propaganja Opublikowano 8 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2006 Fajne screeny. A jak tam w końcu te "przeskoki" przy upadaniu na ziemię? Sa już płynne? jeszzce nie, bo mam kilka priorytetowych opcji do zrobienia, ale w demku powinno byc juz z tym ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borek Opublikowano 8 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2006 Fajnie to wygląda :) Ma klimacik, podoba mi się :thumbsup: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anaconda Opublikowano 8 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2006 Tak patrzę na screen z dialogiem i myślę, że przydałaby się jakaś ramka mała chociażby półprzezroczysta na tekst. Ponieważ żółta czcionka nie zawsze pasuje do tła i to trochę przeszkadza przy czytaniu ;) W sumie gierka zapowiada się świetnie, tym bardziej, że ja również preferuje raggae :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 9 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2006 tym bardziej, że ja również preferuje raggae :) Dobrze wiedzieć że w czasach protektora i manieczek są jeszcze ludzie z prawidłowami preferencjami co do muzyki ;) Tak patrzę na screen z dialogiem i myślę, że przydałaby się jakaś ramka mała chociażby półprzezroczysta na tekst. Będzie zmienione. W niektórych dialogach żółty kolorek nie przeszkadza ale czasami są problemy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borek Opublikowano 9 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2006 Mam pomysł :) Zrób takiego bossa, że musisz z nim spalić ileś tam lolków, np. 5 :) Paląc je bluruje się ekran i nic nie widać, a żeby je palić to trzeba jechać myszką za jakimś tam obiektem - takie utrudnienie :) Hehe ale wymyśliłem :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 9 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2006 Mam pomysł :) Zrób takiego bossa, że musisz z nim spalić ileś tam lolków, np. 5 :) Paląc je bluruje się ekran i nic nie widać, a żeby je palić to trzeba jechać myszką za jakimś tam obiektem - takie utrudnienie :) Hehe ale wymyśliłem :D hehe dobre! :) Można zrobić w mieście taki sposób na zdobywanie pieniędzy, bo w końcu to RPG i trzeba jakąś walute wprowadzić ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidsu Opublikowano 9 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2006 Jedna uwaga do screenu z dialogami: nie używaj Comic Sansa, proszę! To najczęstsza i przez to znienawidzona przez tylu ludzi (w tym mnie) czcionka. Poza tym jest świetnie! :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 9 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2006 spoko zmienione Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wolfoxer Opublikowano 9 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2006 Ja też mam sposób na zarabianie kasy :] Kolo ci rzuca jeże a ty musisz je łapać dredami i uważać żeby nie dostać w gębe jak ci atak dredami (który tu byłby dość trudny do zorbienia) nie wyjdzie :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markos Opublikowano 9 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2006 - Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 11 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2006 Sprawa jest taka. Souljah umie koerzystać z tak zwanych "Mocy Sensi" dostępnych tylko po zajaraniu lolka (tak jak z maną i niebieskimi potami ;)), i potrzebuje pomysły na jakies moce. To co do tej pory wybaniowałem to: 1.Jah Fyah - dostępne już w tym wczesniejszym demku - souljah wydaje okrzyk bojowy i wylatuje z niego mase listków raniących przeciwników. 2.Jah Fly - Jah zaczyna latać (sterowanie jak super krową w wormsach) - i strącać przeciwników, kiedy sensi points się kończą - SoulJah spada na ziemie. 3.Jah Cure - Odnawianie energii, co tu dużo mówić ;) No właśnie. Zależało by mi na ok. 10 mocach. Sam wymyśliłem jescze kilka opcjonalnych ale nie wiem czy je zrobie czyli: 4.Jah Spliff - Zmienia się system ciosów - SoulJah na kilkanaście sekund dostaje w ręce olbrzymiego Lola i nawala nim jak maczugą. Nie wiem czy zrobie bo mase animacji trzeba pykać i juz z tym nie wyrabiam :P 5.Jah Shot - czyli strzelanie listkami, nie wiem czy zrobie bo takie jakieś bez wyrazu :P 6.Jah Friend - Przywołanie eterycznego lwa Juddy który atakuje przeciwników. Piszcie swoje propozycje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 12 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2006 acha no i jeszcze bym dodał coś w stylu bullet tima, ale zwalniający wszystko oprócz SoulJah, jako siódma umiejetność. Ale nie wiem czy na to nie musiał bym zmieniać za dużo w mechanice gry... w każdym razie sprawdze ten pomysł ;) Sorry za double posta, wyszedł przypadkowo... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 12 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2006 Co powiesz na zasłonę dymną? :D Jah Smoke: SJ ściąga bucha i wydmuchuje masę dymu - ekran się zasnuwa mgiełką, a przeciwnicy głupieją i łatwo ich sklepać. Ewentualnie zaczynają się krzusić i można im ponasuwać w mordę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 12 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2006 Co powiesz na zasłonę dymną? :D Jah Smoke: SJ ściąga bucha i wydmuchuje masę dymu - ekran się zasnuwa mgiełką, a przeciwnicy głupieją i łatwo ich sklepać. Ewentualnie zaczynają się krzusić i można im ponasuwać w mordę. Jak na mnie dobre, Zobaczymy co z tego wyjdzie ;) ew. moge zrobic że przeciwnicy pod wypływem dymu nawracają się na drogę Syjonu i zaczynają Ci pomagać w walce, ale nie wiem czy nie było by z tym za łatwo :) I btw. Chcecie już teraz demko - z niedziałającym systemem RPG i nieskończonym HP, czy za jakiś czas w pełni działające? :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markos Opublikowano 12 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2006 wole w pelni dzialajace.. Albo jak mozna tio w ogole full version ( ja nie lubie demek ogladac :D ale jak juz daja to sciagam :P) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 12 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2006 Zdecydowanie w pełni działające - po co sobie psuć wrażenie. Generalnie - pośpiech = zła rzecz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 12 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2006 wole w pelni dzialajace.. Albo jak mozna tio w ogole full version ( ja nie lubie demek ogladac :D ale jak juz daja to sciagam :P) taaa do full version to jeszcze długo. Planuje żeby gierka miła tych pare bitych godzin grania, a puki co jest 20 minut. I spoko - wstrzymam sie z wydaniem, demko miało być już niby dawno ale ciągle coś dodaje żeby nie było zbyt okrojone, i tak to sie przedluza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wolfoxer Opublikowano 12 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2006 Kolejny pomysł: Jah Fire Soul biega z lolkiem wielkopalącym się i podpala wrogów :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 12 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2006 Kolejny pomysł: Jah Fire Soul biega z lolkiem wielkopalącym się i podpala wrogów :D Jest już Jah Fyah - inna pisownia ale znaczenie to samo. A opcja z lolkiem jest już - Jah Spliff. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maximal Opublikowano 12 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2006 Ja zdecydowanie czekam na full. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 12 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2006 dodam jeszcze ze w tym momencie zajmuje sie dodatkowymi efektami graficznymi (domyślnie wyłączonymi), dzięki którym Ci szczęściarze których kompy mają większą moc obliczeniową niż Terminator będą mogli oglądać gierkę w wersji z naprawdę dopieszczoną grafiką :) Puki na detalach od minimalnych do normalnych śmiga non stop na 30 fps, po włączeniu dodatkowych opcji - spada czasami do 25 (rzadko). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 17 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2006 Kończe powoli robić system RPG - i dochodze do wniosku że to co mozna robić SoulJah podpakowanym na fulla - to trzeba zobaczyć :D Już nikt nie bedzie narzekał na za dużo wytrzymałych przeciwników :D (grupke 10 zombie mozna rozwalić w kilkanaście sekund :)), więc odam taki bonusik na koniec demka - +10000exp, i dodatkowy lvl w którym można się popastwic nad zombie ;) i jeszcze screen z obecnego stanu zaawansowania drzewka umiejętności: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam014 Opublikowano 17 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2006 A w nowym demku dasz kolesi z KKK? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pasterz Opublikowano 17 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2006 Gra zapowiada się wspaniale ciekawe czy tak będzie dalej. Moim zdaniem :Tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patrysław Opublikowano 17 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2006 Tylko te obrazki trochę (a nawet bardzo) niewyraźne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 17 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2006 A w nowym demku dasz kolesi z KKK? W demku bedzie wszystko co do tej pory zrobiłem - czyli tak, będą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 19 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2006 Tak - faktycznie te ikonki w oknie rozwoju postaci są dość brzydkie. Zwłaszcza te do pakowania siły - ta paintowa łapka pozostawia wiele do życzenia. Zresztą samemu ekranowi też by się parę usprawnien przydało - te strzałki na przykład, mało czytelnio pokazują co z czego wychodzi. No i tło jest takie proste. W demku mogą takie być, ale do pełnej wersji koniecznie nad nimi popracuj. Menusy ważna rzecz i szkoda popełnić błąd z BACK2, gdzie grafa wymiatała, a pasek życia był tylko żółtym prostokątem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 20 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2006 Tak - faktycznie te ikonki w oknie rozwoju postaci są dość brzydkie. Zwłaszcza te do pakowania siły - ta paintowa łapka pozostawia wiele do życzenia. Zresztą samemu ekranowi też by się parę usprawnien przydało - te strzałki na przykład, mało czytelnio pokazują co z czego wychodzi. No i tło jest takie proste. W demku mogą takie być, ale do pełnej wersji koniecznie nad nimi popracuj. Menusy ważna rzecz i szkoda popełnić błąd z BACK2, gdzie grafa wymiatała, a pasek życia był tylko żółtym prostokątem. no puki co nic nie zmieniam, chociaż wiem że do czasu wydania gierki koniecznie bede musiał popracowac nad tym. Kurde mam chyba taką tendencje zeby zapieprzac z projektem do przodu, zawsze wole narysowac animacje jednego potwora wiecej niz poprawiac poprzedniego :) Ale zobaczymy. Ogólnie puki co mam problemy z HUDem, i tak podczas obracania ekranu np. przy skokach paski energi i punkty sensi spieprzają za ekran. Tego prawdopodobnie do wydania demka tez nie poprawie. A samo demko wyjdzie lada dzień (wiem że od dawna tak mówie :P), ale w tym momencie mam do zrobienia tylko śmierć (bo puki co pasek energi spada do zera a SoulJah dalej dziarsko stuka sie z przeciwnikami :P), no i można powiedzieć że intro - tyle że w tym wypadku mozna je obejrzeć pod sam koniec demka. Peace. No i żeby nie było - świerze screeny :) menu główne (prawdopodobnie jeszcze coś w nim zmienie): Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 20 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2006 Napis CALL ME za bardzo do maila nie pasuje ;p . Nie lepiej "mail me" czy coś w tym stylu? Call to raczej z telefonowaniem bardziej zwiazane. Grafika spoko, tylko na tym drugim screenie te krzaki po prawej wyglądają tak, jakby wisiały w powietrzu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek (Kamrat) Opublikowano 20 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2006 powiem jedno - zajjebiste menu ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się