pankracy Opublikowano 12 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2019 Mam takie pytanie do was... Kolega mój ma wersję gms 2.0 i obecnie sprzecza się ze mną,że nie da się uruchomić bezbłędnie projektu z gms 1.4 w gms 2.0 bo kolega ma problem z background i twierdzi,że tego nie da się naprawić. Jest jakaś rada na to? wszystko mu działa po za tłami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 12 Czerwca 2019 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2019 Wszystko powinno działać, nawet tła. Zostaną skonwertowane do sprites i wstawione na layerze typu "background". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 12 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2019 Backgrounds wyrzucili z drzewka zasobów oraz usunęli powiązanie z tłami API background_index, background_colour itd.. Przy imporcie tła powinny być skonwertowane na warstwy i w razie używania backgroundowych API, powinno Ci automatycznie podmienić również kod na API warstw.https://help.yoyogames.com/hc/en-us/articles/231719468-Porting-A-GMS-1-4-Game-To-GameMaker-Studio-2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pankracy Opublikowano 13 Czerwca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2019 Dzięki Chłopaki za informacje.Przekaże mu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borek Opublikowano 13 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2019 Co jak co, ale importowanie z GM 1.4 do GMS 2.X działa naprawdę spoko. Ja importowałem Almorę ( 30 tyś linii kodu ) i w sumie wszystko działało od razu - bez błędów. Oczywiście spędziłem ponad 2 miesiące na poprawianie funkcji na nowe + przebudowanie świata na system warstw, ale teraz jest pięknie HamsterMan i gnysek 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 13 Czerwca 2019 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2019 Potwierdzam. Trzeba chwilę poświecić na usunięcie tych funkcji które GM buduje jako kompatybilne (np. teraz instance_create wymaga podania layera, więc GM tworzy funkcję _instance_create() i zmienne globalne, z depthem itp.) - oczywiście można je zostawić, ale jak się usuwa jakiś obiekt to trzeba przepisywać tablicę z listą tych "starych". Nie mniej każda gra w 100% powinna działać w GMS2, a po optymalizacji na nowe funkcje śmigać jeszcze bardziej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się