andrzej1_1 Opublikowano 19 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2007 Mam pięć pytań: 1.Gdzie mogę kupić Unreal Engine 3? 2.Po ile? 3.Jaki silnik 3d jest w lost planet? 4.Czy można importować pliki 3d z blendera do unreala? 5.Czy można importować pliki 3d z 3ds maxa do unreala? P.s Już nie robie gier w game makerze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 19 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2007 2. Unreal Engine 3 kupisz tylko za $750000. Okazja! 4 i 5. Zobacz rozszerzenie plików z modelami w Unrealu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ludzix Opublikowano 19 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2007 3. Ma własny =) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackmaul Opublikowano 19 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2007 1.Gdzie mogę kupić Unreal Engine 3? Na stronie producenta podajesz dane, potem kontakt telefoniczny, wpłata miliona $ na konto twórców i masz Unreal Engine 3. P.s Już nie robie gier w game makerze Przerzuciłeś się na silniki używane przez profesjonalistów? :D Nie wiem czy zdajesz sobie sprawę, ale nawet mając cały ten silnik, to w pojedynkę grę będziesz tworzyć ok 15 lat. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziadekkleofas Opublikowano 19 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2007 3.Jaki silnik 3d jest w lost planet? Autorski. :) Po za tym, kupno samego silnika załatwia tylko 50% problemów. Za to rodzi ich dwa razy więcej, nie myśl sobie. :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 19 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2007 @blackmaul & Jaklub: Nie popadajmy w skrajności. Silnik wraz z edytorami scen i innymi pierdołami żeby tworzyło się łatwiej kosztuje 7999 dolarów, a same nagłówki dla C++a, bez programików - 5000 dolarów, przy czym do tego drugiego musisz mieć dodatkowo firmę i kontrakt podpisany z przynajmniej jednym developerem. @Jaklub: Rozszerzenie to możesz sobie w tyłek wsadzić, bo Unreal ma je unikalne, do którego żaden modeler nie zapisze. Jednak, wystarczy konwerter, który jest sprzedawany w pierwszym pakiecie. @andrzej1_1: Nie lepiej zacząć od darmowych silników typu Irrlicht czy Crystal Space? Oferują mniej, ale jak w nich nic nie zrobisz, to nie licz, że w silniku Unreala cokolwiek zrobisz. A jeżeli chcesz profesjonalny silnik, to engine Quake III jest dostępny na licencji GNU GPL. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ludzix Opublikowano 19 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2007 A najlepiej zacznij od edytora map do UT =D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej1_1 Opublikowano 19 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Września 2007 A można kupić silnik z gry lost planet? P.s Chcę robić z kolegą gry Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aleks Opublikowano 19 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2007 A można kupić silnik z gry lost planet? P.s Chcę robić z kolegą gry Skontaktuj się z autorami gry i spytaj ich o cennik xd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Micanser Opublikowano 19 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2007 A można kupić silnik z gry lost planet? P.s Chcę robić z kolegą gry Jeśli nawet to: 1.Nie stać was. 2.Sądze że za mało was. 3.Nie nazwał bym tego robieniem gry (a przynajmniej nie w 100%) 4.Nie udało by ci sie z nim (silnikiem) czegokolwiek zrobic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 19 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2007 Polecam Irrlicht'a na początek, darmowy a także posiada edytor scen oraz darmowe tutoriale na stronie głównej ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 19 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2007 @Jaklub: Rozszerzenie to możesz sobie w tyłek wsadzić, bo Unreal ma je unikalne, do którego żaden modeler nie zapisze. Jednak, wystarczy konwerter, który jest sprzedawany w pierwszym pakiecie. A skąd ja niby miałem wiedzieć? Gry nie mam, ale podaję dość często (przynajmniej kiedyś) używaną metodę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 19 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2007 @Jaklub: Akurat ta metoda ma się nijak do 99% profesjonalnych silników. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fallord Opublikowano 19 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2007 A teraz ja zadam pytanie: Orientuje się ktoś za ile firma Techland jest w stanie dać silnik Chrome w wersji 2003 - Tak tylko pytam,dla własnych informacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maximal Opublikowano 19 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2007 Ech, a co my, informacja turystyczna? ;/ Napisz maila do Techlanu, to się dowiesz. ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziutt Opublikowano 19 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2007 Hmmm....a ja polecam Ogre3D . To już bardziej zaawansowany silniczek od Irlichta , ale wszystkie manuale powinieneś znaleźć na stronie producenta. Wow(nie , wcale nie promuje pewnego znanego mmorpga ) szybko się przeżuciłeś z GM na języki programowania . Gratuluje :) . I życzę szczęścia w 2 osobowej ekipie robiącej gry 3D ;) . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Ranmus Opublikowano 20 Września 2007 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 20 Września 2007 Sądzę, że te 2 miliony zł można lepiej spożytkować niż wydając je na UE3. ;P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziadekkleofas Opublikowano 20 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2007 Sądzę, że te 2 miliony zł można lepiej spożytkować niż wydając je na UE3. ;P Np. na siebie. Po co sobie zawracać tyłek robieniem bzdurnych gierek, kiedy willa, limuzyna i dżakuzi czeka? Albo można sobie kupić pół Afryki i zrobić z niej własny kraj pod swoimi rządami. Tanio, zwłaszcza że równowartość jednej wioski to mniej więcej średniej jakości telefon komórkowy. ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LittleFish Opublikowano 20 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2007 najgłupszy temat w historii gmclan... przecież każdy wie, że UE3 to przeżytek, bo niedość, że carmack napisał nowy engine bez limitu rozmiaru tekstur, to jest silnik Crysisa! :DDDDDDD o kuzwa, zdebilałeś? myślisz, że do robienia gier z kolegą kupuje się licencje na komercyjne silniki? w ogóle jeśli chcesz robić gry to zabierz się za informatykę od podstaw, a nie zaczynaj od kupowania/ściągania silnika lub też błagania techland o dzieło ich życia(tzn silnik Chrome, który rozwijają) za darmo. pozdro. btw wie ktos za ile mozna kupic zrodlo windows vista ultimate? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Will Opublikowano 20 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2007 A czy autor tematu zna jakiś język programowania java c++? biblioteki DirectX lub OpenGL Napisał jakąś grę? Ile lat siedzi w programowaniu? A tak w sumie to pytanie jest najgłupsze jakie dotąd widziałem na tym Forum :) (bez urazy) Równie dobrze mógłbyś zacząć budować Prom kosmiczny z klocków lego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ludzix Opublikowano 20 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2007 A tak w sumie to pytanie jest najgłupsze jakie dotąd widziałem na tym ForumWidać, że jesteś nowy =D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Micanser Opublikowano 20 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2007 Równie dobrze mógłbyś zacząć budować Prom kosmiczny z klocków lego. Nie, bo to robie ja! HAHAHAHAHAHAHAaaaaa! Wydaje mi się że twórca tematu myślał iż do silnika gry jest edytor w stylu gm (lub RPG MAKER). Czy twórca tematu zrezygnował z gm, ponieważ nie potrafił w nim nic zrobić? Sorki jesli to wielki offtop! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ludzix Opublikowano 20 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2007 myślał iż do silnika gry jest edytor w stylu gmWłaściwie to jest. Jednak robi się w nim dużo ciężej niż chociażby we wspomnianym edytorze do map UT, w którym - mogę się założyć - andrzej guzik zrobi :) A może nas zaskoczy :P? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Micanser Opublikowano 20 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2007 Właściwie to jest. Jednak robi się w nim dużo ciężej niż chociażby we wspomnianym edytorze do map UT, w którym - mogę się założyć - andrzej guzik zrobi A może nas zaskoczy ? Chodziło mi o prostote robienia taką jak w gm, przeciez wiem ze nie piszą wszystkiego w jednym programie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziadekkleofas Opublikowano 20 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2007 Przebąkiwali cośtam że w nowym engine, który napędzi UT2008, będą narzędzia dla głupoodpornych takich jak GM do tworzenia modów, mutatorów czy map. Podobno każdy, o ile nie interesuje się dragonballem do dzisiaj, a Tokio Hotel to dla niego obrzydlistwo, może z dziecięcą łatwością zrobić wszystko. Ile w tym prawdy i mitów - nie wiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owyn Opublikowano 20 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2007 Organizuje zbiórke na engine Unreala ;) Każdy wpłaca po 100000,- na konto bankowe ktore podam mailem ;p ps. a tak na serio... zacznij uczyc sie pascala ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kryniak Opublikowano 20 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2007 A Pascala to sobie możesz wsadzić gdzieś ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziutt Opublikowano 20 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2007 Tak propo co masz do DB ? To tak jakbym napisał" o ile ktoś nie lubi avatarów z owłosionym facetem co ma bombę na głowie , i dziadek w swojej ksywce" .... Ja np. lubię DB , jest dużo ludzi którzy lubią TH . I nie powinieneś się takich osób czepiać , bo każdy ma swój gust . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Will Opublikowano 20 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2007 Racja pascal to syf. Ale jeśli autor jest bardzo zdeterminowany to za kilka lat coś sensownego na pewno napiszę. Sam siedzę w programowaniu od roku i uwierz mi nauka DirectX czy c++ to nie jest łatwa sprawa <_< ale takie statki czy snake po kilku michach napiszesz xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 20 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2007 @Kryniak: Sądząc po sygnaturze Owyna, zrobi to z chęcią ;p . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się