Skocz do zawartości

Stork Factory


Czołg Krymski

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 280
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Filar Społeczności
Słabe. Brzydkie pixele, które swoją drogą są teraz w co 2 gmclanowej produkcji, krzyże 3D a cała reszta nie, wszystko naładowane na chama, "potworek" wygląda jak Slender Man.

 

1. Stary, widać nie przeczytałeś całego tematu.

2. Chyba nie grałeś w żadne stare gry i nie dopuszczasz do wymieszania sprite'ów z prawdziwym trójwymiarem, co jest bezsensownym poszukiwaniem dziury w całym. Gra z samymi sprite'ami była by kiepska. (riposta "ta gra i tak jest kiepska" jest cienka, od razu Ci to mówię).

3.Potworek inaczej wygląda i nad nim pracuję, nie czepia się o brak okien w nie wykończonym domu.

 

Co powiecie o takim potworku:

n2pu6e.png

 

EDIT: Jak pisałem wcześniej będzie się pojawiać dopiero po zrobieniu mu zdjęcia na ułamek sekundy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zbędne posty pokasowane (głównie użytkownika Morro), inne połączone.

 

Kiełbasa dostajesz warna za kilkukrotny doublepost, który sklejałem, a nie dostajesz blokady tylko przez ciekawy temat. Jeszcze jeden doublepost i dostaniesz blokadę na 10 dni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Racja racja, sprite'owe nagrobki usunę. I nie ma się co bać : ŻADNEJ broni nie dostaniemy, choć nasunął mi się taki pomysł. Co powiecie na to, by nasz bohater miał ze sobą aparat, a nasz potworek byłby niewidzialny i mógłby poruszać liśćmi, gdy będzie się przez nie przedzierać? I np. po zrobieniu mu zdjęcia przez ułamek sekundy będziemy go widzieć, a zdjęcia będą się zapisywały w folderze z grą. Dodatkowo będziemy mieć ograniczoną ilość zdjęć np. z powodu jednej kliszy.

 

ps. dziękuję za 5 gwiazdek :**

Napiszę jeszcze raz, bo oczywiście ten post nie jest wcale związany z tematem.

GO FOR IT, BRO aka dobry pomysł, wprowadź go bo mi się podoba

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

Ej, co powiecie na tytuł (roboczy): Album?

Już tłumaczę czemu: to taka gra językowa, album, bo będziemy mogli robić zdjęcia potworkowi i będą zapisywane w folderze z grą, oraz dlatego, że album oznacza w łacinie biel, a nasz potworek ma białka w oczach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

to stara wersja bezpotworkowa, a spacją robi się screenshoty, o czym zapomniałem wspomnieć (bez obaw, tylko po jednym, nie zasyfi ci pulpitu

 

ok, zrobiłem kolejną wersję testową

 

dodane:

 

-aparat (wyciąga się go E, zdjęcia myszką)

-potworek (póki co tylko jego model, pojawiający się przy zrobieniu zdjęcia)

-"muzyka" w tle i parę dźwięków

-intro Aglet Games

 

download: https://gmclan.org/up7193_4_Bloody_White_test.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

czemu zdjęcia nie zapisują mi się na dysk?

zrób jakieś przeglądanie zdjęć w grze

 

a dźwięki i klimat jak na razie świetne

 

dodaj kolizje koniecznie, bo bez tego gra jest pozbawiona uczucia zaszczucia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

spokojnie, kolizje i prędkość gracza zostawiam na potem, to najprostrza sprawa :P. A co do przeglądania zdjęć - jeżeli chodzi o przeglądanie w grze to całkiem dobry pomysł, który wykorzystam :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świetnie to wygląda. Mógłbyś spróbować z delikatną mgłą, chociaż nie wiem czy nie będzie tego wszystkiego za dużo już.

 

BTW.

Pomyśl nad fabułą jeszcze, bo grę można naprawdę solidnie opowiedzieć i samym opisem można by zjeżyć kilka włosów. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

Właśnie tu kryje się ta straszność. Strach w Bloody White ma bazować na niepozorności, tj. gierka jest 8-bitówką i raczej nie nastraszy klimatem, ale to tylko pozory. W grze wykorzystam dźwięki wysokiej jakości, co będzie tworzyło miły kontrast, a potworek nie będzie się (jak w Slenderze) pojawiać gdzie popadnie. On cały czas będzie chodził za Tobą, będzie Cię bez przerwy obserwował, a Ty będziesz tego nieświadomy. To będzie jeżyć włos na głowie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

On cały czas będzie chodził za Tobą, będzie Cię bez przerwy obserwował, a Ty będziesz tego nieświadomy.

Daj to do opisu gry, to zaspojlujesz cały dreszczyk i popsujesz klimat.

Wywal zza przecinka to zdanie, bo toż to głupota jest. Tak jakbym powiedział: "Jutro do ciebie przyjdę po obiedzie, a ty się nie będziesz tego spodziewał."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aż specjalnie zalogowałem się zeby posta dodać. Dla mnie bomba xD

Jedna z kilku gier, które na prawdę świetnie zapowiadają się na gmclan odkąd tutaj siedze (opinia subiektywna).

Pikseloza? Owszem, i to właśnie tworzy świetny klimat. Cmentarz w środku lasu? Są i takie. A klimat jaki taki cmentarzyk daje? Nieziemski.

Dobierz tylko odpowiednie dźwięki (skowyt wilkołaka w lesie może i niekojarzy się najlepiej ze zjawami, ale na mnie super działa :P). Jęki chichoty jak najbardziej wskazane. Co powiesz na możliwość krótkiego sprintu, bez żadnego paska gdzie miernikiem byłby jedynie coraz cięższy oddech gracza?

I ustaw w końcu te drzewka i trawy normalnie, bo zasłaniają dużo.

Btw. pograłem dosłownie chwilke i zjawy nie ujrzałem, dodaj jej jakąś lepszą sztuczną inteligencję. Poza tym przy zbliżaniu się do gracza mogła by wydawać jakiś odgłos, o ile nie zepsuło by to efektu "akuku".

 

Temat śledzony przeze mnie! :thumbsup:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

ach, aż się zarumieniłem :3. Aktualnie najnowsze demko nie równa się z aktualnym projektem. W demku zjawa się nawet nie ruszała, bo nie miała AI. Sprint dodałem już, a odgłosy zjawy zrobione, acz nie dodane (sam się ich bałem przy ich montażu ;-;), nie chcę, by zepsuło to efekt, ale te "odgłosy" to po prostu krzyki, ale za to jakie ;D. Chociaż takie "szepty" też już zrobiłem ^^, a nasz potworek krzyczeć będzie dopiero, gdy uda nam się go uwiecznić na zdjęciu w odległości mniejszej niż 10 metrów.

 

PS. Pracuję nad wątkiem fabularnym :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zawsze chciałem zobaczyć (może w jakiej grze tak było, nie wiem) że idziesz sobie np. korytarzem (w tym przypadku pośród lasu) świecisz latarką przed siebie a tam jakaś noga chowająca się za winklem czy cień jakiejś postaci. Oczywiście w tym miejscu nie byłoby żadnego monstrum co myślę że jeszcze bardziej by zaniepokoiło bo idziemy w tamtym kierunku pewni że coś tam się czai a tam nic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...