FxPro Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Nie jestem pewien czy pisze w odpowiednim dziale jeżeli nie to przepraszam. Chciałem zapytać użytkowników czy tworzenie gier w 3D przy użyciu GameMakera jest opłacalne i czy ma jakiś sens, oglądając filmy zagranicznych użytkowników Gm miał duży potencjał ale czy to jest prawda? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Nie ma sensu używać go do 3D na obecną chwilę. Weź Unity3D. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2014 I raczej nie będzie sensu nigdy. GM chce mieć swoją niszę w 2D, zostawiając miejsce dla 3D Unity. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baca Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Unity 3D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FxPro Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Widzę że wszyscy mówią tu o Unity 3D, moje pytanie wzięło się od tego że na pewnym forum użytkownicy Unity wyśmiewali GM, ja jednak sądze że GM to ciekawy silnik ale jak widzę będę musiał przejść na Unity aby moje modele do czegoś się przydały :D. Chciałem się jeszcze zapytać czy do Unity potrzebne jest tylko C# ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Ja robię tylko w C# + Visual studio ale js też nie zaszkodzi znać :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Bo GameMaker nie nadaje się do 3D. Nie został stworzony z myślą o nim. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FxPro Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Jeżeli nie znam JavaScript to utrudni mi to w jakimś stopniu pracę w Unity ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Nie ale utrudni korzystanie z niektórych assetów w sklepie bo sporo nich jest pisanych w js. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz Nejman Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Jak jesteś uparty to możesz robić gry 3d w gm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2014 On jest nowy to dla niego była by tylko strata czasu, lepiej by już się zaczął uczyć Unity. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FxPro Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Niby jestem uparty, ale po co męczyć się z czymś gdzie nigdy nie uzyskam efektów o jakich myślę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baca Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Unity3D to prosta przyjemna i szybka praca. GM to trudna, bardzo długa droga przez mękę, oczywiście jeśli chodzi o samo 3D. Co do JS ja pisze w obu, ale bardziej cenie sobie C#, łatwo da się nauczyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fervi_ Opublikowano 6 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2014 Jeśli 2D, to dobrze ogarnąć GM'a czy Enigmę Do 3D raczej niespecjalnie - da się, ale czy jest sens? :P Fervi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Czołg Krymski Opublikowano 6 Maja 2014 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2014 do gier 3D mocno okrojonych myślę, że GM się nadaje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
art22pl Opublikowano 6 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2014 do gier 3D mocno okrojonych myślę, że GM się nadaje. Nadaje się do średnich gier , lecz jeśli chcesz zrobić coś optymalnego .... to trochę czasu ci zejdzie . Lecz jest to możliwe . Unity to dobry wybór gdyby nie cena , choć przyznam że dawno jej nie sprawdzałem . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 6 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2014 Przecie na free można zrobić prawie wszystko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 6 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2014 Nadaje się do średnich gier , lecz jeśli chcesz zrobić coś optymalnego .... to trochę czasu ci zejdzie . W GM nie da się zrobić nic optymalnego w 3D. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
art22pl Opublikowano 6 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2014 W GM nie da się zrobić nic optymalnego w 3D. Nie wiem dlaczego tak myślisz , ale każdy może mieć swoje zdanie . Doświadczenie z 3D w GM miałem już od pierwszych wersji , kilka projektów tworzę do dziś . Kości i teren 3D jest ciężko zoptymalizować ale się da. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 7 Maja 2014 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2014 Nie wiem jakie miałeś doświadczenie z 3D w innych programach, ale teraz trochę porównujesz samochód do drezyny. Może i oba jeżdzą, ale niestety jeden pojazd jest bardzo ograniczony... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baca Opublikowano 7 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2014 To co w Unity zrobisz w kilka minut w GM musisz poświęcić kilka dni. Pracowałem w GM ja i w unity w 3d to wiem jak to jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 7 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2014 To co w Unity zrobisz w kilka minut w GM musisz poświęcić kilka dni. Pracowałem w GM ja i w unity w 3d to wiem jak to jest. Na odwrót: "To na co w GM poświęcisz kilka dni, w Unity zrobisz w kilka minut." Nie wszystko co zrobisz w unity można zrobić w GM, a na odwrót da radę. ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się