artimal Opublikowano 14 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2007 Jak zrobić ograniczenia??? np.prędkości albo przejrzystości czyli alpha Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pasterz Opublikowano 14 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2007 if cos = ograniczenie { cos = ograniczenie; } Tak popróbuj. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artimal Opublikowano 14 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2007 to nic nie daje napisałem: if speed=1 { speed=1 } a on jedzie powyżej 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieter Opublikowano 14 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2007 raczej if cos > ograniczenie { cos = ograniczenie; } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pasterz Opublikowano 14 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2007 Ach tak pomyliłem się sorry. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakim Opublikowano 14 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2007 Nie lepiej tak? zmienna=min(wyrażenie,limit) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artimal Opublikowano 14 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2007 dzięki wszystko gra a jak zrobić licznik??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakim Opublikowano 14 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2007 Najlepiej na zmiennej ;). A jaki to dokładnie ma być licznik? Liczba, pasek? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artimal Opublikowano 14 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2007 liczba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pentalinio Opublikowano 14 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2007 A konkretniej do czego ten licznik? Licznik czasu? Licznik punktów? :blink: Wszystko rób na zmiennych i ot cała logika :P . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxpayn Opublikowano 14 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2007 Np. draw_text( 10, 10, "Predkosc: "+string( speed )); =] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murdalow Opublikowano 14 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2007 odpowiednio do prędkości dostosuj wartości create global.licznik=0 step if speed=1 { global.licznik =wartość; albo global.licznik =+wartość ( żeby wzrastało o ileś tam) } draw_text( view_xview+20, view_yview+20, "Predkosc: "+string( global.licznik )); nie wiem czy to zadziała bo musiałbym to testować... :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxpayn Opublikowano 14 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2007 W create: ograniczenie = 5; W step: if( speed ) >= ograniczenie { speed = ograniczenie; } W draw: draw_text( view_xview+10, view_yview+10, "Predkosc: "+string( speed )); =) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artimal Opublikowano 14 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2007 hmm...no pokazuje prędkoć: 0 ale jade i nic cišgle jest 0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyberdog Opublikowano 14 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2007 Po twoich tematach widać, że robisz ścigałkę w 2.5D Zrób, że jak naciśnie się i przytrzyma klawisz gazu (nie pedał gazu!) to rośnie liczba na liczniku, a jak się puści, to odwrotnie. To się normalnie na klockach robi. :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artimal Opublikowano 14 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2007 niee bo póżniej jeszcze biegi będe dodawać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyberdog Opublikowano 14 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2007 To na razie zrób tak, a jak dodasz biegi, to będziesz zadawał głupie pytania, ok? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxpayn Opublikowano 14 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2007 Artimal, pokaż jaki masz kod na dodawanie speeda, czyli co robisz że jedziesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 15 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2007 Po twoich tematach widać, że robisz ścigałkę w 2.5D No nie nie mogę jakie 2,5 D kurde czy to tak trudno zrozumieć że są 1,2 lub 3 osie a nie 2 i pół. Ludzie nie ma 2,5D jedynie 2D i 3D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Adster Opublikowano 15 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2007 No nie nie mogę jakie 2,5 D kurde czy to tak trudno zrozumieć że są 1,2 lub 3 osie a nie 2 i pół. Ludzie nie ma 2,5D jedynie 2D i 3D Doom 1 i 2 itp. są określane grami 2,5D, ponieważ oferują one praktycznie to samo co gry 3D. Pamiętaj, że określenie 2,5D funkcjonuje praktycznie oficjalnie, i nie można go skreślać. :] ...osie są trzy, ale pojęć związanych z przestrzenią w np. grach więcej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 15 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2007 http://pl.wikipedia.org/wiki/2.5D - i STFU xd . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maximal Opublikowano 15 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2007 Ja zawsze spotykałem się z określeniem "pseudo 3D". Termin "2.5D" jest imo kompletną głupotą. ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Adster Opublikowano 15 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2007 http://pl.wikipedia.org/wiki/2.5D - i STFU xd . No czyli powiedziałem w 99% prawdę, oprócz tego "praktycznie oficjalnie" (ale napisałem "praktycznie" :P) No ale już się STFUfuję... ;p Bo nikt mi nie wmówi, że Doom nie oferował w odczuciach pełnego 3D... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ajot Opublikowano 15 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2007 Ja zawsze spotykałem się z określeniem "pseudo 3D". Termin "2.5D" jest imo kompletną głupotą. ;p A ja sie nigdy nie spotkalem z okresleniem pseudo 3D. Wartość merytoryczna większosci postów w tym temacie mnie dobija. ...rzekł Ajot, wzbogacając naszą kolekcję postów merytorycznie bezwartościowych o jeszcze jedną pozycję. ;> Maximal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się