Uzjel Opublikowano 20 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2016 Ok, będzie zmiana w trybie Classic. Nie będzie liczony sam czas, a punkty. Czyli tablice wyników i wyniki w grze w tych trybach zostaną zrestartowane. W tym tygodniu pojawi się aktualizacja, wszystko zależy od tego jak będą szły wewnętrzne testy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sutikku Opublikowano 21 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2016 Setup Medium 10, utknąłem na tym. Dawałem wszystkim znajomym i też nie wiedzą ;d A gdyby podpowiedzi były pobierane z internetu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danielus Opublikowano 21 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2016 Da się przejść, zacznij od ruchów "pewnych" np. po lewej i prawej stronie musisz na 100% dać poziome proste wszędzie, potem widać że ta czerwona dolna po lewej musi iść do góry więc ciągniesz skrzyżowaniami do góry. Itd. zawsze szukaj pewnych ruchów, nie da się tak całości przejść ale znacznie zmniejsza Ci mapę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 21 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2016 Ja nie mogę przejść classic easy L 10 :/ od 2 dni edit: przeszedłem jak to napisałem :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am vader Opublikowano 21 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2016 Cóż, chyba od tego są testy aby określić co jak trudne jest, ewentualnie zmienić klasyfikacje trudności lub kolejność poziomów, czyż nie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 21 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2016 Mnie najbardziej boli brak podpowiedzi, jestem tego typu człowiekiem który przechodzi wszystko po kolei więc denerwuje mnie że muszę skakać po trybach gry kiedy poprzedniego nie ukończyłem. To prowadziło przy tej grze do frustracji i miałem nawet ochotę ją wywalić :P Na szczęście wpadłem na rozwiązanie. W blendoku który przytoczyłem nie ma tego problemu, zdarzają się trudne dla mnie poziomy ale gdy utknę, obejrzę dodatkową reklamę w postaci filmu i mam 1 podpowiedź i idę z grą dalej aż znów nie utknę. W twojej Uzjel grze utykam i tylko niepotrzebnie się denerwuję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 22 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2016 Setup Medium 10, utknąłem na tym. Dawałem wszystkim znajomym i też nie wiedzą ;d A gdyby podpowiedzi były pobierane z internetu? Jak już pisałem wcześniej, spróbuj pograć w inne tryby i wróć za jakiś czas do tego. Ja nie mogę przejść classic easy L 10 :/ od 2 dni edit: przeszedłem jak to napisałem :D ^^ Po prostu trzeba było podejść na świeżo :) Cóż, chyba od tego są testy aby określić co jak trudne jest, ewentualnie zmienić klasyfikacje trudności lub kolejność poziomów, czyż nie? Dzięki! Zachęcam do grania, bo im więcej osób zagra tym większy feedback i tym lepsze poprawki będę mógł wprowadzić. Mnie najbardziej boli brak podpowiedzi, jestem tego typu człowiekiem który przechodzi wszystko po kolei więc denerwuje mnie że muszę skakać po trybach gry kiedy poprzedniego nie ukończyłem. To prowadziło przy tej grze do frustracji i miałem nawet ochotę ją wywalić :P Na szczęście wpadłem na rozwiązanie. W blendoku który przytoczyłem nie ma tego problemu, zdarzają się trudne dla mnie poziomy ale gdy utknę, obejrzę dodatkową reklamę w postaci filmu i mam 1 podpowiedź i idę z grą dalej aż znów nie utknę. W twojej Uzjel grze utykam i tylko niepotrzebnie się denerwuję. Przykro mi, że się denerwujesz, bo to nie jest zachowanie pożądane w dużej ilości w tej grze (co nie oznacza, że w ogóle nie jest). Postaraj się przezwyciężyć swe nawyki i spróbuj zagrać w inną paczkę :) One nie są jakoś chronologicznie układane i założenie jest takie żeby grać w nie w różnej kolejności. Implementuję system przeskakiwania poziomów. Zastanawiam się czy dać możliwość przeskoczenia jednego levelu na każdą paczkę, czy trzy przeskoczenia na całą grę. Wiem, że nie zadowoli to wszystkich, ale takie rozwiązanie jest najmniej kosztowne czasowo. Przeskakiwanie poziomów oczywiście darmowe bez możliwości zwiększenia limitu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 22 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2016 Na paczkę, tylko żeby potem to wracało jak się udało jednak ten level przejść :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sutikku Opublikowano 22 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2016 A może takie przejście odnawiałoby się co 24h? I takie jedno dotyczyłoby wszystkich paczek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danielus Opublikowano 22 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2016 ludzie co wy macie z tymi podpowiedziami/przechodzeniami? Jak będziecie mieć ułatwienia to będziecie z nich korzystać tracąc część gry. Jeżeli to nie jest gra typowo dla casuali to bardzo dobrze że nie ma opcji darmowych ułatwień. Co do gry to bardzo przyjemnie się gra. To że mnie po tutorialu od razu do mediumów rzuciło to tak ma być? Na razie przeszedłem 13 poziomów z medium i te ostatnie były całkiem ciekawe, zwłaszcza 13, bo utknąłem, na chwile przez błędne założenie że środkowe rury muszą iść razem do góry : f Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sutikku Opublikowano 22 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2016 Prawda jest taka, że jeśli ktoś chce samemu przejść grę, to nie skorzysta z podpowiedzi, choćby i mógł. A ten, co nie ogarnia za bardzo, skorzysta sobie z podpowiedzi. Tak mi się wydaje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danielus Opublikowano 22 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2016 wybacz, ale źle Ci się wydaje : f Mając do dyspozycji ułatwienie, w momencie gdy jesteś zmęczony, nie możesz przejść jakiegoś etapu, stwierdzasz, że ta mapka Ci nie podchodzi lub po prostu chcesz zobaczyć kolejną to korzystasz. Bo możesz. Sam tak mam z podobnymi grami i parę razy udało mi sie to też zauważyć u znajomych. Tu nie chodzi o to czy chcesz przejść grę czy nie, tylko o twój mózg, który czasem nie chce odpuścić, a z drugiej strony nie chce już się myśleć na tym samym. Jak nie ma podpowiedzi - nie ma problemu, po prostu wyłączasz grę i nic Cie nie kusi( Zawsze można mówić o sile woli czy coś, no ale nie będę się zastanawiał odpalając grę czy jestem dziś w nastroju do utrzymania postanowienia nie używania podpowiedzi : p dlatego stwierdziłem, że jeśli to nie casualowa gierka, to lepiej żeby nie było takiej możliwości ) E: classic medium level 5. Mam 6 sekund na przejście : f to tak ma być? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 23 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2016 E: classic medium level 5. Mam 6 sekund na przejście : f to tak ma być? Tak :3 Wszystkie listy wyników w trybach classic zostały skasowane. @EDIT Nowa wersja jest już weryfikowana, w ciągu kilku godzin powinna pojawić się na wszystkich urządzeniach. Nadal nie ma osiągnięć, ale punktowanie trybu klasycznego zostało przerobione i teraz liczą się punkty a nie czas. Dodatkowo, dla najwytrwalszych 3 bonusowe mapki w trybie klasycznym. Dwie w rozmiarze 25x25 i jedna 25x15. Są wręcz GIGANTYCZNE. Czekam na najlepsze wyniki on-line, abym mógł je przebić ;) Wersja 0.40 Nowe obliczanie punktów dla trybu Classic. Niestety przez to wszystkie wyniki z tych trybów muszą zostać usunięte. Na każdym poziomie klasycznym czas do uruchomienia wody został zbalansowany (Zazwyczaj skrócony) Nowa paczka map ?BETA Challenge? Nowa wersja muzyki! Redukcja wagi pliku apk Próbne lepsze wyróżnianie zaznaczonej rury w trybie Setup Dopracowanie komunikatu o wyjściu (przerwaniu) tutoriala Wyróżniono przycisk Quickstart w menu wyboru paczek map i dodano mu animację. Dodano komunikaty ostrzegające o potrzebie zalogowania się do usług Google Play Games Service, nadal nie jest idealnie i usługa włącza się nie proszona ? pracujemy nad tym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakim Opublikowano 24 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2016 Jutro będę szlifował rekord na BETA CHALLENGE, dziś tylko zająłem pierwsze miejsce ;))). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 24 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2016 Zauważyłem 2 bledy, pierwszy dosyć ważny. Czas przejścia jest krótszy gdy się przyspieszy animacje wody. Zegar powinien się zatrzymać w momencie, w ktorym woda zaczyna płynąć. I drugi taki tam szczegół, da się stawiać i usuwać rury gdy animacja się odgrywa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakim Opublikowano 24 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2016 IMHO tak miało być. Co do przechodzenia poziomów, od przejścia 7 planszy mogłyby odblokować się dwie następne: tak, by levelset można byłoby kontynuować z maksymalnie jednym poziomem, na którym utknęliśmy, przy innej niż 15 liczbie etapów można ustalić wzór na to, kiedy odblokowują się dwie plansze. PS Beta lvl1: 478950. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 24 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2016 Ale to jest bezsensu nie uważasz? Dlaczego osoba która lubi patrzeć na animację ma zostać ukarana w stosunku do tych, którzy ją przyspieszają? Chyba nie po to Uzjel się nad nią napracował żeby teraz każdy ją pomijał by dostać lepszy wynik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 24 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2016 Temat dość ciężko ugryźć. Uruchomienie wody nie równa się z zakończeniem poziomu, dlatego czas nadal jest liczony. Jeżeli po uruchomieniu czasu blokowałbym możliwość budowania - wtedy mógłbym pauzować czas. Tylko wtedy kłopot mieliby spóźnialscy. Jakim, przebiłem. Czekam na następny próg ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 24 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2016 Więc zablokuj budowanie, nie widzę problemu, zatrzymaj czas. Moim zdaniem limit czasowy nawet nie jest potrzeby i tak gdyby jakaś osoba siedziała pół godziny nad jakimś levelem nie uzyska dobrego wyniku, samo to będzie już wystarczającą karą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakim Opublikowano 24 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2016 A grałeś w BETĘ CHALLENGE lub poziomy z krótkim czasem na start? W trakcie rozchodzenia się wody można jeszcze naprawdę dużo zrobić znaczenie. W przypadku poziomów stricte do ułożenia - faktycznie, można się zastanowić, czy może warto w takim trybie zatrzymać czas. Uzjel: przebiłem, dawaj dalej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gibki Kaktus Opublikowano 24 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2016 Zablkowanie budowania po czasie to zły pomysł. Zwłaszcza, że jest jedna plansza, gdzie woda płynie już po 5 sek. Właśnie o to chodzi, że budujesz pod presją, że woda już się leje, powinieneś dodać paczkę, gdzie jest więcej takich map, że masz np 30 lu 60 sek i woda leci. Ja wykryłem buga(który jest tylko przy jednej paczce, aczkolwiek nie pamiętam jakiej), że jak już się na nią kliknie i jest loading i kliknie się gdzieś indziej, to wtedy ta paczka, na którą się kliknęło się uruchamia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 24 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2016 Nie widziałem tego trybu, ja przechodzę po kolei i mnie nic nie zmusi do skakania po poziomach ;) Taki ze mnie typ. Moje wszystkie uwagi odnoszą się na razie do Setupa. Edit: Sprawdziłem classic i w nim nie podoba mi się losowość, seed powinien być przypisany do mapy moim zdaniem, bo to nie jest jakaś gra karciana tylko logiczna. Przecież nie będę przechodzić 100 razy tej samej mapy by poprawić wynik tylko przez to że nie podeszły mi rury. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakim Opublikowano 25 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2016 Są dwie opcje, albo początkowy zestaw jest określony (w tym wypadku nie ma mowy układania rury za rurą, tylko tam, gdzie powinny leżeć), albo nie. Jedna plansza zdradza, że jest chyba realizowana pierwsza metoda, ale nie dam głowy. W takim przypadku - think different. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 27 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2016 Macie 2 miliony w challenge? Omg ze wam sie chcialo tyle uzerac z tym randomem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 27 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2016 Macie 2 miliony w challenge? Omg ze wam sie chcialo tyle uzerac z tym randomem Ale jakim randomem? Huder nie jestem głupi :) random masz w skali 5-15 rur. Ale przy 20+ jesteś w stanie dokładnie zaplanować każdy element. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 27 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2016 Jak w tetrisie, masz priorytery? Hmm chyba krzyż jest najrzadszy. To może jeszcze raz podejdę do tego, tym razem mniej negatywnie Edit: Uzjel to tak miało być w Classic medium 14 że można usunąć źródła wody? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Dzięki Huder, sprawdziłem wszystkie mapy i znalazłem łącznie 10 map na których były podobne błędy. Aktualizacja nr 3 jest już gotowa, za kilka godzin powinna się pojawić na Waszych urządzeniach. Działają wszystkie osiągnięcia. Co więcej - wszyscy który już grali powinni te osiągnięcia otrzymać (kompatybilność wsteczna), więc nie przestraszcie się jak po odpaleniu gry wyskoczy wam 10 osiągnięć. bit.ly/PipesBETA Lista zmian poniżej: Wersja 0.41 Poprawiono zapisywanie statystyk Dodano wszystkie osiągnięcia Poprawiono błędnie ustawioną listę wyników dla trybu Rotate – Easy Wszystkie osiągnięcia i tabele wyników otrzymały swoje grafiki Ustabilizowane menu Poprawiono poziomy Classic Medium 008 Classic Medium 014 Tutorial 004 Setup Easy 004 Setup Medium 003 Setup Medium 013 Calssic Easy 014 Setup Growing 009 Repair Medium 006 Repair Medium 013 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Sprawdz repair, medium 15, da sie go przejsc? Potrzebne sa 4 rozgaleziacze a nie 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gibki Kaktus Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Dokładnie na tym samym utknąłem :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baca Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Już zagłębiałem się w ten temat, choć moja gra jest duuużo prostsza. Pewnie dlatego, że robione w 2-3 tygodnie i nie chciało mi się więcej przy niej siedzieć. Jest dostępna jedynie na IOS, pewnie będzie to trzeba wkrótce zmienić. (nie chciało mi się bawić w konwersje na andka po kilku nieudanych próbach z kompilacją w GM jakiś błąd przy stosowaniu reklam czy coś). 848 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się