Skocz do zawartości

miniRPG2.0


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 389
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • 4 tygodnie później...

Witam,

 

niedawno zaczalem znow grzebac w kodzie miniRPG, jakos trudno zostawic moj ukochany projekt ;)

 

Najwazniejsza wiadomosc jest taka: osoby ktore nie mogly grac poniewaz widzialy czarny ekran w miejscu gdzie powinien byc bohater beda mogly zagrac w nowa wersje(!).

Wyslalem juz jeden plik .exe do Miska999 i powiedzial mi ze wszystko gra :) Byl to jednak pojedynczy przypadek i nie mam juz tej wersji dos ciagniecia, jesli Misiek999 ja ciagle ma to moze sie podzieli z innymi osobami ktorym gra nie chodzila, ja nie mam nic przeciwko.

 

To najwazniejszy powod dla ktorego wracam do tej gry - jest sens ja robic.

 

Moze najpierw wstawie wam screenka a potem powiem o co biega:

35.png

 

Jest to wczesne staduim nowej wersji miniRPG2.0

Usunalem wszystkie menu z ekranu, nie uzywam juz views(dzieki Borek za dobra rade! Pomoglo).

FPS dostal naprawde duzy zastrzyk ;)

Powiekszylem ekran gry dla wygody(mozna tez grac w okienu). Menu zostalo 'pociete'. Aby nie przeszkadzalo w grze mozemy rozne jego elementy wlaczac i wylaczac, oraz poruszac nimi po calym ekranie i ustawiac elementy w miejscach tak ,aby nam sie wygodnie gralo(jesli ktos gral w ultime online to wie o co chodzi) :)

Czat rowniez zostal usuniety, zastapi go poprostu podgladanie itemkow na ekranie, widac to na screenie, niestety nie widac kursorka ktory nad nim jest. Jesli itemek jest w plecaku bedziemy mogli podgladac jego statystyki, moze i tez krotki opis(ala diablo)

Wszystko tak jak poprzednio wykorzystuje 3 przyciski myszki wiec wszystko jest wygodne(mam nadzieje) dla gracza :)

Sterowanie postacia dla wygody zostalo przeniesione na przyciski'WSAD', elementy menu wlaczamy i wylaczamy innymi klawiszami na klawiaturze.

 

Nie zabraknie tez nowych grafik od Raperra, mozecie spodziewac sie naprawde ladnej oprawy graficznej :thumbsup:

 

Jak zwykle jest duzo wiecej 'features' nad ktorymi rozpoczna sie prace, nie wiem jednak co ile potrwa i czy znajdzie sie w nastepnej wersji, wiec nie bede tutaj wypisywal wszystkiego. Nie wiem kiedy wyjdzie nowa grywalna wersja, obiecalem sobie ze wkoncu wypuszcze cos wiecej niz lazenie po lesie i ubicie bandy bandytow czy orkow. Bedzie trzeba poczekac ale bedzie warto.

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki wszystkim, ktorzy sprawdzili wersje ktora podeslal Misiek999, wszystkim jak dotychczas nowa wersja chodzi wiec to naprawde dobra wiadomosc :thumbsup:

 

Jak narazie prace trwaja nad plecakiem i ekwipunkiem. Powiekszylem plecak do 32 miejsc, czyli mamy teraz 2 razy wiecej miejsca na lupy zdobyte na wyprawach ;)

 

Nastepna rzecz do zrobienia to dodanie nowych elementow ekwipunku, na bank beda pierscionki(2 miejsca naraz), jeden na amulet, na plaszcz/peleryne i moze na buty i/lub pas. Wszystko zalezy od tego ile bedzie sensu w wprowadzeniu poszczegolnych elementow ekwipunku. No i zostalo mi jeszcze zrobienie skrzyneczki w domku, ta tez bedzie miala wieksza ilosc miejsca na nasze kosztownci ;)

 

Grafik wykonal jeszcze ladny kursorek, windowsowy jest do bani :P

 

Wiecej wiadomosci za jakis czas.

 

36.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki Borek :thumbsup: Wiem teraz jak zareklamowac moja gierke na GM community ;)

 

Dzisiaj Kilka dodatkowych informacji:

 

- Naprawilem powaznego buga w plecaku, jest on widoczny na screenie 3 ;)

- Jesli widzieliscie screena 3 to juz wiecie ze sa nowe grafiki menu z ladna ramka.

- Skonczylem system broni dystansowych, wlasnie jest w fazie testowania, poniewaz bylo z tym troche w przeslosci. Niestety jak narazie bez animacji lecacego pocisku :jezor:

- Wszystkie dane o przedmiotach sa teraz przechowywane w osobnych plikach. Glownie dla mojej wygody, Gm jakos nie jest przystosowany do otwierania skryptow ktore maja 2,500 linijek, no i ciekawe jakby to wygladalo jak liczba linijek wzroslaby do 10,000, pomyslow na przedmioty mi nie brakuje :rolleyes:

Najprawdopodobniej to samo zrobie ze statystykami potworkow i tym jakie przedmioty wyrzucaja, tak dla wygody. Jeszcze nie wiem czy bede te informacje szyfrowac czy pozwole graczom modyfikowac nieco gre :rolleyes:

- nowe przedmioty: amulety, plaszcze i pierscienie. Da nam to jeszcze wiecej kombinacji tego jak chcemy budowac nasza postac ;)

- pod noz ida teraz bronie dwureczne, potem albo magia albo skille.

- Raperr zajmuje sie grafikami pod system noszenia na sobie itemkow.

 

Do nastepnego :thumbsup:

 

38.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

42.png

 

 

Troche sie juz nie odzywalem. Daje wiec nowego screena tak zebyscie wiedzieli ze nic nie stoi w miejscu i miniRPG ma sie bardzo dobrze :)

 

Jak narazie najwieksza robote odwala raperr, odpowiedzialny za grafike, tym razem w calosci, ja sie nia juz nie zajmuje. Grafika bedzie stac na wyzszym niz dotad poziomie, co widac na screenie, dbamy o to zeby byla urozmaicona, wszelkie kwiatki/grzybki/roslinki sa ustawione w roznych pozycjach tak aby gracz odczuwal, ze poszczegolne kratki nie sa takie same. Do samego tylko lasu mamy ponad 160(i pewnie bedzie ich wiecej) roznych krateczek, nastepne beda grafiki do jaskin, i rowniez beda one wygladaly o wiele lepiej, niz w poprzednich wersjach. Drzewa sa jeszcze nie ukonczone, to na screenie jest dopiero pierwszym, do tego bez lisci, planujemy zrobic ich okolo 50(+50 bez lisci = 100).

 

Miasta/wioski pewnie beda wymagac jeszcze wiekszej ilosci grafik ktorej nie jestem w stanie teraz okreslic.

 

Jutro koncza mi sie egzaminy i zaczynaja wakacje, wiec bede mogl was czesciej informowac o zmianach bo zabiore sie za skrypty, mam juz kilka nowych ciekawych koncepcji, zobaczymy jak to wszystko wyjdzie :)

 

Mam nadzieje, ze bedziecie cierpliwi, staramy sie aby nikt nie byl zawiedziony nadchodzaca aktualizacja i wszystko bylo zapiete na ostatni guzik ;)

 

Pozdro :thumbsup:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko dzieciom w głowach MMO dry.gif

 

Borek już jakoś nie jest dzieckiem, a robi MMO, a wydaję mi się, że David Dark równie dobrze kodzi co Borek, więc mógłby zrobić MMO, a poza tym ja mu tylko to zasugerowałem.

Co do dzieci, to tak samo jak ja masz 15 lat, jeżeli Twoje dane są prawdziwe...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@AoM:

Co z tego, że mam 15 lat. Jak dotąd zauważyłem, że jestem bardziej dojrzały niż większość moich rówieśników. Jakbyś nie zauważył, połowa młodej ( >16 ) części GMClanowiczów chce/chciała zrobić MMORPG nie wiedząc, jak dużo trzeba w to włożyć pracy. Dawid o ile pamiętam mówił, że nie chce robić MMORPG, tylko zwykłą grę. W sumie najpierw to miał być chyba silnik dla innych. Nie namawiaj innych na robienie MMO. Jeżeli chcesz, zrób sobie sam. Co do Borka... On zna się na tym, wie o co chodzi. Ty najwidoczniej nie.

 

Ogółem, nie zrozumiałeś mnie. Jeżeli ktoś chce zrobić taką grę, nie namawiaj go do zrobienia innej. Jakby Dawid chciał zrobić MMORPG, zrobiłby to.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nobody, nie to Ty mnie nie zrozumiałeś, ale wytłumaczę Ci, David wkłada już bardzo długo starania w miniRPG, czasami gadałem z nim o jego projekcie, pytałem się ja mu idzie i widząc teraz jego efekty pracy po prostu sobie zażartowałem, czy nie myślał o zrobieniu MMO, niestety Ty tego nie zrozumiałeś i wypowiedziałeś się inaczej, trudno jak chcesz być taki poważny i doroślejszy od swoich tutejszych rówieśników... Tyle na ten temat.

 

Topic, David kiedy będzie można zagrać w pierwszą betę nowego miniRPG? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

P.S. Nie myślałeś o zrobieniu MMO? :)

Pisalem wiele razy ze nie umiem robic gier online. Tak moge sie nauczyc, ale najpierw musze nauczyc sie lepiej kodzic gry sp.

 

Mni nie działa nawet jak sam skompiluje towyskakuje dziwny błąd(niejest to błąd game makerowy)

Misiek gdzies dal posta z wersja gdzie nie ma tych bledow ale tak oprocz chodzenia, to nie ma w niej nic do roboty Jezeli jeszcze ona tam jest to sobie ja odpal, jezeli nie to musisz poczekac do nowego demka w ktorym te bledy juz nie wyskakuja.

 

Borek już jakoś nie jest dzieckiem, a robi MMO, a wydaję mi się, że David Dark równie dobrze kodzi co Borek, więc mógłby zrobić MMO, a poza tym ja mu tylko to zasugerowałem.

Co do dzieci, to tak samo jak ja masz 15 lat, jeżeli Twoje dane są prawdziwe...

Borek lepiej kodzi. Nie jestem jakims mistrzem GMLa, powiedzialbym nawet, ze jestem kiepski, co udawadnia tyle , ze mozna miec marne umiejetnosci i robic dobre pomyslowe gry, a nie trzaskac tylko 'catch the cloun'

MMO --> patrzy wyzej.

 

Topic, David kiedy będzie można zagrać w pierwszą betę nowego miniRPG? :)

Niezbyt predko. Jest masa rzeczy do zrobienia. Pozatym chyba wystartuje w nowym konkursie yoyogames, co moze opoznic ukonczenie miniRPG.

 

o_O WTF?

Nie rozumiem za bardzo o co ci chodzi...

 

I nikt nie musiał odkopywać tematu. Dawid coś zrobił i nie chciał, żeby miniRPG zostało zapomniane, więc odświeżył ten temat.

Poprostu dawno nie bylo zadnych nowych wiadomosci na temat miniRPG, dalem tylko znac, ze prace trwaja i gierka zostanie ukonczona ;)

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

wearables1.png

 

Najnowsze dzielo: noszenie itemkow! Nareszcie, chyba z 5 razy zapowiadalem ze wkoncu dodam to do miniRPG i jakos nigdy nie wychodzilo :p

 

Nie sa to wszystkie itemki jakie sa dostepne w grze. Napewno oprocz zbroji pojawia sie tez zwykle ubranka roznego rodzaju w kilku kolorach(zaczynajac gre bedziemy sie pewnie budzic na pryczy i bedzie trzeba chwycic szybko za jakas tunike ;)). Pozatym plaszcze i peleryny(zwykle i magiczne), jakies egzotyczne ubranka typu: plaszcz nekromanty, sukienki, skory zwierzat, zbroja z lusek smoka. Zastanawiam sie tez nad dekoracjami, moze cos raperr wymysli. Pozatym mozna by tez urozmaicic tym system tworzenia wlasnych przedmiotow, jesli stworzymy zbroje z lusek czerwonego smoka to bedzie czerwona a nie zielona, zamiast pelnoplytowej zbroji zrobic sobie skorzana zbroje ale z plytowym lewym naramiennikiem(czy tam prawym :p).

 

Wszystko po to aby gracz mogl stworzyc postac pod jakim katem chce nie tylko pod wzgledem statystyk ale zeby tez sie odpowiednio prezentowala na ekranie i screenach ktorymi gracze moga sie chwalic innym ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo zacnie to wygląda, na pewno taki bajer znacznie urozmaici gierkę i zarazem podniesie jej grywalność. Twój zapał do kontynuowania projektu zasługuje na pochwałę, mam też małą radę dla grafika - może pocieniował by troszeczkę więcej sprite'y.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo zacnie to wygląda, na pewno taki bajer znacznie urozmaici gierkę i zarazem podniesie jej grywalność. Twój zapał do kontynuowania projektu zasługuje na pochwałę, mam też małą radę dla grafika - może pocieniował by troszeczkę więcej sprite'y.

 

Dzieki :)

 

Fajnie to wygląda ;)

Zobaczymy jak będzie działać... :]

 

Zapewniam Cie Bixon ze ta wersja pojdzie jak zyletka i zadnych bledow nie bedzie ;) Co do szybkosci na moim kompie ostatnio jest z tym jeszcze lepiej, poprawilem kod i teraz na ekranie moze sie znajdowac o wiele wiecej itemkow. Za kilka dni planuje sprawdzic jak pojdzie ta gra na slabszym kompie :)

 

no no !

czekam na pełną wersje od początku ;)

ładnie wygląda wszystko tylko jak z animacją ataku?

 

Animacji ataku nie mam w planach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...