Skocz do zawartości

Zablokowane Magi - doskonała gra strategiczna pełna magii


TeeGee

Rekomendowane odpowiedzi

Ja na twoim miejscu TeeGee poczekałbym z wydawaniem wersji shareware, ponieważ musisz mieć pewność, że grono fanów jest bardzo szerokie, a nawet na tyle, że jak wpiszesz w google.pl "Magi" to znajdziesz strony na których będzie ta gra opisywana i wychwalana. Dlaczego? Powód jest prosty, w tej chwili interesuje się grą kilkadziesiąt, może pare-set ludzi z forum GMC, reszta ludzi nawet nie wie, że ta gra istnieje. W tym momencie jak wydasz grę jako shareware, to wersja free będzie "okrojona" z możliwości i osoba grająca nie będzie pewna czy kupić grę czy nie, a jak zrobisz jeszcze pare demek, dodasz różne mapy i przedewszystkim rozreklamujesz TERAZ gierkę, to ludzie się bardziej w nią wciągną. Większy szum, a wówczas robisz extra, mega update, nowe skille, możliwość tworzenia czarów, itp. co skłoni wielbicieli tej gry do jej zakupu. Kieruj się chociażby przykładem profesjonalnych gier, pół roku przed jest zapowiedź, wydawane są trailery, screeny, ludzie sikają po kostki żeby tylko zagrać, bo gra zapowiada się ciekawie. Możesz nawet zrobić tak, że stwórz do końca te "Magi" - w pełni za free, zdobęcie popularność i wtedy stwórz Magi 2 - Shareware, nowa grafika i pełno bajerów. To jest oczywiście tylko moje zdanie i niczego ci nie narzucam :) Ja tak to widzę, ale ja to ja hehe :D ( zobaczymy jaki mądry będę z Hidden Swords ;) ) - to tak pół żartem, pół serio :thumbsup:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 464
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Według mnie najlepszym rozwiązaniem jest wymóg posiadania neta i baza danych z informacjami o osobach ktore wykupily gre. Gra bedzie wymagala za kazdym razem zalogowania do sieci (jak np Guild Wars). Jeśli chcesz rozprowadzac gre tylko przez neta (co imo tez jest najlepszym rozwiazaniem) to problemu z wymogiem podlaczenia do internetu nie bedzie - logiczne. Jednakze uwazam, iz gry single slabo beda sie promowac w neciei tak naprawde niewielu kupcow znajdziesz. Ja gdybym tworzyl gre to po pierwsze z nastawieniem na multi a po drugie F2P (free to play) z "cashshopem", czyli mozliwoscia dodania do swojego konta jakichs wyjatkowych opcji (w Magi mogly by to byc np dodatkowe klasy i czary).

 

PS http://www.blitwise.com/downloads.html - gry które spokojnie można wykonać w GM, sprzedawane po 20$.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Borek:

 

A jak myślisz wygląda wydawanie shareware'a ;P? To przecież nie tak, że teraz powiem "no chłopy! za grę się płaci" ;).

Wydać grę, to właśnie wrzucić ją na rózne strony (pisałem już kilka razy, że nawet dostałem konkretne propozycje, a jeszcze nawet o nie nie zabiegałem), postawić stronę o grze na własnym serwerze (prace trwają), rozleklamować, wrzucić do google i pobierać kasę od napalonych userów.

To oczywiste, że te "pareset" ludzi z forów nie jest targetem - to testerzy, na nich sprawdzam czy gra się będzie podobać i co w niej muszę zmienić. Są takim obszarem kontrolnym - jeśli 100 osobom się podoba to i 1000 będzie (ze statystycznego punktu widzenia). No i na forach mogę pokazywać grę w miarę pełną, ale ciągle pełną błędów.

A poza tym, ja tej gry nie wydaję przecież w dokładnie tym momencie. Najpierw może ją skończę, postawię wyżej wymienioną stronę i nawiąże kontakty z kilkoma portalami. I możesz mi wierzyć - po wydaniu gry, jak wpiszesz Magi w Google to na pewno ją znajdziesz :P. No i jest jeszcze jeden czynnik - pieniędzy będe potrzebował niedługo, a nie kiedy będę myślał o Magi2. He he - zresztą jak HS będzie gotowe to też Cię może zakorcić sprzedaż - bo gra jest przecież na w zasadzie komercyjnym poziomie.

 

 

A co do reszty GMclanowiczów - bardzo was proszę przestańcie dawać mi porady! Zwłaszcza, że zwykle (niestety) nie macie tak naprawdę pojęcia o czym mówicie, a ja i tak większość decyzji już podjąłem i miałem do tego sensowne powody. Zwłaszcza, że większość z was ma nie więcej jak 15 lat i wyobrażenie o rynku i sprzedaży gier ma dość nierealne. Nie jest wcale tak, że ja jestem jakimś super mastahem, a wy to głupki co o niczym pojęcia nie mają :P, ale większość tych porad to sfera marzeń, a nie szara rzeczywistość.

Nie chcę nikogo obrażać, nie chcę się wywyższać, czy co - ale komenty w stylu "zrób jak w guildwars (czyli wpakuj w grę milion dolców + drugi na innowacyjny system serwerów :P)" to w zasadzie spam. I nic nie dodaje do dyskusji.

Ja doceniam waszą chęć pomocy, ale bardziej mi pomożecie grając w grę i polując na bugi.

 

@Valdemor/Ranmus:

 

Dla was oddzielny akapit panowie:P.

Ja wiem, że wy akurat się znacie na rzeczy i macie przydatne doświadczenie. Ale jak chcecie koniecznie dyskutować ze sobą w moim topicu to może jednak korzystajcie z PMów ;).

A jeśli macie jakieś konkretne, cenne informacje dla mnie to wyślijcie mi je PM/mailem/przez gg. Ja z chęcią się nauczę czegoś nowego.

 

 

 

Generalnie mam wam trochę za złe, że z topiku o mojej grze zrobił się temat o wydawaniu gier, w którym każdy stara się popisać swoją wiedzą. Wiem, że to po części moja wina, bo zarzuciłem sensacją nie na polskie standardy :P (na GMC sprawa przeszła bez echa - powiedzieli co myśleli i wrócili do komentarzy o grze). Może załóżmy oddzielny topik w innym dziale i tam sobie pogadamy na takie tematu. Bo sam temat jest ciekawy.

 

Tu, mimo wszystko, wolałbym usłyszeć (przeczytać) wasze komentarze na temat samej gry, a nie sposobu jej dystrybucji.

 

Jeśli naprawdę chcecie pomóc, to wyszukajcie wszytkie moje wpadki w gierce - na pewno jakieś są.

 

EDIT: post złagodzony i bardziej klarowny. Żeby nie było niedomówień ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co do reszty GMclanowiczów - proszę przestańcie dawać mi porady! Zwłaszcza, że zwykle nie macie pojęcia o czym mówicie, a ja naprawde wiem co robię. Zwłaszcza, że większość z was ma nie więcej jak 15 lat i wyobrażenie o rynku i sprzedaży gier ma dość mizerne.

Nie chcę nikogo obrażać, nie chcę się wywyższać - ale komenty w stylu "zrób jak w guildwars (czyli wpakuj w grę milion dolców + drugi na innowacyjny system serwerów )" to czysty spam. I nic nie dodaje do dyskusji. Ja doceniam waszą chęć pomocy, ale bardziej mi pomożecie grając w grę i polując na bugi.

Powiem krótko, uderzyła Ci woda sodowa do głowy. Jeśli dla Ciebie system logowania to koszt miliona $ to znaczy, ze jeszcze musisz sie naprawde duzo nauczyć.

 

PS "większość z was ma nie więcej jak 15 lat" - wnioskuję, że Ty masz 16.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem krótko, uderzyła Ci woda sodowa do głowy. Jeśli dla Ciebie system logowania to koszt miliona $ to znaczy, ze jeszcze musisz sie naprawde duzo nauczyć.

 

Nie chwytaj mnie za słowa proszę - przecież nie chodzi o konkretną kwotę, tylko o ogólną metaforę.

No i Guildwars ma specyficzny system serwerów - bardzo nowoczesny (i opatentowany przez ArenaNet). Chodzi tu o wiele rozmaitych myków, ale generalnie polega to na tym, że gra dociąga się w czasie grania, i nie trzeba robić updatów (choć ostatnio mają to gdzieś:P). Poza tym wszyscy gracze grają na jednym "świecie" - każdy może spotkac każdego. Na dodatek informacje o twojej grze i postaciach są na bieżąco transferowane z serwera na serwer w miare potrzeby i tego, który serwer jest wolny/w jakim regionie świata grasz. Plus sieć serwerów guildwars obejmuje cały świat. Jak myślisz ile to kosztowało/kosztuje ciągle? Jak myślisz - można coś takiego zrobić samemu? To coś więcej niż "system logowania" - mogłeś przynajmniej sprawdzić zanim napisałeś.

 

PS "większość z was ma nie więcej jak 15 lat" - wnioskuję, że Ty masz 16.

 

Zamiast "wnisokować" - możesz sprawdzić - jest w moim profilu. Zresztą skoro juz przy wnioskowaniu jesteśmy - poczytaj temat - studenci nie miewają po 16 lat - chyba, że bardzo genialni.

 

W zasadzie nie wiem czemu próbujesz mnie obrazić.

Co konkretnie takiego Ci zrobiłem?

Bo jeśli uraża Cię to, że nie chcę być zalewany poradami biznesowymi od ludzi (a czasem wręcz dzieci) nie majacych na ten temat pojęcia, to bardzo mi przykro.

Nie mam nic do 15 latków czy jakichkolwiek-innych-latków, ale pozwól, że nie bedę postępował tak jak mi proponują. Jakoś nie mam ochoty na robienie domowego Blizzarda + wytłaczania płyt ;). Poza tym to akurat prawda - większość GMclanowców ma okolo 15 lat.

A tak całkiem serio - gdybym ja Ci zalał topic o Twojej grze, postami w stylu "Ej słuchajcie - a z grami to jest tak-a-tak" to nie zwróciłbyś mi uwagi?

 

EDIT: I jeszcze jedno. Jeśli napisałem, że wydaję grę - to nie znaczy, że podjąłem decyzję ot tak sobie, siedząc przy kompie i pisząc na forum.

To znaczy, że miałem ku temu powody, mam pewne pojęcie na ten temat, przemyślałem wszytko dokładnie, prorozmawiałem z kim trzeba, pozałatwiałem co trzeba i ustaliłem jak całość ma wyglądać. Dopiero kiedy byłem pewien, że projekt stoi na nogach, napisałem posta.

Dlatego większośc postów w stylu "zrób to tak-a-nie-inaczej nie ma sensu. Większość decyzji została już podjęta a ich wykonanie wcielone w życie. Ja naprawdę doceniam chęć pomocy i zainteresowanie. I bardzo mi ono pochlebia, ale po prostu bardziej by pomogły komentarze na temat samej gry - zwłaszcza, że akurat tam sie może jeszcze sporo zmienić.

Przepraszam jeśli kogoś jeszcze swoim postem uraziłem - nie miałem takich zamiarów, ale całą rzecz traktuję dość poważnie i chciałem postawić sprawę jasno.

(Rany, ile zamieszania:P)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzi mi o to, ze odniosles sie do mnie i do innych tak jakbys pozjadał wszystkie rozumy. Co do Guild Wars to nie mowimy tu o streamingu a najnormalniejszym logowaniu do bazy danych, mam nawet taki wlasorecznie napisany system gdzies na plycie, jesli ktos nie ma konta w bazie danych to w gre nie zagra.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam jeśli tak wyszło - chciałem nikogo nie obrażając, ale mimo wszystko stanowczo - uciąć ten zalew propozycji. Najwyraźniej mi nie wyszło. Czy już możemy się wszyscy znowu kochać :D?

 

*Wyciąga dłoń*

 

:P

 

A co do przykłady z GW - owszem samo logowanie to nie problem (choć mi akurat nie pasuje ta idea), ale jednak przywołanie przykładu GW to kiepski pomysł. GW to coś zupełnie innego niz zwykłe logowanie się na server.

 

Zresztą zostawmy już ten temat - jeszcze raz przepraszam jeśli kogoś uraziłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

Teegee'owi chodzi raczej o to, że w jego temacie pompujemy balonik..., a po drugie, że padają bezsensowne propozycje. Quetzacotl pisze innym segmencie co wymusza tworzenie zupełnie innej gry (zapomniałeś o trzymaniu takiego serwera i domen wieeele lat, co przy tak małym projekcie na pewno przewyższy zyski... trzeba wliczyć piractwo i tyle... zresztą w grach na single crack i tak załatwi problem logowania się przez neta), dziadekkleofas jakieś tłocznie itd... A to ma być zwykła gierka - Magi, która będzie shareware, a nie jakimś mega projektem, który zawojuje świat i sklepy półkowe. :)

 

Dobra, wracam do tematu. Wcześniej wspomniałem o kosteczkach. One na tle guzików kiepsko wyglądają. Mocniej wycieniować i rozjaśnić w pewnych miejscach. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Ranmus :D

I tak - właśnie o to mi chodziło (choć może wyłożyłem to za ostro - zresztą zedytowałem ten post).

 

Hmm - może ktoś ma ochotę te kosteczki wyedytować? Credit będzie w grze oczywiście.

Obawiam się po prostu, że moje rysownicze talenta się wyczerpały (he he - jakby w ogóle tam jakieś były), a człowiek, który tak ładnie wyedytował te ikonki (ture zresztą :/) ostatnio ma lepsze rzeczy do roboty niż komputer.

 

Gdyby ktoś chciał się za te kostki wziąć to niech się nie krępuje zarzucić PMem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro mowa tutaj już o grze shareware to za małe dofinansowanie mógłbym zająć się kosteczkami :P

Joke :jezor: .

 

Nie no ogólnie jeśli chcesz sprzedawac gre za pieniążki to wg. mnie (chociaż może się mylę) powinienes rozbudować jeszcze trochę gierkę, np. dodać jakąś animacje magom or something.

Ale czy to zrobisz czy nie, i tak życzę powodzenia i wielu sprzedanych egzemplaży. Bless.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ranmus taki system wymaga jedynie bazy danych, a tych jest masa w pełni za darmo. Poza tym naprawde trudno jest cos takiego zckracowac, przykład chociazby STEAM któy niby zckrackowany jest ale działa tylko jesli ktos postawi piracki server, w tym przypadku musial by postawic piracką baze danych z identycznym ukladem tabel i zamienic wszystkie adresy baz znajdujade sie w kodzie gry.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności
Ranmus taki system wymaga jedynie bazy danych, a tych jest masa w pełni za darmo. Poza tym naprawde trudno jest cos takiego zckracowac, przykład chociazby STEAM któy niby zckrackowany jest ale działa tylko jesli ktos postawi piracki server, w tym przypadku musial by postawic piracką baze danych z identycznym ukladem tabel i zamienic wszystkie adresy baz znajdujade sie w kodzie gry.
Mogłeś mi to na PM napisać. Ale tak szybko odpowiem i już ZAKOŃCZMY ten temat. Czegoś takiego na darmówkach się nie stawia. Raz, że nie wiadomo ile czasu taki host będzie trwał, dwa że musisz identyfikować hosta poprzez domenę, a nie alias, a dużo darmowych hostów nie dopuszcza żadnego parkowania domen. Poza tym na single player coś takiego się w ogóle nie opłaca robić. Co do piratowania, wystarczy crack gdzie zostanie wycięty kawałek kodu, który zdalnie sprawdza legalność na taki, który zawsze potwierdza pozytywnie. Namęczysz się z takim systemem i to niepotrzebnie. On jest dobry tylko i wyłącznie w grach trybu multiplayer. To naprawdę nie jest trudne do złamania. A np. pirackie serwery WoW niby skąd się wzięły? Nie z przecieku z blizzarda tylko ludzie sami napisali. Tak samo jest z Tibią. A GM nie ma super zabezpieczeń, bo to amatorski program, więc cracker szybciej odkoduje pliki gml i sobie przeczyta co tam naskrobałeś a potem wprowadzi zmiany niż by się bawił w śledzenie połączenia.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Propaganja:

 

Skoro mowa tutaj już o grze shareware to za małe dofinansowanie mógłbym zająć się kosteczkami

 

He he - czekałam tylko aż ktoś to powie :P.

 

He he - ale ogólnie dzięki - też mam nadzieję, że się sprzeda. No i oczywiście rozbudowuję jeszcze gre - choć może akurat animacji dla magów nie być. Zmieniam natomiast, niektóre sprite'y - magów i summonów - zawsze to ładniej wygląda. No i mysle nad tymi kosteczkami.

 

Swoją drogą - niedługo piwinna być muza od Roba Westwooda. Pewnie ją tu wkleje, żebyście mogli ocenić jej poziom.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fanów na forach? Pewnie nawet więcej niż o połowę :P Sam bym stracił zainteresowanie jakąś grą, gdyby mi kazali za nią płacić.

 

Ale to nie o ludzi na forach chodzi - chodzi o tych, którzy wchodzą na IGN, Game Hippo, Game Trove, MegaGames i takie tam... To oni bedą kupowac bo też będzie ich 100x więcej niż forumowiczów ;).

 

Ale mówiłem już - akurat członkowie GMClan nie mają po co się martwic płatnościami :P.

 

Swoją drogą - pewnie niedługo ulepsze betę do 0.97c - trochę ładniejszej grafiki - nic specjalnego, ale zawsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

No to jest - update do wersji 0.97c. Zmiany nie są drastyczne, ale wpływają na ogólny odbiór gry.

Zwłaszcza poprawka system losowania oponentów - teraz pierwsi są naprawde ułomni i nie powinniście mieć z nimi problemu.

 

Link jak zwykle w OP

 

Update 20.11.06

 

 

- Sprity Warlocka, Magusa i Golema zostały przerobione. Wszystkie sprite'y zostały ładnie wycieniowane w GIMPie.

 

- Ogólne ulepszenia graficzne w efektach czarów. Obczajcie nowy Unsummon - wymiata!

 

- Przegranie walki dodaje tylko 3 lata do wieku, ale za to wycofanie się z pojedynku dodaje teraz 1 rok w ramach kary.

 

- Zmiany balansowe w kilku skillach i klątwie "Dissonance".

 

- Muzyka zajmuje mniej miejsca i jest wrzucona do głównego downloadu.

 

- Poprawiłem kilka bugów - zwłaszcza dotyczących systemu losowania wrogów - teraz działa jak powinien.

 

- Upraszczam tutorial - będzie lepszy w pełnej wersji.

 

- Pewne konieczne zmiany zaszły w pliku readme.

 

 

Oficjalne Forum

 

Magi Community

 

Założyliśmy oficjalne forum Magi. Dopiero startuje, ale jeśli chcecie uzyskać informacje, podzielić się strategią lub zasugerować jakieś zmiany - to przyłączajcie się. Jest nawet konkurs piękności :P No i jest dział wyłącznie dla Polaków.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem pod ogromnym wrażeniem nakładu pracy jaki włozyłeś w ten projekt. Gierka naprawdę wciąga :) Ale muszę przyznać, że ciężko się w nią "wgryźć" na samym początku. No i niestety grafika nieco odstaje od całości. Jeśli myślisz o sprzedawaniu tej gry należało by ją (grafikę) "nieco" podrasować. Przydało by sie poprawić sprity (przede wszystkim pikselowate krawędzie) i zastąpić czymś te okropne GM-owe szare okienka informacyjne ;). Wizerunki postaci-moim skromnym zdaniem-należało by gruntownie poprawić lub nawet zrobić od nowa - to że prawie nie widać ich spod ślicznych efektów nie jest żadnym usprawiedliwieniem :P. Podsumowując jest to gra ze sporym potencjałem aczkolwiek wymagająca jeszcze niemałego nakładu pracy.

 

P.S. muzyka w tle jest świetna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm...

 

okropne GM-owe szare okienka

 

?!?!

 

A nie ma przypadkiem czarno-białych i półprzezroczystych z ładnie podświetlanymi buttonami? Powinno to tak wyglądać:

 

msgboxyr6.th.jpg

 

Jaką masz wersję windows i DirectX? Bo może o to chodzi. Ech... nie lubię takich numerów... ;)

 

 

No i wiem, że w grze się ciężko połapać na starcie - ale to niestety cena oryginalności pomysłu. Albo sie powiela znane gatunki, albo ludzie mają problemy :(.

Staram się ułatwić zadanie tutorialem (ciągle go poprawiam) - mam nadzieję, że w finale da się szybko i bezboleśnie odnazeźć w gierce.

 

Co do grafik - ja je oczywiście lubię, ale zdaje sobie sprawę, że nie jestem artystą :P. Cały czas je poprawiam tu i tam, ale pewnie wiele lepsze nie będą - niestety te efekty specjalne uwypuklają ich niedosonałość - nic chyba na to nie poradzę.

 

Co do muzyki - jest świetna, ale niestety nie mam do niej praw - w wersji finalnej będzie muza skomponowana przez Roba Westwooda - link do jego strony jest gdzieś w tym topicu.

 

A tak ogólnie:

 

Dzięki ogromne za komentarz. Doceniam krytykę i cieszę się, że gra się podobała.

 

Edit: Screen, który masz w sygnaturze wygląda genialnie! Gra robiona na GM? Czemu o Tobie do tej pory nie słyszeliśmy? :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

okropne GM-owe szare okienka

 

No tak...mój błąd...wszytko jest z nimi w porządku :lol: . Przed napisaniem posta odpalałem kilka różnych gierek (w tym starsze wersje "Magi" dla porównania z obecną) i nie wiem czemu w głowie został mi obraz tych szarych okienek :boxed:. Sorx :jezor:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Info:

 

Od wczorajszej nocy (i przez pół dzisiejszego dnia) siedziałem nad grą Z GIMPem i ulepszałem grafę.

Światło tu, rozmazanie tam i bump mapping dla wszystkich! Efekty są moim zdaniem bardzo widoczne - dzięki bump mappingowi, udało mi się nieco zniwelować ten dysonans pomiędzy "płaskimi" sprite'ami i efektami specjalnymi. No i ogólnie gra bardziej pr0 wygląda.

 

Pozwoliłem sobie zrobić cichutki update :P. Obecny download gry zawiera wszystkie zmiany w grafie.

I dodałem też nowe screeny - już z wyżej wymienionymi ulepszeniami.

 

Zobaczcie sobie i powiedzcie co myślicie.

 

EDIT: Macie screeny tutaj - dla wygody:

screen1or9.th.jpg

 

screen2ot9.th.jpg

 

screen3so2.th.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmiany rzeczywiście zauważalne - zdaje się, że oprócz wspomnianych przez Ciebie poprawek wygładziłeś również krawędzie tych kości, z których zbudowany jest interface - jakby mniej zieją pikselami. Ogólnie dopieszczanie gry zawsze wychodzi jej na dobre...Wiesz z grą jak z kobietą - im bardziej ją dopieścisz tym ona później będzie lepiej pieścić innych...eee...tego...to chyba nie było jednak zbyt trafne porównanie :jezor:

 

A tak w ogóle to Cię nie lubię...zamiast dłubać przy mojej grze gram w "Magi"... :D . Wsysa jak odkurzacz, zwłaszcza jak się obczai co, jak i z czym sie je.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie chyba tylko kosteczek nie ruszyłem - nie znalazłem po prostu żadnego efktu, który by mnie satysfakcjonował. Pewnie pomyślę nad nimi jeszcze później. Albo kompletnie wymienie design interface'u (choć lubiłem ten "kosteczkowy").

He he - a tak swoją drogą - oto widać jak działa siła sugestii.

Następnym razem nic nie ruszę i napiszę, że "Olaboga, znalazłem super sposób i teraz wygląda 15x lepiej i gra się 2x wspanialej!". ;)

 

He he - cieszę się, że Cię wessało - to może w związku z tym rozważysz dołączenie do elitarnej Magi Community? ;). Każdy member się liczy na początku.

 

A reszta jak? Widzicie jakąś różnice w grafice i odbiorze gry? Widziałem was jak niecnie podglądaliście ten topic ;), więc nie krępujcie się dorzucić komentarza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to cóż - popracuję nad nimi - cały czas odkrywam nowe mozliwości GIMPa, więc pewnie w końcu dojdę do czegoś co będzie pasować. Albo wymienię kości na coś innego - muszę tylko pokombinować na co.

 

@Patrysław:

 

Spoko. Nie musisz mnie za nic przepraszać, przecież się nie umawialiśmy na nic ;). To i tak miło z Twojej strony, że zainteresowałeś się na tyle, żeby oferować pomoc.

 

A swoją drogą - pisałeś na początku ładną reckę gry. Wystawiłeś też oceny. Jak byś to ocenił teraz - po wszystkich zmianach i ulepszeniach? Chciałbym po prostu mieć jakiś punkt odniesienia co do tego na ile gra się poprawiła.

 

Z góry dzięki.

 

 

BTW: zgłosiłem swoją kandydaturę na stanowisko projektanta gier pewnej polskiej firmie tworzącej gry casual na zachodni rynek. Trzymajcie kciuki za pozytywne rozpatrzenie ;).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...