Skocz do zawartości

Tura #148 - Dyskusja


Uzjel
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ja niestety nie mogę. Dłubię sobie nad grą z poprzedniej ligi, muszę jeszcze dorobić menu do wcześniejszej gry, a mam jeszcze ochotę popracować nad grą z ligi o rąbaniu drzewa. Za mało czasu na cokolwiek. :(

 

Ale następny temat ligi ja zaklepuję! Moja będzie kolej!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak zobaczyłem, że temat ma być łatwy, myślałem, że to znaczy tak ogólny, że łatwo cokolwiek podpasować.

 

Precyzyjność tematu trochę mnie zniechęca...

...pójdę na kreatywność

 

Edit: Post #1300! (nie licząc jakiś 2500 w nieliczonych działach)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Okej, to moje zdanie o grach:

1. Nie wrzuciłem swojej bo mnie życie pokonało. Znaczy niechęć. Trzeci raz chyba widzę na gmclanie "flappy bird" jako temat i trzeci raz uznaję, że go się nie podejmę koniec końców. Teraz jak już były 3 prace oddane liczę go nigdy więcej nie zobaczyć.

2. Grę H2S04'a spisałem na straty, gdy zobaczyłem, że jest w instalatorze - musisz pamiętać aby zapisać jako .zip lub single runtime executable. Nikt nie chce syfu na kompie dla 2-minutowej minigierki. Nawet dla 20-minutowej nikt nie chce.

3. Gra hqter'a... Był jakiś potencjał, ale niespecjalnie przypadał mi do gustu. Używanie przeciwnych przycisków do odbicia to sztuczne utrudnienie. Że pasek wysokości jest denerwujący sam wiedziałeś, bo dałeś opcję go wyłączyć. Poza tym całkiem ciekawy pomysł, chwilę pograłem i było dobrze. Niestety, gra przegrała z...

4. ...grą hamtarena. Ciekawe podejście, element 3D interesujący. Mechanika prosta, ale nie prostacka. Niby jedyną różnicą jest dodanie dodatkowego wymiaru, który pozwala na ruch lewo/prawo, a już to dodaje. Mój głos poszedł na Flappy Rider.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za informację zwrotną, dobrze wiedzieć co było nie tak.

Jeżeli chodzi o wysokość miała być częścią dalszych opcji - czyli np. możliwości wykupywania ulepszeń, natomiast czas nie pozwolił. Ponadto w trakcie testów przegrana spowodowana 0 wysokością zaczęła mnie lekko irytować. Można było z tym walczyć zgodnie z mechaniką machając mocno skrzydłami także wtedy gdy nie skręcamy, ale to co wydawało się zabawne na papierze nie było takie do końca w faktycznej grze. Stąd też opcja wyłączenia tego. Nie wywaliłem tego całkiem (choć w ostatecznej wersji tak by się pewnie stało) bo byłem ciekaw opinii. Jak pewnie często się to zdarza nie wyrobiłem się z wszystkim. Np. rozważałem mechanizm synchronizacji machnięć skrzydeł (teraz wygląda dziwnie jak się ustawią w antyfazie).

 

Co do innych gier:

 

Jeżeli chodzi o grę H2S04'a to ją zainstalowałem, choć też nie przepadam za tym. Muszę powiedzieć, że jest trudna - takie rozwinięcie idei pokonało moją koordynację.

 

Propozycja hamtarena zdecydowanie mi podeszła (bardziej niż moja co mnie wnerwia:). Bardzo ciekawe rozwinięcie idei.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...