Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie     

  1. Wczoraj
  2. Temat zbiorczy na drobnostki

    Opcje są 3: - Albo źle liczysz - Albo roisz 15*room_speed przed zmianą room_speed - Albo masz lagi w grze i nie masz pełnych 60FPS
  3. Ostatni tydzień
  4. Temat zbiorczy na drobnostki

    Czemu 15*room_speed daje mi 10s zamiast 15, a 30*room_speed 20s 😳 PS. Napisałem swój zegar ale ciekawi mnie to (gra ustawiona na 60fps)
  5. Glorious: Companions

    W ramach kolejnego updata do gry wleci w końcu prawdziwy System Dialogowy zamiast tej wydmuszki, która była wcześniej. Otworzy nam to sporo możliwości na ciekawe interakcje i questy. No i wciąż lecimy z progressem w kwestii Dungeonów, które jeszcze w tym updacie do gry nie trafią. Tutaj przyjemniaczek z leśnego "dungeona":
  6. M.E.A.T. – gra RPG w stylu Pixel Art

    ooo myślałem że to w rpg maker robione i od razu skreśliłem. Zajebiście słyszeć że w gms
  7. Temat zbiorczy na drobnostki

    Też wszędzie jak potrzebuję ini to wszystko trzymam jako string. Jest to też łatwiejsze do edycji gdy każda wartość to string.
  8. Temat zbiorczy na drobnostki

    Gdzieś wydybałem jak gnysek pisał o plikach ini, że lepiej sprawuje się string jak real, dodałem linijkę real() i jest gitara 😁
  9. Klub Nostalgii GMC

    Teraz to już umrze dopiero jak ja umrę
  10. Gmclan - wersja mobilna

    Jedyna nagroda przewidziana to talon. Na balon. Na więcej nie starczy
  11. Wcześniej
  12. Gmclan - wersja mobilna

    A dlaczego nie wrócić do tego pomysłu?
  13. Gmclan - wersja mobilna

    Swoją drogą Gmclan w ogóle wymaga odświeżenia, jest mnóstwo zakładek, które są rzadko kiedy klikane. Np. GMCzat - wątpie, aby ktoś tam zaglądał od czasu wprowadzenia Discorda, no może tylko Ci najstarsi użytkownicy jak Ranma, Sly, Choosen, Woock siedzą sobie tam z dala od innych i przypominają sobie stare, dobre czasy. Natomiast reszta userów - w ogóle tego nie klika, ta zakładka jest do wywalenia. Ogólnie jest za dużo tekstu, zbyt dużo opcji, jak ktoś nowy przychodzi, to może mieć poczucie przeładowania, zwłaszcza jak korzysta z telefonu. Tu by trzeba było popracować nad UI. Może zróbmy jakiś konkurs na nowe UI dla Gmclanu, gdzie będzie można wysyłać swoje projekty, a wygrany zgarnie np. roczną licencje na konsole dla GMS2 ? Teraz są promocje, więc wiele by to nie kosztowało, a może ktoś by stworzył świeży design, który nadałby nowe oblicze naszemu ulubionemu portalowi.
  14. Nad czym aktualnie pracujesz?

    No wygląda to śmiechowo, jaki tam w ogóle planujesz gemplej?
  15. Temat zbiorczy na drobnostki

    O ile zgodzę się, że do zapisania liczby czasem ini_write_string jest lepszy (sam tak robię, bo dla liczb całkowitych wtedy nie zapisuje się .00000), to do wczytania musi być ini_read_real (GM sobie świetnie radzi z ich odczytaniem, mimo, że jak zapisuje liczby to dodaje cudzysłów - przy odczycie nie musi go być, to jest pewnie dla zapewnienia kompatybilności).
  16. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Zdecydowanie brakuje im cienia, nawet takiego okrągłego pod nogami. Przez to wyglądają nieco lewitująco.
  17. wspólna gra

    A umiecie chociaż obsługiwać gita ?
  18. Gmclan - wersja mobilna

    Akurat MVC jest, mimo, że to na PHP 4.x->5.0 było robione. Tylko, że to jest wszystko jako XHTML i standardy z 2004-2005 roku, więc jest tutaj więcej do zmiany. Ja zacząłem jakieś zmiany (sporo da się uzyskać na stronie przez refactoring, bo okazuje się, że w wielu miejscach było ctrl+c/ctrl+v zamiast korzystania z tej samej klasy/metody), ale to jeszcze długa droga. Generalnie problemem jest w ogóle wymyślenie, gdzie co ma się znaleźć, jak przejdzie na komórki. Większość stron ma 2-3 kolumny czego na komórce być nie może. Nie dam shoutboxa przed newsami, ale jak go dam po, to tez będzie słabo. I tak dalej i tak dalej.
  19. Temat zbiorczy na drobnostki

    Ja wyraźnie widzę odczytywanie stringa z ini.
  20. Gmclan - wersja mobilna

    @gnysek To zależy jak obecny gmclan jest napisany, zakładam że z racji wieku strony to kod nawet z prostym MVC nie ma za wiele wspólnego - więc raczej nie ograniczy się to do samego HTMLa. Nie prościej uwolnić kod, ewentualnie dać komuś do przepisania? Bo nowego gmclanu się raczej nigdy nie doczekamy - chyba że będzie postawiony na gotowcu.
  21. Temat zbiorczy na drobnostki

    Jutro po robocie (po 20) obczaję, jak coś napisze, czy pykło, pozdrówki 😁
  22. Gmclan - wersja mobilna

    Jak przerobisz HTML to będzie. To kilkadziesiąt godzin roboty z której i tak mało kto raczej skorzysta, dlatego tego nie zrobiłem. Jakaś tam próba nawet była, ale leży na osobnym branchu.
  23. Nad czym aktualnie pracujesz?

    rolowanie to ważny element gameplayu
  24. Temat zbiorczy na drobnostki

    Możliwe, że ma to związek z aktualizacją GMS 2.2, mnożenie łańcucha znaków przez liczbę nie działa. Jak zrobisz rzutowanie funkcją real(str) powinno zadziałać, albo odwróć kolejność mnożenia: surface_resize( application_surface, window_scale*view_width, window_scale*view_height );
  25. Temat zbiorczy na drobnostki

    Mam taki fajny error. Czemu nie chce mi zmienić wielkości surface? Jak wpiszę liczby 1920 i 1080, odczytuje normalnie i działa, a jak chce odczytać z ini, to nie chce, nawet jak próbuję odczytać ini inną zmienną. OCB? Znalazłem, że multiplikacja ale dalej nie wiem ocb. ___________________________________________ ############################################################################################ FATAL ERROR in action number 1 of Create Event for object o_controller: DoMul :: Execution Error at gml_Script_scr_camera (line 20) - surface_resize(application_surface,view_width*window_scale,view_height*window_scale); ############################################################################################ -------------------------------------------------------------------------------------------- stack frame is gml_Script_scr_camera (line 20) called from - gml_Object_o_controller_Create_0 (line 6) - scr_camera(); Kod Kamery: ini_open("GameOptions.ini"); view_width = ini_read_string("Resolution", "Width", 1920); view_height= ini_read_string("Resolution", "Height", 1080); ini_close(); //// TAK NIE DZIAŁA //view_width = 1920; //// TAK DZIAŁA NORMALNIE //view_height = 1080; window_scale = 3; window_set_size(view_width,view_height); surface_resize(application_surface,view_width*window_scale,view_height*window_scale); if moenter = 3{ // Jak najedzimy na back button if mouse_check_button_pressed(mb_left){ // ini file save if resolution = 1{ // jeżeli wybrana jest 1 rozdzielczość roomwid = 1920; roomhei = 1080; } else { if resolution = 2{ // etc roomwid = 1280; roomhei = 720; } else { if resolution = 3{ // etc roomwid = 1366; roomhei = 768; } else { if resolution = 4{ // itp itd roomwid = 1280; roomhei = 960; } else { if resolution = 5{ roomwid = 1024; roomhei = 768; } else { if resolution = 6{ roomwid = 800; roomhei = 600; } } } } } } ini_open("GameOptions.ini"); //Keys ini_write_string("Keys", "KeyUp", upkey); // nadpisujemy sobie keye ini_write_string("Keys", "KeyDown", downkey); ini_write_string("Keys", "KeyLeft", leftkey); ini_write_string("Keys", "KeyRight", rightkey); ini_write_string("Keys", "KeyDrop", dropkey); ini_write_string("Keys", "KeyUse", usekey); ini_write_string("Keys", "KeyGrenade", grenkey); ini_write_string("Keys", "KeyExpMenu", expmenukey); ini_write_string("Keys", "KeySprint", sprintkey); ini_write_string("Keys", "KeyWalk", walkkey); //Resolution ini_write_string("Resolution", "Width", roomwid); // ustalam szerokośc room (w tym wypadku na resloution 1 czyli 1920x1080) ini_write_string("Resolution", "Height", roomhei); // to samo z wysokością ini_write_string("Resolution", "FullScreen", fullscreen); // i czy gra ma być odpalona w full screen ini_close(); options = false; // wyłączam rysowanie opcji }
  26. wspólna gra

    To zróbcie sobie harmonogram, jeden tydzień pracuje jedna osoba, drugi tydzień inna
  27. wspólna gra

    No chyba, że zmienimy nieco plan i robimy wspólnymi siłami grę planszową? Mam pomysł na szachy 2.
  28. wspólna gra

    I bez tego by siadło - ale pomysł ściągania projektu, dodwania obiektów czy posiadania "swoich obiektów" jest totalnie z dupy i tak to się w życiu nie uda. Jak będą łączone zmiany, kopiuj-wklej? Co w przypadku gdy ktoś narobi biedy a druga osoba przez to nic nie będzie mogła wrzucić bo będzie mocno przeszkadzało? Git to podstawa, bez tego nie opłaca się w ogóle zaczynać. EDIT: Git pozwala cofać zmiany więc już o wiele lepiej będzie się pracować - ktoś coś napsuje - robimy revert i póki nie doprowadzi swego kodu do porządku to jego request będzie czekał
  1. Pokaż więcej aktywności
×