Skocz do zawartości

[Android] Space Grinder 1.1


Uzjel

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 64
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Administratorzy

Fajnie by było podpiąć aplikację na facebooku i robić takie wyzwania, że kto ze znajomych zdobywa wiecej punktów :) Muszę pomyslec nad takim kursem do GM:S, bo sam jestem ciekaw jak to zrobić :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dałoby się zmniejszyć jakoś rozmiar gry? 21 Mb jak na taką grę to dosyć sporo, zwykle nawet te bardziej rozbudowane są lżejsze.

 

PS Ostatnie 3 etapy strasznie się wieszają na moim telefonie, wiem, że mam słaby procesor (w LG p350), ale wolę uprzedzić :)

 

Hah. Z rozmiarem to miałem niezłe jaja. Nowy system dźwięków w GMie działa kijowo. Na początku gra ważyła 47MB. Bez muzyki ważyłaby 6MB. Stanęło na 16MB. Obiecuję, że w następnym projekcie bardziej przyłożę się do odchudzenia gry.

 

Dodaj np. w upgrade nowe rodzaje broni, z czego od nowa robisz ammo rel. , laser speed itd.

 

Grę można upgradeować w nieskończoność, ale nie wiem czy mam na to ochotę. Mam jeszcze kilka pomysłów które chcę ożywić.

 

Fajnie by było podpiąć aplikację na facebooku i robić takie wyzwania, że kto ze znajomych zdobywa wiecej punktów :) Muszę pomyslec nad takim kursem do GM:S, bo sam jestem ciekaw jak to zrobić :P

 

No fajnie by było. Tylko musiałbym o tym myśleć wcześniej :/ Gnysek, bardziej pomyśl o liście on-line czy czymś takim.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administratorzy

Z API Facebookowego raczej widzę, że (wygląda na dość proste), każdemu uzytkownikowi do danej aplikacji FB, mozna wysyłać jeden wynik i ten najlepszy jest zapamiętywany. Można też pobrać jego wynik, albo wszystkie najlepsze wyniki jego i jego znajomych.

 

http://developers.facebook.com/docs/scores/

 

Do tego są achievementy: max 1000 punktów i max 1000 achievementów na aplikację. Tutaj konfiguracja wygląda na grubszą zabawę: http://developers.facebook.com/docs/achievements/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Ostatnio dodałeś możliwość sterowania palcem, ale jest ona niezwykle nie wygodna, bo albo zasłania się swój statek, albo przeciwników.

Proponuję mały upgrade: Jeżeli zostaną wykryte 2 palce to niech statek leci w kierunku średniej z pozycji x palców. :) To będzie ładnie i w miarę innowacyjne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administratorzy

Zgłaszam reklamację!

 

Po pierwsze, maski pocisków są źle zrobione. Te w pierwszym bossie niszczą statek nie jeśli go dotkną, a jeśli dotknie go otaczające je pulsujące światło, co czyni pociski 2x większe. Zresztą mam wrażenie, że maska statku to prostokąt a nie ta widoczna na nim grafika.

 

Drugi problem, też w walce z bossem, to fakt, że nawet jak 3/4 pocisku trafiłyby w ostatnią część odwłoka, to zazwyczaj 1/4 dotknie przedostatniej części, pocisk się niszczy, ale energii nie odbiera. Proponuję dodać takie coś, że jak dotyka przedostatniego elementu i trafia w jego połowę która zakrywa poprzedni element (zależnie w którą stronę się boss porusza, ale to nie powinno być trudne do wykrycia, można fajnie skorzystać z funkcji sign()) to ten ostatni też traci energię.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dałoby się zmniejszyć jakoś rozmiar gry? 21 Mb jak na taką grę to dosyć sporo, zwykle nawet te bardziej rozbudowane są lżejsze.

 

PS Ostatnie 3 etapy strasznie się wieszają na moim telefonie, wiem, że mam słaby procesor (w LG p350), ale wolę uprzedzić :)

 

Wykryłem wczoraj błąd krytyczny który powoduje, że gra zwalnia po czasie. W następnej wersji wszystko już powinno być ok

 

Ostatnio dodałeś możliwość sterowania palcem, ale jest ona niezwykle nie wygodna, bo albo zasłania się swój statek, albo przeciwników.

Proponuję mały upgrade: Jeżeli zostaną wykryte 2 palce to niech statek leci w kierunku średniej z pozycji x palców. :) To będzie ładnie i w miarę innowacyjne.

 

Pomysł może nie zły, ale nie wiem czy konieczny.

 

Zgłaszam reklamację!

 

Po pierwsze, maski pocisków są źle zrobione. Te w pierwszym bossie niszczą statek nie jeśli go dotkną, a jeśli dotknie go otaczające je pulsujące światło, co czyni pociski 2x większe. Zresztą mam wrażenie, że maska statku to prostokąt a nie ta widoczna na nim grafika.

 

Drugi problem, też w walce z bossem, to fakt, że nawet jak 3/4 pocisku trafiłyby w ostatnią część odwłoka, to zazwyczaj 1/4 dotknie przedostatniej części, pocisk się niszczy, ale energii nie odbiera. Proponuję dodać takie coś, że jak dotyka przedostatniego elementu i trafia w jego połowę która zakrywa poprzedni element (zależnie w którą stronę się boss porusza, ale to nie powinno być trudne do wykrycia, można fajnie skorzystać z funkcji sign()) to ten ostatni też traci energię.

 

Zobaczę co da się zrobić z tym bossem.

 

.

 

Będę teraz modernizował cały kod, dodam prawdopodobnie 9 poziomów, ale będą one niezależne od tych już stworzonych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciałem napisać opinię w play.google ale trzeba się zarejestrować w posranym google+, a rejestracja nie chce przejść, bo jakiś błąd jest...

 

Napiszę więc tutaj :)

Gierka wciągająca, trudna na początku, ale jak nabijemy trochę kasy to można ładnie się wzmocnić i idzie to o wiele lepiej :) Zabrała mnie do drugiego bossa i teraz kilka uwag:

 

- Ammo rld, tak naprawdę opłaca się upgradować tylko do przedostatniej opcji, ponieważ ta ostatnia strzela ogniem przerywanym.

- Dlaczego nie ma energii bossów ?? - walcząc z tym drugim bossem, tak naprawdę nie wiem czy jemu energia odchodzi jak jest po prostu biały, czy dopiero jak zostają jego białe oczy... Nie wiem też ile jeszcze muszę go tłuc żeby zginął.

- Cholernie brakuje jakiejś giwery typu triple shoot, homing itp. Moc broni skupiłbym bardziej na jej urozmaiceniu a nie szybkości pocisków i częstotliwości strzelania.

- Brak pauzy, chciałem się podrapać po nosie i życie poszłoooo :)

- Ilość statków do zniszczenia powinna być wyodrębniona, np. małe ikonki tych statków z boku z licznikiem ( jest tam miejsca full ), bo teraz muszę się zastanawiać w jakie statki walić i jedyny patent na to, to po zniszczeniu jednego z nich obserwować czy % wzrósł.

 

- Pytanie - do czego służy ship ammo ?

- Dobra, już chyba wiem, to ilość wystrzlonych na raz pocisków prawda? zatem uwagę z AmmoRld uważam za nieaktualną :)

 

To chyba tyle, ale gra mnie zabrała, a to najważniejsze :) Gra się przyjemnie i ma fajny klimat z ładnymi efektami. Czekam na update :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś pojawi się aktualizacja na GP a w niej:

  • Bossy dostały paski HP (Pozdrawiam Borka)
  • Boss 1 jest łatwiejszy (Pozdrawiam Gnyska)
  • Maska kolizji pocisków została poprawiona (Pozdrawiam Gnyska)
  • Zmieniono zachowanie kamikaze
  • Naprawiono krytyczny błąd który powodował spowolnienie gry. (Pozdrawiam szmalu)

Samsung Apps tego fixa nie dostanie bo za długo trwa certyfikacja. Dostanie dopiero wersję 1.1.0

 

---

 

Jak nie będzie już więcej błędów to następna aktualizacja 1.1.0 będzie wyglądała tak:

  • Dodano pauzę
  • Nowe menu wyboru statków i laserów (Pozdrawiam Threefa)
  • Nowy tryb gry z 12 poziomami
  • Nowy wygląd oraz nowe achievementów (Znowu Threef)
  • Nowi przeciwnicy
  • Power upsy w nowym trybie

 

a z tą wersją powinna też wyjść wersja HTML5

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O, to bardzo dobrze, jak będzie działać i będę mógł przejść przedostatni etap, to poleci 5 gwiazdek i opinia na gp :) I cieszę się, że będą paski hp dla bossów, bo tak to nie wiadomo było czy tego ghosta da się w ogóle pokonać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administratorzy
O, to bardzo dobrze, jak będzie działać i będę mógł przejść przedostatni etap, to poleci 5 gwiazdek i opinia na gp :) I cieszę się, że będą paski hp dla bossów, bo tak to nie wiadomo było czy tego ghosta da się w ogóle pokonać.

 

Najlepsze jest to, że ja tak próbowałem i próbowałem, czy on w ogóle traci energię, a nagle komunikat, że go pokonałem....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 4 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...

Chciałbym się pochwalić, że dziś Space Grinder przekroczył 10k pobrań na Google Play :)

Jak na standardy GP to może niewiele. Ale wynik jest zadowalający, szczególnie że nie nie reklamowałem nigdzie aplikacji.

 

Przy okazji: Nowe logo i nowy font

 

menu.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...

Hej. Jak pewnie niektórzy pamiętają, w wolnych chwilach pracuję nad aktualizacją do Space Grindera. Gra powiększyła się o ponad 100%, wszystko zostało przemodelowane: nowy tryb, grafika itp. Nie wiem jeszcze kiedy wyjdzie nowa wersja ale staram się, aby było to jak najszybciej.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...