Bedziom Opublikowano 4 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2011 Tytuł: Shot Gatunek: TDS Opis: Shot jest strzelanką z lotu ptaka w którą może grać 2 graczy - antyterrorysta i terrorysta. Od jakiegoś czasu pojawiają się również zaczątki SinglePlayera. Gra jest jeszcze w fazie produkcji. Gra będzie czymś w rodzaju CSa 2D, ale oczywiście "ciut" gorsza. Shota robię w wolnym czasie bardziej jako hobby, więc teoretycznie nie muszę się spieszyć ani nic w tym stylu. Gra pewnie nie będzie jakoś specjalnie dobra, ale można zwrócić uwagę na to, że programuję ją sam (z pomocą z GMClanu), a mam zaledwie niecałe 13 lat ;) Mam jednak nadzieję, że choć kilka osób zainteresuje się tym projektem :P Download: v.0.402, poprawione .exe do v.0.402 Rozmiar pliku: spakowane 6,4mb, rozpakowane ok. 11mb Autorzy: Programowanie: Bedziom Fabuła: -brak fabuły- Grafika: Bedziom Muzyka: Smo, internet Screeny: Sterowanie : WS - poruszanie się LPM - strzał P - przełączenie na granat K - przełączenie na karabin ESC - w czasie rozgrywki - powrót do menu, w czasie pobytu w menu - wyjście z gry. Kilka spraw apropo folderu Files : plik player.txt : zmienna sp1 to prędkość poruszania się do przodu zmienna sp2 to prędkość poruszania się do tyłu zmienna hajpoj to HP plik config.txt zmienna lang to język zmienna hud odpowiada za to, czy ma być wyświetlany HUD zmienna tk to TeamKill (tylko w PvP) zmienna opt ma zostać jak jest zmienna lus odpowiada za to, czy mają być widoczne łuski po strzale zmienna bloo sprawia, że po oberwaniu pojawia się krew plik genade.txt speed to prędkość lotu granatu, ofc alarm[0] to czas, po jakim granat ma wybuchnąć plik planted.txt alarm[0] to czas, po jakim ma wybuchnąć bomba (tylko w PvP) PS. jestem świadom bugu występującego przy powrocie do menu po rozgrywce polegającego na złym wyświetlaniu się napisów w wyborze poziomów oraz ortu w ekranie powiadamiającym o śmierci (powinno być "a" przed "warrior", no i zamiast "warrior" mogłoby być "soldier"). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
exp Opublikowano 5 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2011 a mam zaledwie niecałe 13 lat Co to ma do rzeczy? WSAD - poruszanie się Nie WSAD tylko WS P - przełączenie na granat K - przełączenie na karabin Takie akcje przypisuje się przyciskom bliżej WS A opinia co do gry nie zmieniła się - wciąż tragedia, tym bardziej po takim czasie produkcji. Poruszanie się W w stronę kursora to beznadziejny pomysł. Poza tym to nie zagrałem zbyt długo, gdyż kilka sekund po rozpoczęciu gry (konkretniej strzeleniu we wroga) gra uraczyła mnie errorem o zmiennej lus\ No i spakowałeś archiwum rar w archiwum rar Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 5 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2011 Bedziom chcesz zrobić poruszanie na boki? Bo widzę że u ciebie nie ma zastosowanej żadnej trygonometri. O a jednak coś tam zrobiłeś, pociski wylatują z lufy. Dla 'D' GML x += cos( degtorad( kierunek_patrzenia - 90 )) * predkosc; y += sin( degtorad( kierunek_patrzenia - 90 )) * predkosc; dla 'A' GML x += cos( degtorad( kierunek_patrzenia + 90 )) * predkosc; y += sin( degtorad( kierunek_patrzenia + 90 )) * predkosc; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bedziom Opublikowano 5 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2011 @Explosivo - buahah, czas produkcji? Jeśli policzyć średnią z tego, to... w niektórych dniach w ogóle nic nie robiłem, a kilku siedziałem dużo nad nim, a w większości dni trwało to może 15min, więc średni czas to może 10min dziennie ;> kilka sekund po rozpoczęciu gry (konkretniej strzeleniu we wroga) gra uraczyła mnie errorem o zmiennej lus Sprawdzę, jak to jest u mnie i jak coś, to poprawię. No i spakowałeś archiwum rar w archiwum rar Żeby zajmowało choć kilkaset kb mniej. No i co do tego, że to WS, a nie WSAD, to sorry, zaraz poprawię. @up - wielkie dzięki, użyję ;) Edit: Explosivo - zaraz wypuszczę pacza, odkryłem mój błąd :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
exp Opublikowano 5 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2011 @Explosivo - buahah, czas produkcji? Jeśli policzyć średnią z tego, to... w niektórych dniach w ogóle nic nie robiłem, a kilku siedziałem dużo nad nim, a w większości dni trwało to może 15min, więc średni czas to może 10min dziennie ;> Brałem pod uwagę ilość wypuszczonych nowych wersji Żeby zajmowało choć kilkaset kb mniej. Nie ma znaczenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caporegime Opublikowano 6 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2011 Gra będzie czymś w rodzaju CSa 2D, ale oczywiście "ciut" gorsza. oj, niedobrze. Bardzo niedobrze. Po pierwsze, od razu zakładasz że twoja gra będzie zerżnięciem z czegoś innego. Po drugie, zakładasz też że nie będzie czymś dobrym - bo masz zrobić co w twojej mocy żeby była jak najlepsza, a nie zakładać że będzie gorsza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 6 Grudnia 2011 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2011 Jak nie umiesz zrobić lepszej to zrób innną, geez, kto by chciał grać w gorszego klona darmowej gry >.> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ignis Opublikowano 6 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2011 No, racja. CS2D dobra gra ale zrób coś czego w tej grze nie ma. :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bedziom Opublikowano 6 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2011 oj, niedobrze. Bardzo niedobrze. Po pierwsze, od razu zakładasz że twoja gra będzie zerżnięciem z czegoś innego. Po drugie, zakładasz też że nie będzie czymś dobrym - bo masz zrobić co w twojej mocy żeby była jak najlepsza, a nie zakładać że będzie gorsza. Ten tekst miał na celu zorientowanie, czym w ogóle będzie gra - TDSem na zasadach podobnych do CSa 2D. Jak nie umiesz zrobić lepszej to zrób innną, geez, kto by chciał grać w gorszego klona darmowej gry >.> Jak nie umiesz rozróżnić "czymś w stylu" od "będzie klonem" to przeczytaj jeszcze raz, geez, kto by chciał czytać takie bzdety >.> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ignis Opublikowano 6 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2011 Póki co to to przypomina CSa 2D :P Pomyśl co zrobić żeby to się tak nie myliło ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SKiD Opublikowano 6 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2011 Kill streak z CoD'a, jak już zżynać to już na maksa! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bedziom Opublikowano 6 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2011 Ojtam od razu zżynać. Grafa jest ode mnie, programowanie jest częściowo moje, fabuła będzie ode mnie, rozgrywka będzie ode mnie, dźwięki są / będą ode mnie. Gdzie tu zżynka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ignis Opublikowano 6 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2011 Będzie fabuła? To super. Ja bym właśnie dorobił kampanię obok pojedynków :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bedziom Opublikowano 6 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2011 Coś takiego spróbuję zrobić ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
exp Opublikowano 6 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2011 rozgrywka będzie ode mnie Z tym bym się nie zapędzał, bo Shot nie wyróżnia się pod tym względem wśród masy innych tdsów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bedziom Opublikowano 6 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2011 Ojejka, ale Ty się czepiasz szczegółów >.< Rozgrywka będzie ode mnie = rozgrywka nie będzie się na żadnej innej grze opierała, będzie wymyślona przeze mnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 6 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2011 ERROR in action number 1 of Mouse Event for Glob Left Button for object o_player_1_sing: Error in code at line 8: if o_dedmecz_pomagacz.lus = true ^ at position 24: Unknown variable lus ___________________________________________ ERROR in action number 1 of Collision Event with object o_bot1_bul for object o_player_1_sing: Error in code at line 3: if o_dedmecz_pomagacz.bloo=true ^ at position 24: Unknown variable bloo błędy co chwila, na początku rundy odtwarzany jest jakiś dziwny dźwięk, którego znaczenia nijak nie mogę odkodować. używanie image_angle jest be, bo ta cholerna funkcja kręci także maską - efekt: klinowanie się w ścianach. ogólnie dość słabo. dwie gwiazdy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bedziom Opublikowano 6 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2011 Wszedłeś w tryb Player vs. Player, a nie w Singleplayer, prawda? Bo ten błąd mi się w PvP tylko pojawiał. Niedługo wrzucę update, w którym tego nie będzie. ps. no i ten dźwięk to nieudolnie nagrane "game begins". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 6 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2011 Wszedłeś w tryb Player vs. Player, a nie w Singleplayer, prawda? Bo ten błąd mi się w PvP tylko pojawiał. kliknąłem start, wybrałem jakąś planszę w zabugowanym menu (z listy "Singiel", nazwa ta raczej nie powinna pojawić się w grze) i kliknąłem coś, co przypomina kanciasty kciuk w górę. w zależności od wybranej planszy mam inne bugi. a tak poza tym, wiek i samodzielna praca nad grą to żadne tłumaczenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bedziom Opublikowano 6 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2011 zależności od wybranej planszy mam inne bugi. Mógłbyś zacytować? Chcę wiedzieć, gdzie się pojawia błąd. zabugowanym menu Czemu zabugowanym? (z listy "Singiel", nazwa ta raczej nie powinna pojawić się w grze) Ojtam. I tak miałem plan, żeby zmienić. a tak poza tym, wiek i samodzielna praca nad grą to żadne tłumaczenie Skoro tak sądzisz... ja mam inne zdanie na ten temat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
exp Opublikowano 6 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2011 rozgrywka nie będzie się na żadnej innej grze opierała, będzie wymyślona przeze mnie. czym w ogóle będzie gra - TDSem na zasadach podobnych do CSa 2D. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bedziom Opublikowano 6 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2011 Och, a ten jak zwykle się czepia :/ Jedyne, w czym ta gra będzie podobna do CSa 2D to system TERRORYŚCI VS. ANTYTERRORYŚCI. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 6 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2011 Mógłbyś zacytować? Chcę wiedzieć, gdzie się pojawia błąd. r_noname Czemu zabugowanym? kiedy wybiorę planszę, której miejsce na liście zakrywa napis "Wybór planszy Multi", wybór planszy do multiplayera otwiera się - wybranie planszy 5 jest niemożliwe. napis na wyborze plansz dla jednego gracza jest zależny od wybranej planszy dla wielu graczy - wut. to menu jest po prostu zepsute. Skoro tak sądzisz... ja mam inne zdanie na ten temat. weź się do roboty zamiast tłumaczyć się wiekiem, jeśli naprawdę chcesz, żeby ta gra była dobra, możesz to zrobić. prawdopodobnie masz do tego dużo czasu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bedziom Opublikowano 6 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2011 Jestem w 6 klasie podstawówki i racja, mam dużo czasu. kiedy wybiorę planszę, której miejsce na liście zakrywa napis "Wybór planszy Multi", wybór planszy do multiplayera otwiera się - wybranie planszy 5 jest niemożliwe. napis na wyborze plansz dla jednego gracza jest zależny od wybranej planszy dla wielu graczy - wut. to menu jest po prostu zepsute. Aaaa... o to Ci chodziło! A toto wiem. r_noname Lul. Ahh.. Zapomniałem napisać, że tam ma się nie włazić >.> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bedziom Opublikowano 6 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2011 Macie, podmieńcie sobie .exe z Shotem na to. Poprawiony bug w PvP i cośtam chyba jeszcze. Download Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ignis Opublikowano 7 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2011 Czemu zabugowanym? Może nie tyle zabugowanym co mało intuicyjnym :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SKiD Opublikowano 7 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2011 W grę nie zagram, spowodowane jest to użyciem tekstur podłoża które widać na screenach, nie miałem nic przeciwko teksturom z 1st części ale to... brak słów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Chell Opublikowano 7 Grudnia 2011 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2011 "Zjebałeś coś w grze? Powiedz ludziom, żeby tego nie używali!" jako motto produkcji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bedziom Opublikowano 7 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2011 Może nie tyle zabugowanym co mało intuicyjnym :) No tak, bardziej pasuje takie określenie ;x @SKiD - Nie no, bez przesady... Nie grać w grę, bo nie podoba się w niej tekstura podłoża? o.O ps. teksturom, nie teksturą ;) @up - bez komentarza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caporegime Opublikowano 7 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2011 a szkoda, bo komentarz do tych jakże prawdziwych słów by się przydał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi