Filar Społeczności Czołg Krymski Opublikowano 9 Sierpnia 2015 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2015 Złudzenie falującej trawy 3D Ok, to słuchajcie. Nie wiem jak bardzo to oryginalne rozwiązanie/czy ten banał jest szerzej stosowany, czy może to do tego stopnia bezsensowne, że zwyczajnie nikt go nie używa. Tak czy inaczej jest to prosty skrypt generujący napiętrzające się na sobie tekstury przekroju trawy, tworząc właśnie takie złudzenie, które pozwolę sobie zamieścić poniżej. Moja prośba jest taka, byście rzucili na to okiem, pobawili się ustawieniami i stwierdzili, czy to w jakimkolwiek stopniu użyteczne i nieprzegrzewające procka download: https://gmclan.org/up7193_4_Trawa_3D.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am vader Opublikowano 9 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2015 Co to za przykład który ma tylko exe Edit: Dat Shift :lol: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
exp Opublikowano 9 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2015 schizowe Co to za przykład który ma tylko exe Masz tylko odpalić i zobaczyć, czy ładne i nie spada framerate i tutaj powiedzieć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lew_leo Opublikowano 9 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2015 dość stara metoda już dawno taką robiłem i chyba nawet dawałem przykład dawno temu :P ale dodanie ruchu to ciekawy dodatek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 10 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2015 Nie znam tego, nie potrafię się domyśleć jak to zrobiłeś nawet. Wygląda okropnie muszę powiedzieć ale za to ładnie działa. Na moim gunwo laptopie się nie zacina już mi się odechciało zwiększać gęstość, chyba że doszedłem do jakiegoś limitu. Powinieneś wyświetlać tą wartość na ekranie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Czołg Krymski Opublikowano 10 Sierpnia 2015 Autor Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2015 Nie znam tego, nie potrafię się domyśleć jak to zrobiłeś nawet. Wygląda okropnie muszę powiedzieć ale za to ładnie działa. Na moim gunwo laptopie się nie zacina już mi się odechciało zwiększać gęstość, chyba że doszedłem do jakiegoś limitu. Powinieneś wyświetlać tą wartość na ekranie. Właśnie to naprawiam i parę innych rzeczy. Skrypt na falowanie w ogóle nie jest uzależniony od gęstości i wysokości trawy, dlatego gdy się je zwiększa to się takie brzydkie rzeczy dzieją. Po prostu robię to na starym gównianym XP 1gb ramu i jego bebechy nie pozwoliłyby mi nawet sprawdzić co by się stało po zwiększeniu gęstości i wysokości do tego stopnia. Teraz widzę i naprawię, zaraz zupdate'uję. EDIT: O w dupe XDD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 10 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2015 Ale ta trawa jest brzydka niezależnie od gęstości, no chyba że to wina kiepskich spritów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 10 Sierpnia 2015 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2015 Taką technikę stosowano w Shadow of the Colossus do futra kolosów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Czołg Krymski Opublikowano 10 Sierpnia 2015 Autor Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2015 a ktoś może kojarzy czy ta technika ma jakąś swoją nazwę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Autorzy SotC nazywają to Volume Rendering Effect https://docs.google.com/file/d/0Bx96LuRBo4j...eV9MLXktUQ/edit Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uhasz Ysz Opublikowano 25 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2020 Nie lepiej rysować po prostu płaskie sprajty jak przeciwnicy z dooma? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowy_user Opublikowano 25 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2020 eee... takie płaskie sprite'y w środowisku 3d strasznie lipnie wyglądają. Przecież najnowszy gms ma możliwość importu modeli z 3dsmaxa i blendera, więc po co kombinować? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uhasz Ysz Opublikowano 29 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2020 i co będziesz modele 3d trawy wstawiał do gry? :DDD W sumie to innowacja by była bo takiegfo czegoś w żadnej grze AAA nigdy nie widziałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowy_user Opublikowano 29 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2020 No owszem, może to trochę rzutować na FPSy, ale zakładając że gracze będą uruchamiali grę na normalnym sprzęcie z lat 2015 - 2020, a nie na pegasusie z bazaru z lat 80' to wszystko powinno być ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się