Elevator Opublikowano 29 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2011 Da sie jakos zrobic, zeby rozdzielczosc byla taka sama jak rozdzielczosc na komputerze, na ktorym zostala wlaczona gra? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 29 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2011 display_get_width() display_get_height(); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 29 Marca 2011 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2011 Hm, a nie wystarczy fullscreen wtedy? Poza zmianą na 24 bity z 32 nie widze innego sensu zmieniać rozdzieczosć na tą samą która jest już na monitorze. Chyba, ze chcesz viewy zrobić o takim rozmiarze, ale pamiętaj - im większy view, tym więcej do namalowania i więcej mocy potrzeba! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@ILOSZ Opublikowano 29 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2011 A tak wogóle to powinieneś najpierw poczytać dokumentację. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Elevator Opublikowano 29 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2011 Dzieki, dziala. Już przeczytalem dokumentacje. Zeby nie zakladac nowego tematu, przy uzyciu fullscreena mi sie obrazki 'zamazuja', bo view jest mniejszy od resolution rooma mam taki kod GML room_set_height(room1,display_get_height()) room_set_height(room1,display_get_width()) room_goto(1) view_xview[0]=display_get_width() view_yview[0]=display_get_height() zalezy mi na tym aby view stal sie taki jak wymiary rooma, ale ten kod cos mi nie dziala, jakies porady? ;P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mentoss Opublikowano 29 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2011 Dzieki, dziala. Już przeczytalem dokumentacje. Zeby nie zakladac nowego tematu, przy uzyciu fullscreena mi sie obrazki 'zamazuja', bo view jest mniejszy od resolution rooma mam taki kod GML room_set_height(room1,display_get_height()) room_set_height(room1,display_get_width()) room_goto(1) view_xview[0]=display_get_width() view_yview[0]=display_get_height() zalezy mi na tym aby view stal sie taki jak wymiary rooma, ale ten kod cos mi nie dziala, jakies porady? ;P GML room_set_height(room1,display_get_height()) room_set_height(room1,display_get_width()) użyj może room_set_width() Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Elevator Opublikowano 29 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2011 przeoczenie =D dzieki juz dziala Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TO_mek Opublikowano 29 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2011 Pozwolę się podpiąć pod temat. A w drugą stronę tzn. chcę aby rozdzielczość ekranu komputera dostosowała się do rozdzielczości gry a konkretnie chodzi mi o ekrany panoramiczne bo sama opcja full screen powoduje, że na bokach są czarne paski a ja chciałbym żeby gra się "rozciągnęła". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@ILOSZ Opublikowano 30 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2011 Pozwolę sobie wstawić link do dokumentacji. GML display_set_size(width,height) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 30 Marca 2011 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2011 W game properties masz do tego trzy opcje: http://pl.gm8.wikia.com/wiki/Opcje_grafiki - sekcja scaling Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się