dyzmek Opublikowano 3 Marca Udostępnij Opublikowano 3 Marca Opis - Jest rok 2087 technologia jest bardzo rozwinięta, wiele firm między narodowych jak i prywatnych chce jak najlepszych broni militarnych i jak najmniejszych strat ludzkich , powstaje maszyna która może przeprowadzać przeniesienie ludzkich części do mechanicznych form głównie robotów w kształcie "kul" , eksperymenty nie idą jednak jak trzeba i wiele maszyn buntuje się chcąc zniszczyć świat , maszyna kontrolująca znajduje się na pokładzie łodzi podwodnej "Abbys Submarine" jedna z maszyn nie zostaje zarażona wadliwym oprogramowaniem a jej ludzkie wspomnienia motywują inne do próby powstrzymania dalszej robotyzacji oraz zatrzymania tego co się dzieje czyli chaosu , anarchii i totalnego kataklizmu , przedostaje się on na pokład owej Łodzi gdzie znajduje się prototyp który stworzył pierwsze tysiące mechanicznych kul . Fabuła - Dyzmek . Gatunek - akcja , top-down shooter , scfi Programowanie - Dyzmek ( z drobną pomocą chat gpt jak sam nie wiedziałem jak coś zrobić ) Muzyka - dyzmek Grafika - dyzmek postacie , mury , podłogi , oświetlenie , wrogowie / nie które pozostałe Ai. Link do zwiastuna gry - Screen 1 - Screen 2 - sc Screen 3 - Screen 4 Screen 5 Link do pobrania gry https://dyzmek.itch.io/my-duty-balls-andhumans Gra po aktualizacji v 1.0.0 Poprawiono następujące rzeczy - bardziej widoczny kontrast w pomieszczeniach między podłoga a obiektami otoczenia jest dostrzegalna znaczna różnica . - nowy system poruszania się postacią aby się nie blokowała jak wcześniej. - czytelniejsze widoczne napisy ( wcześniej rysowały się poza ekranem ) - dodano trening room aby nauczyć się grać i sterować Gra bez instalatora wystarczy wypakować i grać Wojo 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 3 Marca Administratorzy Udostępnij Opublikowano 3 Marca Hint: jak ktoś nie chce instalować gry, wystarczy zmienić nazwę pliku na .zip i wypakować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 3 Marca Udostępnij Opublikowano 3 Marca Trochę pograłem i ogółem nie polecam, masa błędów, jest ich tutaj chyba nawet więcej jak w jakimkolwiek seidzie, postać blokuje się o wszystko i o nic, a wrogowie sobie przechodzą przez ściany, i czasami gubimy ręce na korytarzu, w pewnym momencie okno przeskakuje i zostaję jakimś bandytą/żołnierzem - a myślałem, że gra zcrashowała - doszedłem do momentu jak braun coś gada ale imo za głośna muzyka w tle gra bo ledwo co słychać dialogi. Takie 2/5 w skali seid, popraw blokowanie się postaci bo ciasne korytarze tylko potęgują problem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dyzmek Opublikowano 5 Marca Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca Ktoś jeszcze grał w tę produkcję i chciał by się podzielić swoją opinią ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojo Opublikowano 6 Marca Udostępnij Opublikowano 6 Marca Fajna muzyka i fajnie wykombinowałeś to z tymi dialogami czytanymi bo to dodaje mocniejszego klimatu. Muzyka jakoś szczególnie mi się spodobała bo kojarzy mi się z filmami na VHS z lat 90 i głos tej kobitki co czyta jest miły dla uszu. Widać że bardzo się przy tym starałeś bo dodałeś efekt ciemnego terenu i inne efekty graficzne. Klimat gry jest mocny, mroczny i przypomina straszne sny i kojarzy mi się trochę z doom 3, half life, postal brain damaged i z jakimiś grami kojimy (nie grałem za dużo w nie). Najmocniejsze wrażenie zrobiły na mnie te ściany z gębami i strzelanina w prosektorium. Ogólnie gra ma duży potencjał według mnie bo fajną fabułę obmyśliłeś. Jeśli chodzi o rzeczy, które mi się nie podobają to zmiana broni (nie wiem jak to zrobić), o co chodzi w niektórych poziomach (nie wiem jak je przejść), w niektórych momentach jest aż zbyt ciemno, ale bardzo podobają mi się te takie masowe strzelaniny jak w alien shooterze albo serious samie i rozumiem zamysł. Jeśli chodzi o dźwięk to jest bardzo nierówny bo dialogi się nakładają za siebie albo są za głośne i trochę trudno zrozumieć co się dzieje w hałasie. Nie wiem czy to był jakiś błąd, ale jak zamieniamy się w żołnierza to gra z trybu pełnoekranowego zmienia się w okienko (chyba że ja coś nacisnąłem przypadkiem). Fajnie przemyślałeś też motyw z regeneracją życia jak w nowszych gierkach więc to na plus, a grę przeszedłem całą obowiązkowo 😉 Także Dyzmek dobra robota i czekam na więcej produkcji od Ciebie (choć ja najbardziej czekam na jakieś boomer shootery jak survival matters, ale rozumiem że gra tego formatu wymaga ogromnego nakładu pracy, wyrzeczeń itp. więc najlepiej jak będziesz robił to co ci w duszy zagra i dalej się rozwijał, realizował cele i spełniał swoje marzenia) i pamiętaj, że jesteś mega wporzo gość i życzę ci sukcesów oraz powodzenia! dyzmek 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 16 Marca Udostępnij Opublikowano 16 Marca Przeszedłem, no ci powiem że zrobiłeś duży postęp, ta gra wygląda jak eksperyment są etapy z kulkami, etapy z ludźmi w zimie a potem w jakimś piekle. No jeżeli przyjąć że taka była wizja (jakby symulacji czy experymentu) no to może być. W innym przypadku bym pomyślał że to błąd. Nie wiem czy coś robiłem bossowi, który puszczał ogromne kule ale etap się skończył, nie widziałem jego śmierci a jakaś by się przydała. Plusy + Lektor AI - jest spoko podoba mi się + Muzyka ambientowa + Ograniczenie widoku jak na ciebie jest ok + Implementacja cieniowania i oświetlenia z lamp sufitowych, bardzo prymitywna ale przynajmniej jest + Jest efekt na ekranie jak mało mamy HP + Jest klimacik, efekty pary i ognia nadają odpowiedniego szczegółu scenerii + Podoba mi się etap z grubymi rurami w którym woda wlewa się do otchłani + Końcówka zaskoczyła Minusy - Interpunkcja tekstu - NIE STAWIA SIE SPACJI PRZED KROPKAMI I PRZECINKAMI - Czasami są polskie litery czasami nie - Dźwięk machania do poprawki, bo trwa dłużej niż animacja ataku - Postać zatrzymuje się na ścianach a nie ślizga - Pasek staminy i liczba amunicji są przykryte ścianami i a pasek zbyt daleko postaci - Dźwięki zbyt głośne w porównaniu do muzyki, zagłusza mi fajny ambient - Pociski się nie obracają do kierunku ruchu - Bronie nie przechodzą do następnej planszy - Nie było czasem słychać pani lektor bo efekty zagłuszały ją dyzmek 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dyzmek Opublikowano 16 Marca Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2 godziny temu, I am Lord napisał(a): Przeszedłem, no ci powiem że zrobiłeś duży postęp, ta gra wygląda jak eksperyment są etapy z kulkami, etapy z ludźmi w zimie a potem w jakimś piekle. No jeżeli przyjąć że taka była wizja (jakby symulacji czy experymentu) no to może być. W innym przypadku bym pomyślał że to błąd. Nie wiem czy coś robiłem bossowi, który puszczał ogromne kule ale etap się skończył, nie widziałem jego śmierci a jakaś by się przydała. Plusy + Lektor AI - jest spoko podoba mi się + Muzyka ambientowa + Ograniczenie widoku jak na ciebie jest ok + Implementacja cieniowania i oświetlenia z lamp sufitowych, bardzo prymitywna ale przynajmniej jest + Jest efekt na ekranie jak mało mamy HP + Jest klimacik, efekty pary i ognia nadają odpowiedniego szczegółu scenerii + Podoba mi się etap z grubymi rurami w którym woda wlewa się do otchłani + Końcówka zaskoczyła Minusy - Interpunkcja tekstu - NIE STAWIA SIE SPACJI PRZED KROPKAMI I PRZECINKAMI - Czasami są polskie litery czasami nie - Dźwięk machania do poprawki, bo trwa dłużej niż animacja ataku - Postać zatrzymuje się na ścianach a nie ślizga - Pasek staminy i liczba amunicji są przykryte ścianami i a pasek zbyt daleko postaci - Dźwięki zbyt głośne w porównaniu do muzyki, zagłusza mi fajny ambient - Pociski się nie obracają do kierunku ruchu - Bronie nie przechodzą do następnej planszy - Nie było czasem słychać pani lektor bo efekty zagłuszały ją Wielkie dzięki , cieszę się że mimo wszystko grało się całkiem spoko jak tworzę swoje produkcję to właśnie jest mój cel aby grało się bardzo dobrze i by gracz był ciekawy co będzie dalej Wojo 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się