Oriental Opublikowano 9 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2007 Jak zrobic zeby jak jakis objekt ma x i y jakiegos innego objektu to zeby jak rusze romem to byl w miejscy chodzi o viewy. Mam w rogu obj bp ale gdy pujde w jakas strone zeby przesuwalo vieva to on tak jakby sie rusza :< Brzydko to wyglada jak to usunac? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Snake Opublikowano 9 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2007 Nie rozumiem Cię ale chyba step w obj_bp zmień na end step. Jeśli tam jest skrypt zmieniania położenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oriental Opublikowano 9 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2007 sprawdze ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oriental Opublikowano 9 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2007 Jak mam objekt ktory ma x = view_xview itp to on tak brzydko lata. I drugie pytanie czemu jak mam armor i w nim w step: if jestem_uzywany = 1 { global.def =+ 15 } To mi źle to wychodzi?? :<< Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mike_p Opublikowano 9 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2007 Jeśli chcesz coś dodać do wcześniejszej wartości zmiennej robisz += a nie =+ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oriental Opublikowano 9 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2007 no tak ale wtedy def rosnie mi jak bym wwalil do stepa global.def +=15 a tutaj chodzi zeby dawalo def jak jest uzywany i dodawalo go do isniejącego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 9 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2007 Create: for (a=0; a<2; a+=1) { global.Def[a]=0; } W tym te "a<2" jest ilością slotów do Def'a Step: global.Def[0]=global.Def[1]+global.Def[2]//itd A pod koniec: if jestem_uzywany = 1 { global.Def[1]=15; } EDIT: A co do latania to lepiej to Drawować na viewie ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radziu Opublikowano 9 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2007 Co do latania to snake w drugim poście miał racje ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 9 Sierpnia 2007 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2007 Jak mam objekt ktory ma x = view_xview itp to on tak brzydko lata. I drugie pytanie czemu jak mam armor i w nim w step: if jestem_uzywany = 1 { global.def =+ 15 } To mi źle to wychodzi?? :<< if jestem_uzywany = 1 { global.def += 15 } i tylko taka różnica... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oriental Opublikowano 10 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2007 Kondi nie rozumiem twojego skrypcika no coz potem zobacze bo mnie rodzicke wkur@^$^@ ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kryniak Opublikowano 10 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2007 A może zwiększ room_speed do 60, a potem podziel szybkości obiektów przez 2. Zawsze to będzie mniej widoczne. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
David Dark Opublikowano 11 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2007 wcale nie rob tak zeby twoj bp latal za viewsem. podziel widok na dwa viewsy, jeden w ktorym porusza sie bohater drugi dla plecaka. Poprostu wstawiasz obrazek bp w roku rooma tak zeby ci nie przeszkadzal i ustawiasz tam view. Drigi view dla bohatera czy jakiegos tam jasia i luzik. :) viewsy nie sa takie skomplikowane naprawde, mozesz je w gmie ladnie ustawic bez zadnych kodow ;-) gdzies na forum sa przyklady, poszukaj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Micanser Opublikowano 11 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2007 wcale nie rob tak zeby twoj bp latal za viewsem. podziel widok na dwa viewsy, jeden w ktorym porusza sie bohater drugi dla plecaka. Poprostu wstawiasz obrazek bp w roku rooma tak zeby ci nie przeszkadzal i ustawiasz tam view. Drigi view dla bohatera czy jakiegos tam jasia i luzik. viewsy nie sa takie skomplikowane naprawde, mozesz je w gmie ladnie ustawic bez zadnych kodow ;-) gdzies na forum sa przyklady, poszukaj. Problem bedzie ten sam, bo jeden view musi podąrzać za drugim. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się