Filar Społeczności ANtY Opublikowano 16 Lipca 2012 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2012 Rune Masters to unikalna gra logiczna łącząca w sobie elementy RPG i match-3. Dynamiczna rozgrywka, oryginalna mechanika tworzy doświadczenie, które gwarantuje ciągłą świetną zabawę i ciężko jest się od gry oderwać. Tym samym, jest to produkt wymagający od gracza zręczności, refleksu, a czasem i chwili zastanowienia jaką taktykę obrać na przeciwnika, jaką zdolność rozwinąć, którą statystyke ulepszyć, czy też w jaki przedmiot zainwestować. Każdy playthrough jest wyjątkowy i mamy ochotę po przejściu gry zagrać raz jeszcze, tworząc nową postać i rozwijając ją inaczej. A po wszystkim czeka na nas tryb klasyczny, gdzie tak jak w Bejeweled możemy zrelaksować się i jak w grach arcade nabijać nowe highscory. Ficzery: 6 unikalnych postaci, każda z własną historią i specjalnymi umiejętnościami 23 wymagających przeciwników w tym 8 silnych bossów stojących na drodze do Rune Mastera 37 różnych i użytecznych przedmiotów podzielonych na 3 kategorie: pancerze, bronie, amulety 2 tryby gry: kampania i classic mode fenomenalny soundtrack i efekty dźwiękowe Chrisa Sinnott?a ultra dopieszczony i responsywny gameplay z pięknymi efektami walka w czasie rzeczywistym z wykorzystaniem mechaniki match-3 innowacyjne umiejętności zawierające w sobie 8 czarów z 4 kategorii: Ogień, Woda, Natura i Ziemia Taak! Gra jest w końcu skończona. 15 miesięcy pracy, zmiany koncepcji, pomysłów, redesigny, ale dzisiaj mamy już to przy czym jesteśmy zadowoleni. RM zaczęło się od małej gierki w kwietniu 2011 na compo, w którym uczestniczyłem tylko ja i waxx (jego grę może jeszcze pamiętacie). Pomysł nowej mechaniki spodobał się na tyle, że zacząłem pracę nad zwiększeniem formatu tej gry i właściwym jej skończeniem. Po kilku tygodniach solo pracy skontaktowałem się z waxxem i... się zaczęło. Przez cały ten okres roboty przez projekt przewinęło się masę osób z większym lub mniejszym sukcesem. Podziękowania należą się Toxotesowi, reggowi, Raniviusowi, którzy mieli swój udział w oprawie graficznej. Niestety, nie dotrwali do finiszu. Z kolei do końca pozostał Chris Sinnott, którego muzyka i efekty dźwiękowe nadały nowej jakości naszej grze i na pewno gameplay nie byłby tak miodny gdyby nie on. Pontus Ullbors nasz najnowszy nabytek pracuje teraz nad nowymi tłami i już kilka z nich można zobaczyć w najnowszej wersji. Więcej dojdzie w kolejnych patchach ;) A teraz oto jesteśmy, w lipcu 2012, ze skończoną fajną grą, pierwszym komercyjnym produktem. Jesteśmy podekscytowani bo było to świetne doświadczenie i liczymy, że gracze docenią naszą pracę. Nowe demo: Nowy trailer: Tech Visual C++ and SFML Adobe Photoshop CS5 MS Paint Notepad Calculator Credits Dushan ANtY Chaciej ? Lead designer, Lead visual artist, PR/marketing Max waxx Strzelecki ? Lead programmer Chris JitterBones Sinnot ? music and sounds Tomasz regg Mirowski ? couple of UI graphics Ranivius, Pontus Ullbors ? backgrounds Toxotes ? main menu background, gems, board Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 16 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2012 Gratki :D. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 16 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2012 Pobieram demko. :) Wrócę z oceną. Edit: U mnie gra nie działa. OpenAL zainstalował się, VC Redists mam nowszy niż ten dołączony w paczce. Sterowniki mam. Win XP Pro. Specyfikacja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 16 Lipca 2012 Autor Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2012 A co ci wyświetla za error? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 16 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2012 Zwykły windowsowy "Nie wysyłać" :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waxx Opublikowano 16 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2012 Hmm, mieliśmy testerów z XP. Podsyłam jeszcze mojemu kumplowi, żeby samo demko odpalił ;J EDIT: mu się odpaliło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 16 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2012 To pewnie przez zintegrowaną graficzną w moim netbooku. W ogóle jakieś wymagania by się przydały. :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 23 Lipca 2012 Autor Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2012 60% spadek ceny http://codedaemons.com/rune-masters-is-60-off/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saus Opublikowano 23 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2012 Dlaczego aż taki spadek? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 23 Lipca 2012 Autor Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2012 Bo była za wysoka, a 5 dolców to bardziej odpowiednia cena po przemyśleniu sprawy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morro Opublikowano 23 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2012 Kuwa, mam 15 zł na paypalu :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lechu4444 Opublikowano 23 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2012 Kuwa, mam 15 zł na paypalu :/ Gra w przeliczeniu na złotówki kosztuje 13-14 zł więc Ci starczy. :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sernat Opublikowano 23 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2012 Gra w przeliczeniu na złotówki kosztuje 13-14 zł więc Ci starczy. :D :D Btw. gra wygląda na udaną. Jeśli nie będę miał żadnych problemów z kasą to kupię, a co. Cena naprawdę żałośnie niska. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saus Opublikowano 23 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2012 Jakoś ominęła mnie premiera Rune Masters, ale w związku z tą okazją wieczorkiem chętnie was wspomogę a i mam nadzieję że się będę dobrze bawił przy grze :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morro Opublikowano 23 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2012 Wrr, 17 krzyczy Paypal. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 23 Lipca 2012 Autor Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2012 Wrr, 17 krzyczy Paypal. jakbym miał te kilka zł na paypalu a nie na koncie to bym ci wysłał :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
exp Opublikowano 23 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2012 Ukazało/ukaże się jakieś demo, trial czy coś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 23 Lipca 2012 Autor Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2012 @Saus: też mam taką nadzieję :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 31 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2012 ANtY pozwolił mi napisać artykuł na blogu, w którym analizuję, czemu gra nie chwyciła. Może Was zainteresuje: http://moacube.com/blog/failure-study-rune-masters/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 31 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2012 Z chęcią przeczytam, jak znajdę czas wieczorem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maximal Opublikowano 31 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2012 Ciekawa analiza. Przykro mi, że RM nie wypaliło, ale mimo wszystko fajnie, że polska scena wzbogaciła się o kolejny, bądź nie bądź komercyjny projekt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Również przeczytałem. Trzeba uczyć się na błędach, nie koniecznie swoich. Dzięki TeeGee za ten art, dobra lekcja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 4 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2012 Gra jest ukończona, jest grywalna, no i sprzedała w kilku sztukach - to już sukces w porównaniu z całą masą projektów, które nie są nawet w stanie "wzlecieć". Więc nie wiem, czy można mówić o porażce? Moim zdaniem to osobisty sukces twórców, a nie porażka na scenie amatorskich twórców. Czapki z głów chłopaki. No, to ten, ANtY. Będziesz potrzebował strony to wal. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 4 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2012 Tak - to na pewno należy brać pod uwagę. Porażka finansowa to jedno (ale przy pierwszej grze to przecież norma). Natomiast wydanie własnej, do tego całkiem fajnej, gry to mega sukces osobisty i wielki krok od amatorstwa do bycia faktycznym twórcą gier. Analiza analizą, ale chłopakom należy się szacun :). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radko147 Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Gra jest bardzo ciekawa, warto zagrać. Fabuły nie zgłębiłem, bo grałem tylko w demko. Ale faktem jest, że w dzisiejszych czasach "bejeweledopodobna" gra, itp. niestety nie chwyci. A szkoda... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
getStringFromObject Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Mysleliscie moze zeby pokazac to jakiemus publisherowi? Artifex Mundi (studio z krakowa) robi takie wlasnie proste, casualowe gierki z cukierkowa grafika i opyla je starszym paniom za oceanem. Wiem, nie brzmi to mega ekscytuajco, ale moze byli by zainteresowani i pomogli wam conieco zarobic? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 22 Grudnia 2013 Autor Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2013 Dumnie ogłaszam, że z dniem dzisiejszym liczba sprzedanych kopii gry wynosi horrendalną liczbę 36 sztuk (3.99 eurusa za jedną -30% dla pośrednika), zarazem zamieniając nas w świńsko bogatych biliarderów ~living the indie dream B) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 22 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2013 Gratulacje! :) Ten wynik chyba przerósł wasze oczekiwania? :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 22 Grudnia 2013 Autor Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2013 No raczej, jakbym mógł liczyć na taki sam wynik przy następnej grze to byśmy się nie zawachali poświęcić następnych połtora roku :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 22 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2013 Najważniejsze to wyciągnięcie wniosków. I nie popełnianie tych samych błędów przy następnym projekcie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się