Skocz do zawartości

Zablokowane Magi - doskonała gra strategiczna pełna magii


TeeGee

Rekomendowane odpowiedzi

Rozkaz to by był jakbym dał wykrzynik.

Napisalem tamtego posta praktycznie od niechcenia i bez zbędnych emocji, zle odczytujesz moje intencje.

 

PS Pracuję wlasnie nad patcherem do swojego silnika. Generalnie nie pokazuje nic nigdy przed ukonczeniem sporej czesci, ale jako, ze zawsze po stworzeniu około 50% gry trace wiare w jej grywalnosc i wsyztsko wrzucam do kosza to tym raze pokaże wczesniej moje efekty i przy okazji zobaczysz jakie czcionki mi się podobają.

 

burdenagepssf3.th.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 464
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Obrazek strasznie pomniejszony - niewiele widać.

Ale wiem o co biega - jest tylko jedno "ale" - większość czcionek graficznych (a w każdym razie te dobre), jest albo płatnych, albo tylko do użytku freeware.

 

Anyway - ładnie wygląda ten Twój programik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chodzi o sam krój, ale o wykończenie. Większość napisów które tam masz nie zmienia się podczas gry (jedynie wartości liczbowe), dlatego powinieneś tam wstawić grafiki z napisami. Poza tym powinieneś wywalić wszystkie message boxy opierające się na silniku GMa i stworzyć własne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem, wiem - tylko właśnie wtedy powstaje problem "inności" nazwy cechy od jej wartości. Hmm... choć z drugiej strony w statystykach już tak jest... i jakoś wygląda.

 

Pokombinuję - mam nawet stare "narysowane" czcionki z poprzednich eksperymentów tego typu - zobaczę co da się z nich zrobić.

 

A co do boxów - w GM7 podobno ma być wiecej możliwości w tym temacie więc czekam na premierę. Bo szczerze mówiąc nie bardzo chce mi się robić cały engine tekstowy w grze, w której tekst nie jest podstawą. Zwłaszcza, że oskinowane msg boxy wygladają bardzo ładnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i proszę - macie cały panel z pierwszymi "magicznymi" symbolami. Od razu nabiera klimatu.

 

screenmy0.th.jpg

 

Po prawej stronie, z dołu też pewnie coś wkleję - tylko muszę wykombinować jakiś fajny tekścik (jakby ktoś to kiedykolwiek rozczytał ;)). No i muszę coś zrobić z tym fragmentem UI, na którym jest "Start" - jest zbyt "suchy". Jeśli ktoś ma fajny pomysł, to niech się nie krępuje pisać.

 

A ogólnie - w dobrą stroną idę?

 

Swoją drogą - w ładnym momencie screen mi się uchwycił - fajnie ten wybuch wyszedł ;).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieco lepiej to wygląda ale te proste krawędzie powodują , że całośc wygląda trochę jak dwie tabelki :P. Proponuję zniekształcić trochę te linie proste przez dodanie elementow po bokach paneli -np jakies rzeźby, filarki etc...o np cos takiego: koncept ;>

 

nalezało by również "zaokrąglić" nieco świeczki - wygladają trochę płasko.

 

Reszcie przyjrzę się dokładnie o rozsądniejszej porze :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wpadłęm, ale dopiero teraz zobiłem ;). Nie dałbym rady wszystkiego na raz.

 

@Nasheer:

 

Skąd ty te kolumienki wytrzasnąłeś? Są świetne! Nie masz przypadkiem takich na zbyciu ;)? Jeśli to Twoje dzieło to "Cień Śmierci" ;) zmiecie nas z powierzchni ziemi. No choć może te smoczki to już przesada - zbyt zabierają uwagę od ekranu głównego (choć wyglądają świetnie - może nawet właśnie dlatego)

 

Sam panel jest ładny, ale brakuje w nim miejsca na tajemnicze napisy - a one akurat są całkiem wporzo.

 

Swoją drogą - jak tak patrzę, to widzę że Phostoshop ma kilka ładnych filtrów/skryptów, których GIMPowi brakuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tia kolumienki są moje :) resztę panelu robiłem dość późno w nocy i jak dzisiaj na niego patrzę to wygląda mocno średniawo :D. A UM mnie hmmm...powiedzmy, że wkurzyło bo zrobiłem czeski błąd na początku i teraz muszę przekopywać cały kod...chyba, że zdecyduję się wypuścić nieco skróconą wersję demka gdzie tego błędu nie widać :P

 

A co do GIMPA - jak na darmowy program jest świetny - choć rzeczywiście ustępuje PhotoShopowi. Na szczęście w necie jest od zatrzęsienia darmowych wtyczek/filtrów które nieco tę róźnicę zmniejszają.

 

@Quezalcoatl: wiem że to wygląda dodupnie :P Miały być metalowe ramki przyczepione czymś w rodzaju "zawiasów" albo płytek do kamiennego panelu ale o 3.00 w nocy zabrakło mi animuszu, zwłaszcza że o 7.00 trza było wstawać do roboty ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szacuneczek za te kolumienki - zakładam, że to część grafy UM i jeśli dodać to do screenów to sprawa zapowiada się więcej niż interesująco. Na Twoim miejscu poczekał bym z demem aż do poprawienia błędów - pierwsze wrażenie najważniejsze.

 

A sam panel jest całkiem okej - nie uważam, żeby był kiepski. Przesadne komplikacje utrudniają czytelny odbiór gry i prostota jest często bardzo dobrym wyjściem.

 

No niestety, ja taki dobry w graficzce nie jestem (ale szybko się uczę ;)). Będziecie się musieli zadowolić tym co mi wyjdzie spod tabletu ;)

 

No i chyba faktycznie czas pościągać rożne bajerki do mojego GIMPika. Obecne filtry już mi nie starczają...

 

Ech - a tak swoją drogą - pamętacie jak ta gra wyglądała na początku? Jak tak porównuję to mi się łezka w oku kręci.

 

Acha i małe, ale zabawne info - "literki" na lewym panelu to inkantacja voodoo ;).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No w sumie nie poprawił, tylko zapodał koncept. Trudno by było skopiować jego panel z samego screena.

 

Poza tym ta klomunienka to jego własność.

 

Ale tak czy inaczej - miło się wreszcie pożegnać z kostkami - od razu się jakoś inaczej gra.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hah jeśli jchcesz ją wykorzystać to nie ma sprawy - daj znać - zapodam Ci ją na jednolitym tle. Zrobiłem ją specjalnie na potrzeby tego konceptu - wczoraj jesio nie istniała :P

 

@Propaganja: cieszy mnie to, ale na razie nie ma się chyba czym podniecać - ukończone mam (prawie) na razie coś co można by nazwać "silnikiem" oraz tutorial+wprowadzenie do świata gry...w sumie jakieś 10-15 minut gry :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proszę - tak to teraz wygląda:

 

screenrc6.th.jpg

 

A jak Nasheer zapoda mi kolumienkę (wysłałem mu PMa) to też pokombinuję jak ją tu wsadzić. Pewnie zmienię palętę na podobną i odpowiednio przeskaluję całość, żeby (jak mówił Anaconda) nie przeszkadzała w grze.

 

Zobaczymy co z tego wyjdzie - jedno jest pewne - całość już wygląda dużo lepiej niż za czasów kostek.

 

@Nasheer:

 

Jak wyczarowałeś te smoczki na kolumnie? Skoro to powstało w nocy to zakładam, że nie rysowałeś ich od podstaw.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Erm... zrypałem ;)?

 

Były nieco krzywe to je wyprostowałem i zretuszowałem. Wywaliłem też smoczki bo nie pasowały za cholerę i za dużo ekranu/uwagi zabierały. Potem tylko zmieniłem paletę na bardziej klimatyczną. To te same kolumny - tylko bez smoczków i imho bardziej pasują niż stare do takiego stylu panelu.

Możesz mi wierzyć - ze starymi to wyglądało fatalnie.

 

No ale i tak - która opcja?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Heh - 5:3 na kolumny.

 

Widzę, że nadal nie ma zdecydowanej przewagi, a dylemat zostaje...

 

Nie cierpię takich momentów :P. Zwłaszcza, że do obu opcji już się zdążyłem przywiązać ;).

 

Piszcie dalej...

 

EDIT: Ponieważ kolumny wygrywaja na razie, to postanowiłem je zretuszować, żeby tak nie odstawały i nie ucinały ramek. Oto efekt:

 

screenen1.th.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to mi ćwieka zabiliście z tymi kolumnami... :unsure:

 

Tutaj jest przewaga "bez kolumn" a na GMC i indiegamer wolą kolumny. Moi znajomi też pół na pół...

 

Ech... a czy wszycy, którzy uważają, że kolumny nie pasują, widzieli screen po retuszu - tam kolumny są połączone z resztą ramki (bez nachodzenia)?

 

Hmm sam już nie wiem - co za głupi problem :P.

 

@Quetz:

 

Eee nie muszę być konsekwentny w tym wypadku. Przecież UI to inny plan niż sama arena. Rożnica w oświetleniu jest wręcz wskazana, żeby bardziej oddzielić scenerię od interfejsu. Hmm... a ogólnie, którą opcje wolisz?

 

Info:

 

Dostałem maila od kolejnego wydawcy - tym razem sprawa dużo konkretniejsza bo to przedstawiciel Arcadetown. Powiedział, że z chęcią umieścili by grę na stronce (mimo jej oryginalności) i mają kilka praktycznych porad na zwiększenie sprzedaży. No wreszcie coś się zaczyna kręcić ;).

Na pewno nie bedę pchał się na portale od razu (najpierw trza jakiś ruch u siebie zrobić), ale warto mieć otwartą możliwość na zdobcyie więcej kasy. No i porady nigdy nie bolą.

 

Swoją drogą - na GMC jest temat kolesia, który opisuje swoje jako producenta komercyjnej gierki. Pisze jak szuka wydawców i zaczyna rozkręcać interes. Nawet ciekawie sie to czyta i myślałem, żeby po wszystkim napisać podobną rzecz na GMclan.

Zawsze można by się czegoś nauczyć no i był by pozytywny przekaz, że jednak "da radę" ;).

Zainteresowani?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...