Filar Społeczności Czołg Krymski Opublikowano 29 Marca 2012 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2012 Witam! Otóż zamierzam do mej giery pokroju RPG utworzyć ekwipunek, acz różniący się od wszelkich znanych wam "erpegów" (jeżeli gdzieś już jest to wykorzystane - dajcie mi znać). Chciałbym utworzyć tak jakby przekrój plecaka do którego będzie można wrzucać przedmioty. Całość dopełni, po części zrobiony przeze mnie, prosty silniczek generujący fizykę w 2D. Wiecie o co chodzi? Jeżeli tak to co o tym pomyśle myślicie? I czy to jakaś innowacja, czy jest to już stare jak świat? PS. Nie gram za bardzo w RPG, więc się na tym nie znam ;D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fervi_ Opublikowano 29 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2012 Nie bardzo rozumiem, ale Tibia? Fervi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 29 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2012 Ultima Online? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Exigo Opublikowano 29 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2012 Nikt nie ma czasu równolegle układać swoje miecze. Chyba że na tym będzie polegać gra. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 29 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2012 Nie no ciekawy pomysł, nie widziałem jeszcze gry z takim inventory. Ale już widzę jeden problem jak znając życie, graczowi zacznie braknąć miejsca to będzie on niepotrzebnie tracił czas na układanie tego bajzlu i użerał się z fizyką. Co jak co ale mnie to by zaczęło po jakimś czasie denerwować. I kolejny problem, wkurzające będzie wyciąganie przedmiotów z głębi plecaka i ponowne go wkładanie bo może się zdarzyć ( a nawet na pewno się zdarzy ) sytuacja w której wyciągnięty przedmiot nie będzie chciał powrócić bo zaburzyliśmy sobie nasz pięknie poukładany układ itemków. I znowu tutaj półgodziny użerania się z plecakiem by to upchać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 29 Marca 2012 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2012 Nie bardzo rozumiem, ale Tibia? Fervi classic srervi ;d Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tramur Opublikowano 30 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2012 Witam! Otóż zamierzam do mej giery pokroju RPG utworzyć ekwipunek, acz różniący się od wszelkich znanych wam "erpegów" (jeżeli gdzieś już jest to wykorzystane - dajcie mi znać). Chciałbym utworzyć tak jakby przekrój plecaka do którego będzie można wrzucać przedmioty. Całość dopełni, po części zrobiony przeze mnie, prosty silniczek generujący fizykę w 2D. Wiecie o co chodzi? Jeżeli tak to co o tym pomyśle myślicie? I czy to jakaś innowacja, czy jest to już stare jak świat? PS. Nie gram za bardzo w RPG, więc się na tym nie znam ;D Zrób tak, że jak gracz chce wyciągnąć topór z samego spodu plecaka, to reszta rzeczy mu wypada. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 30 Marca 2012 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2012 I że ostrze topora dziurawi materiał plecaka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Czołg Krymski Opublikowano 30 Marca 2012 Autor Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2012 naszła mnie taka myśl, żeby przy wyciąganiu jakiegoś przedmiotu inne nie będą na niego wpływać (jakby stały się niematerialne). Wtedy nie będzie żadnej udręki ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
exp Opublikowano 30 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2012 I wszystkie itemki się zleją ze sobą? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 30 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2012 To ja mam lepszy. Zrób po prostu określony udźwig w taki sposób by itemki nigdy nie zajmowały więcej niż 3/2 obszaru. Wtedy gracz nie bedzie się kłopotał z upychaniem bo będzie jeszcze masa miejsca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sernat Opublikowano 30 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2012 To ja mam lepszy. Zrób po prostu określony udźwig w taki sposób by itemki nigdy nie zajmowały więcej niż 3/2 obszaru. Wtedy gracz nie bedzie się kłopotał z upychaniem bo będzie jeszcze masa miejsca. co Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 30 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2012 A nie, no fakt głupie bo jak się wrzuci pełno lekkich przedmiotów z dużym polem powierzchni to i tak się zapcha plecak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kt1117 Opublikowano 30 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2012 E tam, mi by nie przeszkadzało to, że trzeba się z plecakiem babrać. Była by jazda, jakbyś znalazł jakiś wartościowy przedmiot, a goni Cię stado potworków, które też chętnie się na to połakomią, więc chcesz wrzucić do plecaka a tam pełno. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 30 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2012 E tam, mi by nie przeszkadzało to, że trzeba się z plecakiem babrać. Była by jazda, jakbyś znalazł jakiś wartościowy przedmiot, a goni Cię stado potworków, które też chętnie się na to połakomią, więc chcesz wrzucić do plecaka a tam pełno. Wkurw na maxa i uninstall :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sernat Opublikowano 30 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2012 E tam, mi by nie przeszkadzało to, że trzeba się z plecakiem babrać. Była by jazda, jakbyś znalazł jakiś wartościowy przedmiot, a goni Cię stado potworków, które też chętnie się na to połakomią, więc chcesz wrzucić do plecaka a tam pełno. Nie grałeś nigdy w życiu w żadną grę MMO. Wybaczam Ci taki wniosek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kt1117 Opublikowano 30 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2012 Myślałem, że o RPG chodz, czyli single, a w takie grałem. A z tym MMO trafiłeś, odpychają mnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 30 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2012 Nie no ciekawy pomysł, nie widziałem jeszcze gry z takim inventory. Ale już widzę jeden problem jak znając życie, graczowi zacznie braknąć miejsca to będzie on niepotrzebnie tracił czas na układanie tego bajzlu i użerał się z fizyką. Co jak co ale mnie to by zaczęło po jakimś czasie denerwować. I kolejny problem, wkurzające będzie wyciąganie przedmiotów z głębi plecaka i ponowne go wkładanie bo może się zdarzyć ( a nawet na pewno się zdarzy ) sytuacja w której wyciągnięty przedmiot nie będzie chciał powrócić bo zaburzyliśmy sobie nasz pięknie poukładany układ itemków. I znowu tutaj półgodziny użerania się z plecakiem by to upchać. dlatego trzeba by było zrobić "sloty" np kieszenie na przedmioty podręczne typu miksturki, jakieś wytrychy czy alkohol :) jak dla mnie fajny pomysł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Czołg Krymski Opublikowano 30 Marca 2012 Autor Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2012 Ma to mniej więcej tak wyglądać (sorry, painta miałem pod ręką, z resztą robione na szybko :D). Wyjmowany obiekt będzie można przenieść do wybranej opcji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaczan Pałacowy Opublikowano 30 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2012 chujowe, kolejny ficzer który na pozór wydaje sie użyteczny, a nie jest gracze będą wkurwieni niemożnością przewidzenia czy dany item sie do plecaka zmieści, czy tez nie - co pociąga za sobą irytacje i zmniejszenie grywalności gry also, przeciąganie jest zbyt wkurwiającym sposobem na uzycie przedmiotu - łatwiej kliknąć prawym przyciskiem myszy i wybrać akcje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kt1117 Opublikowano 30 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2012 Właśnie nie, będzie trzeba to planować, co mi się bardzo podoba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 30 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2012 Tak przeciąganie jest tragiczne. Dwuklik lewym mogło by być używanie prawym wywalanie z wora. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ignis Opublikowano 31 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2012 Jakby to dopracować pod kątem prostoty użycia to by było dobre. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 31 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2012 Tak przeciąganie jest tragiczne. Dwuklik lewym mogło by być używanie prawym wywalanie z wora. ^ to Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się