Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie     

  1. Wczoraj
  2. Galeria Grafik

    Dużo geometrii, która ostatecznie i tak nie wpływa na kształt bryły.
  3. Ostatni tydzień
  4. Galeria Grafik

  5.  1bit_arena

    Kilka razy przyblokowałem się na krawędzi ściany, kilka razy musiałem zresetować przez to grę. Ten bug był dla mnie szczególnie uciążliwy. Poza tym to grało się całkiem przyjemnie, ale przez bugi przeszedłem do max 2 poziomu.
  6.  1bit_arena

    Miałem zamiar zacząć nowy projekt, aczkolwiek po tych słowach chyba zostanę jeszcze na chwile Ogólnie zgłaśnianie i ściszanie muzyki to jedna z mechanik robienia Serii, gdy nie masz żadnej muzyka gra cicho, a gdy wyświetla się napis SERIA: n! to muzyka gra głośniej. Ale miałem z tym problemy pomiędzy przejściami poziomów, także mógł być to jakiś bug. Proszę mnie zastrzelić. Ogólnie sam łapałem się na tym, że używam strzałek w menu i to nie działało, ale nie naprawiłem tego, dlaczego? Tak wiem, ale tylko te stworki pierwszego stopnia. Nie ogarnąłem tego do końca, ale dałem zabezpieczenie w postaci if outside of room then instance_destroy(); Well, jest on zrobiony, tylko w sumie ukryty ._. Trzeba przejść w sekcje Wybór Poziomu i wybrać Arena Za wszystkie grzechy żałuje, obiecuję poprawę!
  7.  1bit_arena

    To bez sensu, że wywala do menu zdążyłem grę już z dysku wywalić i nie pograłem.
  8.  1bit_arena

    ale jak skończysz tutorial to odblokowujesz normalny tryb
  9.  1bit_arena

    Gra się miło, jednak : ,brak możliwości sterowania strzałkami w menu to zbrodnia, ,wrogowie wychodzą poza białą barierkę. Ogólnie jak wyżej gra ma potencjał, jednakże aktualnie jest to jedynie co ukończony samouczek. Wydaje Mnie się, że robienie tabeli highscore nie ma sensu, dopóki nie zrobisz jakiegoś trybu survival. Mógłbyś się wysilić, dorobić jakiś bosów, jakieś podstawowe levele.
  10.  1bit_arena

    ej całkiem fajna gra i ma potencjał jeżeli wciąż nad nią pracujesz, to daj więcej efektów, animacji i znacznie powiększ pociski - walka stanie się bardziej satysfakcjonująca i będzie smyrać układ nagrody. myślę też, że portal powinien pojawiać się po zabiciu ostatniego wroga, a nie zniknięciu jego zwłok trafiłem też na bug (chyba), na jednym z poziomów poziom głośności muzyki zwiększał się i malał po trafianiu we wrogów (głośno i cicho na zmianę)
  11.  1bit_arena

    Tytuł: 1bit_arena Gatunek: top-down Opis: Wejdź na 1bit arenę i wykręć jak najlepszy wynik, a następnie pochwal się nim on-line! Znajdziesz tu cztery rodzaje przeciwników i sześć rodzai broni, które urozmaicą starcia na arenie. Oprócz zwykłej bitki, czeka na Ciebie Trzy epizodowa kampania dla jednego gracza! Cóż, miało to wyjść o wiele lepiej, myślę, że Podziemia Księżyca są milsze do ogarnia, ale tragedii chyba nie ma Download: https://mega.nz/#!NJ02DIyI!q2TrOoFOsvXda5Seuv34CeR65dKd3Z_zwdh03yI0kgo Rozmiar pliku: 12Mb Autorzy: Programowanie: SimianVirus7 Fabuła: SimianVirus7 Grafika: SimianVirus7 Muzyka: Juhani Junkala, TFLM Screeny:
  12. Wcześniej
  13. świat kręcący się wokół kamery

    Już pisałem swój krzyk w szybkiej odpowiedzi po za tym liczysz 2 takie same działanie z takim samym wynikiem podwójnie bo osobno dla obu osi zamiast wyciągnąć to przed funkcję i tylko podstawiać wynik.
  14. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Bardzo fajne wideo, widać że się przydały metalowe umiejętności wokalne Ciekawe efekty ale że w czasie animacji biegu, czy tak ogólnie? bo tutaj nie będzie czegoś takiego jak bieganie i strzelanie jednocześnie, strzały tylko z pozycji statycznych, więc może nie tak źle.
  15. rozwiązane, użyłem po prostu view_angle i przerobiłem rysowanie budyneczków żeby były w górę a nie y-i
  16. hej, kombinuję z 2.5D, ale oczywiście wywalam się na samym początku. draw_sprite_ext( s_house, i, camera.x + lengthdir_x( distance_to_point(camera.x, camera.y), point_direction(camera.x, camera.y, x, y) + global.z_rotation ), camera.y + lengthdir_y( distance_to_point(camera.x, camera.y), point_direction(camera.x, camera.y, x, y) + global.z_rotation )-i, 1, 1, global.z_rotation, c_white, 1 ); cały zamysł polega na tym, żeby rysować wszystko wokół kamery - tak, by ta mogła się obracać wedle uznania gracza. obrót działa super, wszystko się stosuje do punktu odniesienia (kamery), ale nie daj boże spróbuję przesunąć kamerę - wtedy, nawet przed jakimikolwiek transformacjami z_rotation, x i y domku szaleje - przy kącie 0* np., gdy chcę przesunąć kamerę po prostu w górę, domki lecą w dół przedziwnym zygzakiem. co robię nie tak? edit: nie krzyczcie za liczenie całej pozycji co iteracje xD docelowo oczywiście przeliczę to gdzie indziej
  17. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Nagrałem to z dwa miesiące temu ale jakoś tak wyszło ze dopiero dzisiaj wrzuciłem ;D Moje podejście do nagrywania odgłosów potworów: https://www.youtube.com/watch?v=JPva4lf-PcU (Wut?? Nie idzie osadzać filmów w tuby :D) @Wojzax nie wiem czy tak robisz, ale ja kiedyś robiąc animowanie celowania popełniałem błąd że robiłem tak żeby lufa idealnie mierzyła w punkt docelowy non stop ;D nienaturalne to jest, musi być trochę luzu w tym gdzie celuje lufa żeby dobrze w grze wyglądało, w battlefronta pograłem i zobaczyłem jak bardzo to może odbiegać
  18. Glorious: Companions

    Ziomeczki z ekipy upominają się co tydzień o wypłatę ;d Also w najnowszym steamowym niusie można poczytać o tym jak generujemy mapę świata (part 1) https://steamcommunity.com/games/1001040/announcements/detail/1794027541536062289
  19. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Po wielu problemach działa w końcu celowanie. Postać obraca się w stronę celu, a żeby dostosować oś góra/dół porusza kręgosłupem Wiecie może dlaczego Debug.DrawRay rysuje promień tak jak na screenie, niedokładnie (jakby nie wcelowali w jeden punkt) a gdy zbliżę kamerę na cel to wszystkie promienie idealnie łączą się w tym samym punkcie? dziwne to to.
  20. Glorious: Companions

    Jaszczurowa baba będzie zrobiona od nowa Dzięki za miłe słowa, gra jest trochę niszowa no ale zobaczymy jak się przyjmie, czy jakaś prasa podłapie temat, etc.
  21. Glorious: Companions

    Fajna ta laseczka. W sumie to nie wiem, czy to taka cartoonowa stylizacja i tak ma być, ale może fajnie byłoby wypalić AO z tego high poly i zmiksować trochę to z aktualną color mapą. O ile ta jaszczuro baba mi się średnio podobała, to te twoje nowe wrzuty są bardzo super. Mam nadzieję, że gra odniesie sukces, tyle włożonej pracy, więc nie może być inaczej
  22. System logowania / Chmura w GM

    zdaje mi sie, ze zadna z gmclanowych produkcji nie zapisywała danych w bazie/na serwerze, ale lokalnie w plikach, na komputerze na którym stał ów serwer.
  23. Cześć, jako że widziałem na GMclanie kilka gier MMO to domyślam się, że są tu osoby, które testowały rozwiązania z wymianą danych z serwerem. Szukam jakiegoś fajnego assetu ( może być płatny lub free, to bez różnicy) , który posiadałby funkcje odpowiadające flow, które zaprojektowałem. Może macie coś do polecenia? To flow , które zaprojektowałem jest dość standardowe: 1. Przy włączeniu aplikacji (wersja desktop) pojawiłoby się okienko logowania i możliwość rejestracji konta. 2. Przy rejestracji, użytkownik podaje e-mail oraz hasło, a następnie aplikacja automatycznie wysyła maila weryfikacyjnego — bez weryfikacji możliwość zalogowania powinna być zablokowana 3. Po zarejestrowaniu użytkownik może się zalogować. Dobrze byłoby abym ja też dostał informacje kto się zalogował i z jakiego adresu mailowego. 4. Użytkownik korzysta sobie z aplikacji i chce zapisać stan gry. Chciałbym aby zapisane dane trafiały na serwer . Nie korzystam jednak z wbudowanego modelu zapisu, który oferuje GMS, natomiast stworzyłem sobie do tej pory rozwiązanie ( działające na razie off-line), które tworzy przy zapisie pliki ini, jest ich całkiem sporo , od 1 do 500 w zależności od tego, co użytkownik robił w aplikacji. Domyślam się , że będę musiał przebudować mój system save'ów, tak aby wszystko mieściło się w jednym pliku. Czy mam rację? 5. Użytkownik mógłby zresetować hasło, w takiej sytuacji, program z automatu wysyłałby wiadomość na maila z resetem hasła 6. Ja , jako administrator, chciałbym móc zablokować dostęp poszczególnym adresom mailowym, np. gdyby ktoś nie opłacił miesięcznej subskrypcji, albo komuś skończył się darmowy trial. Oczywiście nie wymagam , aby asset robił to automatycznie, ja mogę robić to ręcznie, ale muszę mieć taką możliwość. Jak sami widzicie, stworzenie takiego systemu jest raczej poza zasięgiem osoby na średniozaawansowanym poziomie GMS. Rozważam opcję kupienia któregoś z tych poniższych assetów, ale też z tego, co widzę , to nie mają one wszystkich funkcji , o których pisałem: GMAccount https://marketplace.yoyogames.com/assets/5678/gmaccount-online-data WebApi https://marketplace.yoyogames.com/assets/5447/webapi Czy ktoś z Was korzystał z tych systemów? A może znacie jakieś lepsze, które rekomendujecie? Być może na GMClanie ktoś kiedyś tworzył coś takiego? Będę wdzięczny za wskazówki Pozdrawiam, nowy!
  24. Glorious: Companions

    @Temporal nie do końca niestety mogę je zedytowąć bo ziomuś co je robił zapisał w psd połączony napis z tym kompasem z tyłu :< @nowy_user Dzięki wielkie, bardzo miło jest czytać takie słowa Tymczasem powstała nowa postać do rasy Valrenay - Inżynierka: I jak zawsze zapraszam do dodania gry na Steamową wishlistę, namówienia kolegów do zrobienia tego samego https://store.steampowered.com/app/1001040/Glorious_Companions/
  25. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Stanie przy ścianie
  26. Problem z kompilacją na androida

    Podejrzewam, że masz niepoprawnie skonfigurowane środowisko, spróbuj skonfigurować Android SDK jak opisano w artykule https://help.yoyogames.com/hc/en-us/articles/216753498-GameMaker-Studio-Android-SDK-and-NDK-setup- Edit: Możliwe też, że masz zainstalowany najnowszy pakiet NDK w wersji r19 - wprowadzili zmiany do toolchainów i może GMS ich już nie rozpoznawać. Jeżeli po skonfigurowaniu SDK dalej Ci nie działa, spróbuj przywrócić ndk-bundle do wersji r18b pobierając ze strony https://developer.android.com/ndk/downloads/older_releases.html i zastąp tym ndk-bundle w Android SDK.
  27. Problem z kompilacją na androida

    Ups....byłem taki zmęczony że nawet nie zauważyłem rozłączenia telefonu i wysłałem inny error xD O to to chodzi, w międzyczasie zaktulizowałem GMa. To da się coś z tym zrobić, czy muszę czyścić lapka, żeby unity pobrać?XD
  1. Pokaż więcej aktywności
×