Maxpayn Opublikowano 30 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2007 A no tak, zrobiłem przykład chodzenia podobnego do almory, nic wielkiego ale nie którym może się przydać. Dodałem omijanie przeszkód i cień bohatera by było ładniej. :P Download Rozmiar: 11 KB Druga wersja z dodanym systemem walenia mieczem: Download Rozmiar: 16 KB Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 30 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2007 Fajny przykład - przyda się bo ostatnio powstaje wiele gier ala Almora :P Wykorzystam chyba w Islandzie ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 30 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2007 Ładnie zrobiony przykładzik :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Snake Opublikowano 30 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2007 Może być :P Mogłeś zrobić że ten łepek postaci obraca się w stronę myszy przy chodzeniu (póki kark na to pozwala, bo o skręcenie karku mi nie chodzi xP) Certified as: PRZYDATNY ^^ Dobra robota :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 1 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2007 Bardzo ładnie wykonany przykład ;D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieter Opublikowano 1 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2007 super przykład ;) ale zaraz posypią się pytania od noobków typu: "ejj jak zrobić ręce do twojego przykładu?", "jak dodać eq jak w tibi", "jak zrobić żeby ludzik trzymał broń" i co wtedy? xPP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borek Opublikowano 1 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2007 Przkład użyteczny dla początkujących :). Tylko nie wiem czy TIMELINE to dobre rozwiązenie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oriental Opublikowano 1 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2007 Czyli mamy podpowiedź że Borek w Almorze nie używa timeline w chodzeniu =D zawsze cos.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
warcrawt Opublikowano 1 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2007 Moja ocena to 5/5 super :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxpayn Opublikowano 1 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Października 2007 @Borek: Na jakiej zasadzie Ty to zrobiłeś? A ja tu zarzucam ten przykład z dodanym systemem walenia mieczem. ;P Download Rozmiar: 16 KB Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KoRn Opublikowano 1 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2007 5/5. fajny przykład. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mistyk Opublikowano 5 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2007 gratz for you zawilcho przykład Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 5 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2007 bleee... ja se zrobiłem swoje i moje ładniej wygląda xD są rece oprócz ciała i miecza xD Może robi to tak jak ja xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mistyk Opublikowano 5 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2007 eee to tak n00bsko znaczy ale mógłby ktoś przerobić ten przykład i jak miecz dotknie obj_wróg i zmniejsza mu sie zmienna health:P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 5 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2007 A po co na dotknięcie? zrób na distance_to_point... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mistyk Opublikowano 5 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2007 a dokładniej??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 5 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2007 No na wcisnieciu prawego przycisku sprawdzasz dystans do wroga jesli jest odpowiedni to wykonujesz sobie obliczenia czy tam odejmowanie zycia :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mistyk Opublikowano 5 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2007 Acha fenk you Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxpayn Opublikowano 5 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Października 2007 bleee... ja se zrobiłem swoje i moje ładniej wygląda xD są rece oprócz ciała i miecza xD Może robi to tak jak ja xD Nie chciało mi się robić rąk. xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 5 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2007 Ja w swoim zrobiłem wykrycie kolizji z samym mieczem. Sprawdzanie odległości to syf xD. Wróg stoi za plecami i dostaje obrażenia xD lol Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boro Casso Opublikowano 5 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2007 jak taki masz super przykład to zaszpanuj na forum :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mistyk Opublikowano 6 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2007 @up właśnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 6 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2007 pablo1517 już pokazywał zaje*isty B) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mistyk Opublikowano 6 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2007 no ale ten był w exe a ja chce wiedzieć jak zrobić by ludek obrywał od broni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaistlinBlackRobe Opublikowano 19 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2007 no ale ten był w exe a ja chce wiedzieć jak zrobić by ludek obrywał od broni A więc tak: -usuń z Drawu rysowanie broni(w przykładzie Maxpayna miecza) -zrób objekt ze spritem broni(ja zrobiłem Obj_Lanca) -daj do Create objektu bohatera: instance_create(x + lengthdir_x(27, image_angle - 70 ), y + lengthdir_y(27, image_angle - 70 ), Obj_Lanca); -a teraz w Stepie objektu bohatera: Obj_Lanca.x = x + lengthdir_x(27, image_angle - 70); Obj_Lanca.y = y + lengthdir_y(27, image_angle - 70); Obj_Lanca.image_angle = image_angle; -jeżeli chodzi o kolizję w z potworem to w Create potwora: MonHealth = <liczbahp> -noi w kolizji z bronią: if MonHealth > 0 {if global.Wal = 1 then {alarm[1]=1;};}; -w alarmie 1 ustawiasz zmianę MonHealth na wartość damagu Myślę, że udało mi się komuś pomóc. ;) Jeżeli chodzi o refresh to myślę, że niewielki(13 dni no). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxpayn Opublikowano 19 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Października 2007 Ble, fuj! Daj w draw ustalanie pozycji miecza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matthew Opublikowano 19 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2007 Ostatnio na ligę zrobiłem coś ala Almora. Zamierzałem zrobić atakowanie sekwencjami ale system Almorowy jest o wiele prostszy i szybszy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaistlinBlackRobe Opublikowano 19 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2007 Ble, fuj! Daj w draw ustalanie pozycji miecza. @Maxpayn Fakt, dzięki. Działa great(dobra, tylko jakoś nie widzę różnicy). :D @Mistyk z tymi alarmami to jednak troche inaczej: -w Create Mona dodaj jeszce: alarm1 = 0 -i w kolizji z bronia(objekt mon): if MonHealth > 0 {if global.Wal = 1 then {if alarm1=0 then {alarm[1]=<atspd>; alarm1=1};};}; -a w alarmie 1 dodać: alarm1 = 0 <atspd> to wartość wskazująca co ile stepów od kolizji następuje uderzenie. //no, teraz możesz pochwalić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matthew Opublikowano 19 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2007 Gdy wstawisz w draw ustalanie pozycji miecza nie będzie widać takich przerw. Gdybyś zostawił to w stepie to czasami miecz nie dotykałby ręki. Po prostu draw jest szybszy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 19 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2007 @up: i wygodniejszy... po rozdzieleniu na oddzielne obiekty mogą błędy i problemy potem wyjść :F Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się