chlebo Opublikowano 1 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2008 jak zrobic aby golden mob po dostaniu 50 strzalow dopiero padl ? a nie po 1 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pasterz Opublikowano 1 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2008 W create: GML hp = 50; w step: GML if hp <= 0 { instance_destroy();} w kolizji z nabojem: GML hp -=1; @DOWN: Pierwszy ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matt Opublikowano 1 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2008 daj mu w create hp = 50 a przy kolizji ze strzalem odejmij tylko 1hp ;P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
copoconaco Opublikowano 1 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2008 i daj zeby po kolizji z "golden mobem" pocisk byl niszczony po przewierci moba na wylot ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fallord Opublikowano 2 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2008 A dokładniej Collision(Kolizja) - Pocisk/Miecz: GML instance_destroy() Edit:Poprawione. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matt Opublikowano 2 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2008 A dokładniej Collision(Kolizja) - Pocisk/Miecz: GML with(self) instance_destroy() Powinno byc tak ;P Jesli jest to kolizja MIECZA z GRACZEM jesli na odwrot, to daj with(other) ;P Matt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fallord Opublikowano 2 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2008 Nigdy nie byłem dobry w GML'u ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek999 Opublikowano 2 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2008 Matt,przepraszam bardzo jaka jest różnica między GML with(self) instance_destroy() a GML instance_destroy() ? :D Fallord zapomnial dac tylko nawiasow a tak niczym sie wasze kody nie roznia :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fallord Opublikowano 2 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2008 Czyli jednak dobrze powiedzałem ? A jednak ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saus Opublikowano 2 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2008 Pozwolcie ze wtrace: Nie lepiej napisac sobie skrypt o nazwie usun_obiekt, wpisac w nim: GML obiekt = argument0 with (obiekt) instance_destroy(); A potem z kazdego obiektu mozna sie odwolac i wpisac np: usun_obiekt(pilka) albo usun_obiekt(self) jesli chcemy usunac siebie :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matt Opublikowano 2 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2008 Matt,przepraszam bardzo jaka jest różnica między GML with(self) instance_destroy() a GML instance_destroy() ? :D Fallord zapomnial dac tylko nawiasow a tak niczym sie wasze kody nie roznia :D Tak ale to moglo rownie dobrze zniszczyc gracza a nie obiekt np. miecz ;P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 2 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2008 Tak ale to moglo rownie dobrze zniszczyc gracza a nie obiekt np. miecz ;P Nie! instance_destroy() odnosi się do obiektu który wywołuje tę funkcję :) Różnica jest pomiędzy: GML with ( obiekt ) instance_destroy(); a GML instance_destroy(); ...z tego co wiem ;3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fallord Opublikowano 2 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2008 Dobra, nie kłócmy się ;) Ja napisałem co wiedziałem - staram się pomóc tym, którzy tego potrzebują, może mistrzem nie jestem ale liczą się raczej chęci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek999 Opublikowano 2 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2008 ale teraz miałeś racje :thumbsup: czy napiszesz self czy nie w tym wypadku nie ma różnicy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 2 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2008 GML with(id)instance_destroy() with(self) instance_destroy() instance_destroy() //jeden choooj;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek999 Opublikowano 2 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2008 można jeszcze GML with (self.id) instance_destroy() xD ale to juz całkowity bezsens. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matt Opublikowano 2 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2008 chodzilo o to ze jest da w GRACZU kolizje z pociskiem to wtedy zniszczy sie pockisk... a jesli ma kolizje w pocisku z GRACZEM? to wtedy zniszczy gracza ;P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 2 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2008 mozna jeszcze GML moje_id=self.id with(moje_id)instance_destroy() //ale to zupełny bezsens. kończmy ... farmazony :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek999 Opublikowano 2 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2008 chodzilo o to ze jest da w GRACZU kolizje z pociskiem to wtedy zniszczy sie pockisk... a jesli ma kolizje w pocisku z GRACZEM? to wtedy zniszczy gracza ;P no właśnie jest na odwrót :D //ale to zupełny bezsens. kończmy ... farmazony GML xx = 6 moje_id = (self.id)-4+power(2,2)-25+5*5-6+xx-33 with(moje_id+33)instance_destroy() :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pentalinio Opublikowano 2 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2008 Omg, co wy piszecie ?! GML with ( other ) instance_destroy(); I koniec dyskusji.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matt Opublikowano 2 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2008 chyba sie nie dogadamy :P with(self) niszczy siebie with(other) niszczy tego z kim mamy kolizje a sami instace_destroy(); niszczy sam siebie wiec po to dalem ten kod z self lub z other -.-' bo gosciu moze dac kolizje w pocisku z graczem... --Matt-- Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pentalinio Opublikowano 2 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2008 Self połączone z with to w tym przypadku jakaś parodia -.-' . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 2 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2008 Żeby główny programista teamu tego nie wiedział... :huh: Sorki za tego mini offtopa, myślę ze mody lub też admini wybaczą ;) EDIT: Najbezsensowniejszy kod to: GML f=(instance_find(self.id,0)/999999999); with(f*999999999) instance_destroy(); // I jeszcze działa! :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 2 Stycznia 2008 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2008 chyba sie nie dogadamy :P with(self) niszczy siebie with(other) niszczy tego z kim mamy kolizje a sami instace_destroy(); niszczy sam siebie wiec po to dalem ten kod z self lub z other -.-' bo gosciu moze dac kolizje w pocisku z graczem... --Matt-- żeby nie było wątpliwości, bo zagmatwałeś :P with (self) instance_destroy(); == instance_destroy(); więc z self kompletnie niepotrzebne tutaj, tylko zabrudza kod. Jak ja widzę with to od razu wiem, że to w stosunku do innego obiektu i nie musze dalej kodu czytać, a tak tylko utrudniasz sobie życie i wyczerpujesz limit wduszeń klawisza ręką - i potem o 5 lat szybciej ci przestanie działać :P EDIT: @Konrad-GM: GML with(all) instance_destroy(); i po kłopocie z dalszym działaniem gry... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 2 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2008 Nie wiem czy zauważyłeś ale to nie będzie działać na wszystkie obiekty tylko w tym w którym jest ten kod ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chlebo Opublikowano 2 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2008 Żeby główny programista teamu tego nie wiedział... chlopie rozwaliles mnie... nie jestem glownym programista gier ! tylko glownym programista HTML !! Omg... idz na seka ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 2 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2008 @UP: Ok, zwracam honor ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@ti002 Opublikowano 2 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2008 @up: hehe pomyliles go ze mna :P a co do kodu to mogles walic do mnie na gg :) zreszta po co sie spieracie? nie mieszac mi tu chlopakowi w glowie :P najlatwiejszy do zrozumienia jest kod w ktorym w create dajesz 50 hp a po kolizji odejmujesz 1 hp ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się