Skocz do zawartości

Ignis


Deusald (Adamentium)

Rekomendowane odpowiedzi

  • Filar Społeczności

jeśli masz mniej elo to zawsze ten drugi "zepchnie" twój promień?

 

czemu służy ten pojedynek? przekłada się na coś? Jeśli wygrywa ten z większa ilością elo to dodatkowo tylko zwiększa to jego przewagę w grze jeśli daje jakieś korzyści.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może w trakcie tego "mierzenia" zrobić jakieś QTE które nabija tę moc, coraz szybsze z upływem czasu lub kiedy przeciwnik ma coraz większą przewagę.Bo jeżeli wynik jest uzależniony od znanego z góry współczynnika to taka trochę strata czasu graczy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Punkty używane tu nie są znane z góry. Są one obliczane na podstawie statystyk. Np. procent trafionych pocisków, ilość udanych uników, ilość zadanych obrażeń itp. Współczynnik ten określa jak dobrze grasz na poziomie jakim grasz. Na przykładzie dywizji w lolu. Może się zdarzyć, że gracz ze złota zepchnie promień gracza z platyny. Bo ma lepsze statystyki. Ta walka trwa jedynie 3 sekundy, jest tylko raz na początku i ma na celu porównanie skilla obu graczy :)

Może jeszcze zrobię, że 20 ostatnich bitew liczy się bardziej. To się zobaczy w praniu :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
  • 4 miesiące temu...

Hejo :) Dawno nic nie pisałem ale to ze względu na inną pracę :P Teraz Ignis będzie miało wydawcę! Wracam zatem pełną parą do pracy wraz z nowym teamem :D Nowy zespół pracujący nad Ignis liczyć będzie 7 osób. Do tego zapraszam serdecznie wszystkich, którzy będą w tym roku na PGA do odwiedzenia mnie na stoisku i pogrania w najnowszą wersję ^^

http://www.gamearena.pl/pl/news/3_rewelacyjne_tytuly_od_moonlit/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...
  • 1 miesiąc temu...
  • 3 tygodnie później...

Wow projekcik idzie w dobrym kierunku, też dodaję do wishlist. Po filmach zastanawiam się czy to podkręcanie strzałów ma jakiś sens? Wydłuża się lekko drogę między strzałem a przeciwnikiem więc ma więcej czasu na unik a i tak pocisk trafia zawsze w 1 punkt i nie ma na arenie obiektów które trzeba by było omijać podkręcaniem by trafić. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki :) Podkręcanie ma sens bo po pierwsze pocisk wpada pod innym kątem, a po drugie leci co jakiś czas inaczej. Trudnej jest unikać jeśli raz leci z prawej, a raz z lewej niż jak cały czas leci prosto w nas :P Aktualnie zwiększyliśmy mocno "terenowość" spelli, żeby było więcej do omijania. "Terenowość" będzie się też objawiać tym, że trzeba uważać gdzie się chodzi. Rysowanie ścieżki zatem jest specyficzne.

Nigdzie tego jeszcze chyba nie pisałem ale uwolniliśmy magów z ich ograniczenia chodzenia tylko na boki :D  Teraz mogą poruszać się do połowy areny. Dużo to ułatwia w kwestii pojedynków 2v2. Jak zmontuję jakiś nowy filmik z gameplay to podrzucę ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...