Skocz do zawartości

Zablokowane Magi - doskonała gra strategiczna pełna magii


TeeGee

Rekomendowane odpowiedzi

Ale mam pytanie: jak to jest z tym zdobywaniem kolejnych zaklęć? Strasznie wolno to idzie!

 

To zależy od wieku, inteligencji i ilości punktów w danej szkole magii. Może w finalnej wersji faktycznie jeszcze trochę to przyspieszę.

W ogóle zastanawiam się nad skondensowaniem rozgrywki - więcej expu i czarów, a mniej lat na grę.

Co Wy na to?

 

Wniosek taki: komputer nigdy nie dorówna człowiekowi inteligencją i logicznym myśleniem, więc trzeba trochę pooszukiwać. Spróbuj

 

Próbowałem - na początku tak było - to lamerskie rozwiązanie. Wolę, żeby komp miał po prostu wyższe cechy, lepiej kombinował i grał uczciwie (jest też wtedy ciekawiej, bo sukces faktycznie zależy od strategii).

Wiadomo, że komp nigdy nie dorówna człowiekowi - i o to chodzi, bo inaczej nie dałoby się wygrać. Cała zabawa polega na tym, żeby przechytrzyć maszynę, a cała trudność na zrobieniu maszyny możliwie "cwanej", żeby jej przechtrzenie dawało satysfakcję i nie było jednocześnie za trudne...

Myśle, że po dodaniu komputerowi pewnych zachowań obronnych, gra będzie nieco ciekawsza ale nadal relaksująca.

 

@Quetzacotl:

 

Nadal nie działa? W jednym z postów powyżej podałęm ustawienia graficzne gry.

 

Edit: Okej, aczkolwiek teoretycznie jeśli Twój monitor nie obsługuje danej częstotliwości to powinno działać na niższej. Tak jest w helpie do GMa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 464
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

To normalne - przeciwnicy są coraz lepsi w miarę jak czynisz postępy. Tak jak mówiłem - w okolicach 10 levelu zaczynają się schody i trzeba pokombinować (choć nadal zwycięstwo jest jak najbardziej możliwe).

 

Pamiętaj też, że Power to suma wszystkich cech, ale rozłożenia możesz się tylko domyslać. Istnieje spora szansza, że przeciwnik ma wszystkiego po trochu, podczas gdy Ty w jakimś aspekcie bardzo go przewyższasz. Trochę odwagi ;).

 

Info:

 

Wziąłem się za ulepszanie AI. Wydrukowałem sobie kod AI rzucania czarów (ok. 30 stron bez skilli) i siedzę teraz nad nim z ołówkiem i gumką.

 

Mam już pewien pomysł na ulepszenie zachowania przeciwnika. Całkiem cwany muszę się pochwalić.

Otóż - na podstawie naszego stylu gry i ilości demedżu otrzymywanego z konkretnych źródeł, komputer będzie oceniał jaki aspekt naszej postaci stanowi największe zagrożenie. Kiedy przeciwnik będzie miał mniej HP niż gracz i zacznie przegrywać, to najpierw zidentyfikuje źródło naszej siły, a potem będzie mu sie starał przeciwdziałać najszybciej dostepnymi (i najlepiej pasującymi do jego cech) środkami.

Powiedzmy, że nasza postać, metodą Matthew, nachrzania na maksa pociskami i uzyskała pewną przewagę. Komputer rozpozna zagrożenie po przeliczeniu ilości obrażeń otrzymywanych od pocisków (w stosunku do potworów i klątw) i doda następujące priorytety do swojej taktyki:

 

- Utrzymuj tarczę non-stop

 

- Zablokuj się golemem jeśli masz już jakieś zielone kanały.

 

- Utrzymuj klątwe Dull jeśli Com ci starczy i masz szare kanały.

 

- Wylecz się.

 

- Jeśli nie ma opowiednich kanałów do powyższych, to je wyczaruj.

 

Fajne nie?

 

Gra powinna być ciekawsza a poziom rozgrywek wyższy. No i, ponieważ AI będzie się uczyć naszej taktyki i dostosowywać, wyspecjalizowane postacie stracą nieco w stosunku do bardziej wszechstronnych.

 

Co Wy na to? Brzmi dobrze?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobze ze wzrasta poziom trudnosci, trzeba sie trohe postarac. Zdziwilo mnie to, ze caly czas przeciwnicy mieli mniejwiecej tyle samo poweru, a tu nagle o >10 wiecej.

 

Potencjał przeciwników rośnie płynnie. To, że akurat mieli nagle skok o 10 to tylko okrucieństwo rachunku prawdopodobieństwa - miałeś pecha innymi słowy :P.

 

Okej, ponieważ to się rozmyło w kilku postach, to wypieszę jeszcze raz na jakich komentarzach mi zależy. Przypominam:

 

- Zastanawiam się nad skondensowaniem rozgrywki - więcej expu i czarów, a mniej lat na grę.

Co Wy na to?

 

- Ulepszam AI. Jakie Waszym zdaniem komputer popełnia błędy? Co powinien robić, a czego nie?

 

- Piszcie jak wam idzie i postujcie swoje statystyki - chcę mieć rozeznanie w poziomie trudności. No i zawsze się można pochwalić ;).

 

- Na jakich najsłabszych kompach poszło Magi i jak działało?

 

I jeszcze jedno:

 

- Jak się podoba nowy tutorial? Lepszy?

 

 

PS. Dostałem PMa od dytrybutora na indiegamer.com :D. Co prawda musiałem mu miło odpisać, żeby pocałował się w d**ę, ale fajnie, że jest jakieś zainteresowanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zastanawiam się nad skondensowaniem rozgrywki - więcej expu i czarów, a mniej lat na grę.
Zgadzam się :P Mi się nigdy nie udało umrzeć. Mat pewnie już 30 lvl bije ;3

 

Poza tym, intro jest trochę smętne i gdybym Cię nie znał to powiedział bym że mówisz 666, i robisz \m/ xD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PS. Dostałem PMa od dytrybutora na indiegamer.com . Co prawda musiałem mu miło odpisać, żeby pocałował się w d**ę, ale fajnie, że jest jakieś zainteresowanie.

A czego chciał?

 

Mi troszkyj za łatwo idzie, choć raz przeciwnik użył 7 ofensywnego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Tymon:

 

Zgadzam się Mi się nigdy nie udało umrzeć. Mat pewnie już 30 lvl bije ;3

 

To tak zrobię zapewne. A z Mata się nie śmiej, chce se grać, to niech gra - przecież o to właśnie chodzi ;).

 

Poza tym, intro jest trochę smętne i gdybym Cię nie znał to powiedział bym że mówisz 666, i robisz \m/ xD

 

Intro ma klimacik i się ogólnie wszystkim (no prawie jak widać) bardzo podoba. Na pewno już go nie zmienię. A, że smętne... no może i tak, ale przecież życie maga to nie Bollywoodzki film :P.

 

@Matthew:

 

A czego chciał?

 

Wydać grę. Ale bez jaj - nie po to robiłem ją 1.5 roku, żeby teraz zrzec się praw bez gadania. Zwłaszcza, że to nie był żaden naprawdę dobry dystrybutor - nie zapewnił by mi lepszej sprzedaży niż sam osiągnę (choć będzie to kosztowało więcej wysiłku).

 

Mi troszkyj za łatwo idzie, choć raz przeciwnik użył 7 ofensywnego

 

Jak widzisz - pracuję nad poprawą...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cudowna gra. Wspaniale efekty, dobrze dobrana sciezka dzwiekowa, intro jest w porzadku :)

IQ komputera jest na wysokim poziomie. Naprawde warto w taka gre zagrac :D

 

Tylko dlaczego nie ma polskiej wersji? :P

 

Jak dla mnie ocenka 9.5/10 ----> Az chce sie grac w ta gre B)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To, że akurat mieli nagle skok o 10 to tylko okrucieństwo rachunku prawdopodobieństwa - miałeś pecha innymi słowy

Zbiorowy pech? Pierwsza walke z takim mocniejszym przeciwnikiem przegralem, myslalem ze to jakis blad wiec odrzucilem z 5 takich ale ciagle byli >10 mocniejsi wiec zagralem, pokonalem i spowrotem byli mniejwiecej tacy jak ja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Hanjuso:

 

Tak - seryjny pech (albo fart - zależy jak na to patrzeć). Level przeciwnika losuje się w okolicach Twojego. Im wyższy Twój - tym wyższy potencjalny u przeciwnika - przyrost jest kwadratowy - czyli rosnący, ale płynny. Teoretycznie jest szansa na losowanie do końca przeciwników słabszych o 7 leveli, ale może się zdarzyć i cos takiego jak Tobie. Choć szanse są marne... może powinieneś dziś w totka zagrać :P.

 

Na wszelki wypadek sprawdziełm algorytm - jest bardzo prosty i nie ma w nim błędów.

 

@Dangon:

 

Dziękuję - cieszę się, że Ci sie podoba. Nad AI ciągle jeszce pracuje (już jestem na 7-mej stronie wydruku :D).

 

A co do polskiej wersji - tłumaczyłem już to gdzieś w tym temacie. Generalnie chodzi o, to że gra idzie na międzynarodowy rynek. Polacy raczej takich gier nie kupują (u nas 19.99$ to masa kasy), więc szkoda zachodu.

 

 

Czekam na dalsze komentarze dotyczące tych zagadnień, które wypunktowałem kilka postów wyżej. Z góry dzięki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spokojnie Kaytek - na pewno szybko wszystko załapiesz i dasz sobię radę. A jeśli masz jakieś pytania to nie krępuj się ich zadać. Wiesz gra jest po angielsku, ale ja Ci z chęcią wszystko wyjaśnie, jeśli czegoś nie rozumiesz.

 

I przypominam:

 

- Zastanawiam się nad skondensowaniem rozgrywki - więcej expu i czarów, a mniej lat na grę.

Co Wy na to?

 

- Ulepszam AI. Jakie Waszym zdaniem komputer popełnia błędy? Co powinien robić, a czego nie?

 

- Piszcie jak wam idzie i postujcie swoje statystyki - chcę mieć rozeznanie w poziomie trudności. No i zawsze się można pochwalić .

 

- Na jakich najsłabszych kompach poszło Magi i jak działało?

 

- Jak się podoba nowy tutorial? Lepszy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie czary/expa zdobywa sie wystarczajaco szybko. Tylko trohe zdziwilo mnie to, ze po pakowaniu ciagle w intelignecje majac 25 nie moglem dalej dawac.

 

Nie zauwazylem zadnych konkretnych bledow przeciwnika.

 

Jak narazie mam 22/3

 

Mam Celerona 1.7 i czasami przy wiekszych ilosciach efektow slychac bylo ze muzyka sie lekko przycina.

 

Nie wiem nie korzystalem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ugh, ta gra jest niesamowita. Poczytałem trochę opisów czarów, przeczytałem to, co pisał do mnie tutorial i - zacząłem wygrywać. :D Najlepsza taktyka to IMO:

 

- otwieramy niebieski kanał aż do odblokowania leczenia

- robimy shielda

- otwieramy zielony kanał aż do odblokowania impa

- robimy impa / w razie potrzeby odnawiamy shielda

- otwieramy czerwony kanał aż do odblokowania fireballa i walimy z niego w shielda przeciwnika.

- często trzeba odnawiać shielda/impa, bo przeciwnik wpadnie na głupi pomysł zniszczenia ich

 

W razie mocnego oberwania robimy shielda i leczymy się, po wyleczeniu odnawiamy shielda, robimy impa, walimy z fireballi.

 

(oczywiście, specjalne skille też gdzieś po drodze są w użyciu)

 

Póki co mnie to jeszcze nie zawiodło. ;)

 

@TG

 

IMO komputer nie popełnia błędów, ale gra chyba trochę zbyt ofensywnie. Nie zabezpiecza się przed wyleczeniem - nie tworzy shielda, więc podczas leczenia jest łatwym łupem.

 

Na P4 3000 MHz działa płynnie, żadnych zaciachów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spoko gierka. Ale mi na początku trudnno było pojąć o co chodzi (jeśli chodzi o tuoriale to nie chciało mi się ich czytać :] ).

 

Ocena dema:

 

 

Grafika: 9.9/10 :P

Dźwięk: 8.6/10

Grywalność: 9/10

Ogółem: ok. 9.5/10

 

 

A przecież jeszcze nie skończona! :sp_ike:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No, nareszcie znalazłem czas, żeby pograć w najnowszą wersję i powiem, że jestem mile zaskoczony :) Ta gra to naprawdę kawał dobrej roboty (że też chciało Ci się to pisać ;p). Grafika świetna, efekty w większości też, muzyka klimatyczna, słowem istny majstersztyk :) Mam tylko zastrzeżenia co do gameplay'a. Wydaje mi się, że rozgrywka jest za wolna (albo to gra zwalnia na moim kompie ;p). Samo wybieranie czarów trwa stanowczo za długo.

Co do tutoriala - pomysł dobry, ale tak naprawdę niezbyt praktyczny. Imo, lepszym rozwiązaniem byłoby zrobienie krótkiej pokazówki/filmiku obrazującego przebieg przykładowego pojedynku :)

 

Czekam na full!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Według mnie Magi to najlepsza gra na GMCLANie do tej pory, ale nie będę się rozpisywał o samej grze. Powiem tylko tyle: bardzo fajny pomysł, ładna grafika, muzyka, dobry system czarów i skillów, a przede wszystkim genialnie zrobione AI.

 

Przyznam, że grałem w poprzednią wersję i już nieco poznałem Magi. Chciałbym poruszyć kwestię poziomu trudności.

 

Tak więc zacząłem grę. Szło mi całkiem nieźle:

 

http://www.gmclan.org/uploader/1280/1.jpg

 

Potem nagle zaczęli mi się losować dużo lepsi przeciwnicy. Żeby znaleźć jakiegoś "w miarę" możliwego do pokonania musiałem próbować ok. 3-4 razy. A i tak wcale nie było łatwo. Mimo takiego dobrego startu, nie dałem dalej rady:

 

http://www.gmclan.org/uploader/1280/2.jpg

 

A tak wyglądało moje spotkanie ze śmiercią. Porównajcie nasze Powery ... Powiem tylko, że śmierć pokonała mnie prawie samymi magicznymi pociskami. A walka trwała ok. 20-30 sekund <_<

 

http://www.gmclan.org/uploader/1280/3.jpg

 

Podsumowując, grało się bardzo przyjemnie dotąd, aż nie zaczęli się pojawiać przeciwnicy lepsi ode mnie o 10-15 powera... Z każdą walką coraz mniej chciało mi się grać, bo co to za frajda walczyć z takimi pakerami.

 

W takim razie Teegee, mam pytanie: Czy kiedykolwiek pokonałeś śmierć? Bo wydaje mi się to niezbyt realne.

 

No, a tak w ogóle to gra jest genialna :thumbsup:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O ile komentów...

 

@Dark Maximal:

 

Dzięki - nie ma nic przyjemniejszego dla oczy twórcy gierki, niż takie komentarze ;).

 

Obawiam się, że to Twój komp spowalnia (choć nie powinien), bo gra jest już dość szybka (i tempo rośnie w miarę rogrywki). Ostatnio kombinowałem, czy jej jeszcze nie przyspieszyć, ale było już zdecydowanie za szybko.

 

Tutorial jest jaki jest - to nietety wymóg, a filmik zajmuje więcej miejsca/kdou i nie jest tak "dosłowny". Normalny gracz powinien se be tutka spokojnie poradzić, ale trzeba też myśleć o masie ludzi, którzy nie mają ochoty odkrywac wszystkiego samemu.

 

Grafika świetna, efekty w większości też

 

W większości? To które są do poprawy? ;)

 

@Solmis:

 

Dzięki... cholerka - muszę być strasznie próżny, bo uwielbaiam takie posty jak Twój :P.

 

@Kaytek:

 

Fajnie, że się odnalazłeś i gra Ci się tak podoba.

 

Taktyka, którą podajesz jest faktycznie skuteczna, ale pamietaj, że jest też wiele innych (równie dobrych). Na tym ma polegać urok Magi.

 

A co do AI - to i tak ją ulepszam - właśnie pod kątem lepszej obrony.

 

@-Shaman-:

 

He he - bardzo mi miło, że tak uważasz.

 

Co do poziomu - polecam się nie zniechęcać i grać z trudniejszymi przeciwnikami - expu za nich więcej (a dostajesz część nawet jak przegrasz). Komp może mieć lepszą sumę cech, ale jest jednak głupszy i może mieć głupio rozłożene atrybuty. Da się grac i wygrywać w trybie ciągłym - jak widać po reszcie forumowiczów. Czasem warto ryzykować (inaczej gra nie była by wyzwaniem).

 

W ten sposób nabijesz levele i do walki ze śmiercią staniesz lepiej przygotowany.

 

I owszem - pokonałem ją - wiele razy i różnymi postaciami. Po prostu nie licz, że uda Ci się za pierwszym razem ;).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obawiam się, że to Twój komp spowalnia (choć nie powinien), bo gra jest już dość szybka (i tempo rośnie w miarę rogrywki). Ostatnio kombinowałem, czy jej jeszcze nie przyspieszyć, ale było już zdecydowanie za szybko.
Bardzo możliwe, aczkolwiek wydaje mi się, że gra chodzi poprawnie (wnioskuję z ruchu kursora ;p). W następnej wersji nie zapomnij o możliwości sprawdzenia FPS'ów - uwierz mi, że jest to niezmiernie przydatne ;)

 

Tutorial jest jaki jest - to nietety wymóg, a filmik zajmuje więcej miejsca/kdou i nie jest tak "dosłowny". Normalny gracz powinien se be tutka spokojnie poradzić, ale trzeba też myśleć o masie ludzi, którzy nie mają ochoty odkrywac wszystkiego samemu.
Nie chodzi mi o filmik typu .avi, lecz o pewien rodzaj cut-scenki. Taka forma tutoriala jest o wiele bardziej przyjazna, no i jest to niewątpliwie "bajer", który poprawia wygląd ogólny gry :)

 

W większości? To które są do poprawy? ;)
Najbardziej gryzie mnie w oczy wbudowany efekt GMa "firework". Wyświetlany jest on przy destrukcji impa, o ile pamiętam. Przy tych cudownych smugach ognia, fajerwerk ten wypada nadzwyczaj szkaradnie =P (jakby to napisał Nasheer: SZKA-RAD-NIE! :D)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W następnej wersji nie zapomnij o możliwości sprawdzenia FPS'ów - uwierz mi, że jest to niezmiernie przydatne

 

Wiem ;). Zajrzyj do pliku Magconfig.ini i zmień ShowFPS na 1.

 

Nie chodzi mi o filmik typu .avi, lecz o pewien rodzaj cut-scenki. Taka forma tutoriala jest o wiele bardziej przyjazna, no i jest to niewątpliwie "bajer", który poprawia wygląd ogólny gry

 

Wiem wiem, ale to niestety trochę roboty i nie jest tak konkretne jak dokładne wypisywanie co i jak. Ale najbardziej to już mi się nie chce :P.

 

Najbardziej gryzie mnie w oczy wbudowany efekt GMa "firework". Wyświetlany jest on przy destrukcji impa, o ile pamiętam. Przy tych cudownych smugach ognia, fajerwerk ten wypada nadzwyczaj szkaradnie =P (jakby to napisał Nasheer: SZKA-RAD-NIE! )

 

Zostawiłem tam defaultowe fireworks? Ech... głupi jestem. Oczywiście to poprawię. Dzięki za zauważenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem ;). Zajrzyj do pliku Magconfig.ini i zmień ShowFPS na 1.
Chwała Ci! :D Zaraz przetestuję :)

Wiem wiem, ale to niestety trochę roboty i nie jest tak konkretne jak dokładne wypisywanie co i jak. Ale najbardziej to już mi się nie chce :P.
Aż to leń xD

Zostawiłem tam defaultowe fireworks? Ech... głupi jestem. Oczywiście to poprawię. Dzięki za zauważenie.
Nie ma za co ;) Jak jeszcze coś znajdę, dam znać.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Próbowałeś grać na niskich detalach i z ustawieniami na 16bitowy kolor (w .ini)?

 

Niewiele to zmiena grafikę, a działa dużo szybciej.

 

No i zakładam, że grasz na High Speed.

 

A jaki masz sprzęt? To może bedę miał minimalne wymagania :P. I czy to nie jest laptop przypadkiem, albo coś z zintegrowaną karta graficzną? Bo na takich rzeczach GM-owe gry czasem tną.

 

Co do efektów: nie podobają mi się smugi zbieranej przez magów energii. Dodaj jakąś poświatę, czy coś w tym guście.

 

Ale ja ten efekt lubię :P. No i ma jedną ogromną zaletę - jest bardzo oszczędny. Raczej go zostawię.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyczaiłem jedną rzecz. Podczas walki na planszy stoją cztery latarnie (jakieś takie słupy w każdym razie) i wszystkie rzucają cień w jedną stronę, chociaż z układu światła wynika, że wszystkie cienie powinny kierować się ku środkowi planszy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Edit: Okej, aczkolwiek teoretycznie jeśli Twój monitor nie obsługuje danej częstotliwości to powinno działać na niższej. Tak jest w helpie do GMa.
Ale Ty ustawiles, ze mi samo zmienia na 70, wiec jak ja dam 60 to i tak mi zmieni na 70. Musisz dac w settings w frequency "no change".
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Patrysław:

 

Czasem nienaturalne wygląda naturalniej :P. Ale oczywiście masz rację z realistycznego punkty widzenia.

 

Quetzacotl:

 

GM działa tak, że kiedy dana częstotliwość jest niedostepna dla monitora, to korzysta z niższej. Przynajmniej tak jest w teorii (helpie) :/ - jak widać w praktyce już nie bardzo.

Wiesz co? Będę tak dobry, że wyślę Ci wersję z "no change" na PM ;).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hah no to lecimy z tym koksem :)

 

1) gra zrobiła się zdecydowanie za łatwa...screen. Powyższe osiągnąłem używając jedynie 3 czarów : magic missile, shield i muszek...Przy wysokim incantation postać wali mm jak z karabinu

 

2)poważny błąd w AI - komputer przerywa rzucanie nawet bardzo długich zaklęć pod sam ich koniec - bez sensu

 

3)po naciśnięciu 'esc' pojawia sie okienko pytające czy chcemy przed wyjściem zapisać rozgrywkę. Nawet jeśli odmówimy zostaje ona zapisana :P

 

4)bug z czarem 'dispel magic' - po rzuceniu tego czaru jest on powtarzany w kółko , bez możliwości wybrania innego

 

5)no cóż, nie ukrywam , że kostucha skopała mi tyłek kilkanaście razy (pierwsze walki trwały kilka sekund :)). Na 15 levelu udało mi sie sprowadzić ją do około 300 hp. Czy aby troszkę pan nie przesadził panie TeeGee ? :P

 

6)

zdecydowanie nie...dojście do pojedynku ze śmiercią zajmuje i tak już zbyt mało czasu :)

 

6) Poprawki, które bym wprowadził:

 

-przyzwańce powinny różnić się np. kolorami. gdy na ekranie dużo się dzieje czasem nie widać czyj przyzwaniec (w szczególności muszki) zginął. Może wybór koloru na pocz. rozgrywki? Wtedy mógłbyś obok takiego maga postawić sztandar o takim kolorze a do zmiany kolorów przyzwanych stworów zastosować blending.

-tarcza mogłaby mieć kształt półksiężyca albo jakiejś ściany.

 

A poza tym cóż mogę powiedzeć...niech rekomendacją dla tej gry będzie to, że gdy mój brat przyjechał na święta i pokazałem mu "Magi" grał tylko w to. Z "Magi" przegrało między innymi Lineage 2, Thief 3, Heroes V i masa innych :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...