Skocz do zawartości

Lista imion.


Shinji

Rekomendowane odpowiedzi

  • Administratorzy

Jeśli są to różne obiekty:

 

CREATE:

GML
list[0]=obj_enemy_1;

list[1]=obj_enemy_2;

...

list[10]=obj_enemy_11;

 

list_total=10;

list_text='';

 

STEP

GML
list_text='';

for (i=0; i<=total_list; i+=1;)

{

if instance_exists(list) then list_text+=string(list.imie)+'#'; //zmienna imie musi istniec w tych obiektach

}

 

DRAW

GML
draw_text(0,0,list_text);
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...