Skocz do zawartości

Trupsoft

Użytkownicy
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Trupsoft

  • Urodziny 12.07.1990

Informacje

  • Team
    Trupsoft (c)

O mnie

Osiągnięcia Trupsoft

Chicken

Chicken (1/13)

0

Reputacja

  1. Trupsoft

    Pixelowa Krytyka

    Pixelowa Krytyka Pixelowa Krytyka to mały YouTube'owy© projekt, który prowadzę od dłuższego czasu. Są to proste humorystyczno-sarkastyczne animacje opisujące, czy też wyśmiewające społecześtwo, gry komputerowe i życie. Wszystko oczywiście wykonane w słodkim 8-bitowym stylu. Animacje są krótkie, trwają przeważnie 3 minuty - jeżeli jesteście gotowi oddać te kilka minut z życia to zapraszam na mój kanał, zapewniam że nie będzie to czas stracony.
  2. Trupsoft

    Galeria Grafik

    Kapelusz owszem dla jaj, przeważnie swoją łysinę chowam pod kapturem albo zwyczajną czapką z daszkiem, aczkolwiek rzodkiewki pod ustami już od 3 lat sadzę.
  3. Trupsoft

    Galeria Grafik

    Projekt jest odłożony na bok ze względu na zupełny re-design. Aczkolwiek nie będę obiecywał że szybko zostanie zobaczony. Tymczasowo jest ponad moim czasem i obowiązkami, gdyż przerodził się w coś większego i konkretniejszego. Jest także tymczasowo ponad moje możliwości (graficzne jak i programistycznie)
  4. Trupsoft

    Galeria Grafik

    Otwieram portfolio na stronce, moje prace można znaleźć pod linkiem na obrazku powyżej. Z czasem będę wrzucał nowe prace oraz jak uporządkuję kompa to dodam grafikę pixelartową (prawdopodobnie dzisiaj albo jutro). Pozdrawiam oraz zapraszam do oglądania ^.-
  5. Obecny projekt : Angellus / Paleta ZX Spectrum / Sidescroller Prawdopodobnie tak ^.- : Ten pan dobrze mówi, polać mu. Nikt na początku nie jest mistrzem w danej dziedzinie, i o dziwo na końcu też nikt nim nie będzie - za mało nam czasu na tym świecie.
  6. Tymczasowo projekt jest rozwijany więc spokojnie, celem ogólnie jest wprowadzenie osób nie używających GML do obsługiwania się nim w miarę na dobrym poziomie. Mam zamiar także wprowadzić bardziej skomplikowane kodowanie, ale to jednak pod koniec poradnika. -pozdrowienia
  7. Zrobiłem dzisiaj update poradnika. Można zobaczyć pod linkiem zamieszczonym w pierwszym poście albo bezpośrednio przez moją stronę internetową. Modyfikacje: -Nowy design, milszy dla oczu (kolorystycznie jak i graficznie) -Nieco zmodyfikowałem niektóre informacje na bardziej przejrzyste -Dodałem wątek o tworzeniu warunku z konstrukcją IF -Dodałem trzeci plik przykładowy ukazujący jak zabronić bohaterowi opuścić pomieszczenie używając room_width i room_height W następnej modyfikacji : - dokończenie podrozdziału "Ustalamy Zasady" - podrozdział z tworzeniem prostych przeszkód - podrozdział z tworzeniem prostej sztucznej inteligencji
  8. Nie ma to nic wspólnego z tym tematem, i osobiście preferuję takie pytania słać na maila, ale jeżeli chodzi o projekt to nie umarł, aczkolwiek tymczasowo jest zbyt duży abym mógł się za niego swobodnie brać. Prawdopodobnie przejdę do białego tła, aczkolwiek wątpię aby komuś chciało się to drukować - koszta nieziemskie, poza tym projekt dopiero startuje, doprowadzenie go do jakiejś wersji końcowej pewnie zajmie dość dużo czasu.
  9. spokojnie mistrzu, tymczasowo Don't Eat My Princess Mr.Dragon jest zbyt duży abym mógł się z nim uporać w pojedynkę, będę potrzebował nieco pomocy, dlatego tymczasowo chcę stworzyć coś szybkiego i w miarę grywalnego na start strony

  10. Prawda, prawda. Chciałem to wprowadzić nieco dalej jako możliwość, tak jak mówiłem projekt dopiero się rozwija i nie ma dużo materiału, raz na tydzień mam zamiar rozszerzać go, gdy będzie go na tyle to kolejnym problemem będzie odpowiednie ułożenie go. Jednak tym się nie martwię tak bardzo, bo wiem, że mogę liczyć na wsparcie z różnych stron. Jeżeli chodzi o białe tło, to początkowa wersja właśnie takie miała i także rozmyślam czy nie była by bardziej czytelna. -pozdro
  11. angellus srangellus, co z NBMKPS?

  12. To co uwielbiam, minimalizm graficzny. Nie daj w sobie zabić ambicji i niech projekt idzie w dobrą stronę.
  13. Inżynier Game Makera Zgadnijcie kto powrócił po latach ciężkiej tułaczki... Celem tego projektu jest wprowadzenie użytkowników nie zaznajomionych z językiem GML, do jego użytkowania, oraz rozwinięciu umiejętności tych, którzy go już stosują. Obecnie projekt nie jest rozwinięty w pełni, ale z czasem ma stać kompendium wiedzy o języku GML. Inżynier Game Maker'a© to poradnik uczący od podstaw języka GML w programie Game Maker©. Poradnik z czasem będzie rozszerzany, jego ostateczna wersja będzie się różniła od obecnej. Wstawiam go tutaj ponieważ potrzebuję pomocy w rozszerzaniu go. Między innymi chcę waszego zdania, jak zmienić go graficznie i merytorycznie aby wyglądał bardziej czytelnie, potrzebuję także waszego zdania w jakiej kolejności powinienem wprowadzać treści oraz co powinno się w nim przede wszystkim znaleźć. Poniżej na banerze macie link do stronki z IGM w formacie .pdf oraz projektami w formacie .gmk. -Pozdrowienia Naumen
×
×
  • Dodaj nową pozycję...