MXQ Opublikowano 6 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2010 Robię edytor map do mojej gry i potrzebuję jakiegoś skrypciku który zrobi, że te mapy to będą oddzielne pliki zapisane na w folderze z grą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 6 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2010 A szukałeś w przykładach na stronie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arekadiusz Opublikowano 6 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2010 Mój stary temat: >>TUTAJ<<. Patrz post 35. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MXQ Opublikowano 6 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Października 2010 niby jest OK, ale chcę żeby przy wczytywaniu otwierało się okno "otwórz", żeby wybrać jakiś plik mniej więcej tak: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shockah Opublikowano 6 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2010 get_open_filename Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MXQ Opublikowano 6 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Października 2010 @EDIT: Tylko jak zrobić z tym: GML get_open_filename("Col Block Map (cbm)","") żeby nazwa dobra była: GML file_txt = file_text_open_read( 'mapka.cbm' ); while ( not file_text_eof( file_txt )) { line = file_text_read_string( file_txt ); file_text_readln( file_txt ); pos = string_pos( '|', line ); object = string_copy( line, 1, pos -1 ); line = string_copy( line, pos + 1, string_length( line )) pos = string_pos( '|', line ); xx = string_copy( line, 1, pos -1 ); line = string_copy( line, pos + 1, string_length( line )) yy = line; instance_create( real( xx ), real( yy ), real( object )); } file_text_close( file_txt ); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MagnusArias Opublikowano 6 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2010 Na przyszłość używaj tagów GML. Kod jest znacznie czytelniejszy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makary155 Opublikowano 6 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2010 GML //wczytujemy! file=get_open_filename("Pliki dziewczyn|*.cyc","") pliczek=file_text_open_read(file) ... //zapisujemy! file=get_save_filename("Pliki chłopaków|*.hoj","men") pliczek=file_text_open_write(file) ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MXQ Opublikowano 7 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Października 2010 z wczytywaniem sam już sobie poradziłem, ale dzięki wszystkim za starania :thumbsup: ale jest jeszcze jeden problem, :angry: a mianowicie gdy w oknie "otwórz" wpiszę nazwę nieistniejącego pliku gra się zawiesza i nawet Ctrl+Alt+Del nie działa ;) Więc proszę o kod który sprawdza czy dany plik istnieje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roki Opublikowano 7 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2010 file_exists()? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MXQ Opublikowano 7 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Października 2010 Dzięki, wszystko ok ^_^ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MXQ Opublikowano 15 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Października 2010 nowy problem! kiedy dodałem siódmy obiekt do edytora nie zapisuje mi go do pliku cbm(to plik tekstowy), a w skrypcie jest: GML ob[ 0 ] = eobj_red ob[ 1 ] = eobj_blue ob[ 2 ] = eobj_orange ob[ 3 ] = eobj_green ob[ 4 ] = eobj_win ob[ 5 ] = eobj_start ob[ 6 ] = eobj_key ob[ 7 ] = eobj_jail file_txt = file_text_open_write(epole_tekstowew.text+".cbm"); for ( i = 0; i < 7; i += 1 ) { for ( n = 0; n < instance_number( ob[ i ] ); n += 1 ) { id_ = instance_find( ob[ i ], n ) text = string( ob[ i ] ) + '|' + string( id_.x ) + '|' + string( id_.y ); file_text_write_string( file_txt, text ); file_text_writeln( file_txt ); } } file_text_close( file_txt ); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Easeful Opublikowano 16 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2010 może zrób to na ini? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MagnusArias Opublikowano 16 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2010 Lepiej i tak jest w txt, szyfrując przy okazji dane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 16 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2010 GML for ( i = 0; i < 7; i += 1 ) zmień i <7 na i < 8 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MagnusArias Opublikowano 16 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2010 GML for ( i = 0; i < 7; i += 1 ) zmień i <7 na i < 8 Albo na i <= 7 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MXQ Opublikowano 17 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Października 2010 HuderLord: Dzięki, wszystko ok :thumbsup: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DobryZiom Opublikowano 17 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2010 dopiero co dodałem edytor map :] https://forum.gmclan.org/index.php?showtopi...mp;#entry329285 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się