Sutikku Opublikowano 17 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2015 Przecież Ty co chwile robisz nową grę z jednej gry. Sam nie mam się czym chwalić jeśli chodzi o moje portfolio, no ale to już nie wiadomo o co chodzi ;x Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
exp Opublikowano 18 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2015 Zmierzam do grafiki podobnej do gothica(przynajmniej jedynki). Prace nad grą spoczywają już na barkach 4 osób(na początku miałem tylko ja wszystko robić). Fabuła będzie nieliniowa. Zakończeń fabuły będzie mnóstwo. Będzie wiele aspektów, których brakowało mi w wielu grach RPG(sztandary, hymny, herby, rozbudowana polityka, dużo miast). Wiemy, że pracujesz nad tym już dosyć długo i ogarniasz to, co robisz, ale zrozum - planujesz zrobić ogromną grę rpg (tak wynika z opisu). Nad takimi grami pracują całe studia długi czas i zazwyczaj nie za darmo. Wiemy, że czujesz ogromny zapał, ale uwierz, że każdy z nas zna to uczucie - wydaje ci się to niemożliwe, ale prędzej czy później zapał minie, bo twoje plany cię przerosną. Nawet, jeżeli ty się nie zniechęcisz, to ktoś z ekipy na pewno - a za nim pójdą inni. Dobrze jest mieć ambitne plany, ale bądź rozsądny i wymyśl coś prostszego - coś, na co starczy ci sił i zapału. A jeśli naprawdę koniecznie musisz zrobić to, o czym mówisz - podejdź do tego od zupełnie innej strony, bo od tej niewiele zdziałasz. Życzę powodzenia cokolwiek nie zdecydujesz, ale weź pod uwagę sugestie innych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am vader Opublikowano 18 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2015 Wiemy, że pracujesz nad tym już dosyć długo i ogarniasz to, co robisz, ale zrozum - planujesz zrobić ogromną grę rpg (tak wynika z opisu). Nad takimi grami pracują całe studia długi czas i zazwyczaj nie za darmo. Popieram. Cofnij się stronę w tym temacie i obejrzyj film Uzjela. On adresuje ten sam problem. To tak jakby grupa specjalistów, Uzjel, Explosivo i Ja(i prawdopodobnie wiele innych osob) mowilo Ci to samo, a Ty nadal ciągniesz. Twoja dedykacja jest godna podziwu, ale sorry. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz Nejman Opublikowano 29 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2015 Tworzę dalej. Nie zaprzestanę póki mojemu zespołowi nie zabraknie chęci. A tutaj macie test sandboxu(wzorowane na unturned). Całe to "coś" zbudowane jest z 14 obiektów(5x fundamenty + 9x ściany) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 29 Stycznia 2015 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2015 Everytime you use 3D in GM, god kills a kitten. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz Nejman Opublikowano 29 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2015 Everytime you use 3D in GM, god kills a kitten. Po to są chyba funkcje 3D żeby z nich korzystać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 29 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2015 Po to są funkcje 3D, alby móc próbować jakieś wyrąbane w kosmos efekty, przejścia, menu, etc. Nie do gier 3D. GM nigdy nie nadawał się i nigdy nie będzie się nadawać do gier 3D. W szkole też możesz pisać kamieniem, ale po co? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 29 Stycznia 2015 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2015 zmień scope projektu, skup się na jednej fajnej mechanice i na tym zbuduj grę. Może i zespół jeszcze ma zapał bo im nagadałeś jakie to super nie będzie i każdy się podjarał ale zaraz jebniecie w ściane realnego świata i się to posypie. Teraz marnujesz czas nie tylko swój ale też swojego zespołu, a mógłbyś w tym czasie zrobić coś fajnego i to skończyć. Oslo jak chcesz w 3d robić to się przerzuć na unity, po co się męczyć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Chell Opublikowano 29 Stycznia 2015 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2015 ale jakoś fatalnie to nie wygląda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz Nejman Opublikowano 29 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2015 ale jakoś fatalnie to nie wygląda Dzięki Chell :D zmień scope projektu, skup się na jednej fajnej mechanice i na tym zbuduj grę. Może i zespół jeszcze ma zapał bo im nagadałeś jakie to super nie będzie i każdy się podjarał ale zaraz jebniecie w ściane realnego świata i się to posypie. Teraz marnujesz czas nie tylko swój ale też swojego zespołu, a mógłbyś w tym czasie zrobić coś fajnego i to skończyć. Oslo jak chcesz w 3d robić to się przerzuć na unity, po co się męczyć? Kilka razy już było pod tym tematem: Kwestia przyzwyczajenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz Nejman Opublikowano 14 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2015 doorgate z troszkę niedopracowanymi kolizjami i nowy tryb debug. Prace muszą trochę zwolnić, ponieważ mam teraz sporo nauki, ale postaram się do kwietnia - maja ukończyć silnik. Fabuła już jest prawie gotowa. Launcher jest już gotowy, tylko muszę jakiś system newsów do launchera ogarnąć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sutikku Opublikowano 14 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2015 Przy 10 obiektach jest 26 fps ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szmalu Opublikowano 14 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2015 Pożałujesz tylko straconego czasu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am vader Opublikowano 15 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2015 Czas który na to poświęcasz mogłeś poświęcić na Unity i naukę C#. Zważając na Twoje ambicje w stronę 3D, lepiej by Ci to wyszło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 15 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2015 O! Tym razem nie JA muszę przypominać o całkowitym braku sensu w tym co robisz! Więc teraz skupię się na czymś innym. Dodaj skybox. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojo Opublikowano 15 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2015 Ta gra wygląda tragicznie ale wrzucaj screeny bo lubię oglądać obrazki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 15 Lutego 2015 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2015 ja jebe, se klep ten silnik do maja, który i tak gówno będzie miał możliwości i zjebaną optymalizację, tylko co ci z tego będzie to nie wiem i tak pochwalić się nawet, że się silnik 3d do klocków napisało w gamemakerze (silnik w silniku? :) ) to chyba trochę głupio Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baca Opublikowano 15 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2015 To co tutaj przedstawiłeś w unity zrobiłbyś w parę minut a efekt byłby 1000 razy lepszy. Ten brak AA, cieniowania, itp zabija całą zabawę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz Nejman Opublikowano 1 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2015 Na razie nie bawię się shaderami, tylko walczę z mechaniką. W grze już jest polityka, Proste miasto, Proste AI. Wszystko testuję na takiej arenie. W następny weekend zajmę się optymalizacją i naprawianiem bugów. Jak na taki sprzęt to nie są małe osiągi te 30 FPS :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 1 Marca 2015 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2015 zastanawiam się jak ta polityka działa, skoro gra to kilka sześcianów poustawianych na krzyż? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Czołg Krymski Opublikowano 1 Marca 2015 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2015 można brnąć w 3D w GMie, ale tylko na dość ograniczone projekciki, mało wymagające ambicje. Przerzuć no się na jakiś pixelart, czy cóś, bo naprawdę szybko to rzucisz (a z resztą textury wysokiej rozdzielczości na tak prostych bryłach wyglądają brzydko). Dodaj jakieś d3d_set_fog, czy nawet to nieszczęsne gamemakerowe d3d_set_lighting. Poza tym warto pamiętać, że możesz tę mgłę, czy oświetlenie wyłączyć w pojedynczym obiekcie, żeby na niego nie działały, jak chcesz zrobić jakąś lampę na przykład itd. I modły składam Najświętszej Panience coby ten HUD okazał się tylko testowy. A w kwestii optymalizacji - gdy stawiasz ścianę nie buduj jej z kilkunastu małych brył, bo to bezsensowne i komp się poci. Użyj jednej. Do tego nie przesadzaj z teksturami, poprzestań na klasycznym 256x256. Poza tym bardziej widzi mi się to jakbyś użył jakiegoś prostego terraina, bo wszystko płaskie strasznie. To by dopiero smaczka dodało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz Nejman Opublikowano 1 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2015 można brnąć w 3D w GMie, ale tylko na dość ograniczone projekciki, mało wymagające ambicje. Przerzuć no się na jakiś pixelart, czy cóś, bo naprawdę szybko to rzucisz (a z resztą textury wysokiej rozdzielczości na tak prostych bryłach wyglądają brzydko). Dodaj jakieś d3d_set_fog, czy nawet to nieszczęsne gamemakerowe d3d_set_lighting. Poza tym warto pamiętać, że możesz tę mgłę, czy oświetlenie wyłączyć w pojedynczym obiekcie, żeby na niego nie działały, jak chcesz zrobić jakąś lampę na przykład itd. I modły składam Najświętszej Panience coby ten HUD okazał się tylko testowy. A w kwestii optymalizacji - gdy stawiasz ścianę nie buduj jej z kilkunastu małych brył, bo to bezsensowne i komp się poci. Użyj jednej. Do tego nie przesadzaj z teksturami, poprzestań na klasycznym 256x256. Poza tym bardziej widzi mi się to jakbyś użył jakiegoś prostego terraina, bo wszystko płaskie strasznie. To by dopiero smaczka dodało Spokojnie, ja mam wszystko rozplanowane. Terrain jest płaski bo na takim lepiej mi się testuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz Nejman Opublikowano 7 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2015 Tak trochę poza tematem: Podajcie jakiś przykład gry w unity, który osiągnął pewny sukces Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jeremiah Opublikowano 7 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2015 Guns of Icarus Online. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sutikku Opublikowano 7 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2015 Cały ten slenderman, który chyba dwa late temu był tak popularny, w unity nie jest zrobiony? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 7 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2015 TRI od RatKing bardzo lubię i jest w Unity. Besiege które ostatnio zmasakrowało internety. A w ogóle: http://unity3d.com/showcase/gallery/games Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am vader Opublikowano 7 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2015 Infinifactory! Znaczy jeszcze nie grałem, ale SpaceChem bardzo bardzo mi się podobał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz Nejman Opublikowano 7 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2015 I wszystko będzie wałkowane od nowa. Przerzucam DORG do Unity. Zajmie mi około miesiąc oswojenie się z Unity(czytanie poradników, testowanie przykładów, szkolenie C#). Życzcie mi szczęścia :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szpaq99 Opublikowano 7 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2015 Oj ciężko, ciężko.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 7 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2015 I wszystko będzie wałkowane od nowa. Przerzucam DORG do Unity. Zajmie mi około miesiąc oswojenie się z Unity(czytanie poradników, testowanie przykładów, szkolenie C#). Życzcie mi szczęścia :D Nareszcie! Trzymam kciuki i zdawaj raporty jak idzie. Patrząc po tym jak byłeś dotąd uparty to zakładam że do tego co już masz dojdziesz w ten miesiąc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się