Piotrek1910 Opublikowano 26 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2011 Witam mam gre i chciałem do niej dodać button aktulizacjia i jak go klikne to zacznie się pobieranie aktulizacji czy ma ktoś z was taki skrypcik ?? (sory za błedy ort ale się śpieszyłem) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawka83 Opublikowano 26 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2011 Ogarnij się. Masz w przykładach na stronie głównej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek1910 Opublikowano 27 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2011 No wiem ale właśnie czy bo kiedyś tak sobie przeklądałem i znalazłem pobieranie tekstu z internetu i go zapisywaniu tylko teraz nie moge tego znaleść czy znacie ten projekt ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bedziom Opublikowano 27 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2011 klik O to chodziło? :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 27 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2011 Na trzeciej stronie w przykładach https://gmclan.org/index.php?sciagnijplik=144 czy to takie trudne? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek1910 Opublikowano 27 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2011 Ej mam pytanko bo tak pobrałem oba bo mi się przydadzą ale to downloader wziołem wszyskie Scripts plik stworzyłem Scripts.gml ale w moim projekcie gry nie moge go w żaden sposób załadować może jest jakaś komenda Load_Scripts albo jakoś tak prosze o pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawka83 Opublikowano 27 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2011 Jak je "wziołeś" to je wsadź masz w menu taka opcje jak import scripts :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek1910 Opublikowano 28 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2011 A dzięki. Mam jeszcze jedno pytanko bo tak nieraz widzie w grach że jak zapisze ustawienia to tworzy się plik "opcje.cfg" albo coś takiego jak zrobić tak ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muuuuczek567 Opublikowano 28 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2011 Skorzystaj z file_text lub file_ini. Dokumentacja, przykłady i jedziesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek1910 Opublikowano 28 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2011 A byś dam mi cały kod xD Bo pierwszy raz takie coś robie :D a do tego przyda się to: ini_open("settings.ini"); setting1=ini_read_real("Settings","setting1",0); setting2=ini_read_real("Settings","setting2",0); setting3=ini_read_real("Settings","setting3",0); ini_close(); ?? Albo nie ważne to mam pytanko bo jak jest już 0 żyć to gra toczy się dalej co zrobić alby w tedy pojawiła się tabelka i koniec gry ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
exp Opublikowano 28 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2011 Wiesz, my nie zrobimy gry za ciebie. Próbuj, sklejaj kod i metodą prób i błędów będziesz w końcu coraz lepszy. Na tym to polega. Wołając o pomoc przy najprostszych sprawach do niczego nie dojdziesz. A co do pytania, jeśli chodzi ci o tabelkę highscores: if zycie=0 { highscore_show(x) game_end() } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek1910 Opublikowano 28 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2011 A gdzie mam to wrzucić bo jak zaczynam grać to odrazu pokazuje się tabelka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Madness Opublikowano 28 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2011 Daj to w stepie: GML if lives/health=0 // jak masz pasek życia to health a jak zwykłe życia to lives { highscore_show(x) game_end() } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek1910 Opublikowano 28 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2011 Ej stała się rzecz staszna ktoś mi zepsół plik Projekt.gmk nie ma w nim nic a tam miałem całą grę pomocy mam tylko plik Projekt.gb1 czy da się z niego jakoś odczytać grę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rudy Opublikowano 28 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2011 Nie ktoś, a coś (strzelam na GM). Reload, albo wczytanie z back-upa (przy otwieraniu zmieniasz "Typ pliku"). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek1910 Opublikowano 29 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2011 Dzięki już działa. Mam jeszcze jedno pytanko jak zrobić czas ?? XD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TheMarcQ Opublikowano 29 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2011 stoper? create a=0; step a+=1/room_speed; czas aktualny? godzina=current_hour; minuta=current_minute; sekunda=current_secunde; timer? create a=7238; step a-=1/room_speed if a=1{show_message("koniec czasu")} e: nie robimy doublepostow! od tego jest opcja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek1910 Opublikowano 29 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2011 Dobra a ten a gdzie to umieścić dałem do step a tam jest obok create a=7238; czerwone Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 29 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2011 Proponuję najpierw nauczyć się co to są eventy i czym się one od siebie różnią. https://gmclan.org/index.php?wiki=article&zm=3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Madness Opublikowano 29 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2011 Może wytłumacze ci to tak... Create Event: GML a=7238; Step Event: GML a-=1/room_speed if a=1{show_message("koniec czasu")} Nie pisze się: create a=7238, chodziło o event. I nie ma opcji, żeby ci nie chodziło. :thumbsup: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek1910 Opublikowano 29 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2011 a po tym GML if a=1{show_message("koniec czasu")}moge dodać GML highscore_show(x) game_end() ?? I jak zrobić żeby pokazało czas czy jakoś tak GML draw_text(250,40,i co dalej ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 29 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2011 GML draw_text(250,40, string(a)); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek1910 Opublikowano 30 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2011 Ej a z tym ini to nie ma ktoś przykładu ?? XD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Madness Opublikowano 30 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2011 Masz w przykładach, edytor lvl'i Tam program pobiera all z ini, więc sobie poradzisz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek1910 Opublikowano 2 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2011 Dobra teraz tworze inną grę i mam taki kodzik GML pistol.x=gracz.x pistol.y=gracz.y I chciałbym żeby ten pistol był troche w prawo i troche w dół czy to może jakoś tak ?? GML pistol.x=gracz.x pistol.y=gracz.y+3 I jak zeby kamera śledziła obiekt gracz ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TheMarcQ Opublikowano 2 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2011 pistol.x=gracz.x+3//zapomniales o "troche w prawo" pistol.y=gracz.y+3 a kamera: view_xview=bohater.x-(view_xport/2) view_yview=bohater.y-(view_yport/2) chyba jakos tak... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bedziom Opublikowano 2 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2011 I jak zeby kamera śledziła obiekt gracz ?? poczytaj o viewach, albo chociaż ten temat. GML pistol.x=gracz.x pistol.y=gracz.y I chciałbym żeby ten pistol był troche w prawo i troche w dół czy to może jakoś tak ?? GML pistol.x=gracz.x pistol.y=gracz.y+3 GML pistol.x=gracz.x+3 pistol.y=gracz.y+3 wtedy to przesunie pistol o 3 piksele w dół i w prawo względem gracza E: spóźniony :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek1910 Opublikowano 2 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2011 pistol.x=gracz.x+3//zapomniales o "troche w prawo" pistol.y=gracz.y+3 To nie działa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bedziom Opublikowano 2 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2011 bo 3px to bardzo mało. Daj 16 to zobaczysz efekt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek1910 Opublikowano 2 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2011 Dobra dzięki ale śledzenie kamera gracza nie działa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się