neros Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Tytuł: Monochrome Journey (roboczy (dzienks Chell)) Gatunek: Platformówka, logiczna. Opis: Dwukolorowa platformówka z elementami logicznymi. Zadaniem naszego bohatera w kapeluszu niczym Indiana Jones czy Spelunky jest zebranie wszystkich monet na danej planszy. Dodatkowe punkty można uzyskać poprzez otwieranie skrzynek i zbieranie diamentów. Elementy zręcznościowej platformówki połączone są z elementami logicznymi, przesuwanie skrzynek, rozwalanie kamieni, dźwignie, etc.. Oczywiście nie zabraknie przeciwników oraz jakiś "przyjaznych" stworzonek napotykanych na swojej drodze. Autorzy: Programowanie: ja. Fabuła: ja. Grafika: ja. Muzyka: Jak na razie brak, jeśli ktoś by coś chciał wspomóc to chętnie. Screeny: I tutaj nasuwa się pytanie, chcecie jednopoziomowe demo, do obczajenia jak to wygląda, czy wolicie poczekać na coś lepszego :P ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Żyd and Lewak Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2013 wygląda ciekawie :) Chciałbym już zagrać, lecz mi na to nie pozwala chęć czegoś lepszego. Dlatego jeszcze dorób. Czy to jest platformówka typu ZoneRunner? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neros Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Czy to jest platformówka typu ZoneRunner? Szczerze pierwszy raz obczaiłem gameplay ZoneRunner teraz na youtube, ale z tego co widzę to na pewno mniej dynamicznie będzie to wyglądać :D Nie chce, żeby poziomy były monotonne, więc raczej troszkę poczekacie na demo :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nikas Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2013 poczekam na coś lepszego, ale nie dlatego, że jest źle - po prostu chcę zobaczyć prawdziwą perełkę ;3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Jeżeli są animacje to chcę teraz! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neros Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Jasne że są :P zrobię logo w menu, ze 3-4 poziomy i wrzucę wam to jutro :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Jeżeli mechanikę masz już gotową i pracujesz tylko nad kontentem to możesz pokazać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Chell Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2013 2 bity to 4 kolory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neros Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2013 @up, nie znam się, wymyśliłem na biegu, dziękuję ;_; I tutaj pojawią się problem, ma ktoś jakiś pomysł na nazwę?.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Chell Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Monochrome Journey brzmi niezle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wildhells Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Gra zapowiada się na prawdę ciekawie. Czekam aż skończysz, bo chciałbym już pograć mówiąc szczerze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Utermiko Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Ładnie wygląda. Chcemy jednopoziomowe demo żeby obczaić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2013 2 bity to 4 kolory @up, nie znam się, wymyśliłem na biegu, dziękuję ;_; 00 - kolor 1 01 - kolor 2 10 - kolor 3 11 - kolor 4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Chell Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2013 albo prościej - 2^2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neros Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Zrobimy tak, macie filmik na razie, a demo na dniach :D Sory za jakość i frapsa, ale cóż zrobić. Ogólna mechanika, jak to wygląda :D mało pokazuje, bo więcej w demo będzie. Tutaj tylko że coś się dzieje ^^ edit: Monochrome Journey +1. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Chell Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2013 po screenach nie zapowiadalo sie zbyt ciekawie, ale cofam wszystko co myslalem - jest miodzio, czekam na demo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Dobra teraz to chcę zagrać natychmiast xDDD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Amaterasu Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Fragment z diamentem mnie zaniepokoił - trzeba było skoczyć aż pięć razy, aby system kolizji zadziałał poprawnie? Poza tym wszystko ładnie pięknie, na chwilę obecną 5 punktów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neros Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2013 @up, nołp, ciska się "Z", a mój po prostu odpada od klawiatury, więc prawdopodobnie ja mam tylko z tym problemy :D Zobaczyyyyycie na demce, spokojnie :P edit: wrzuce potem nowy film, bo denerwuje mnie ten moment z diamentem xd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piedro Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Kiedy skrzynka spada to, porusza sie płynnie. Kiedy przesuwasz ją prawo/lewo to tak "skacze". Nie mógłbyś zrobić ażeby skrzynka w obydwóch przypadkach poruszała się płynnie? Man nawet fragment kodu mode ci dac na PW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trupsoft Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2013 To co uwielbiam, minimalizm graficzny. Nie daj w sobie zabić ambicji i niech projekt idzie w dobrą stronę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neros Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Piedro, z popychaniem skrzynki to rzeczywiście "skacze", a czy mógłbym zrobić to płynniej to jasne, że bym mógł, ale tak mi pasowało, bardziej w stylu starszych gierek :D tak mi się przynajmniej wydaje. Chyba, że tak bardzo to przeszkadza :P? Siąde dzisiaj to i coś nowego będzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piedro Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Piedro, z popychaniem skrzynki to rzeczywiście "skacze", a czy mógłbym zrobić to płynniej to jasne, że bym mógł, ale tak mi pasowało, bardziej w stylu starszych gierek :D tak mi się przynajmniej wydaje. Chyba, że tak bardzo to przeszkadza :P? Siąde dzisiaj to i coś nowego będzie. Porównaj jak skrzynka spada i jak ją przesuwasz. Trochę kluje w oczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neros Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2013 @up, okej okej, zabiore się to zrobie płynniej :P na razie się nie mogę do kompa dobrać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Czołg Krymski Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2013 przyjemny old-school ale nie można przesadzać. Gra old-schoolowa musi kipić pixelami, ale zbytnio wpadając w ten nurt tworzy się klona Mario. Old-schoolowa gra musi zawierać pewne innowacje, które nie były dostępne w latach 90. Gdybyś chociażby dodał najprostszy w świecie silnik fizyczny (gmphysics) już miałbyś pewien odświeżający powiew 21 wieku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neros Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2013 @up no tak tak tak :D wiadomo. zrobiłem tą skrzynkę płynniej, jak się nie spodoba to zmienie :D to coo, dwulevelowe demko do ogarnięcia koncepcji? :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Czołg Krymski Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2013 gimi gimi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neros Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Mam dostęp na ten moment tylko do laptopa ;_; To już trzymcie jeden level i jakbyście jakiś błąd znaleźli to pisać. https://gmclan.org/up6927_4_Monochromejourney.html Prawo-lewo strzałki, skok Z, wszystkie akcje X, restart poziomu R, C gaszenie paska u góry ( taki ficzer, nie wiem po co. ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2013 sterowanie jest wybitnie cholerne, bohater jest ociężały, wskakiwanie z 1-poziomowe korytarze to coś, co może wyprowadzić świętego z równowagi ZUPEŁNIE JAK NA FILMIE mam też wrażenie że detekcja kolizji bohatera z terenem czasem kuleje (zacina się czasem - zjawisko jednak nie aż tak naprzykrzające się jak samo sterowanie) narazie niestety nie podobało mi się, dwukolorowa grafika to za mało (poza tym przydałby się zoom - można oślepnąć). tak jak mówi pan kiełbasa, dodaj coś naprawdę unikalnego i do tego dopracuj sam gameplay, bo to sterowanitngsriojhmnodprhjdprhj[dpkrh[orhdfkgyk wtedy powinno być dobrze, masz 3 gwiazdy na start bo skill jest, ale dopracowania jeszcze brak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Czołg Krymski Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Ogólny zarys jest strasznie przeciętny, dzisiejszy świat wirtualnej rozrywki przede wszystkim potrzebuje oryginalności. Samo wykonanie jest dobre, ale przyznajmy sobie to szczerze, to problem spartolić tak prosty schemat. Oczywiście powiększ okno, bo minuta grania sprawiła, że muszę nosić minusy. Pracuj, zią. Dobra mini-gra, ale... właśnie, MINI-gra, więc nie sądze byś się wybił z tego "dobrego". Postaraj się naprawdę wprowadzić parę innowacji, a całość kipić już będzie stajliszem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się