Skocz do zawartości

Rune Masters


ANtY

Rekomendowane odpowiedzi

  • Filar Społeczności

Rune Masters to unikalna gra logiczna łącząca w sobie elementy RPG i match-3. Dynamiczna rozgrywka, oryginalna mechanika tworzy doświadczenie, które gwarantuje ciągłą świetną zabawę i ciężko jest się od gry oderwać. Tym samym, jest to produkt wymagający od gracza zręczności, refleksu, a czasem i chwili zastanowienia jaką taktykę obrać na przeciwnika, jaką zdolność rozwinąć, którą statystyke ulepszyć, czy też w jaki przedmiot zainwestować. Każdy playthrough jest wyjątkowy i mamy ochotę po przejściu gry zagrać raz jeszcze, tworząc nową postać i rozwijając ją inaczej. A po wszystkim czeka na nas tryb klasyczny, gdzie tak jak w Bejeweled możemy zrelaksować się i jak w grach arcade nabijać nowe highscory.

 

Ficzery:

  • 6 unikalnych postaci, każda z własną historią i specjalnymi umiejętnościami
  • 23 wymagających przeciwników
  • w tym 8 silnych bossów stojących na drodze do Rune Mastera
  • 37 różnych i użytecznych przedmiotów podzielonych na 3 kategorie: pancerze, bronie, amulety
  • 2 tryby gry: kampania i classic mode
  • fenomenalny soundtrack i efekty dźwiękowe Chrisa Sinnott?a
  • ultra dopieszczony i responsywny gameplay z pięknymi efektami
  • walka w czasie rzeczywistym z wykorzystaniem mechaniki match-3
  • innowacyjne umiejętności zawierające w sobie 8 czarów z 4 kategorii: Ogień, Woda, Natura i Ziemia

 

Taak! Gra jest w końcu skończona. 15 miesięcy pracy, zmiany koncepcji, pomysłów, redesigny, ale dzisiaj mamy już to przy czym jesteśmy zadowoleni. RM zaczęło się od małej gierki w kwietniu 2011 na compo, w którym uczestniczyłem tylko ja i waxx (jego grę może jeszcze pamiętacie). Pomysł nowej mechaniki spodobał się na tyle, że zacząłem pracę nad zwiększeniem formatu tej gry i właściwym jej skończeniem. Po kilku tygodniach solo pracy skontaktowałem się z waxxem i... się zaczęło. Przez cały ten okres roboty przez projekt przewinęło się masę osób z większym lub mniejszym sukcesem. Podziękowania należą się Toxotesowi, reggowi, Raniviusowi, którzy mieli swój udział w oprawie graficznej. Niestety, nie dotrwali do finiszu. Z kolei do końca pozostał Chris Sinnott, którego muzyka i efekty dźwiękowe nadały nowej jakości naszej grze i na pewno gameplay nie byłby tak miodny gdyby nie on. Pontus Ullbors nasz najnowszy nabytek pracuje teraz nad nowymi tłami i już kilka z nich można zobaczyć w najnowszej wersji. Więcej dojdzie w kolejnych patchach ;)

A teraz oto jesteśmy, w lipcu 2012, ze skończoną fajną grą, pierwszym komercyjnym produktem. Jesteśmy podekscytowani bo było to świetne doświadczenie i liczymy, że gracze docenią naszą pracę.

 

Nowe demo:

 

contest_button1.png

 

15091.png

 

Nowy trailer:

 

 

zzzzzz1.jpg

 

6.jpg

 

2.jpg

 

9.jpg

 

 

Tech

  • Visual C++ and SFML
  • Adobe Photoshop CS5
  • MS Paint
  • Notepad
  • Calculator

 

Credits

  • Dushan ANtY Chaciej ? Lead designer, Lead visual artist, PR/marketing
  • Max waxx Strzelecki ? Lead programmer
  • Chris JitterBones Sinnot ? music and sounds
  • Tomasz regg Mirowski ? couple of UI graphics
  • Ranivius, Pontus Ullbors ? backgrounds
  • Toxotes ? main menu background, gems, board
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

Bo była za wysoka, a 5 dolców to bardziej odpowiednia cena po przemyśleniu sprawy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności
Wrr, 17 krzyczy Paypal.

jakbym miał te kilka zł na paypalu a nie na koncie to bym ci wysłał :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gra jest ukończona, jest grywalna, no i sprzedała w kilku sztukach - to już sukces w porównaniu z całą masą projektów, które nie są nawet w stanie "wzlecieć". Więc nie wiem, czy można mówić o porażce? Moim zdaniem to osobisty sukces twórców, a nie porażka na scenie amatorskich twórców. Czapki z głów chłopaki.

 

No, to ten, ANtY. Będziesz potrzebował strony to wal.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak - to na pewno należy brać pod uwagę. Porażka finansowa to jedno (ale przy pierwszej grze to przecież norma). Natomiast wydanie własnej, do tego całkiem fajnej, gry to mega sukces osobisty i wielki krok od amatorstwa do bycia faktycznym twórcą gier. Analiza analizą, ale chłopakom należy się szacun :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Mysleliscie moze zeby pokazac to jakiemus publisherowi? Artifex Mundi (studio z krakowa) robi takie wlasnie proste, casualowe gierki z cukierkowa grafika i opyla je starszym paniom za oceanem. Wiem, nie brzmi to mega ekscytuajco, ale moze byli by zainteresowani i pomogli wam conieco zarobic?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
  • Filar Społeczności

Dumnie ogłaszam, że z dniem dzisiejszym liczba sprzedanych kopii gry wynosi horrendalną liczbę 36 sztuk (3.99 eurusa za jedną -30% dla pośrednika), zarazem zamieniając nas w świńsko bogatych biliarderów

 

~living the indie dream B)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

No raczej, jakbym mógł liczyć na taki sam wynik przy następnej grze to byśmy się nie zawachali poświęcić następnych połtora roku :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...