Skocz do zawartości
  • Ogłoszenia

  • Gdzie świętować urodziny GMCLANu   26 użytkowników zagłosowało

    1. 1. Gdzie świętować urodziny GMCLANu


      • Warszawa (bo w centrum)
      • Szczecin (bo tam mieszka Ranma i narodził się GMCLAN)

    Żeby zagłosować w tej ankiecie, prosimy się zalogować lub zarejestrować. Zobacz temat
ANtY

From Ashes to Ashes

Rekomendowane odpowiedzi

ANtY    17
In its lust for revenge an Ancient Tree sends its emmissary to sure death.
How long will you survive on this impossible mission?


DifferentCoordinatedDobermanpinscher.gif
( wiem, fajne dropy fps, dobry mam komputer B) )

nwHlBLr.png


Gatunek: RPG / slasher

Autorzy:
waxx - programowanie lead
wojtek - grafika
antek - design, programowanie

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Dester    0

To będzie gra typu "przetrwaj jak najwięcej czasu chodząc w miejscu i siekając potwory a potem chwal się na Facebooku wynikiem"?

Fajny obrazek :thumbsup:

I ciekawy tytuł :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
ANtY    17

Nie, to będzie gra typu rpg / slasher gdzie zdobywasz poziomy, wykonujesz misję, kampanie, itd.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
I am vader    24

Zwazajac na czas poswiecony unikalnosci lokacji i rodzaju kamery gra pewnie bedzie dosyc liniowa?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
ANtY    17

w sensie, że nie masz wyboru co sie dzieje za kazdym razem rozgrywka wyglada tak samo?

 

wrecz przeciwnie, a przynajmniej bedziemy sie bardzo starac, zeby nie bylo lliniowo :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Wojzax    1

Bardzo ładne, fajne animacje, niby postać jest poskładana ze sztywnych fragmentów ale naturalnie się porusza.

Ale rozumiem że wszystko na gifie oprócz postaci to placeholdery? bo dziwnie wygląda rozmyty pierwszy plan i ten suchy dysk świetlny.

Drugi screen naprawdę naprawdę spoko, takie połączenie pikselków i bardziej zdjęciowych teł jest idealne.

Polecam 9/10

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Jaklub    0

gif wygląda fatalnie, połowa grafik z dupy bo prawdopodobnie placeholder, a animacje się ślizgają po podłodze i trącą pewną liniowością ruchów. ciosy też jakieś bez mocy generalnie. ale w końcu macie w portfolio łoriorsy i w robiliście gloriusa w ślicznym trzyde, to wierzę, że wiecie co robicie i jakoś to i owo podkręcicie żeby było git

 

drugi obrazek klawy

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
ANtY    17
Bardzo ładne, fajne animacje, niby postać jest poskładana ze sztywnych fragmentów ale naturalnie się porusza.

Ale rozumiem że wszystko na gifie oprócz postaci to placeholdery? bo dziwnie wygląda rozmyty pierwszy plan i ten suchy dysk świetlny.

Drugi screen naprawdę naprawdę spoko, takie połączenie pikselków i bardziej zdjęciowych teł jest idealne.

Polecam 9/10

dzięki, drugi screen jest na kosmicznym oddaleniu, normalnie nie ma pixelartu żadnego

i tak, wszystko tam to placeholderki póki co

 

 

@Jaklub: na razie się skupiamy na gameplayu tylko i wyłącznie, dopiero za jakiś czas będziemy to odpicowywać, żeby wyglądało jakoś

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
ANtY    17

http://gfycat.com/BleakAngelicFalcon - nowy gif, animacle placeholderowe w duzej ilosci, tak samo to lecące coś niebieskie to też placeholder ;)

 

wr5iz1J.png

 

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Shil    0
http://gfycat.com/BleakAngelicFalcon - nowy gif, animacle placeholderowe w duzej ilosci, tak samo to lecące coś niebieskie to też placeholder ;)

 

wr5iz1J.png

 

 

Ja się patrzę na to i zastanawiam czemu dobraliście tak wielkosci. Bo obraz jest super i jest mega dokładny jak na wielkość jego, zdawałoby się ze będziecie go zmniejszac nieco by uzyskac efekt realizmu, w dużym zmniejszeniu pixeluje, ale na tym screenie co jest tu to jest z kolei za duze - traci z tego, co daje zrobienie duzej grafiki i jej zmneijszenie, tej magii dokladnosci... ale może chodzi o efekt wybicia postaci z tła... chociaż mi to by było szkoda troszkę tego efektu...

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
ANtY    17

Rozumiem o czym mówisz, ale niestety przy produkcji gry trzeba wziąć pod uwagę ilość pracy i jej koszta, robiąc 15k pixelowe tła, które później się pomniejszy do 800 pixelków za daleko byśmy nie zaszli :P

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Wojzax    1

Jest naprawdę super, tło już w tym momencie wygląda na tygodnie żmudnej pracy i prezentuje się pięknie.

Chociaż nie wiem czy nie za dużo takiej ciemnej szarości jak tak teraz patrzę na ogólną mapkę.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Ignatus    7

Prezentuje się to godnie, bardzo interesujące.Zwiększyłbym jedynie znacznie dynamikę gry- i to nawet tak x3 w stosunku do tego co widać.Potencjał ogromny

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
ANtY    17

Dzięki, miło słyszeć

 

nad dynamiką pracujemy:

 

AssuredLateChick.gif

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
ANtY    17
InbornWhisperedBooby.gif

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Nikas    3

Dynamika jest większa, ale wiesz kogo masz jeszcze sprężyć do roboty. B)

Also, większego gifa daj, bo w tej rozdzielczości nie można odczuć tego co chcesz pokazać w 100%.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Wojzax    1

Super fajnie to wygląda, a czy przyciski ZXCV będą tak cały czas oznaczone, czy będą jakieś kolorowe ikonki akcji?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Chell    26

jak na poczatku mnie te placeholderowe animacje odpychaly, bo calosc wygladala jak z ntej flashowki, tak teraz szczena opada, trzymam kciuki

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Sutikku    0

Fajnie, fajnie, ale z tego co rozumiem, to ZXCV, to pojedyncze ciosy. Ja liczę na takie kombinacje z nimi jak w Little Fighter 2.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Uzjel    11

Łaaał. Anty :) Fajnie wygląda. Mogłoby być jeszcze ciut szybsze, ale to opinia. Wyobrażam sobie, jak fajnie by się prezentował tu system ragdoll :D Ale chyba szkoda na niego czasu i pieniędzy.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
ANtY    17

Dzieki za pozytywne slowa, chlopaki. Docelowo zamiast zxcv beda ikonki skilli.

Vader moglbys konkretniej z tym tytulem napisac?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
I am vader    24

Nie widzisz nic złego w tytule "From ashes to ashes" ? Z tego co wiem, tytuł musi być albo krótki albo absurdalnie długi.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
ANtY    17

Ashes to Ashes brzmi znacznie lepiej, ale zobacze jak tam z trademarkami itp.

 

JusBZbQ.png

 

work in progress cover artu

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Wojzax    1

Mega :D Że ludzie potrafią tak rysować to ja jestem w szoku.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Ignatus    7

Myślę że ten tytuł (szczerze mówiąc tragiczny) można poratować tylko skracając go do samego "Ashes"

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
ANtY    17

RichEnormousDorking.gif

 

trochę słabej jakości gif, będę musiał zbuildować grę i frapsem czy czymś nagrać

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
ANtY    17

siema, zapraszam do polajkowania fanpejdża fejs B)

 

z góry dzięki

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się tutaj

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

×