Skocz do zawartości

SoulJah


propaganja
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ten screen z TRipa wygląda bardzo ciekawie. Coś mi mówi, że gra też będzie mistrzowska.

 

Co do SJ - screen jest fajny, ale że grafa wymiata, to już wiem od dawna ;). Czekam na kolejne demko.

 

PS. Czy w bannerze TRipa nie powinno być "Coming soon" zamiast "comming" ;).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 317
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

a jednak - wbrew moim i waszym preferencja postanowilem jednak skompresowac kawalki (tylko troche jakos nie jest wiele gorsza ale piosenki potrafia zajmowac 3x mniej), do demka dodalem tyle muzyki (a do pelniej wersji dodam jeszcze wiecej) ze po prostu wam nie bedzie sie chcialo downloadowac a mi uploadowac. I jeszcze taka wiadomosc, kojarzycie kawalek z menu glownego SJ? Getto Blasta "Propaganja", na stronce TAM TAM records mozna sciagnac za free ich cala plytke, ale najbardziej mnie ucieszylo to co pisze ponizej "Prawa do kawalkow naleza do Getto Blasta" a nie jak wczesniej myslalem dla wydawcy - a z nimi moze uda sie dogadac jesli idzie o soundtrack, Junior Stress to ziomek z pogladami dokladnie takimi jak ja ;) Wiec ja stawiam ze jest szansa na legalna muzyczke w pelnej wersji. Gorzej ze wtedy musialbym usunac koncercik Gentlemana i Anthonyego B ktory wyszedl calkiem sympatycznie ;)

Pokoj i milosc ;)

Acha i sorry za brak polskich znakow, wlasnie zrozumialem tych co pisza ze 'polskie znaki mi sie spieprzyly' ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiec tak, mam 2 opcje, 1 to newskik 2 to pytanie. Wiec tak:

 

to taka nowa lokacja zwana "Cave", ktora chcialem sie pochwalic:

screen14yp4.jpg

 

A teraz pytanie - niby wszystko jest w porzadku ale SoulJah wydaje sie w ciemnosciach jakis taki cihociemny, uzylem prostej opccji - zeby nie babrac sie z surfacami przez ktore souljah mialby olbrzymie wymagania - dokladniej alpha blending, i po ustawieniu kolorku niebieskiego - sami widzicie co sie dzieje, widac same oczy, ma ktos moze jakis prosty i nie obciazajacy mocy obliczeniowej pomysl jak zrobic zeby bylo widac cala niebieska postac a nie same oczy? :) od razu mowie ze podmiana sprite-ow nie wchodzi w rachube ;)

EDIT.

hehe wlasnie, po pomniejszeniu screena souljah jest juz wogole niewidzialny ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
kiedy będzie demo tripa?

Screeny widziałem na stronce, git!

tripa dema nie będzie, dopiero full jeśli nie zwątpie w ten projekt.

A demo souljaha kurcze.. nie wiem, roboty już mało ale czasu jeszcze mniej, zobaczymy jak sie wyrobie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Więc tak - oficjalnie - demko jest skończone, tzn zrobiłem już to co miałem zrobić w demku które obiecałem wam dać, to tak żeby nie było że sie opierdzielam (chociaż fakt że miałem ze 2 tygodnie ostrego opierdzielania), ale teraz pozostaje kwestia - chce wprowadzić 3 nowe moce sensi:

1.Jah Warrior - SoulJah zmienia się na ok. minute w "Jah Warriora" - czyli dopakowanego, całego wydziaranego typa w drewnianiej klimatycznej masce ze świecącymi oczami i innymi smiesznymi bajerami (wyglada w każdym razie konkretnie) który siecze kijem przeciwników z taką mocą że aż się ich robi szkoda :)

2.Jah Lion - SoulJah zmienia sie na ok. minute w Iron Lion from di Zion, czyli mówiąc prościej lwa który również siecze porządnie

3.Jah Time - coś w stylu bullet tima, ale nie wiem czy da rade to zrobić bo to w sumie w tym momencie byloby chyba najtrudniejsze, jesli zwatpie to wymysle cos innego

 

Wprowadzenie lewka i jah warriora zwiekszy mniej wiecej 2krotnie liste kombosow. Teraz problem polega na tym - chcialbym wydac juz to demko- skoro ma byc oficjalne - z pelna lista kombosow - ale znowu - to znacznie znacznie opozni premere demka. Wiec srednio wiem co robic, mysle ze jednak dam wersje ze wszystkimi mocami bo teraz i tak wszyscy pykaja w Almore :)

 

 

No i dodam ze dostalem Baaardzo baaardzo baaardzo interesujaca propozycje wspolpracy przy tej gierce z ktorej normalnie nie moglbym nie skorzystac i az zmotywowalo mnie do pracy :)

ale nic nie zdradzam, pozyjecie zobaczycie :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jah Time

Lepsze od bullet time`a byłoby cofnięcie czasu o kilka sekund ;)

To chyba jednak jest trudniejsze od spowolnienia czasu :P

 

Chociaż w sumie "tylko" trzeba by było zapisywać status każdego obiektu i "wprowadzać" ten zapis jako "aktywny" po kilku sekundach od jego zapisania...a potem zaraz go usuwać i zastępować nowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lepsze od bullet time`a byłoby cofnięcie czasu o kilka sekund ;)

To chyba jednak jest trudniejsze od spowolnienia czasu :P

 

Chociaż w sumie "tylko" trzeba by było zapisywać status każdego obiektu i "wprowadzać" ten zapis jako "aktywny" po kilku sekundach od jego zapisania...a potem zaraz go usuwać i zastępować nowym.

Nie chcesz wiedziec w jakiej ilosci obiektow musialbym zapisywac status ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To można zrobić inaczej:

Moc cofnięcia czasu po użyciu "zapisywała by" JEDNORAZOWO status każdego obiektu. Potem wystarczyłoby tylko wcisnąć przycisk odpowiedzialny za cofnięcie czasu i znaleźlibyśmy się w sytuacji sprzed chwili. (Żeby nie było tak, że można będzie się cofnąć o pół gry wstecz, będzie możliwość cofnięcia się wstecz w przeciągu np. 15 sekund od uruchomienia "pałerka"/może też być tak, że cofnięcie będzie możliwe po śmierci, która nastąpi nie później niż np. minutę po użyciu "pałerka")

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

adster:

hmmm to zalezy czy chcialbys po prostu wczytywanie sytuacji sprzed chwili - bo z tym by problemu nie bylo - czy taki plynny bajerek jak w Prince of Presia, bo tego drugiego nie jestem w stanie zrobic ;)

 

patryslaw:

Bo nie widziales Jah Warriora w ruchu ;) A Jah Liona mam puki co tylko animacje, ladnie bylo z tym roboty bo ruchy lwa nie bylo tak prosto zrobic w game maker: editorze wiec pobawilem sie w animacje szkieletowa :P I teraz zaluje ze calej gry tak nie zrobilem, ale wykorzystam to w innym projekcie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wcale takiego bajerka by nie musiało być ew. jakieś rozjaśnienie (do bieli) sekundowe ekranu czy coś.

zobacze, jak nie zadziala z bullet timem to pokombinuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Brzmi to wszystko bardzo fajnie. Jak zawsze...

 

I z chęcią poczekam na demko z większą ilością bajerków - pare dni/tygodni mnie nie zbawi, a masz rację, że teraz było by mało zainteresowanych.

Poza tym im mniej dem tym lepiej - ludzi nie zdążą się znudzić i będą podchodzić bardziej pozytywnie do nowej zawartości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ano dokladnie, dlatego nie chce wyskakiwac z 1 demkiem a za 2 tygodnie z nastepnym, bo demko ktore teraz wydam bedzie juz demkiem ostatnim, oficjalnym i tym ktore bede wysylal w rozne miejsca w celu 'wyzulenia' soundtracku :)

J jeszcze taki maly screenik z Jah Warriorem:

screen15cw3.png

Peace.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...