poziomkaz Opublikowano 14 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2011 Witam. Jestem programistą po przejściach :P Ja i mój team staramy się stworzyć grę typu sandbox i po wielu próbach różnymi językami programowania i różnymi kompilatorami, przy różnych książkach (około 4 lata) jesteśmy już zmęczeni niepowodzeniami. Jak wspomniałem tworzymy sandbox'a. Po tym wszystkim już chyba sobie poradzimy z większością. Lecz problem jest jeden. Nie mamy pewności co do nieskończonego świata jaki chcielibyśmy uzyskać w GameMakerze. Tak więc czy można liczyć na jakąś pomoc przy stworzeniu generatora? Ziemia, kamień, liczne złoża, jaskinie i generator wody (Ale to później) musi taki generator obejmować. Z góry dziękuję za propozycje pomocy. Edit : Tak na prawdę to nie mamy żadnego doświadczenia w GM więc bez książek tutoriali i was ten pomysł nigdy nie przerodzi się w grę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 14 Sierpnia 2011 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2011 Jeśli po 4 latach nie wiesz do czego jest funkcja random, no to nie wiem czy jest sens zadawać takie pytania... oczywiście, że GM na to pozwala, oczywiście w granicach zdrowego rozsądku i jego własnych ograniczeń. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poziomkaz Opublikowano 14 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2011 Znam funkcję random lecz kompletnie nie znam się na GM'ie :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 14 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2011 Ale random chyba w każdym języku zwraca random..., random(liczba) random_range(początek przedziału,koniec przedziału). PS; i jeszcze choose(cos1,cos2,cos3,...)-wybiera jakiś cos'iek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...