Skocz do zawartości

My Duty v 1.0.0 po aktualizacji do pobrania teraz znowu :D


Rekomendowane odpowiedzi

Opis - Jest rok 2087 technologia jest bardzo rozwinięta, wiele firm między narodowych jak i prywatnych chce jak najlepszych broni militarnych i jak najmniejszych strat ludzkich , powstaje maszyna która może przeprowadzać przeniesienie ludzkich części do mechanicznych form głównie robotów w kształcie "kul" , eksperymenty nie idą jednak jak trzeba i wiele maszyn buntuje się chcąc zniszczyć świat , maszyna kontrolująca znajduje się na pokładzie łodzi podwodnej "Abbys Submarine" jedna z maszyn nie zostaje zarażona wadliwym oprogramowaniem a jej ludzkie wspomnienia motywują inne do próby powstrzymania dalszej robotyzacji oraz zatrzymania tego co się dzieje czyli chaosu , anarchii i totalnego kataklizmu , przedostaje się on na pokład owej Łodzi gdzie znajduje się prototyp który stworzył pierwsze tysiące mechanicznych kul .

 

Fabuła - Dyzmek .

 

Gatunek - akcja , top-down shooter , scfi 

 Programowanie - Dyzmek ( z drobną pomocą chat gpt jak sam nie wiedziałem jak coś zrobić ) 

 

Muzyka - dyzmek 

 

Grafika - dyzmek postacie , mury , podłogi , oświetlenie , wrogowie  / nie które  pozostałe Ai.

 

Link do zwiastuna gry - 

 

 

 

Screen 1 - screen_3.png

Screen 2 - scscreen_4.png

Screen 3 - screen_1_77987.png

Screen 4

screen_2_3c54d.png

Screen 5

Runner_2006_03_31_02_14_48_70.jpg

 

Link do pobrania gry 

https://dyzmek.itch.io/my-duty-balls-andhumans

 

Gra po aktualizacji v 1.0.0

 

Poprawiono następujące rzeczy 

 

- bardziej widoczny kontrast w pomieszczeniach między podłoga a obiektami otoczenia jest dostrzegalna znaczna różnica .

 

- nowy system poruszania się postacią aby się nie blokowała jak wcześniej.

 

- czytelniejsze widoczne napisy ( wcześniej rysowały się poza ekranem ) 

 

- dodano trening room aby nauczyć się grać i sterować :) 

 

Gra bez instalatora wystarczy wypakować i grać :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę pograłem i ogółem nie polecam, masa błędów, jest ich tutaj chyba nawet więcej jak w jakimkolwiek seidzie, postać blokuje się o wszystko i o nic, a wrogowie sobie przechodzą przez ściany, i czasami gubimy ręce na korytarzu, w pewnym momencie okno przeskakuje i zostaję jakimś bandytą/żołnierzem - a myślałem, że gra zcrashowała - doszedłem do momentu jak braun coś gada ale imo za głośna muzyka w tle gra bo ledwo co słychać dialogi.

 

Takie 2/5 w skali seid, popraw blokowanie się postaci bo ciasne korytarze tylko potęgują problem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajna muzyka i fajnie wykombinowałeś to z tymi dialogami czytanymi bo to dodaje mocniejszego klimatu.

Muzyka jakoś szczególnie mi się spodobała bo kojarzy mi się z filmami na VHS z lat 90 i głos tej kobitki co czyta jest miły dla uszu.

Widać że bardzo się przy tym starałeś bo dodałeś efekt ciemnego terenu i inne efekty graficzne.

Klimat gry jest mocny, mroczny i przypomina straszne sny i kojarzy mi się trochę z doom 3, half life, postal brain damaged i z jakimiś grami kojimy (nie grałem za dużo w nie). Najmocniejsze wrażenie zrobiły na mnie te ściany z gębami i strzelanina w prosektorium. Ogólnie gra ma duży potencjał według mnie bo fajną fabułę obmyśliłeś.

Jeśli chodzi o rzeczy, które mi się nie podobają to zmiana broni (nie wiem jak to zrobić), o co chodzi w niektórych poziomach (nie wiem jak je przejść), w niektórych momentach jest aż zbyt ciemno, ale bardzo podobają mi się te takie masowe strzelaniny jak w alien shooterze albo serious samie i rozumiem zamysł.

Jeśli chodzi o dźwięk to jest bardzo nierówny bo dialogi się nakładają za siebie albo są za głośne i trochę trudno zrozumieć co się dzieje w hałasie.

Nie wiem czy to był jakiś błąd, ale jak zamieniamy się w żołnierza to gra z trybu pełnoekranowego zmienia się w okienko (chyba że ja coś nacisnąłem przypadkiem).

Fajnie przemyślałeś też motyw z regeneracją życia jak w nowszych gierkach więc to na plus, a grę przeszedłem całą obowiązkowo 😉

Także Dyzmek dobra robota i czekam na więcej produkcji od Ciebie (choć ja najbardziej czekam na jakieś boomer shootery jak survival matters, ale rozumiem że gra tego formatu wymaga ogromnego nakładu pracy, wyrzeczeń itp. więc najlepiej jak będziesz robił to co ci w duszy zagra i dalej się rozwijał, realizował cele i spełniał swoje marzenia) i pamiętaj, że jesteś mega wporzo gość i życzę ci sukcesów oraz powodzenia!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • dyzmek zmienił(a) tytuł na My Duty v 1.0.0 po aktualizacji do pobrania teraz znowu :D

Przeszedłem, no ci powiem że zrobiłeś duży postęp, ta gra wygląda jak eksperyment są etapy z kulkami, etapy z ludźmi w zimie a potem w jakimś piekle. No jeżeli przyjąć że taka była wizja (jakby symulacji czy experymentu) no to może być. W innym przypadku bym pomyślał że to błąd.
Nie wiem czy coś robiłem bossowi, który puszczał ogromne kule ale etap się skończył, nie widziałem jego śmierci a jakaś by się przydała.

 

Plusy
+ Lektor AI - jest spoko podoba mi się
+ Muzyka ambientowa 
+ Ograniczenie widoku jak na ciebie jest ok
+ Implementacja cieniowania i oświetlenia z lamp sufitowych, bardzo prymitywna ale przynajmniej jest 
+ Jest efekt na ekranie jak mało mamy HP
+ Jest klimacik, efekty pary i ognia nadają odpowiedniego szczegółu scenerii 
+ Podoba mi się etap z grubymi rurami w którym woda wlewa się do otchłani
+ Końcówka zaskoczyła


Minusy
- Interpunkcja tekstu - NIE STAWIA SIE SPACJI PRZED KROPKAMI I PRZECINKAMI
- Czasami są polskie litery czasami nie
- Dźwięk machania do poprawki, bo trwa dłużej niż animacja ataku
- Postać zatrzymuje się na ścianach a nie ślizga
- Pasek staminy i liczba amunicji są przykryte ścianami i a pasek zbyt daleko postaci
- Dźwięki zbyt głośne w porównaniu do muzyki, zagłusza mi fajny ambient 
- Pociski się nie obracają do kierunku ruchu
- Bronie nie przechodzą do następnej planszy
- Nie było czasem słychać pani lektor bo efekty zagłuszały ją

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, I am Lord napisał(a):

Przeszedłem, no ci powiem że zrobiłeś duży postęp, ta gra wygląda jak eksperyment są etapy z kulkami, etapy z ludźmi w zimie a potem w jakimś piekle. No jeżeli przyjąć że taka była wizja (jakby symulacji czy experymentu) no to może być. W innym przypadku bym pomyślał że to błąd.
Nie wiem czy coś robiłem bossowi, który puszczał ogromne kule ale etap się skończył, nie widziałem jego śmierci a jakaś by się przydała.

 

Plusy
+ Lektor AI - jest spoko podoba mi się
+ Muzyka ambientowa 
+ Ograniczenie widoku jak na ciebie jest ok
+ Implementacja cieniowania i oświetlenia z lamp sufitowych, bardzo prymitywna ale przynajmniej jest 
+ Jest efekt na ekranie jak mało mamy HP
+ Jest klimacik, efekty pary i ognia nadają odpowiedniego szczegółu scenerii 
+ Podoba mi się etap z grubymi rurami w którym woda wlewa się do otchłani
+ Końcówka zaskoczyła


Minusy
- Interpunkcja tekstu - NIE STAWIA SIE SPACJI PRZED KROPKAMI I PRZECINKAMI
- Czasami są polskie litery czasami nie
- Dźwięk machania do poprawki, bo trwa dłużej niż animacja ataku
- Postać zatrzymuje się na ścianach a nie ślizga
- Pasek staminy i liczba amunicji są przykryte ścianami i a pasek zbyt daleko postaci
- Dźwięki zbyt głośne w porównaniu do muzyki, zagłusza mi fajny ambient 
- Pociski się nie obracają do kierunku ruchu
- Bronie nie przechodzą do następnej planszy
- Nie było czasem słychać pani lektor bo efekty zagłuszały ją

Wielkie dzięki , cieszę się że mimo wszystko grało się całkiem spoko jak tworzę swoje produkcję to właśnie jest mój cel aby grało się bardzo dobrze i by gracz był ciekawy co będzie dalej :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...