iczigo Opublikowano 6 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2010 Moje pytanie jest dosyć skomplikowane. Czy można w Game Maker doprowadzić do linkowania to znaczy spakowania kilku folderów i pliku exe w jeden plik exe, który po uruchomieniu odpali wewnętrzny plik exe. A jeśli się nie da w GM to jak to zrobić i w jakim Języku? Proszę o pomoc z góry dziękuje! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 6 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2010 Resource file, raczej tylko w tym miejscu da się wcisnąć coś do exe-ka. Ew. Stwórz jakiś VFS. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 6 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2010 https://forum.gmclan.org/index.php?showtopic=20657 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makary155 Opublikowano 6 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2010 Gm ma przecież w opcjach coś takiego jak Include Files, to nie jest to? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieter Opublikowano 6 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2010 to się nazywa bindowanie, robi to każdy instalator i GM też. (include files) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iczigo Opublikowano 7 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Września 2010 Ale mi chodzi o to, że mam folder grafika i folder dźwięk oraz plik exe gra. Teraz uruchomiony jest inny program i po wykonaniu w nim jakiejś czynności pakuje on program gra i dwa pozostałe foldery do jednego pliku exe o podanej w programie pakującym nazwie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DobryZiom Opublikowano 7 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2010 to już sobie musisz napisać...niegdyś pisałem coś takiego :) Nie tak trudno Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 7 Września 2010 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 7 Września 2010 Archiwum SFX? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kt1117 Opublikowano 8 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2010 Nie wiem czy za działa ale wrzuć na dysk C i otwórz wiersz polecenia tam znajdź pliki i wpisz: copy /B program1.exe+program2.exe+grafa.jpg+muza.mp3 calagra.exe . Wtedy na dysku lokalnym pojawi ci się ten plik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iczigo Opublikowano 8 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Września 2010 Dzięki wszystkim coś pokombinuje jeśli chodzi o dalsze propozycje temat otwarty! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iczigo Opublikowano 9 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2010 Może prościej jak zmienić Resource file danego programu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 9 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2010 reshacker, albo znajac format PE samemu modyfikujesz plik wykonywalny tak by zawieral Twoje zasoby Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iczigo Opublikowano 9 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2010 reshacker znam i nie zawsze działa, a jak zaprogramować zmieniacz zasobów gry? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się