Skocz do zawartości

Silnik do GM, jaki?


iczigo

Rekomendowane odpowiedzi

Zacząłem ostatnio programować 3 projekty naraz. Ale stwierdziłem, że będę je jeszcze długo robił.

A w między czasie mógłbym zrobić jakiś silnik do GM.

Tylko nie mam pomysłu na funkcje jakie by miał wykonywać.

Piszcie propozycje na funkcje (Uprzedzam nie zrobię silnika wyświetlającego filmy w oknie GM bo mam coś z kodekami filmów w c++, a to w nim robię silnik)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gry siłą rzeczy wykorzystują tyle procka ile reszta programów im zostawi. to nie są aplikacje, że mogą się odświeżać gdy przyjdzie komunikat, w grach non-stop są prowadzone obliczenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności
właściwie to wystarczyła bo bilioteka do c++ która zawiera w sobie wszystkie funkcje z gma :)

Nie, gm ma jeszcze edytor spritów, edytor roomów, dodawanie tego wszystkiego do projektu, zmienianie głośności plików audio, no i pakuje wszystko do exe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności
Ja będę się dalej upierał przy tej bibliotece. Dlaczego? Bo mając taka bibliotekę według mnie mamy większą swobodę.

A bez biblioteki jeszcze większą, a w assemblerze to już w ogóle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności
Tak tylko jest pewna różnica w poziomie trudności między c++ a assemblerze :P.

I między c++, a gml :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności
E tam. Jest taka różnica że w c++ musisz sobie pisać funkcję a w gm masz już gotowe.

No niepowiedziałbym, ale ja się nie znam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...