Borek Opublikowano 3 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2007 Witam Na początek oczywiścię pragnę podziękować za wszystkie wykryte błędy i sugestje. Niestety nie jestem w stanie odpisywać na wasze posty oraz w tym samym czasie tworzyć nowych wersji gry, po prostu jest tego za dużo, aczkolwiek bądźcie pewni że wszystko czytam i rozważam... Drugą sprawa, którą chcę wyjaśnić jest dobre serce Ranmusa, krew mnie zalewa kiedy ktoś narzeka, że wyłączył serwer, albo marudzi że jest za żadko włączany lub nie w tych godzinach co trzeba. Gdyby nie Ranmus, to ciężko by było teraz o ciągły ON-LINE serwera, ponieważ mam problemy techniczne ze swoim łączem. Niestety trzeba się liczyć z tym, że przyjdzie taki czas iż Ranmus po prostu przestanie udostępniać łącze dla Almory, wówczas będę musiał poszukać osoby, która takowy postawi. W nowej wersji Almory zamierzam stworzyć OPEN SERVER, wówczas będą mogły stawiać serwer różne osoby, jednakże konta nie będą transferowane :/ Oferował się ostatnio LittleFish i jestem tym zainteresowany jego hostingiem. Napiszę do niego jak wypuszcze nową wersję. Co nowego w wersji 0.60 Alpha ? Oprócz wszystkich poprawionych błędów opisanych przez was na forum dojdzie/zmieni się: - PVP Arena ( tutaj wykorzystam kolejny utwór Roba ) - W statystykach HEALTH zostanie zamienione na MAGIC POWER - Mapa dwa razy większa obejmująca więcej różnorodnych miejsc - Nowe ( większe/silniejsze ) potwory - Postaram się o TRADE pomiędzy graczami - Różne oznaczenia graczy, czyli THIEF ( jak będzie kradł ), MORDERCA ( chyba nie muszę tłumaczyć ) - Dojdzie nowe miasteczko - Nowe itemy - również dla magów - System anty CHEATERS - Większe straty po śmierci i auto login. Tutaj znajduje się lista błędów, które będą poprawione: - Zabezpieczenie przed kradzieżą ( jeżeli ktoś ukradnie item, stanie się THIEFem, wówczas przez godzinę nie może podnosić przedmiotów i w jego ksywie jest dopisek [ THIEF ] - Poprawione PVP ( jest krytycznie teraz - sam się o tym przekonałem ) - Balans czarów i przedmiotów ( znając życie i tak jeszcze długa droga by osiągnąc perfekcję ) - Błąd: instance_create(Hero.x, Hero.y, Hero_Died) - Niewidzialne obiekty ( pojawiają się po zabiciu węża ) - Problem z wylogowywaniem ( moja drobna pomyłka ) - Podpalanie potworów bronią, która nie ma takiej funkcji - HP oraz MP nie będzie regenerowane w procentach tylko w punktach ( w tej chwili dużo graczy jest przez to nieśmiertelnych ) - Obsługa portów - zmiana na inne ( z pliku config ) - przyda się na przyszłość... - Podczas startu na serwerze prawidłowa aktualizacja pozycji gracza - Zostanie zmieniony sprite oraz dźwięk zabitego gracza - Funkcja MISS - gdy nie trafiamy potwora/gracza - Rosnące rośliny na mapie ( różne ziółka lecznicze i trujące ) - Nowe krypty i inny system ich tworzenia ( nei będzie to tym razem jeden wielki klocek - lepsza wydajność ) - Błąd z AUTO KILLem, np. tłuczemy potwora na respawnie wciskamy ALT + TAB i nasza postać dalej uderza potwora, który ciągle powstaje w tym samym miejscu - Błąd: npcid = global.npcid ( unknown variable ) - Błąd czaru "Spell Of Falling Rocks" - kiedy rzucamy w trybie PVP blokuje się na graczu puszczającym czar - Błąd nazwy "Studded Armor" występuje dwa razy w różnych zbrojach - Mała ilość ( np. 2 ) złota i expa za zabicie Hell Spider'a - Pobieranie informacji o graczu teraz będzie bardziej rozszerzone i będzie można podejrzeć wartości danego przedmiotu jaki posiada. - Cofanie się potworów i ich blokowanie - Wpadanie itemów na drzewa itp. - Błąd ze strzelaniem/rzucaniem czarów do wioski. - Błąd z zatruwaniem, zamiast zatruwać - podpala ( czasami ) - Błąd z obliczaniem obrażeń 1 LVL - 1 hit na węża = 60 punktów obrażeń - Inna metoda rysowania kwiatów itp. dotycząca cieni ( będzie bardziej wydajne ) - Obiekty odpowiedzialne za inventory nie prawidłowo się deaktywują - niepotrzebnie są liczone kiedy mamy inwentarz zamknięty. - Oraz inne, które są drobnymi błędami To wszystko będzie poprawione/dodane. Jednak konta graczy zostaną usunięte i gra zostanie rozpoczęta na nowo, dlaczego? Dlatego ponieważ dużo osób wykorzystało błędy do rozwijania się postaci np. Mag na LVLu 20 ma 600 HP, a WOJOWNIK na lvl 19 ma 200, co czyni MAGA nieśmiertelnym itp. Niestety musiała nadejść ta chwila, ale od tego są BETA-TESTY żeby właśnie wyłapywać błędy w praktyce ( grając i rozwijając postać ) Dzięki wielkie jeszcze raz dla wszystkich skrupulatnie wykrywających błędy. Nowa wersja ukaże się w ciągu kilku dni... Pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gruby Opublikowano 3 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2007 Świetnie już nie mogę się doczekać :D Zapewne jak każdy. Widzę wprowadzonych kilka zmian które zaproponowałem na "Dyskusje o grze" A co do resetu postaci to przez większość czasu byłem temu przeciwny (24 lvl mam, długo się robiło bla bla...) ale jednak uświadomiłem sobie patrząc sie na te przykoksowane postacie magów, że reset jest potrzebny. Poza tym zauważyłem też, że połowa itemów jest przeznaczonych głównie dla maga (wymagają jednocześnie np. strenght, vitality i wisdom >.<) a reszta znaczy się te gorsze dla jakiegos woja. Jeszcze jedno. Najbardziej irytujące jest to że luck zależy od wisdom... a z luckiem na 1% rzeczy wypadają z potworków raz na ruski rok. Także wojownik ma cholernie przesrane. EDIT: A tak btw. to popełniłem dzisiaj straszną pomyłkę. Siedziałem 4 godziny i zrobiłem 24 lvl po to żeby móc używać magic sworda. Brakowało mi 4 wisdom... nie wiem jak to się stało ale zamiast tego dodałem sobie 4 health >.> Przydała by się opcja cofania wyboru statystyk. Nie koniecznie wszystkich ale tych co sobie dodało na przykład przed 10 minutami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pasterz Opublikowano 3 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2007 Po wyczerpującej wypowiedzi Borka to już nie mogę się doczekać kiedy ta wersja wyjdzie. A najbardziej podoba mi się pomysły z złodziejami i z tymi arenami. Tylko trochę szkoda ,że znowu trzeba będzie od początku wbijać lvl. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Creav Opublikowano 3 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2007 No super, nowe tereny, potwory, arena, system anty-thief... Miodzio. Tylko czekać na nową wersje ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mako Opublikowano 3 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2007 Ja czekam z niepokojem :D juz sie niecierpliwie ciekawe keidy wejdzie... jutro Borek prosimy bardzo :) jak cos bede od 6:00 czekal :D :thumbsup: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieter Opublikowano 3 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2007 Ja czekam z niepokojem :D juz sie niecierpliwie ciekawe keidy wejdzie... jutro Borek prosimy bardzo :) jak cos bede od 6:00 czekal :D :thumbsup: to dopiero nałogowiec xD a tak na serio borek żal mi mojego chara a raczej moich 2 charów no ale cóż zrobić :P biznes to biznes ;) dawaj to co masz ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 4 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2007 Borek, postaraj się też w wyrównywaniu cen za itemy ponieważ magowie mniej płacą za itemki które są lepsze niż dla wojownika :P Zapowiada się ciekawie, poprzednia wersja okropnie mnie wciągnęła :P a ta z pewnością także wciągnie :lol2: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patrysław Opublikowano 4 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2007 Chciałbym przypomnieć o jeszcze jednym bugu, Borek: Teraz przypomniał mi się jeden bug, który pojawił się, gdy miałem jeszcze niższy level. Hell spider mnie podpalił, zginąłem, pojawiłem się w safe zone, ale nadal płonąłem i umarłem drugi raz.O ile na razie nie jest to uciążliwe, to może się takim stać, jeśli wprowadzisz kary przy śmierci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borek Opublikowano 4 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2007 OK Patrysław, w tej chwili jest to poprawione, bo gracz jest wylogowywany z serwera i jego infekcja jest resetowana. Kary za morderstwa już mam odpowiednie :] CZY JEST KTOŚ CHĘTNY DO PRZETŁUMACZENIA LISTY ZMIAN Z PIERWSZEGO POSTA NA ANGIELSKI ? Będę niesamowicie wdźięczny! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 4 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2007 z którego posta? aha sorry Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 4 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2007 Ja tam za super anglika (szczególnie o tej porze) to nie kumam może ale zawsze coś. Prosze, jak sie nie podoba to nie ma sprawy :P za bardzo śpiacy jestem xD Changes: - PVP Arena ( Here I'll use new track from Rob ) - In stats HEALTH will be changed to MAGIC POWER - Map will be 2xbigger with more interesting places - New ( bigger/stronger ) monsters - I'll try to make TRADE between players - Various marks for players, clike THIEF ( if he steals something ), Killer ( I think i dont have to explain ) - There will be new town - New items - also for sorcerers - System anti-CHEATERS - more sacrifices after death and autologin. Bugs that will be fixed: - Protection from stealing ( if someone will steal items, he'll become THIEF, then will be not able to pick up items in 1 hour and he'll get tag in his nick [ THIEF ] - Better PVP ( now it's not too good ) - Items and spells balance - Error: instance_create(Hero.x, Hero.y, Hero_Died) - invisible instances ( they appear after killing snakes ) - log out problem ( it's my small mistake ) - Burning monster with weapon which hasn't those abilities - HP and MP will be not recovered in percents but in points (now, many players are immortal becouse of that) - Ports - you'll be able to change it ( in config file ) - While server starts, better updating position of player - New sprite and sound of dying player - MISSING - when you're missing monster/player - Sprouting plants on map ( healing or poison herbs ) - Nowe krypty i inny system ich tworzenia ( nei będzie to tym razem jeden wielki klocek - lepsza wydajność ) - nie wiem o co chodzi? jakie krypty? - Error with autokill, example: we are fighting with monster, on respawn we're presssing ALT + TAB and our characters is still hitting monster, which is respawning in same place. - Error: npcid = global.npcid ( unknown variable ) - Error with spell "Spell Of Falling Rocks" - when you cast it in PVP it's getting stack on you - Error with name "Studded Armor" - only few ( for example: 2 ) gold and exp for killing a Hell Spider - More advanced "getting info" about players, now you'll be able to see abilities of item he has equiped - Monsters getting stack - Items getting on trees etc - Error with shooting/casting spells into the village. - Error with poison, instead of poisoning it's burning ( sometimes ) - Error with calculating injuries 1 LVL - 1 hit for snake = 60 HP points of snake gone - Different method of flowers drawing etc. it's about shadows ( lower requirements ) - Wrong deactivation invetory objects - niepotrzebnie są liczone kiedy mamy inwentarz zamknięty. - sorry tego nie wiem bo nie rozumiem - and more, które są drobnymi błędami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borek Opublikowano 4 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2007 OK wielkie dzięki :) Tam jednego nie przetłumaczyłeś, ale się nie czepiam bo i tak to dla mnie dużo :) Jeszcze raz dzięki :thumbsup: EDIT: aaa sorry napisałeś dlaczego nie przetłumaczone. Krypty, czyli dungeony - lochy :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 4 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2007 jeszcze na dole - Wrong deactivation invetory objects - niepotrzebnie są liczone kiedy mamy inwentarz zamknięty. - sorry tego nie wiem bo nie rozumiem i nie ma za co. Nudziło mi sie xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mako Opublikowano 4 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2007 Konrad-GM Napisano Dzisiaj, 1:11 Borek, postaraj się tesz w wyrownywaniu cen za itemy poniewarz magowie mniej plazą za itemki które są lepsze niż dla wojownika Zapowiada się ciekawie, poprzednia wersia okropnie mnie wciągneła a ta spewnością także wciągnie jakby co twoje "tesz" sie pisze przez "ż" :D czyli też :) tak na wszelki wypadek :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swiatcienia Opublikowano 4 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2007 jeszcze na dole - Wrong deactivation invetory objects - niepotrzebnie są liczone kiedy mamy inwentarz zamknięty. - sorry tego nie wiem bo nie rozumiem i nie ma za co. Nudziło mi sie xD to będzie - Wrong deactivation of inventory objects - counted over even inventory is closed edit Nowe krypty i inny system ich tworzenia ( nei będzie to tym razem jeden wielki klocek - lepsza wydajność ) - nie wiem o co chodzi? jakie krypty? New dungeons and new system of creating it (not a large object like last time) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Therenes Opublikowano 4 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2007 To takie pytanie jeszcze... A co z mapą? Wieksze tereny itd. bedzie mozna sie zgubic... A tak na powaznie to troche smiesznie wyglada wlaczam mape i czarno ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieter Opublikowano 4 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2007 borek pewnie trzyma to na wersje full tak samo jak questy po to by rozgrywka była ciekawsza ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ego5000 Opublikowano 4 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2007 Ej, tam jest, że większe straty po śmierci... Boję się... Żeby nie było jak w Tibii, że tracisz cały backpack i jeden item który masz na sobie :o Niech będzie jak w MU online, że jak padniesz to tracisz doświadczenie tylko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harlan Opublikowano 4 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2007 Moglbys tez Borek dac info na karcie postaci - np. WISDOM - zwieksza luck i mane, MAGIC POWER - zwieksza ilosc zadawanych obrazen z czarow itp... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieter Opublikowano 4 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2007 Powiedzcie mi co wpływa na ilość obrażeń zadawanych przez łuk (oprócz broni)? I co daje luck (szczęście) jak się ma go np na 30%? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harlan Opublikowano 4 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2007 I co daje luck (szczęście) jak się ma go np na 30%? Lepsze i czestrze dropy, tak mi sie zdaje... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gruby Opublikowano 4 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2007 Tak jak napisałem w pierwszym poście luck nie powinien zależeć od wisdom bo wtedy wojownikom nic nie wypada. EDIT: Wg. mnie lepiej by było jakby była po prostu osobna statystyka jak LUCK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pio_trek Opublikowano 4 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2007 to czekamy na nowa wersje :D aha i koniecznie popraw to ze mag ma na 20 lvl 14% lucka a woj 1% to jest denerwujace gdy full itemy dropia najsilniejszemu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 4 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2007 - Zabezpieczenie przed kradzieżą ( jeżeli ktoś ukradnie item, stanie się THIEFem, wówczas przez godzinę nie może podnosić przedmiotów i w jego ksywie jest dopisek [ THIEF ] A jeżeli potwora punktuje dwóch graczy skąd będzie wiadomo czy item jest dla mnie czy dla drugiego playera. Może jakiś przypis np po najechaniu kursorem np. na gold pod napisem ile złota do kogo ono należy :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 4 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2007 wttedy podzieli automatycznie złoto miedzy 2 playerow xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gruby Opublikowano 4 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2007 wttedy podzieli automatycznie złoto miedzy 2 playerow xD A jeśli któremu się nie będzie podział podobać to po prostu drugiego zabije i odbierze złoto :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 4 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2007 A jeżeli potwora punktuje dwóch graczy skąd będzie wiadomo czy item jest dla mnie czy dla drugiego playera. Może jakiś przypis np po najechaniu kursorem np. na gold pod napisem ile złota do kogo ono należy smile.gif Marek.S masz w tym rację, ponieważ przydała by się taka opcja. :) Podoba mi się opcja ze złodziejem (A byłem najlepszym złodziejem :crying: ) :lol2: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dicdix Opublikowano 4 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2007 będzie śmieszne z tymi thiefami... lejesz potworka (masz thiefa) spada magic blade i podnieść nie mozesz :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 4 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2007 Zamiast robić ze thief nie moze podnosci zrob że za zabicie thiefa nie ma sie killera i sporo expa skacze :D Wtedy złodzieje będą ścigani a nikt nie lubi być zabijanym xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harlan Opublikowano 4 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2007 Mnie bardzo by pasilo tak jak jest w Tibii, chociaz nie wyobrazam sobie bym nad glową mial czaszke, bo nie lubie Tibii, a to bardzo by sie z nia kojarzylo :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi