Skocz do zawartości

Stork Factory


Czołg Krymski

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 280
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • 6 miesięcy temu...
  • Filar Społeczności

Wielki powrót, piszę silnik praktycznie od nowa, bo za dużo śmieci było, nieoptymalnie i śmierdziało. Będzie świeżo, rześko a las nie będzie tak bujny. Akcja osadzona zostanie na polanach głównie w pobliżu jeziora. No i patrzcie jaki wyjebany kościółek

dk5gxi.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
  • Filar Społeczności

odkop

Pytanko mam. Bowiem modelowanie, a co dopiero animacje szkieletowe, w GM ssą po całości, więc musiałem wykombinować jak tu stworzyć boty jako tako komunikatywne, więc postawiłem na bilboardy

u91ehr.jpg

Zaraz podeślę ich zapętloną animację (ten po lewej cięzko co jakiś czas dyszy, ten po prawej zakłada na moment ręce podobnie co ten po lewej). No i nasuwa się pytanie, znośne to?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odkop

Pytanko mam. Bowiem modelowanie, a co dopiero animacje szkieletowe, w GM ssą po całości, więc musiałem wykombinować jak tu stworzyć boty jako tako komunikatywne, więc postawiłem na bilboardy

u91ehr.jpg

Zaraz podeślę ich zapętloną animację (ten po lewej cięzko co jakiś czas dyszy, ten po prawej zakłada na moment ręce podobnie co ten po lewej). No i nasuwa się pytanie, znośne to?

Może daj gifa. xd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

ki91zc.gif

Oczywiście, są odstępy czasowe. Tak się przy nagrywaniu złożyło, że się wszystkie trzy animacje nałożyły

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • Filar Społeczności

https://gmclan.org/up7193_8_kurcze.html

A czy takie klimaty mogą być? Świeżutkie jak chleb, nagrywane na śpieszności, dopracuje się ofc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • Filar Społeczności

Myśliwi kroczą po lesie, animacja nie z tej ziemi, wierzcie mi. Prócz tego gdzieś tam jeszcze pan w miasteczku gra na akordeonie, nowe postaci, nowe obiekty, sraty taty. No i cykl dnia i nocy :)

wrfzq7.png

 

a, a tamta krzywizna nad ich głowami to kruk uchwycony w beztroskim locie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • Filar Społeczności

Spokojnie, ludzie, nie piszcie tak, bo ledwo nadążam. Budynki w końcu w pełni trójwymiarowe, do tego męczę się z napisami i dialogami z miastowymi.

v3dxb4.png

No i oczywiście pracuję cały czas nad OSTem https://gmclan.org/up7193_8_ruskie_wywija_ce.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Okno dialogowe niezbyt pasuje do reszty, muzyka też mi do tego jakoś nie pasuje. Poza tym wygląda to wszystko naprawdę dobrze.

 

Jeśli myśliwi kroczą po lesie, to będą musieli zawsze iść w kierunku gracza, skoro zawsze będzie widać ich od przodu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ramkę też bym poprawił, bo jest taka gładziutka, zaokrąglona i przeźroczysta. Chociaż to wygląda całkiem fajnie, więc jeśli konsekwencja nie jest tak ważna, można by to zostawić - w końcu ciemna obwódka wokół ekranu też nie jest pikselowata.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

Nie no, piksele nie muszą oznaczać całkowitego powrotu do zeszłego wieku. Dobrze to choćby widać w sword and sworcery i w Minecrafcie.

A co do myśliwych:

GML
direction = gracz.direction+90;
Może nie jest to profeska, ale jako tło działa wystarczająco dobrze myślę. A te 5 pixeli to kruk uchwycony w locie, wspominałem już o tym parę postów wyżej.

Edit: może warto jeszcze nadmienić, że przy wywołaniu napisów, ta ramka powoli się pojawia dzięki moim zgrabnym operacjom na alphie, a napis "sam się pisze". Myślę też, czy nie dodać w tle przy tym odgłosu maszyny do pisania, dosyć cicho, bo postacie mimo wszystko będą mieć nagrane prawdziwe kwestie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

ja wiem ja wiem ja wiem, ale to nie na moje nerwy. I prawdę mówiąc już dużo myślałem na temat AI. Wyżej przedstawieni myśliwi będą próbować nas upolować (powody czysto fabularne), więc będą nacierać gdy nas zobaczą, wtedy animację zwyczajnie zmieniam na bardziej z przodu i jak na moje oko dwie animacje starczą. Do tego coś będą między sobą gadać, śmiać się, być może dorobię przerwę na kanapki, przy których głośno będą mlaskać. Co do ogólnej problematyki związanej z dubbingiem, sprawa jest praktycznie załatwiona. Mam mikrofon studyjny, wiele starczych, młodych, średnich głosów chętnych do nagrania z mojej wsi, oraz znajomego również z mikrofonem studyjnym, mającego pod ręką też niemałą rzeszę chętnych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

Dorzucam jeszcze, na potrzeby indiedb (póki co czekam na zatwierdzenie od moderatora, dłuży się 2 dzień). Stąd tak angielsko, jak na razie usprawniam silnik, pracuję nad ubogim hudem, ograniczającym się do napisów i ikonek różnych przycisków lub itemów, tutaj przykład "E", które po wciśnięciu wciska się również na ekranie.

skrin1.1.png

edit: po tych paru sugestiach w moim ostatnim pytaniu, fpsy skoczyły w górę. Pjona, kochani

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...