Poo-ding Opublikowano 15 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2012 Gamemaker to fajny program ale czasami bugi tak mnie dobijają że chodze podirytowany cały dzień. Dziś błąd który mnie niestety tak rozoczarował, że rozważam zgłoszenie reklamacji do Marka Overmarsa i zwrot pieniędzy. Chodzi mi o to, że mam pełną wersję, legalnie nabytą a niektóre funkcje wciąż nie działają np. collision line GML if collision_line(100,100,200,250,obiekt,1,0)=true game_end(); oczywiście program wogóle nie reaguje na tę komendę. Innym obiektem specjalnie sobie narysowałem linie o powyzszych współrzędnych, i - nie jestem ślepy - widzę że obiekt ma kolizję z tą linią a tu nic. Próbowałem wszystkiego , zmieniałem kod na tysiące sposobów, nawet zastosowałem następujący kod : GML if collision_line(100,100,200,250,obiekt,1,0)=true game_end(); if collision_line(100,100,200,250,obiekt,1,0)=false game_end(); Powyższy kod automatycznie powinien wyłączyć grę, ale gdzie tam, program w ogóle " nie widzi " tego kodu. Jest to irytujące, bo gm kosztuje nie małe pieniądze, co gorsza za każdą kolejną wersje trzeba od nowa płacić, a błędy które pojawiają się w tym programie są na poziomie podstawowki. ;( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 15 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2012 collision_line nie zwraca ani true ani false, zwraca id pierwszej napotkanej instancji lub noone (-4). Użyj samego "if collision_line()", nie dodawaj żadnego "= true" na siłę, bo poza takimi błędami nic Ci to nie da ; ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Poo-ding Opublikowano 15 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2012 Aha no rzeczywiście masz rację, dzięki za pomoc :-) ehh siedziałem nad tym problemem troche czasu i już maksymalnie się poddenerowowałem a rozwiązanie jednak okazuje się proste. W takim razie Markowi Overmarsowi tym razem się upiecze :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 15 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2012 Aha no rzeczywiście masz rację, dzięki za pomoc :-) ehh siedziałem nad tym problemem troche czasu i już maksymalnie się poddenerowowałem a rozwiązanie jednak okazuje się proste. W takim razie Markowi Overmarsowi tym razem się upiecze :D D.O.K.U.M.E.N.T.A.C.J.A - Biblią programisty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mentoss Opublikowano 15 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2012 Btw. od kiedy collision_line() jest dostępny od wersji Pro ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 15 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2012 Zabawne że Poo-ding wszystkie swoje błędy zgania na bugi GMa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skowron1993 Opublikowano 16 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2012 Zabawne że Poo-ding wszystkie swoje błędy zgania na bugi GMa. Bo jest on bugiem/efektem ubocznym dobrej zabawy swoich rodziców. Obraza użytkownika. Tego na forum nie tolerujemy. Warn Borek Dzięki! Przyda się :) Skowron Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 16 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2012 Bo jest on bugiem/efektem ubocznym dobrej zabawy swoich rodziców. Od dawna nic mnie nie rozbawiło na tym forum, you make my day ^^ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 16 Stycznia 2012 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2012 Mark Overmars od dawna nie robi tego programu słonko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się