Tenants

    ah, już widzę, to jednak dosyć proste.
  21. Almora Darkosen

    Jakoś nie mogę się przyzwyczaić do wyskakującej ikonki podczas walki, wtedy z paska szybkiego dostępu próbuję potów używać przy jednocześnie wciśniętym atakowaniu, może źle w to gram Zszedłem ze ścieżki i nawet znalazłem jakiś domek w lesie, grób, skrzynię, przez to często schodzę ze ścieżek eksplorować Widziałem, że planujesz wydać też wersję PC po iOS. Powodzenia! Edit: Brata też namówiłem do ogrania Darkosena, kiedyś graliśmy w Almorę Online i mu się mega podoba też ta odsłona Edit2: BTW. Jak wejdzie się na stronę AD przez google to wyskakują jakieś dziwne scam reklamy.
  22. Almora Darkosen

    ale rośnie tak na starego golfa, nowego passata, czy dom z basenem ?
  23. Almora Darkosen

    Dzięki bardzo! Chociaż zawsze byłeś jęczydupą Co nie zmienia faktu, że masz trochę racji, już tłumaczę: 1. Fabuła, cóż... po pierwsze to nie jest Gothic czy Wiedźmin, to jest mobilny hack&slash, trochę jak Diablo, szybkie questy bez zbędnego pieprzenia. Mimo wszystko jest oczywiście główny wątek, który jest oznaczony jako zadanie główne, ale może poszedłeś nie tą linią Jak sam wspomniałeś ciężko ocenić fabułę na samym początku. 2. Z używaniem potków nie słyszałem jeszcze problemów, co więcej nawet pochwały, że fajne bo od razu jest pod palcem jak kończy się MP/HP. Może "digitizer" w telefonie Ci szwankuje 3. Otoczenie mało czytelne: hm... rzeczywiście niektóre miejsca w Elioris jak klify mogą się lekko zlewać, wiem, bo sam czasami na nie wpadałem, ale główne drogi są czytelne. 4. Proporcje ekranu: tak, rzeczywiście to jest problem, ale od samego początku musiało tak być. Nie chciałem robić, żeby gracze z szerszą rozdzielczością widzieli więcej niż ci z mniejszą. Chociażby dlatego, że niektóre elementy gry jak skrzynie itp. są schowane za drzwiami, jedni by to widzieli, drudzy nie. W sumie od początku nie wiedziałem jak z tego wybrnąć i tak zostało Generalnie powiem Wam, że u mnie w pracy połowa firmy już gra w Almorę, ale najbardziej ciekawy jest fakt, że wśród tych osób jest kilka dziewczyn, które nigdy nie grały w tego typu gry, a radzą sobie świetnie. Nie słyszałem skarg dot. sterowania, bardziej bywały problemy innego typu, że nie wiedzą jak czegoś użyć np. umiejętności itp. Już kilka podpowiadajek umieściłem w grze ( od premiery było 6 szybkich aktualizacji ). No i sama gra sprzedaje się naprawdę nieźle, jestem zaskoczony, a krzywa ciągnie rośnie w górę. Wiedziałem, że nie będzie klapy, bo to za poważny projekt, ale sądziłem, że pewnie będzie średnio - jest zajebiście! Taka nagroda za 9 lat pracy - przyjemne z pożytecznym 95% opinii jest pozytywnych także gra odebrana naprawdę dobrze, te pozostałe 5% to narzekania na brak rosyjskiego lub hiszpańskiego w grze, albo że są reklamy bez konta premium. Tak czy inaczej, dzięki bardzo za opinie! Pomyślę nad czytelnością klifów w Elioris zresztą, codziennie coś tam poprawiam/dorzucam. Ważne, że nie ma krytycznych błędów i są już tacy którzy w 20 godzin skończyli grę i czekają na więcej
  24. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Z racji, że gms2 nadal nie obsługuje sql, a rozszerzenie z gamemakerserver.com działa tylko pod gms, postanowiłem coś ruszyć w tej sprawię i zacząłem coś pisać w pythonie. To moje pierwsze starcie z tym językiem i naprawdę mnie denerwuje, co po chwile mu coś nie pasuje. Ale po trzech dniach jest mały postęp. Python sczytuje dane z sql i wysyła do game makera.
  25. The Tenants

    @Wojzax w trybie normalnego gameplayu w całości wyświetlamy tylko te tylne (zależnie od położenia kamery) zewnętrzne ściany mieszkania, w trybie remontowania wszystkie ściany są w pełni rysowane. Chociaż pewnie będziemy chcieli jakiś toggle do tego dorobić.
  26. Almora Darkosen

    Pograłem jakiś czas, zdobyłem kilka lvli, pozwiedzałem kilka lokacji i... gra się mega przyjemnie, chociaż czasami sterowanie jest sztywne, nie zawsze działa używanie potów, podnoszenie rzeczy i trzeba mashować przycisk bo jakaś animacja się jeszcze nie skończyła. Jest też kilka problemów, może bardziej designerskich niż technicznych, np. główna linia fabularna na razie jest dość... cienka, znalazłem list, teraz mam znaleźć jakiegoś gościa i nie wkręciłem się w nią w ogóle, robiłem kolejne poboczne questy byle by pozbierać poziomy na dalsze wypady, a questy są typowe dla tego gatunku - idź zabij X robali/much/krabonszczów/bandytów, albo znajdź rodowy miecz/zbroję czy inne badziewie itd. To co prawda początek gry zapewne, więc głównej fabuły jeszcze nie ocenię. Z takich poważniejszych problemów jakie szczególnie mi przeszkadzały - to otoczenie które jest mało czytelne, nie widać co jest górką, a po czym można chodzić. Nieraz złapałem się na tym, że przelazłem jakąś drogę i utykałem na pozornych przejściach, albo zastanawiałem się czy to nie jest górka zanim tam pójdę, bo utknąłem w buszu i nie mogłem znaleźć wyjścia No i jeszcze takie czepialstwo z mojej strony - mam ekran w telefonie 19.5 / 9 przez co widzę paski na bokach, co prawda jest przycisk "wymuś pełny ekran", ale wszystko jest wtedy rozciągnięte. Gratuluję ukończenia pierwszego dużego projektu! i to w pojedynkę. Na pewno wrócę do grania a co by pozwiedzać inne lokacje Almory i ciskać firebollami w monstra. Powodzenia w kolejnych produkcjach! Na pewno będę śledził Gear Studio
  27. The Tenants

    Jak wyświetlacie ściany w tej grze? Że znikają wszystkie w danym pokoju ze strony kamery czy jakoś te które blokują widok?
  28. Almora Darkosen

    Niestety na razie nie, ale oczywiście będzie taka możliwość Póki co skupiam się na poprawkach, jak będzie już stabilnie w 100% to zajmę się nowymi ficzerami
  1. Pokaż więcej aktywności
×