I am Lord Opublikowano 6 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2016 No jak na razie usunęli prawie wszystko bo przeszli z DX9 do DX11 i dali absolutne minimum by można było samemu od zera stworzyć. Może w dalekiej przyszłości będą chcieli to rozbudować ale do 2018 chcą zająć się exportami i IDE pod maca. Pierwsze podejście, coś tam widać :D Wygląda jakby FOV był masakrycznie duży. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 6 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2016 A jak byś wyeksportował projekt 3D z jedynki do dwójki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 6 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2016 Ale da radę jakoś importować? Bo jest szary przycisk. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fervi_ Opublikowano 6 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2016 Nie da rady, musisz ręcznie Fervi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 7 Listopada 2016 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2016 Prześlij projekt (GMZ) na prywatną wiadomość, to Ci zaimportuję. W starszej becie można :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fervi_ Opublikowano 10 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2016 Tajne źródła informują, że yoyogames idzie w swoich botnetowych zachowaniach dalej i już nie tylko IDE szpieguje, ale nawet napisane gry. Jak ktoś chce się bawić to niech zwróci wyniki Fervi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 10 Listopada 2016 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2016 Tajne źródła? Przecież mają to oficjalnie napisane na stronie :) http://help.yoyogames.com/hc/en-us/article...er-Studio-2-FAQ Does GameMaker Studio 2 send any data to YoYo Games? GameMaker Studio games send analytics data to YoYo Games, both from the IDE and the from the games you create. Both will send data about the PC running the program (things like monitor size, CPU, GPU, memory, etc…) and final games will also send data on what the game is. This data is being accumulated so that we can better target our service towards the needs of the user, and in the future we hope to make this data available to developers (much like Steam does with their Steam Software Survey). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fervi_ Opublikowano 10 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2016 No cóż :D Rozumiem, że wyłączyć tego się nie da, np. z szacunku dla graczy czy coś? :P Fervi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 10 Listopada 2016 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2016 Możesz dodać wyjątek w firewallu pewnie :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 10 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2016 unity tez to ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nikas Opublikowano 10 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2016 Takie coś dzisiaj walnęli na fanpage. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 10 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2016 W Studio też tak działało. Tylko że otwierało masę okienek do konfiguracji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fervi_ Opublikowano 10 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2016 Ciekawe czy można wklejać zdjęcie ze schowka do sprite. W Enigmie to zarąbista opcja, a w 1.4 nie ma jej Fervi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 10 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2016 No jak się nie da w 1.4 jak się da :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fervi_ Opublikowano 10 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2016 No jak? Ja próbuję wkleić to nic się nie dzieje Fervi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nikas Opublikowano 10 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2016 U mnie bangla. Chyba, że nie wiem co Ty masz na myśli. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 10 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2016 No jak się jest na linuksie to się za to płaci :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am vader Opublikowano 10 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2016 A z linuxem przecież chodzi o to, aby nie płacić! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fervi_ Opublikowano 10 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2016 U mnie bangla. Chyba, że nie wiem co Ty masz na myśli. To nie wiem. Daję nowy sprite i w jego podstawowych ustawieniach (kolizje, maski itd) próbuję wkleić i nic się nie dzieje Fervi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nikas Opublikowano 11 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2016 Yyyy, typie to kliknij edit sprite i tam kliknij ctrl+v. xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 12 Listopada 2016 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2016 Dokładnie, z samego okna właściwości sprite'a się nie da ale z listy klatek/edycji konkretnej klatki się da. I dodatkowy hint - jak skasujesz domyślny obrazek i wkleisz dowolny inny, to samo ustawi rozmiar (a tak zapyta, czy rozszerzać/skalować itp.). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fervi_ Opublikowano 12 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2016 Możliwe :P Co do GM2. Uważam, że to najbardziej spierdzielony Design jaki kiedykolwiek powstał. Ja wiem, że Compiz jest na propsie, ale on powstał w 2006. Program powinien być szybki i intuicyjny, a wygląda jakby starego dobrego GMa wywrócili na drugą stronę. Resources na prawej stronie (można oczywiście przenosić), edytor kodu nie jest oddzielnym okienkiem (co czasem wkurzało jak było ich dużo otwartych), a cholerną matrioszką, która jest odpalana wewnątrz innego okna. Początkowo zmieniłem kolor roomu na biały i wyłączyłem okienko. Teraz nie wiem jak je przywrócić przez co nie mogę zmienić koloru roomu. Po nrgeekowskiemu - twórca tego interfejsu powinien zapierdzielać na galerze a wiosło powinni mu przywiązać do innego wiosła Fervi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 12 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2016 No linuksiarze mają inne postrzeganie dobrego designu niż reszta świata, trzeba to zaakceptować :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fervi_ Opublikowano 12 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2016 Podstawowym zadaniem oprogramowania jest to, że po latach wygląda ogólnie dość podobnie. Coś jak Windows - wiesz, że w lewym dolnym rogu masz guziczek od menu, w prawym dolnym rogu masz zegarek. A tutaj ktoś zaćpał nieźle i postanowił wszystko poprzerabiać. Pewnie by go nie wyrzucili z roboty za nic nie robienie czy coś Fervi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 12 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2016 Proszę cię, stary design był straszliwym drewnem, mało funkcjonalny, okropny z wyglądu, toporny i w dodatku się sypał. Dobrze że porzucili to w cholerę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fervi_ Opublikowano 12 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2016 Ja rozumiem jakby delikatnie przerabiali te elementy. Ale ja od 15 minut męczę się jak dodać pierdzielony obiekt. Myślałem, że go przeciągnę, ale to nie ta technologia Fervi Jedyną ciekawostką jest to, że chyba GM został napisany w GMie; bo wszędzie super efekty ma. Teraz czekać aż Yoyo doda efekt fireworks jak dasz "Play a game" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 13 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2016 tak przeciąga się z drzewka na room Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am vader Opublikowano 13 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2016 W starym designie mozna bylo utonąć w miliardzie okienek. Teraz przynajmniej się grupują w zakładki i jest na wszystko dość (wirtualnego) miejsca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 13 Listopada 2016 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2016 1. Można ustawić, żeby resource tree było domyślnie z prawej 2. Można wyciągać okienka z workspace'a, trzeba to tylko ustawić w opcjach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fervi_ Opublikowano 13 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2016 Ok działa, ale trzeba pamiętać o Layerach różnych i innych takich śmieciach. Może super zły jednak nie jest, ale upierdliwy (po przeprowadzce) i owszem Fervi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się