propaganja Opublikowano 26 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2006 HP musi być paskowate - powód - można zwiększać maxymalne HP - i w tym przypadku skalowanie by się raczej nie sprawdziło, ale z paska SP moge zrobić płonącego gibona. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borek Opublikowano 26 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2006 To zrób parę pasków dłuższe - te od powiększonego HP i krótsze - przy normalnym. Pozniej dajesz tylko warunek i już ;) No bo tak, to faktycznie jak krótki pasek się rozciągnie to dupencja zimna. Możesz jeszcze zrobić tak, że pasek jest cały czas jednakowo długi, tylko po prostu wolniej nachodzi, bo masz więcej HP. Ja mam tak w Almorze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 26 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2006 Najlepszy pasek życia do SoulJaha to by był listek cannabisu. W nim byłby pasek, ciemniejszy symbolizowałby ilość życia. Ewentualnie, można zrobić z tym powiększaniem HP taki patent jak w Prince of Persia Warrior Within, czyli na początku maksymalnie możemy osiągnąć życie tylko do kawałka paska, potem z czasem możemy powiększać tą maksymalną granicę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 27 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2006 Mam 2 dobre wiadomości. Pierwsza wiadomość to taka że właśnie opracowuję nowy system combo, i teraz za wprowadzanie ciosów będą słóżyć 2 przyciski a nie jeden, dzięki czemu będzie mozna kleić bardziej wyrafinowane wiązanki. A druga dobra wiadomość to taka że będzie jednak drugie demko - bo rzecz taka jak nowy system walki jak najbardziej przyda sie do przetestowania. W demku będzie prawdopodobnie ok. 30 min. gry. I jeszcze taka ciekawostka: i Taki bonus dla tych co ogladali Jamajskie filmy etc. albo jeszcze lepiej - byli na Jamajce. W Każdym mieście odwiedzonym w grze będą pojawiać się miejsca jakie rzeczywiście stoią tam w rzeczywistości ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patrysław Opublikowano 27 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2006 Średniej jakości ten sklepik. Odstaje graficznie od reszty. Nie starasz się. :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymek Opublikowano 27 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2006 A kiedy to demo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackmaul Opublikowano 27 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2006 To sklejenie kolorów nie najlepsze ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 27 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2006 Za krótki ten płotek z tyłu zrobiłeś xd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 27 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2006 sorry zapedzilem sie z tym screenem, duzo lepiej wygląda już nawet w tym momencie ;) A demko nie wiem kiedy jakoś niedługo, nie chce nic obiecywać ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidsu Opublikowano 27 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2006 Fajne masz pomysły. Można teraz będzie stosować grę jako zamiennik podróży do Jamajki. :P Ciekawie jest patrzeć jak gra się rozwija (oby tylko nie rozwijała się przez 2 i 1/2 roku jak pewna nasza produkcja :P). Szczególnie podoba mi się rozłożenie systemu kombosów na dwa klawisze. :thumbsup: Czekamy na pełną wersję. :) Aha! Byłbym zapomniał! Jeśli chodzi o teksty i dialogi, to musisz trochę poprawić system ich wyświetlania. Trzeba dodać ramkę pod tekst i przesunąć napisy trochę wyżej, bo u mnie połowa ostatniej linijki chowa się pod roomem. P.S. Po screenach widać, że używasz Corela. Przynajmniej tak mi się wydaje... :P EDIT: I jeszcze jedno. Nie wiem, czy to było tylko potknięcie, czy rzeczywiście nie rozróżniasz "than" od "then". Wiem, że to ma być "Di Rasta Game", więc mogę nie wiedzieć, że może na Jamajce mają unifikację "than" i "then" . :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 28 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2006 nie błędów jest dużo sam wyłapałem, możesz mi powiedziec w którym miejscu coś z then pochrzaniłem? Ja już wychwyciłem "Defeat" czyli przegrać które użyłem w określeniu rozwalić, thing zamiast think, man zamiast my itp. Musze sie wziąść za poprawianie byków. Takie jest tylko ułatwienie że Patois (czyli Jamajski) jest bardzo luźnym językiem gdzie różne rzeczy można różnie pisać (możesz napisać watter, wata i watta, wszystkie są dobre, to samo z fire i fyah, czy you i yuh), dlatego myśle że nawet jeśli zagra w nią ktoś z Jamajki (a mam zamiar wysłac to np. Gentelmanowi czyli wg. nr 1 jeśli chodzi o Niemieckie Reggae - ciekawe czy w to zagra ;)) - to nie bedzie sie zlewał z mojej pisowni :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieter Opublikowano 28 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2006 Mam tu cos co ci sie moze przydac ;d http://forums.gamemaker.nl/index.php?showtopic=174885 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 28 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2006 ! E:\download\XRP-do-gm\xrp.zip: The archive is either in unknown format or damaged hmm, najwyraźniej nie skorzystam :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam014 Opublikowano 28 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2006 Mi sie udało ściągnąć,dałm uploader:https://gmclan.org/up682.html,plik xrp.zip Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackmaul Opublikowano 28 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2006 Tyle że tu nie chodzi o ściąganie, a o to że archiwum jest uszkodzone :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek (Kamrat) Opublikowano 28 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2006 podoba mi się ten pomysł z prawdziwymi miejscami. ciekawe, czy będzie Kingston i dom przy 56 Hope Road? ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 28 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2006 heh, trenchtown będzie jednym z kulminacyjnych miejsc w grze - dlatego zapewne domu Boba też sie oberwie :D Btw. Haha Wisznu poztywna sygnaturka :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam014 Opublikowano 29 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2006 Black,u mnie nie jest uszkodzone :P @ganja: Dziex :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 29 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2006 Wracam po długim niebycie przy kompie - zaglądam w ten temat i widzę, że gra nadal prze do przodu. Suer - fajnie, że idziesz we właściwym kierunku i dodajesz interesujące rzeczy. Też czekam na full/pełną wersję, choć jak dla mnie mnie nie musisz się spieszyć. Wolę dopracowanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Solmis Opublikowano 29 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2006 Tyle że tu nie chodzi o ściąganie, a o to że archiwum jest uszkodzone A mi działa! <_< Może dlatego, że mam nagrane dwie versje gm'a 5.3 i 6.1 ! :sp_ike: :sp_ike: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 29 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2006 Jeszcze jedna - troche zakręcona fotka: ale przedstawia nową bardzo obrotową moc sensi - czyli niedostępne w demie Jah Fly.Dodam że o ile na początku umiejętność będzie średnio skuteczna, to w miare opanowywania sztuki latania może sie ona stać najbardziej morderczm sposobem na niszczenie przeciwników. ehh po przeskalowaniu nic nie widac wrzuce jakas inna fotke ;P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pio_trek Opublikowano 29 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2006 gra zapowiada sie ciekawie :) te combosy urozmaica ja bardzo :D tylko mam nadzieje ze wymagania beda mniejsze nic w back2 i duuuuzo szybciej bedzie sie wczytywac ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackmaul Opublikowano 2 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2007 Hm, szczerze mówiąc, sądzę że te moce staną się główną atrakcją gry bo jak na razie to z SoulJaha robi się zwykła łupaninka :/. I że oczywiście dodasz więcej kombosów bo te dotychczasowe były jakieś takie ograniczone :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 3 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2007 combosów będzie mniej więcej 2 razy tyle, i nie będą się składać z max 3 wciśnięć, a na niektóre z nich trzeba bedzie mieć naprawdę zręczne paluchy/ Pracuje nad tym jak skoncze to bedzie demko. Moce sensi z wyjątkiem jednej też są już skończone. Obiecany screen z Jaf Fly: Chociaż ta moc i tak najlepiej prezenruje sie w ruchu, szczególnie spodoba się to tym którzy wymiatali super owcą w wormsach :) Acha, i pamiętacie Propaganje? (mówie o grze) - był tam taki motyw - który wg. mnie był najciekawszą rzeczą w tej grze - koncerty (Damiana Marleya & Bounty Killah w 2 rozdziale, i Ziggiego Matleya & Lauren Hill jak leciały creditsy) - w SoulJah, w miasteczku Buff Bay (pierwsza miejscówka do której trafiamy po zakończeniu dema) - będzie można obejrzeć koncert Gentlemana (i prawdopodobnie grającego z nim Martina Jondo [który swoją drogą zagrał świetnie w te wakacje w Wrocławiu, Gentleman grał w Bielawie ale tam mnie niestety nie było) - dopiero zaczołem to robić ale zapowiada sie ciekawie. puki co taks ie prezentuje, i ma już 6 różnych animacji tańczenia i nawijania, synchronizacja ruchu warg z muzyką też wychodzi puki co sensownie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 3 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2007 Bardzo podoba mi się ten trochę karykaturowy styl rysunków, duża głowa, a reszta ciała mała i nie tak szczegółowa jak głowa. A twarz na tym rysunku wygląda naprawdę przekonywująco ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 3 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2007 małe porównanie: znajdź 10 szczegółów różniących te obrazki :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackmaul Opublikowano 3 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2007 Twarz wygląda jak żywa! :thumbsup: Jeśli to nie jest skan to naprawdę respekt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 4 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2007 Twarz wygląda jak żywa! :thumbsup: Jeśli to nie jest skan to naprawdę respekt. to na górze to zdjęcie jeśli o to ci chodzi :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anaconda Opublikowano 4 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2007 Ciekawey pomysł :) Naprawdę mi się podoba. Może trochę inną brodę ma Gentleman ale tak to jest dobry twoja "karykatura". Mogę się spytać co będą grali w grze na koncercie? :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 4 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2007 Ciekawey pomysł :) Naprawdę mi się podoba. Może trochę inną brodę ma Gentleman ale tak to jest dobry twoja "karykatura". Mogę się spytać co będą grali w grze na koncercie? :D Ano mam kilka opcji, prawdopodobnie Gentleman z Martinem Jondo - "Rainy days", albo z Anthonym B "face off" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się