Skocz do zawartości

Przykład: Chodzenie ala almora


Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...
no ale ten był w exe a ja chce wiedzieć jak zrobić by ludek obrywał od broni

A więc tak:

-usuń z Drawu rysowanie broni(w przykładzie Maxpayna miecza)

-zrób objekt ze spritem broni(ja zrobiłem Obj_Lanca)

-daj do Create objektu bohatera:

instance_create(x + lengthdir_x(27, image_angle - 70 ), y + lengthdir_y(27, image_angle - 70 ), Obj_Lanca);

-a teraz w Stepie objektu bohatera:

Obj_Lanca.x = x + lengthdir_x(27, image_angle - 70);
Obj_Lanca.y = y + lengthdir_y(27, image_angle - 70);
Obj_Lanca.image_angle = image_angle;

-jeżeli chodzi o kolizję w z potworem to w Create potwora:

MonHealth = <liczbahp>

-noi w kolizji z bronią:

if MonHealth > 0
    {if global.Wal = 1 then {alarm[1]=1;};};

-w alarmie 1 ustawiasz zmianę MonHealth na wartość damagu

Myślę, że udało mi się komuś pomóc. ;)

Jeżeli chodzi o refresh to myślę, że niewielki(13 dni no).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ble, fuj!

Daj w draw ustalanie pozycji miecza.

@Maxpayn Fakt, dzięki. Działa great(dobra, tylko jakoś nie widzę różnicy). :D

@Mistyk z tymi alarmami to jednak troche inaczej:

-w Create Mona dodaj jeszce:

alarm1 = 0

-i w kolizji z bronia(objekt mon):

if MonHealth > 0
    {if global.Wal = 1 then {if alarm1=0 then {alarm[1]=<atspd>; alarm1=1};};};

-a w alarmie 1 dodać:

alarm1 = 0

<atspd> to wartość wskazująca co ile stepów od kolizji następuje uderzenie.

 

//no, teraz możesz pochwalić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...