mimikolaj Opublikowano 18 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2012 Dodaj np. w upgrade nowe rodzaje broni, z czego od nowa robisz ammo rel. , laser speed itd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 19 Grudnia 2012 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2012 Fajnie by było podpiąć aplikację na facebooku i robić takie wyzwania, że kto ze znajomych zdobywa wiecej punktów :) Muszę pomyslec nad takim kursem do GM:S, bo sam jestem ciekaw jak to zrobić :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 19 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2012 gnysek! Ta gra nie ma punktów! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 19 Grudnia 2012 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2012 A monety i czas? Ew. ile żyć się straciło ? Można to ładnie przerobić na score :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 19 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2012 Dałoby się zmniejszyć jakoś rozmiar gry? 21 Mb jak na taką grę to dosyć sporo, zwykle nawet te bardziej rozbudowane są lżejsze. PS Ostatnie 3 etapy strasznie się wieszają na moim telefonie, wiem, że mam słaby procesor (w LG p350), ale wolę uprzedzić :) Hah. Z rozmiarem to miałem niezłe jaja. Nowy system dźwięków w GMie działa kijowo. Na początku gra ważyła 47MB. Bez muzyki ważyłaby 6MB. Stanęło na 16MB. Obiecuję, że w następnym projekcie bardziej przyłożę się do odchudzenia gry. Dodaj np. w upgrade nowe rodzaje broni, z czego od nowa robisz ammo rel. , laser speed itd. Grę można upgradeować w nieskończoność, ale nie wiem czy mam na to ochotę. Mam jeszcze kilka pomysłów które chcę ożywić. Fajnie by było podpiąć aplikację na facebooku i robić takie wyzwania, że kto ze znajomych zdobywa wiecej punktów :) Muszę pomyslec nad takim kursem do GM:S, bo sam jestem ciekaw jak to zrobić :P No fajnie by było. Tylko musiałbym o tym myśleć wcześniej :/ Gnysek, bardziej pomyśl o liście on-line czy czymś takim. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 19 Grudnia 2012 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2012 Z API Facebookowego raczej widzę, że (wygląda na dość proste), każdemu uzytkownikowi do danej aplikacji FB, mozna wysyłać jeden wynik i ten najlepszy jest zapamiętywany. Można też pobrać jego wynik, albo wszystkie najlepsze wyniki jego i jego znajomych. http://developers.facebook.com/docs/scores/ Do tego są achievementy: max 1000 punktów i max 1000 achievementów na aplikację. Tutaj konfiguracja wygląda na grubszą zabawę: http://developers.facebook.com/docs/achievements/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 2 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2013 Ostatnio dodałeś możliwość sterowania palcem, ale jest ona niezwykle nie wygodna, bo albo zasłania się swój statek, albo przeciwników. Proponuję mały upgrade: Jeżeli zostaną wykryte 2 palce to niech statek leci w kierunku średniej z pozycji x palców. :) To będzie ładnie i w miarę innowacyjne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 4 Stycznia 2013 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2013 Zgłaszam reklamację! Po pierwsze, maski pocisków są źle zrobione. Te w pierwszym bossie niszczą statek nie jeśli go dotkną, a jeśli dotknie go otaczające je pulsujące światło, co czyni pociski 2x większe. Zresztą mam wrażenie, że maska statku to prostokąt a nie ta widoczna na nim grafika. Drugi problem, też w walce z bossem, to fakt, że nawet jak 3/4 pocisku trafiłyby w ostatnią część odwłoka, to zazwyczaj 1/4 dotknie przedostatniej części, pocisk się niszczy, ale energii nie odbiera. Proponuję dodać takie coś, że jak dotyka przedostatniego elementu i trafia w jego połowę która zakrywa poprzedni element (zależnie w którą stronę się boss porusza, ale to nie powinno być trudne do wykrycia, można fajnie skorzystać z funkcji sign()) to ten ostatni też traci energię. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 4 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2013 Dałoby się zmniejszyć jakoś rozmiar gry? 21 Mb jak na taką grę to dosyć sporo, zwykle nawet te bardziej rozbudowane są lżejsze. PS Ostatnie 3 etapy strasznie się wieszają na moim telefonie, wiem, że mam słaby procesor (w LG p350), ale wolę uprzedzić :) Wykryłem wczoraj błąd krytyczny który powoduje, że gra zwalnia po czasie. W następnej wersji wszystko już powinno być ok Ostatnio dodałeś możliwość sterowania palcem, ale jest ona niezwykle nie wygodna, bo albo zasłania się swój statek, albo przeciwników. Proponuję mały upgrade: Jeżeli zostaną wykryte 2 palce to niech statek leci w kierunku średniej z pozycji x palców. :) To będzie ładnie i w miarę innowacyjne. Pomysł może nie zły, ale nie wiem czy konieczny. Zgłaszam reklamację! Po pierwsze, maski pocisków są źle zrobione. Te w pierwszym bossie niszczą statek nie jeśli go dotkną, a jeśli dotknie go otaczające je pulsujące światło, co czyni pociski 2x większe. Zresztą mam wrażenie, że maska statku to prostokąt a nie ta widoczna na nim grafika. Drugi problem, też w walce z bossem, to fakt, że nawet jak 3/4 pocisku trafiłyby w ostatnią część odwłoka, to zazwyczaj 1/4 dotknie przedostatniej części, pocisk się niszczy, ale energii nie odbiera. Proponuję dodać takie coś, że jak dotyka przedostatniego elementu i trafia w jego połowę która zakrywa poprzedni element (zależnie w którą stronę się boss porusza, ale to nie powinno być trudne do wykrycia, można fajnie skorzystać z funkcji sign()) to ten ostatni też traci energię. Zobaczę co da się zrobić z tym bossem. . Będę teraz modernizował cały kod, dodam prawdopodobnie 9 poziomów, ale będą one niezależne od tych już stworzonych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 4 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2013 Czemu nie ma wersji na Win? Bo pograł bym sobie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 4 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2013 Będzie. Powinna być w tym miesiącu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borek Opublikowano 7 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2013 Chciałem napisać opinię w play.google ale trzeba się zarejestrować w posranym google+, a rejestracja nie chce przejść, bo jakiś błąd jest... Napiszę więc tutaj :) Gierka wciągająca, trudna na początku, ale jak nabijemy trochę kasy to można ładnie się wzmocnić i idzie to o wiele lepiej :) Zabrała mnie do drugiego bossa i teraz kilka uwag: - Ammo rld, tak naprawdę opłaca się upgradować tylko do przedostatniej opcji, ponieważ ta ostatnia strzela ogniem przerywanym. - Dlaczego nie ma energii bossów ?? - walcząc z tym drugim bossem, tak naprawdę nie wiem czy jemu energia odchodzi jak jest po prostu biały, czy dopiero jak zostają jego białe oczy... Nie wiem też ile jeszcze muszę go tłuc żeby zginął. - Cholernie brakuje jakiejś giwery typu triple shoot, homing itp. Moc broni skupiłbym bardziej na jej urozmaiceniu a nie szybkości pocisków i częstotliwości strzelania. - Brak pauzy, chciałem się podrapać po nosie i życie poszłoooo :) - Ilość statków do zniszczenia powinna być wyodrębniona, np. małe ikonki tych statków z boku z licznikiem ( jest tam miejsca full ), bo teraz muszę się zastanawiać w jakie statki walić i jedyny patent na to, to po zniszczeniu jednego z nich obserwować czy % wzrósł. - Pytanie - do czego służy ship ammo ? - Dobra, już chyba wiem, to ilość wystrzlonych na raz pocisków prawda? zatem uwagę z AmmoRld uważam za nieaktualną :) To chyba tyle, ale gra mnie zabrała, a to najważniejsze :) Gra się przyjemnie i ma fajny klimat z ładnymi efektami. Czekam na update :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 10 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2013 Dziś pojawi się aktualizacja na GP a w niej: Bossy dostały paski HP (Pozdrawiam Borka) Boss 1 jest łatwiejszy (Pozdrawiam Gnyska) Maska kolizji pocisków została poprawiona (Pozdrawiam Gnyska) Zmieniono zachowanie kamikaze Naprawiono krytyczny błąd który powodował spowolnienie gry. (Pozdrawiam szmalu) Samsung Apps tego fixa nie dostanie bo za długo trwa certyfikacja. Dostanie dopiero wersję 1.1.0 --- Jak nie będzie już więcej błędów to następna aktualizacja 1.1.0 będzie wyglądała tak: Dodano pauzę Nowe menu wyboru statków i laserów (Pozdrawiam Threefa) Nowy tryb gry z 12 poziomami Nowy wygląd oraz nowe achievementów (Znowu Threef) Nowi przeciwnicy Power upsy w nowym trybie a z tą wersją powinna też wyjść wersja HTML5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szmalu Opublikowano 10 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2013 O, to bardzo dobrze, jak będzie działać i będę mógł przejść przedostatni etap, to poleci 5 gwiazdek i opinia na gp :) I cieszę się, że będą paski hp dla bossów, bo tak to nie wiadomo było czy tego ghosta da się w ogóle pokonać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 10 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2013 O. I już jest na GP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 10 Stycznia 2013 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2013 Już tamtego bossa przeszedłem i następnego też, ale dzięki. Zaraz pobiorę :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 10 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2013 To widzę że nie tylko ja utknąłem na przedostatnim etapie! ^^ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 11 Stycznia 2013 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2013 O, to bardzo dobrze, jak będzie działać i będę mógł przejść przedostatni etap, to poleci 5 gwiazdek i opinia na gp :) I cieszę się, że będą paski hp dla bossów, bo tak to nie wiadomo było czy tego ghosta da się w ogóle pokonać. Najlepsze jest to, że ja tak próbowałem i próbowałem, czy on w ogóle traci energię, a nagle komunikat, że go pokonałem.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mimikolaj Opublikowano 11 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2013 Nowa wersja ma krytyczny błąd: 1 level zablokowany ?! EDIT: nie zrestartowalem daty :) dziala Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 11 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2013 Masz kurde rację. Ja pierdziele... Dziś w nocy będzie update. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 11 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2013 Screenik z Arcade Menu. Nazwy statków są jeszcze chyba robocze :) Nowa wersja powinna pojawić się do końca marca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gibki Kaktus Opublikowano 11 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2013 Wygląda ładnie. Czekam na update. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 11 Marca 2013 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2013 Jak już tak poprawiasz, to coś jest nie tak z ikonką... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 11 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2013 Na bank będzie nowa ikonka. Tylko jeszcze nie wiem jaka :rolleyes: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 help :sp_ike: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 O nie sądziłem że te statki takie duże na ekranie gry będą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 22 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2013 Chciałbym się pochwalić, że dziś Space Grinder przekroczył 10k pobrań na Google Play :) Jak na standardy GP to może niewiele. Ale wynik jest zadowalający, szczególnie że nie nie reklamowałem nigdzie aplikacji. Przy okazji: Nowe logo i nowy font Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 22 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2013 To kiedy wersja na windowsa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 23 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2013 Będzie równo z wersją na Androidy i Ubuntu. Ale prawdopodobnie zawartość wersji Windows/Ubuntu nie będzie rozwijana. Jak zdążę to będzie jeszcze port na Windows Phone/RT/8 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 3 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2013 Hej. Jak pewnie niektórzy pamiętają, w wolnych chwilach pracuję nad aktualizacją do Space Grindera. Gra powiększyła się o ponad 100%, wszystko zostało przemodelowane: nowy tryb, grafika itp. Nie wiem jeszcze kiedy wyjdzie nowa wersja ale staram się, aby było to jak najszybciej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się