Paqoo Opublikowano 11 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2010 Próbowałem skopiować obiekt mgły wojny, czarny kwadrat na cała planszę, ale przycina. Użyłem pętli for. Dlaczego to nie chce działać? Co innego można zastosować? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Japanstache Opublikowano 11 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2010 Poczytaj sobie o sarfejsach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hunter Opublikowano 11 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2010 czarny kwadrat na cała planszę, ale przycina. nic dziwnego jesli masz dużą plansze, tak sie nie robi, rysuj tylko w obszarze okna gry (viewa) a nie od razu na cala plansze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MagnusArias Opublikowano 11 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2010 Może potrzebuje tego do stworzenia minimapy ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paqoo Opublikowano 11 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Września 2010 Miałem pare obiektów, ustawiłem i<5 i ten sam efekt, blok! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hunter Opublikowano 11 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2010 Może potrzebuje tego do stworzenia minimapy ? to i tak to jest sposob do du*y :) Miałem pare obiektów, ustawiłem i<5 i ten sam efekt, blok! obiektów czego? twoja mgła to obiekty czy rysujesz ją? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MagnusArias Opublikowano 11 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2010 Jak już Dżapan powiedział, najlepiej ją rysować surface'ami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 11 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2010 A może w kółko tworzysz tą mgłę ? Sprawdź w debug mode czy przypadkiem liczba instancji nie rośnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paqoo Opublikowano 11 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Września 2010 Jak to przerwac, zeby stworzylo te obiekty tylko raz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 11 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2010 Pokaż kod. Może pomożemy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thobby Opublikowano 11 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2010 Prawdopodobnie rysujesz ją w step. Jeśli tak jest, przerzuć to do create. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paqoo Opublikowano 11 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Września 2010 Juz skasowalem. Jest zwykla petla for w stylu: for(i=0;i<5;i+=1;){instance_create(x+64,y+64,oMgla);} Na przykład coś takiego jak wyżej. Tworzy 5 obiektow i pozniej one chyba migaja i zwiecha jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 11 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2010 No więc co jest w tym obiekcie oMgla? może zarzucisz nam jego stepa, nie jesteśmy jasnowidzami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paqoo Opublikowano 11 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Września 2010 for(i=0;i<20;i+=1;) { instance_create(x+64,y+64,oMgla); } To jest zle. Powinno co 64 pixeli ukladac w siatke te obiekty. Pojawiaja sie tylko przy przesuwaniu mapy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 11 Września 2010 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 11 Września 2010 x+64 zawsze wynosi tyle samo. Chyba x+(i*64); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paqoo Opublikowano 11 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Września 2010 Tworzy po ukosie. Powinno zapelniac wszyskie linie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hunter Opublikowano 11 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2010 to mozesz zawsze 2 pętlami to zrobic for(i=0;i<20;i+=1;) { for (j=0;j<20;j+=1) { instance_create(x+64*j,y+64*i,oMgla); } } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paqoo Opublikowano 11 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Września 2010 OK, działa! Hunter - to nie był głupi pomysł... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi