dyzmek Opublikowano 21 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2012 (edytowane) Witam nasza gra 3d okazała się klapą ale planujemy dwie nowe gry jedną tworzy Grabarzyk Revenge 5-Totality war a drugą ja Retribution , Revenge pomagam tworzyć częściowo , niżej dalsze info :) teraz tworze nową grę akcji / wojenna Retribution prosta strzelanka z ciekawą mam nadzieję fabuła i przyjemną grafiką :) oto fabuła gry to taka alternatywa i klon Revenge ale gra jest inna nawet jeżeli chodzi o gameplay :) News jest jeszcze taki że revenge 5 które również jest tworzone tworzy grabarzyk wypożyczył ode mnie prawo na tworzenie częśći piątej , oto fabuła jego Revenge 5 którego ja tylko będę programistą częściowym i bardzo śladowym . Ja się skupiam na swoim Retribution co znaczy po polsku Odpłata , a Revenge Zemsta więc tytułowo może jest podobnie ale zaręczam Retribution będzie zachwycał , chcę zacząć od prostych a zaraz grywalnych shoterów :) Fabuła jaką podał mi grabarzyk do revenge 5-Totality War Merkuriusz syn szeregowego zielonego porzucony i niechciany do piątego roku życia żył w rynsztokach , w końcu nadszedł zień w którym spotyka go gangster o imieniu Durzo Blint. Durzo wychował go , nauczył życia a przedewszystkim rozwinoł jego talent do zabijanie . Merkuriusz przybiera nowe imię jak Kylar Stern . Jego pierwszym zleceńiem było zabić Prezydenta Ceter . W dniu wykonywanego zlecenia nastąpił niespodziewany przewrót sąsiednie państwo Madran atakuje Ceter Kylar zamiast zabić prezydenta zdobywa inplant który daje mu władze nad prądem . Daje mu tagże szybszą regeneracje ran . Kylar po przewrocie musiał walczyć ze swoim mistrzem Durzo Blintem . Wygrał , Durzo po wojnie zmartwywstaje i pomaga armii Ceteru. a oto fabuła moiej gry Retribution Ród Czerwonych piłek , od zawsze nienawidział tych z rodu z róźowymi oplamieniami , uważali że owe piłki są słabe i można bez problemu je podbić , tak rozpoczeła się wojna między jednymi a drógimi , stajemy jako żołnierz armiI Republiki plamko-róźowych i bronimy swojego terytorium w wojnie o honor i życie milionów piłek. Edytowane 21 Lipca 2012 przez Mimek Brak szablonu zgodnego z wymaganiami. Warn. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lechu4444 Opublikowano 21 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2012 Może na początku coś zrób, a później o tym pisz, wiesz po co w ogóle są wymogi dwóch screenów w temacie zapowiedzi, właśnie po to, aby uniknąć wielu tematów gier, które nie zostaną ukończone. Zobacz ile gier z zapowiedzi nawet tych, które mają te 2 screeny są niedokańczane. Jak będziesz każdą grę zapowiadał w taki sposób to na forum zrobi się bajzel i poczytaj trochę o tym jak stawiać przecinki w tekstach pisanych na komputerze, bo widzę że masz z tym problemy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bedziom Opublikowano 21 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2012 Ród Czerwonych piłek , od zawsze nienawidział tych z rodu z róźowymi oplamieniami , uważali że owe piłki są słabe i można bez problemu je podbić , tak rozpoczeła się wojna między jednymi a drógimi , stajemy jako żołnierz armiI Republiki plamko-róźowych i bronimy swojego terytorium w wojnie o honor i życie milionów piłek. sorry, ale jeb*em :D Dyzmek, zacznijże tworzyć w końcu coś na poważnie, bo ostatnio założyłeś chyba 3 tematy w Zapowiedziach. Stop that. No i błędem było wstawianie fabuły do Revenge 5, zaspoilowałeś zakończenie (że Durzo (jak to się w ogóle czyta?) zmartwychwstaje etc.) :C Poza tym - szablon! ;d Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ignis Opublikowano 21 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2012 Dyzmek, najpierw coś zrób, potem pisz zapowiedź. Ale fabuła tego ostatniego wydaje się ciekawa :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam014 Opublikowano 21 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2012 Realizowanie kilku projektów na raz jest nieopłacalne, bo nigdy nie poświęcisz im po tyle samo czasu. Ja sobie zaplanowałem wydanie gry na koniec sierpnia / początek września i już wiem że nie zdążę. Była Liga24 - dzień w plecy, teraz robie CMSa - no już ponad tydzień go rzeźbie a jeszcze dużo do roboty. Zaplanuj jeden dobry projekt i go realizuj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sernat Opublikowano 21 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2012 Piękne zapowiedzi Dyzmek. Realizowanie kilku projektów na raz jest nieopłacalne, bo nigdy nie poświęcisz im po tyle samo czasu. Ja sobie zaplanowałem wydanie gry na koniec sierpnia / początek września i już wiem że nie zdążę. Była Liga24 - dzień w plecy, teraz robie CMSa - no już ponad tydzień go rzeźbie a jeszcze dużo do roboty. Zaplanuj jeden dobry projekt i go realizuj. Byłbym bez grosza gdybym zaufał Twoim radom :crying: . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Phoenix Opublikowano 21 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2012 Od razu mogę powiedzieć, że poziom fabuły jak i wykonania jest/będzie dnem. Weźcie się ogarnijcie, bo to naprawdę nie jest trudne wymyślić coś co będzie chociaż brzmiało ciekawie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam014 Opublikowano 22 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2012 Piękne zapowiedzi Dyzmek. Byłbym bez grosza gdybym zaufał Twoim radom :crying: . Czyli i tak byś wyszedł na to samo. Ja w przeciwieństwie do Ciebie w ogóle coś robię a nie krytykuje wszystko na około. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nikas Opublikowano 22 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2012 super nie mogę się doczekać 5/5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sernat Opublikowano 22 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2012 bla bla bla stworzyłem grę boxerską, a właściwie to tylko menu bo ni umiem ani kodzić ani rysować no ale trudno, dalem postaci ktore sie nie animuja, bo ni umiem, a tak w ogole to ty nic nie robisz i krytykujesz tylko Zdaję sobie sprawę z tego, że poza kilka przykładami nic tu nie publikowałem od dawien dawna, ale po prostu nie mam czasu na "wolontariat" i nie wiem co w tym dziwnego. A tak ontopic: "erkuriusz syn szeregowego zielonego porzucony i niechciany do piątego roku życia żył w rynsztokach " - perełka! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam014 Opublikowano 23 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2012 @Sernat: Po twoich przykładach widzę że mój styl kodzenia jest na dużo wyższym poziomie (chodzi mi o szybkość i wydajność). Co do krytyki mojej gry. Jak byś nie był ślepy to byś zobaczył że się animują, a że filmik jest w 2x tempie + nagrywane na spadkach fps to się nie dziw że klatkuje. Animacje w grze są płynne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 23 Lipca 2012 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2012 Poproś kogoś z lepszym kompem, żeby ci nagrał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sernat Opublikowano 23 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2012 @Sernat: Po twoich przykładach widzę że mój styl kodzenia jest na dużo wyższym poziomie (chodzi mi o szybkość i wydajność). Co do krytyki mojej gry. Jak byś nie był ślepy to byś zobaczył że się animują, a że filmik jest w 2x tempie + nagrywane na spadkach fps to się nie dziw że klatkuje. Animacje w grze są płynne. Pokaż taki przykład ;) . "Styl kodzenia na dużo wyższym poziomie". No ciekaw jestem na czym polega ten styl, więcej wcięć robisz :D ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam014 Opublikowano 23 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2012 Chodzi o wydajność. Przykład: milionerzy. Ja bym go zrobił używając może nie jednego ale max 2 obiektów. Po co tworzyć obiekty w których wykonywana jest tylko jedna akcja? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
exp Opublikowano 23 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2012 No ciekaw jestem na czym polega ten styl chodzi mi o szybkość i wydajność @Up Przysłowie: Jeśli coś jest głupie, ale działa, to nie jest głupie :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sernat Opublikowano 23 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2012 Chodzi o wydajność. Przykład: milionerzy. Ja bym go zrobił używając może nie jednego ale max 2 obiektów. Po co tworzyć obiekty w których wykonywana jest tylko jedna akcja? Ponieważ narusza to wydajność w sposób nieodczuwalny, a daje chociaż zalążek programowania obiektowego. Jeśli chcesz wiązać kiedyś programowanie ze swoją pracą, musisz to pojąć : ) . Nie widzisz różnicy między optymalizacją i logiką, a wydajnością, a to niedobrze. A "stylu" to już nie skomentuję. Styl to może być sposób wstawiania białych znaków (wcięć, odstępów pomiędzy znakami) lub jakiś charakterystyczny element każdego projektu. Mój styl to estetyka i całkowita enkapsulacja, która w GMie jest nieosiągalna. A w ogóle "milionerów" stworzyłem na potrzeby rodzinne, usprawiedliwiłem pewien chaos i wstawiłem, bo każdy marudzi, że nic tu nie publikuję i narzekam tylko, w tym Ty. Zrozumcie ignoranci, nie mogę wszystkiego publikować, a idei połowy rzeczy które robię nawet byście nie zrozumieli, bo to dość specyficzne API lub moduły :) . Peace, no i nie dawaj rad, jeśli nie masz pojęcia w danej dziedzinie ;) . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam014 Opublikowano 23 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2012 Z samego pisania postów nic nie wynika więc nie dawaj wszystkim rad, bo to wygląda tak jak byś tylko ty z tego forum coś potrafił, a przełożenia twoich umiejętności na przykłady, gry itp nie ma żadnego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sernat Opublikowano 23 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2012 Z samego pisania postów nic nie wynika więc nie dawaj wszystkim rad, bo to wygląda tak jak byś tylko ty z tego forum coś potrafił, a przełożenia twoich umiejętności na przykłady, gry itp nie ma żadnego. Ale to Ty dajesz durne rady :D . Przełożenie na przykłady? Jasne, że jest, więc daj spokój dziecko i idź hejtuj kogoś z rodziny, mi daj spokój. Btw. już dałem kilku userom wyzwanie kiedyś pod dowolną platformę, każdy wymiękł ; ) . Kto zna mojego skilla ten zna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 23 Lipca 2012 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2012 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi