Skocz do zawartości

GameMaker: Studio 2


Uzjel

Rekomendowane odpowiedzi

No jak na razie usunęli prawie wszystko bo przeszli z DX9 do DX11 i dali absolutne minimum by można było samemu od zera stworzyć. Może w dalekiej przyszłości będą chcieli to rozbudować ale do 2018 chcą zająć się exportami i IDE pod maca.

 

 

Pierwsze podejście, coś tam widać :D Wygląda jakby FOV był masakrycznie duży.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 171
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Administratorzy

Tajne źródła? Przecież mają to oficjalnie napisane na stronie :) http://help.yoyogames.com/hc/en-us/article...er-Studio-2-FAQ

 

Does GameMaker Studio 2 send any data to YoYo Games?

 

GameMaker Studio games send analytics data to YoYo Games, both from the IDE and the from the games you create. Both will send data about the PC running the program (things like monitor size, CPU, GPU, memory, etc…) and final games will also send data on what the game is. This data is being accumulated so that we can better target our service towards the needs of the user, and in the future we hope to make this data available to developers (much like Steam does with their Steam Software Survey).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administratorzy

Dokładnie, z samego okna właściwości sprite'a się nie da ale z listy klatek/edycji konkretnej klatki się da. I dodatkowy hint - jak skasujesz domyślny obrazek i wkleisz dowolny inny, to samo ustawi rozmiar (a tak zapyta, czy rozszerzać/skalować itp.).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możliwe :P

 

Co do GM2. Uważam, że to najbardziej spierdzielony Design jaki kiedykolwiek powstał.

 

Ja wiem, że Compiz jest na propsie, ale on powstał w 2006. Program powinien być szybki i intuicyjny, a wygląda jakby starego dobrego GMa wywrócili na drugą stronę. Resources na prawej stronie (można oczywiście przenosić), edytor kodu nie jest oddzielnym okienkiem (co czasem wkurzało jak było ich dużo otwartych), a cholerną matrioszką, która jest odpalana wewnątrz innego okna.

 

Początkowo zmieniłem kolor roomu na biały i wyłączyłem okienko. Teraz nie wiem jak je przywrócić przez co nie mogę zmienić koloru roomu.

 

Po nrgeekowskiemu - twórca tego interfejsu powinien zapierdzielać na galerze a wiosło powinni mu przywiązać do innego wiosła

 

Fervi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podstawowym zadaniem oprogramowania jest to, że po latach wygląda ogólnie dość podobnie. Coś jak Windows - wiesz, że w lewym dolnym rogu masz guziczek od menu, w prawym dolnym rogu masz zegarek.

 

A tutaj ktoś zaćpał nieźle i postanowił wszystko poprzerabiać. Pewnie by go nie wyrzucili z roboty za nic nie robienie czy coś

 

Fervi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja rozumiem jakby delikatnie przerabiali te elementy. Ale ja od 15 minut męczę się jak dodać pierdzielony obiekt. Myślałem, że go przeciągnę, ale to nie ta technologia

 

Fervi

 

Jedyną ciekawostką jest to, że chyba GM został napisany w GMie; bo wszędzie super efekty ma. Teraz czekać aż Yoyo doda efekt fireworks jak dasz "Play a game"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...