Filar Społeczności Chell Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Słabe. Brzydkie pixele, które swoją drogą są teraz w co 2 gmclanowej produkcji, krzyże 3D a cała reszta nie, wszystko naładowane na chama, "potworek" wygląda jak Slender Man. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Czołg Krymski Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Autor Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Słabe. Brzydkie pixele, które swoją drogą są teraz w co 2 gmclanowej produkcji, krzyże 3D a cała reszta nie, wszystko naładowane na chama, "potworek" wygląda jak Slender Man. 1. Stary, widać nie przeczytałeś całego tematu. 2. Chyba nie grałeś w żadne stare gry i nie dopuszczasz do wymieszania sprite'ów z prawdziwym trójwymiarem, co jest bezsensownym poszukiwaniem dziury w całym. Gra z samymi sprite'ami była by kiepska. (riposta "ta gra i tak jest kiepska" jest cienka, od razu Ci to mówię). 3.Potworek inaczej wygląda i nad nim pracuję, nie czepia się o brak okien w nie wykończonym domu. Co powiecie o takim potworku: EDIT: Jak pisałem wcześniej będzie się pojawiać dopiero po zrobieniu mu zdjęcia na ułamek sekundy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALT Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2012 epic, zrób jeszcze efekt nocy jak w slenderze. A jak potworek będzie zmierzał do zabicia nas to niech z mgły wyłaniają się oczy, a po chwili wyciągnięte ręce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Zbędne posty pokasowane (głównie użytkownika Morro), inne połączone. Kiełbasa dostajesz warna za kilkukrotny doublepost, który sklejałem, a nie dostajesz blokady tylko przez ciekawy temat. Jeszcze jeden doublepost i dostaniesz blokadę na 10 dni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Chell Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Czytałem cały temat. Co to zmienia? Gra nadal mi się nie podoba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morro Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Racja racja, sprite'owe nagrobki usunę. I nie ma się co bać : ŻADNEJ broni nie dostaniemy, choć nasunął mi się taki pomysł. Co powiecie na to, by nasz bohater miał ze sobą aparat, a nasz potworek byłby niewidzialny i mógłby poruszać liśćmi, gdy będzie się przez nie przedzierać? I np. po zrobieniu mu zdjęcia przez ułamek sekundy będziemy go widzieć, a zdjęcia będą się zapisywały w folderze z grą. Dodatkowo będziemy mieć ograniczoną ilość zdjęć np. z powodu jednej kliszy. ps. dziękuję za 5 gwiazdek :** Napiszę jeszcze raz, bo oczywiście ten post nie jest wcale związany z tematem. GO FOR IT, BRO aka dobry pomysł, wprowadź go bo mi się podoba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
getStringFromObject Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Popieram przedmowce, a pomysl z aparatem swietny, pomyslalbym moze jeszcze and jakas fajna historia do tej mechaniki, np. jak w "I remember the rain" (gameplay: http://www.youtube.com/watch?v=nj7DfLY7yms ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Czołg Krymski Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Autor Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Ej, co powiecie na tytuł (roboczy): Album? Już tłumaczę czemu: to taka gra językowa, album, bo będziemy mogli robić zdjęcia potworkowi i będą zapisywane w folderze z grą, oraz dlatego, że album oznacza w łacinie biel, a nasz potworek ma białka w oczach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Żadnego zapisywania na dysk! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Czołg Krymski Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Autor Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2012 to będzie można odznaczyć to w opcjach ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nikas Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2012 wygląda nieźle, ale chciałbym zobaczyć to w akcji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sernat Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2012 W sumie to chyba nikt nie broni Ci pobrać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nikas Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2012 aaa, nawet nie wiedziałem, że jest demko włączyłem, jest ok tylko gdzie potworek? i czemu przy wciskaniu spacji tak ścina? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Czołg Krymski Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Autor Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2012 to stara wersja bezpotworkowa, a spacją robi się screenshoty, o czym zapomniałem wspomnieć (bez obaw, tylko po jednym, nie zasyfi ci pulpitu ok, zrobiłem kolejną wersję testową dodane: -aparat (wyciąga się go E, zdjęcia myszką) -potworek (póki co tylko jego model, pojawiający się przy zrobieniu zdjęcia) -"muzyka" w tle i parę dźwięków -intro Aglet Games download: https://gmclan.org/up7193_4_Bloody_White_test.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALT Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Wow, straszne dość, porobiłem zdjęcia i wyłączyłem bo się bałem :D Zmień efekt pojawiania się potworka przy zdjęciu na taki zamazany i przezroczysty, i błagam KOLIZJE ZRÓB! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Czołg Krymski Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Autor Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2012 jak to skończę będziecie szukać bugów, bo ja będę srał ze strachu xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Wojzax Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2012 czemu zdjęcia nie zapisują mi się na dysk? zrób jakieś przeglądanie zdjęć w grze a dźwięki i klimat jak na razie świetne dodaj kolizje koniecznie, bo bez tego gra jest pozbawiona uczucia zaszczucia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bedziom Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2012 noo, klimat jest możnaby to jeszcze przyciemnić oczywiście dodać kolizje no i może trochę spowolnić gracza, bo za szybko idzie ^ mi też się nie zapisują, a przeglądanie spoko pomysł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Czołg Krymski Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Autor Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2012 spokojnie, kolizje i prędkość gracza zostawiam na potem, to najprostrza sprawa :P. A co do przeglądania zdjęć - jeżeli chodzi o przeglądanie w grze to całkiem dobry pomysł, który wykorzystam :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bedziom Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2012 tylko jeszcze jak to będziesz robił, to tak stylowo - skoro już jedziesz w kliszę itd, to przeglądanie zrób poprzez umieszczanie zdjęć w ramce stylizowanej na film (w sensie taśmę, kliszę) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bosu Opublikowano 17 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2012 Świetnie to wygląda. Mógłbyś spróbować z delikatną mgłą, chociaż nie wiem czy nie będzie tego wszystkiego za dużo już. BTW. Pomyśl nad fabułą jeszcze, bo grę można naprawdę solidnie opowiedzieć i samym opisem można by zjeżyć kilka włosów. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo-GM Opublikowano 17 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2012 potworek mało straszny , zrób może coś bardziej wjezdzajacego na banie + jakies zaburzenia psychiczne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Czołg Krymski Opublikowano 17 Sierpnia 2012 Autor Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2012 Właśnie tu kryje się ta straszność. Strach w Bloody White ma bazować na niepozorności, tj. gierka jest 8-bitówką i raczej nie nastraszy klimatem, ale to tylko pozory. W grze wykorzystam dźwięki wysokiej jakości, co będzie tworzyło miły kontrast, a potworek nie będzie się (jak w Slenderze) pojawiać gdzie popadnie. On cały czas będzie chodził za Tobą, będzie Cię bez przerwy obserwował, a Ty będziesz tego nieświadomy. To będzie jeżyć włos na głowie ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bedziom Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2012 On cały czas będzie chodził za Tobą, będzie Cię bez przerwy obserwował, a Ty będziesz tego nieświadomy. Daj to do opisu gry, to zaspojlujesz cały dreszczyk i popsujesz klimat. Wywal zza przecinka to zdanie, bo toż to głupota jest. Tak jakbym powiedział: "Jutro do ciebie przyjdę po obiedzie, a ty się nie będziesz tego spodziewał." Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Wojzax Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2012 gierka jest 8-bitówką i raczej nie nastraszy klimatem masz bardzo słabą wyobraźnię Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Czołg Krymski Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Autor Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2012 prace nad AI trwają, a majty wirują w praniu o.o Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2012 a tak w ogóle co sie bedzie w tej grze robic? mam nadzieje ze nie ograniczy sie do szamotania po lesie jak w slender Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hans1121 Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Aż specjalnie zalogowałem się zeby posta dodać. Dla mnie bomba xD Jedna z kilku gier, które na prawdę świetnie zapowiadają się na gmclan odkąd tutaj siedze (opinia subiektywna). Pikseloza? Owszem, i to właśnie tworzy świetny klimat. Cmentarz w środku lasu? Są i takie. A klimat jaki taki cmentarzyk daje? Nieziemski. Dobierz tylko odpowiednie dźwięki (skowyt wilkołaka w lesie może i niekojarzy się najlepiej ze zjawami, ale na mnie super działa :P). Jęki chichoty jak najbardziej wskazane. Co powiesz na możliwość krótkiego sprintu, bez żadnego paska gdzie miernikiem byłby jedynie coraz cięższy oddech gracza? I ustaw w końcu te drzewka i trawy normalnie, bo zasłaniają dużo. Btw. pograłem dosłownie chwilke i zjawy nie ujrzałem, dodaj jej jakąś lepszą sztuczną inteligencję. Poza tym przy zbliżaniu się do gracza mogła by wydawać jakiś odgłos, o ile nie zepsuło by to efektu "akuku". Temat śledzony przeze mnie! :thumbsup: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Czołg Krymski Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Autor Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2012 ach, aż się zarumieniłem :3. Aktualnie najnowsze demko nie równa się z aktualnym projektem. W demku zjawa się nawet nie ruszała, bo nie miała AI. Sprint dodałem już, a odgłosy zjawy zrobione, acz nie dodane (sam się ich bałem przy ich montażu ;-;), nie chcę, by zepsuło to efekt, ale te "odgłosy" to po prostu krzyki, ale za to jakie ;D. Chociaż takie "szepty" też już zrobiłem ^^, a nasz potworek krzyczeć będzie dopiero, gdy uda nam się go uwiecznić na zdjęciu w odległości mniejszej niż 10 metrów. PS. Pracuję nad wątkiem fabularnym :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bosu Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Ja zawsze chciałem zobaczyć (może w jakiej grze tak było, nie wiem) że idziesz sobie np. korytarzem (w tym przypadku pośród lasu) świecisz latarką przed siebie a tam jakaś noga chowająca się za winklem czy cień jakiejś postaci. Oczywiście w tym miejscu nie byłoby żadnego monstrum co myślę że jeszcze bardziej by zaniepokoiło bo idziemy w tamtym kierunku pewni że coś tam się czai a tam nic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się