I am Lord Opublikowano 30 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2011 jak podczas skoku robi fikołka to można strzelac :) Taka drobna uwaga, bo nie gralem zbyt dlugo narazie. I tak ma być, jakim cudem nie grałeś w contrę. Nadrabiaj to nowwwww :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nirvan Opublikowano 30 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2011 No teraz jest lepiej ze sterowaniem ale czemu nie można skoczyć trzymając S+D albo S+A ? Bo zrobiłem !keyboard_check(key_down) do zeskakiwania z platform, już naprawiłem ;) edit: łe jak się zginie w grze w 1 to nie pokaze sie okno game over, zbyd dużą klamre zrobiłem w warunku na gre w 2 graczy:P juz poprawione Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MXQ Opublikowano 30 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2011 fajnie się zapowiada, powodzenia w projekcie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bedziom Opublikowano 4 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2011 @up +1 Nie miałem okazji zagrać w oryginał Contry, ale myślę, że ten remake będzie równie dobry lub lepszy :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo320 Opublikowano 4 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2011 Huder, nie zmienia o faktu, że jak robi fikołka i strzeli to ogień z lufy leci tak trochę znikąd :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 4 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2011 Tyle że tak było w oryginale. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 4 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2011 Tak i wbrew pozorom Karolo, strzelanie podczas fikołka to najważniejszy element gameplayu Contry w widoku platformowym. ( Contra ma jeszcze widok z przodu oraz w 2 części jest jeszcze z góry ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo320 Opublikowano 4 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2011 będą bugi/ niedopracowania kopiować :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morro Opublikowano 4 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2011 Huder, nie zmienia o faktu, że jak robi fikołka i strzeli to ogień z lufy leci tak trochę znikąd :) będą bugi/ niedopracowania kopiować tongue2.gif mi sie to nie podoba. Nigga please... Najlepiej wyjdź czy coś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nirvan Opublikowano 4 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2011 Nowy wygląd bohaterów którzy zostali wyanimowani na nowo: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adriann Opublikowano 4 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2011 Wzoruj się na Stallonie i Schwarzeneggerze Błagam:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 4 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2011 Wzoruj się na Stallonie i Schwarzeneggerze Błagam:D :lubieto: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nirvan Opublikowano 4 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2011 :D tu mosz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ignis Opublikowano 4 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2011 Nareszcie nie ma takiej damskiej szczęki :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adriann Opublikowano 4 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2011 Fajna grafa,nie wiedziałem że już zrobili taki dobry remake Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nirvan Opublikowano 4 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2011 Można zagrać już w wersję 1.75, poprawiona kolizja, nowy wygląd dla gracza 1 i 2 i parę mniejszych poprawek. http://www.mediafire.com/?62athzjzq3yqmdk Edit: Patch 1.85 poziomy trudnosci i zmiana wyglądu bohatera oraz w opcjach display http://www.mediafire.com/?8qef3i6kksasa3k Edit2: 5.12.2011 :D Mój projekt w 'Warsztat poleca' na www.gamedev.pl http://img836.imageshack.us/img836/3556/epicx2.png (zdj dodane z 06.12.2011 bo tu widać go też jako najnowszy i projekt i projekt miesiąca :) ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morro Opublikowano 6 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2011 Przy bossie mozna zeskoczyc w dol, co konczy sie smiercia, nie pamietam czy tak powinno byc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ignis Opublikowano 6 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2011 ERROR in action number 3 of Trigger Event: <Deleted> for object obj_firstroom: Error defining an external function. Na starcie :( I na 'press any key to continue' mogę naciskać co chcę ile razy chcę i nic :I No to sobie pograłem... :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 6 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2011 Znowu to samo, on dał PATCHA a nie całą grę. Edit: Duże działo na poziomie extreme jest zepsute, wali w złą stronę. Po za tym ten poziom jest za łatwy, zamiast zmniejszać ilość żyć powinieneś zwiększyć np częstość pojawiających się przeciwników. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nirvan Opublikowano 6 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2011 Przy bossie mozna zeskoczyc w dol, co konczy sie smiercia, nie pamietam czy tak powinno byc. Chodzi ci o to ze robiąc zeskok z platformy? dół + skok? Zmienię rodzaj platformy i będzie ok i pociski bossa rozbijac sie muszą wlasnie tylko o dolną platformę a nie te inne, tez to poprawiłem już. Duże działo na poziomie extreme jest zepsute, wali w złą stronę. Po za tym ten poziom jest za łatwy, zamiast zmniejszać ilość żyć powinieneś zwiększyć np częstość pojawiających się przeciwników. Już to zrobiłem ;) i mniej pocisków mozna wystrzelić i jak nie zauważyłeś to im trudniejszy poziom tym szybciej latają pociski wrogów i szybciej biegają, wiecej hp mają no i co kolejny poziom będzie trudność zwiększac sie jeszcze bardziej, biegacze będą biegać coraz szybciej i dostaną możliwość strzelania itd.. Ale to dam w v2.0 nie bardzo opłaca się chyba robić kolejny mały update co dzień :D Dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 6 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2011 Aha ok po prostu nie odczułem żadnej różnicy all poziomy jakieś łatwe dla mnie :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nirvan Opublikowano 6 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2011 To zrobie dla takich jak ty poziom trudnosci mega :P jakąś nazwę proponujecie? :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 6 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2011 Po prostu zrób by extreme był extreme :P W poziomie trudności nie chodzi oto by ograniczyć ilość żyć tylko o to by gra była trudniejsza na standardowych ilościach. Bo teraz to ograniczyłeś życia do 0 i lekko zwiększyłeś 'faktyczny' poziom trudności, a tak będziesz mógł dać coś trudniejszego + pozwalając na robienie błędów ( utrata życia ). E: Na extreme mi to wyskoczyło. ERROR in action number 3 of Step Event for object runner_spawner: Error in code at line 9: else {i=instance_create(p2.x+60+random(40)-random(80),p2.y-70,obj_soldier1); s=ss; i.xspeed=i.Speed;} i.jump=true; ^ at position 33: Unknown variable x Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nirvan Opublikowano 6 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2011 Proszę :P specialnie dla ciebie poziom WAAAGHHH!!! (v1.9) zmierz się z tym ;p czy preferujesz zeby biegacze na tym poziomie musieli oberwac po dwa razy? :P No i wgl najpierw spróbuj na extreme. http://www.mediafire.com/?argbws3xs7ec66a edit: co do tego błędu to juz to naprawiam edit: błąd z białymi działkami, po jednym strzale strzelają cały czas, naprawiam to, no i do tego bossa prosto bedzie mozna tylko trafic z 2 od góry platformy żeby go zabić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Chell Opublikowano 6 Grudnia 2011 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2011 Imo fajnie by bylo jakbys ten poziom trudnosci nazwal Huder, ku czci tego hardcora, bo jak inaczej nazwac kogos, kto KAZDA gre chce przejsc najlepiej jak sie tylko da (viva NJMKPS) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 6 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2011 hardcorowo :D, jakoś mi się udało ale wątpię bym zdołał przejść all levele, chyba że dasz unlimited continues jak w orginale. Edit: imo machine gun jest w tym trybie bezużyteczny, bossem mnie zaskoczyłeś bo kule dolatują na najwyższą platformę. @up jaką każdą? Jedynie te dobre :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nirvan Opublikowano 6 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2011 W oryginale nie bylo unlimited continues, tylko z 5 razy chyba mozna było. Wykryłem jeszcze parę bugów i naprawiłem ;) Wersja 2.0 będzie już z 2 poziomem albo z nowymi grafikami otoczenia jesli znajdę godnego grafika. Może pod koniec weekendu będzie albo w piątek, ale wątpię. Edit: Aha i zapomniałem napisać taką ciekawostkę że ten projekt stał się dzisiaj rano projektem miesiąca na www.warsztat.gd :) ostatni patch przed v 2.0 tylko nikomu nie mów: link Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 6 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2011 fajne fajne ;) Tylko mam chyba drewniane paluchy bo nie umiem pierwszej misji przejsc na easy :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nirvan Opublikowano 6 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2011 Ja sie wyćwiczyłem w przechodzeniu na emulatorze, trochę czasu grałem to teraz za 4 razem może bym przeszedł na poziomie "WAAAGHHH!!!" :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 6 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2011 Ja sie wyćwiczyłem w przechodzeniu na emulatorze, trochę czasu grałem to teraz za 4 razem może bym przeszedł na poziomie "WAAAGHHH!!!" :D Ciekawe chyba mam konkurencję :P , ja przeszedłem ten poziom za około 20 razem, a całą contre na nesie mogę przejść z utratą 4-5 żyć ( po drodze jakieś 15 żytek zdobywam za score ) edit: W oryginale nie bylo unlimited continues No patrz nawet nie wiedziałem, dawno nie przekraczałem tej liczby a na ekranie continue nic nie pisze o ilości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się