FilipSteam Opublikowano 4 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2013 To jest mój pierwszy post na tym forum, także witam wszystkich bardzo serdecznie. Mam jedno pytanie dotyczące GameMakera. . . Czy aplikację stworzoną za pomocą tego narzędzia, da się podpiąć pod steam'a? Jeżeli tak to w jaki sposób? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bedziom Opublikowano 4 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2013 Dać to pewnie, że się da... A co do tego, jak, to: Aby wstawić grę na Steama musisz przejść certyfikację, jak jej nie przejdziesz to możesz wstawić na Steam Greenlight co jest znowu trochę płatne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FilipSteam Opublikowano 4 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2013 A jeżeli przedę mniemaną certyfikację. To nie jest przypadkiem tak że muszę wtedy wstawić jakiś "kod" do gry? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 4 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2013 Nie jest to wymagane. Trzeba sprawdzić co zrobili twórcy Hotline Miami i tego remaku z Serious Samem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FilipSteam Opublikowano 4 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2013 Jak to sprawdzić? :) Zależy mi aby gra powstała pod steam, więc chce zacząć wiedząc o tym co i gdzie będę musiał wstawić. Po fakcie nie będę miał ochoty na przeprogramowanie całej gry, by wstawić jakiś kod steam'a. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gibki Kaktus Opublikowano 4 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2013 Skoro już jest taki temat. To jak przejść tę certyfikację? Na czym ona polega? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FilipSteam Opublikowano 4 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2013 Certyfikacja - nie wszystkie gry zostaną dodane na steama. Aby uniknąć nalotu "gówienek", steam stworzył certyfikacje, która ma za zadanie dodać tylko i wyłącznie wartościowe gry, które spełniają wymagania mniemanego STEAM'a. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 4 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2013 Nie dostaniesz się na Steam od tak. Twoja gra musi być dobra i lubiana, albo musisz już kimś być. Proste. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FilipSteam Opublikowano 4 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2013 Zdaje sobie sprawę z tego że nie jest łatwo się tam dostać, jednak ponawiam swoje pytanie zadane kilka postów wcześniej: "Jak to sprawdzić? smile.gif Zależy mi aby gra powstała pod steam, więc chce zacząć wiedząc o tym co i gdzie będę musiał wstawić. Po fakcie nie będę miał ochoty na przeprogramowanie całej gry, by wstawić jakiś kod steam'a. " Jest ktoś w stanie mi na nie odpowiedzieć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 4 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2013 Steam dodaje tylko nakładkę. Nie trzeba przebudowywać całej gry pod Steama. Proste. @Edit I znalazłem jeszcze to http://gry.wp.pl/wiadomosci/valve-porzuca-...ma,53498,1.html więc jest szansa, że w przyszłości Steam będzie bardziej otwarty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FilipSteam Opublikowano 4 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2013 Super. Dzięki Uzjel. Jest tutaj takie coś jak REPUTACJA albo pochawała żebym chociaż tak Ci się odwdzięczyć? PS: ciężko "zintegrować" tą nakładkę z Naszą aplikacją? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 4 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2013 Na to pytanie nie umiem Ci odpowiedzieć. Jak pisałem wyżej twórcy którzy mają swoje gry na Steamie mogliby Ci odpowiedzieć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Chell Opublikowano 8 Lutego 2013 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2013 Po fakcie nie będę miał ochoty na przeprogramowanie całej gry, by wstawić jakiś kod steam'a. z takim podejściem to sobie możesz odpuścić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 11 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2013 A co byś chciał, żeby ten Steam Ci do gry zaoferował? Jak achievmenty to nie musisz mieć Steama żeby je zaprogramować, a gdy już na niego się dostaniesz, to tylko podepniesz kod Steamowy za to odpowiedzialny i tyle. Twoja gra musi być dobra i lubiana, albo musisz już kimś być. Proste. Bycie kimś wcale nie daje żadnych gwarancji. Wystarczy spojrzeć co ląduje na Greenlight. Takie Wadjet Eye chociażby musiało przez Greenlight przechodzić z Primordią, mimo że większość ich gier już na Steamie byla (m.in. bardzo znane Gemini Rue). Inny dobry przykład to remake serii Leisure Suit Larry za którym stoi oryginalny twórca serii czyli Al Lowe. Osoba znana w świecie gier, sama seria również, a musiało przez Greenlight przechodzić. Jak dla mnie takie coś mija się z samą ideą Greenlighta, który miał umożliwić wybicie się mniej znanym, no ale cóż... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 11 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2013 Chodziło mi o klasyczną drogę dostania się na Steam. A tak skoro jesteśmy przy temacie... to szykują się spore zmiany co do całego Steam Greenlight. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 11 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2013 Chodziło mi o klasyczną drogę dostania się na Steam. Też ją miałem na myśli. Przecież nieprzejście klasycznej drogi = (zazwyczaj) wejście na Greenlight. I odnośnie tego pisałem. Myślisz, że twórcy Larrego, Primordii czy ba, nawet nasi polscy twórcy Afterfalla pchali by się na Greenlight bez próbowania klasycznej drogi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CrackGM Opublikowano 24 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2013 mam na dysku jeszcze steamworksa, portowanie steama pod gma to pół godziny inną sprawą jest to że jak na steamie zaczną się pojawiać catch the clowny to będzie lipa. Moim zdaniem sprawdzanie poziomu gry jest ważne :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lannerk Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Jeśli ktoś ma jakieś wypróbowane poradniki w tym temacie, bardzo chętnie je poznam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Jak masz GM:Studio, to w GMowym workshopie można zostawić gry. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się