Skocz do zawartości

Edengrad


Boro Casso

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 67
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Heh, ale do tego sa potrzebne umiejetnosci, a Game Maker jest pierwszym przystankiem dla wielu osob do pisania prawdziwych gier. Czego sie spodziewasz?

Jak chcesz, to Ty zrob jakas porzadna gre :D Ja juz nad takowa pracuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czemu nie? A może ktoś zmieni zdanie i zamiast robić 200 mini syfów zrobi 1 porządną grę? :]

ja tam wolałbym, żeby wreszcie na GMClan wlazł ktoś, kto naprawdę ma zamiar zrobić grę, a nie tylko robił syf na forum / obserwował syf tworzony przez innych. wiem, głupie marzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, jestem jednym z członków ekipy owego projektu.

Widząc, co wypisujecie mam wrażenie że nic nigdy wam się nie podoba. Pan Jaklub jak sądze po jego wypowiedzi chyba jest sceptycznie nastawiony do gier na tym forum. Nie wiem, jak tutaj jest ale my nie jesteśmy raczej byle dzieciakami którzy chcą zrobić super grę w tydzień.

Grafika może przypominać właśnie grafikę z rpg makera, ale nie będę się na ten temat wypowiadał. Od grafiki mamy innych ludzi, i wiem że działają oni w pocie czoła. Nazwy itemów, potworów i innych rzeczy tego typu? Zapewniam, że wszystko co było wymienione wyżej, jest testowe. Nasz zespół zawiera dużo osób, a każda czynność jaką wykonujemy (przykładowo wymyślenie i nazwanie umiejętności) konsultujemy z całym zespołem, dzięki czemu wychodzą na pewno lepsze efekty, aniżeli gdyby siedziała przy tym jedna osoba i wymyślała, jak to czasem bywa. Każdy z nas dysponuje wyobraźnią, nie są to przypadkowe osoby, które się jakoś nawinęły.

krwiopijca, krwiopijca krwiopijniejszy, krwiopijca ale ten nie krwiopijny... ;D

Broń Boże! Sami mówicie, że musi być oryginalnie. My o tym doskonale wiemy, i zapewniam że nigdy nas nie naszedł pomysł, by nazwać nasze kochane potworki "Krwiopijca", "Wilk" czy inne nietoperze. Z doświadczenia wiem, że takie coś po prostu ogłupia graczy. Mamy swój sposób na wszystko, więc powiem że nie macie się o co obawiać, bo każdy z nas wie, że wszystko co robimy musi być orginalne więc nie musicie się w tej kwestii obawiać.

Co do gry to fajnie się zapowiada... Fajna grafika. Ja po cichu liczę na ciekawą i wciągającą fabułę no i żeby nie było za dużo qestów typu "idź zapytaj się mojego ojca co chce na obiad".

Cieszę się, że komuś się spodobało. Pochlebne opinie na pewno działają pozytywnie na całą ekipę. Polacy mają tendencje do krytykowania wszystkiego, chociażby gdy im się jakiś mały szczegół nie spodoba. Wiem, że gdy przyjmuje się krytykę może to pomóc, ale gdy wszyscy mają gdzieś to, w co ty wkładasz całe swoje siły to potrafi to być dołujące i wpływa negatywnie na człowieka. Wracając do tematu, jak już mówiłem od fabuły, i tych mniejszych rzeczy mamy bardzo dobrych ludzi. Wiem, że wychwalam nasz zespół, ale wiem, że na tych ludziach mogę zawszę polegać, i że wiedzą co robią. Powtórzę(znów) jeszcze raz, każdy aspekt gry jest omawiany przez cały zespół, co skutkuje lepszym efektem, niż gdy robi to jedna osoba.

Pozdrawiam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widząc, co wypisujecie mam wrażenie że nic nigdy wam się nie podoba. Pan Jaklub jak sądze po jego wypowiedzi chyba jest sceptycznie nastawiony do gier na tym forum. Nie wiem, jak tutaj jest ale my nie jesteśmy raczej byle dzieciakami którzy chcą zrobić super grę w tydzień.

jestem na tym forum trochę dłużej niż większość z was i wiem, czego się można spodziewać - ambitne projekty rzadko są w ogóle kończone. pozostaje życzyć powodzenia, bo Paqoo to wy nie przypominacie. może ta gra wypali

 

btw. zamiast mówić do mnie per pan wolałbym, żebyś pisał oryginał zamiast orginał ;p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nikt niestety nie jest idealny, jestem też człowiekiem i mylić się mogę, prawda? :)

Nie wiem jak jest z projektami na forum, i nie obchodzi mnie to. Nie patrzymy na to, co wypala a co nie, skupiamy się na swojej robocie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do zespołu:

Pierdolcie krytykę i zróbcie ten projekt!

Dla mnie, jeśli gra nie będzie podobna do margonem czy innej tibi i nie będzie miała dwóch animacji na krzyż dla bohatera a npc to w ogóle stoją jak słupy, to gra jest niezła. Zagrajcie w taki margonem i zastanówcie się co tam jest źle (oprócz npc którzy mieszczą się (wszyscy!) w tym samym kwadracie i debilnych questów. Mam nadzieje że w grze będzie dużo animacji (może jakaś muzyczka?) i będzie widać że świat żyje, i że większość lokacji to nie poprzerabiane inne lokacje!

Jednym słowem:

Powodzenia!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

On nie chciałby on to robi

 

 

A skąd wiesz jak wygląda grafika w RPG Makerze używałeś i co pewnie nawet tam żadnej gry nie napisałeś... Nie no sora, ale nie mogłem się powstrzymać ludzie na tym forum uważają że jak coś jest robione w RPG Maker to od razu jakieś gówno dla waszej informacji nigdy nie używałem tego programu ale widziałem jedną grę i była ze 100 razy lepsza od tych które trafiają na GMC. A to że ktoś użył grafik jedna osoba to powiedziała a reszta piszę to samo aby nabić posta to jest chore.

 

Co do gry to fajnie się zapowiada... Fajna grafika. Ja po cichu liczę na ciekawą i wciągającą fabułę no i żeby nie było za dużo qestów typu "idź zapytaj się mojego ojca co chce na obiad".

 

Lechu... Tak wiem, i używałem. Nawet kilka pamiątek zostawiłem. Nie mówię że gra będzie zła. Ale uwierz, że ten styl graficzny to zły pomysł. Autorzy zrobią jak będą chcieli.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak będzie:

-Fajna Muza(klimatyczna)

-Dźwięki(chociaż takie podstawowe)

-Rozbudowana mapa(i z wyobraźnią)

-Rozbudowane Qesty

-Skille(na atak,obrone,szybkość itp)

-Kilka klas postaci(dla każdego coś dobrego)

-Rozwój postaci(nie że każda jest taka sama tylko trzeba się dobrze szkolić w 1 podstawowym kierunku i może jakieś poboczne)

-Expienie(nie żmudne expienie jak w tibi, tylko tak w miare szybko)

-Itemki(co 5 lvli, kilka typów, np: zwykłe, magiczne, pro)

Powiem ci, ze takiej gry nie znajdziesz na GMClanie NIGDY.

 

Jesteś pewien? Z SubHackiem od kilkunastu tygodni robimy RPG'a (W Gm'ie, nie RPG Maker), widać że coś się tam dzieje. Mało mamy wykonane narazie, ale się ciągle rozwija... Przede wszystkim brakuje grafik, bo na testowych razi w oczy.

 

Cytując DobregoZioma:

 

1. Dwa, całkiem niezłe kawałki już mamy (pierwsze miasto, polana) [Podziękowania dla Sub'a :D]

1a. Plansz do gry jest całkiem sporo, ale robimy wszystko na jednym roomie, żeby nie mieć problemów z itemami i questami.

 

2. Tez około 5-7 mamy (zdobycie przedmioty itp.)

2a. Tutaj problem, do jakich rzeczy dodać dźwięki. Jest jeden na zdobycie poziomu, na zdobycie itemu, na nowy quest. Pozostałe bodajże 4 to na walkę są.

 

3. Mapa 80k x 80k pikseli to mała?

3a. największe miasto ma ok 4k x 3k px, bo musi być proporcjonalne do reszty mapy.

3b. Specjalne expowiska nie będą olbrzymie, bo chcemy się ograniczyć do 2k x 2k.

 

4. Mamy zamiar zrobić jakieś 70-100 questów (bez przesady, że będzie 500 :P)

4a. Od 1-5 lvl masz proste questy, żeby zabić np 10 potworów za skromna nagrodę

4b. Co poziom dostajesz jakiś mały item w postaci 5 napojów, bo nie będziesz ciągle marnował kasy...

4c. Jeden NPc może dać ci nawet 5 questów pobocznych

4d. Tylko dwa lub trzy questy główne.

 

5. 15 różnych czarów, więcej nie trzeba (obowiązkowe FireBall i Leczenie :P )

5a. Prawie wszystkich czarów magicznych będzie mógł używać mag, ale nie będzie mógł użyć czarów bojowych

5b. Tak samo jest z pozostałymi dwoma klasami.

 

6. 3 klasy postaci

6a. Przy tworzeniu postaci wybierasz sobie klasę ( tak jak w Almora - Good, Chaotic, Evil, tylko całkiem inne nazwy)

6b. Wybierasz klasę i tylko w niej się szkolisz

 

7. No możesz sobie do 15 expic na słabszych, ale potem idziesz na coraz lepsze, no nie?

7a. A wybór będzie dość duży.

 

8. Itemów jest ponad 100 rodzajów, w jakich są księgi, bronie, zbroje, kamienie szlachetne, ew. ulepszenia dla nich (u Zbrojmistrza dajesz zbroje i dwa kamienie, robi ci super zbroję) etc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Potwierdzam to co napisał VaDeRu, tworzymy ją już szmat czasu, staramy się dopracować każdy szczegół, by wszystko chodziło idealnie i płynnie. Naszą cienką stroną jest grafika, ale z pewnością się ktoś znajdzie. Co do kodu gry to nie mamy większego problemu, do wszystkiego potrafimy dojść w dość szybki sposób.

 

CYTAT('DobryZiom')

Jak będzie:

-Fajna Muza(klimatyczna)

-Dźwięki(chociaż takie podstawowe)

-Rozbudowana mapa(i z wyobraźnią)

-Rozbudowane Qesty

-Skille(na atak,obrone,szybkość itp)

-Kilka klas postaci(dla każdego coś dobrego)

-Rozwój postaci(nie że każda jest taka sama tylko trzeba się dobrze szkolić w 1 podstawowym kierunku i może jakieś poboczne)

-Expienie(nie żmudne expienie jak w tibi, tylko tak w miare szybko)

-Itemki(co 5 lvli, kilka typów, np: zwykłe, magiczne, pro)

 

 

- Muzyke mamy i to profesjonalną i również klikamtyczną ;)

 

- Dzwięki już część jest i to nie są podstawowe ;)

 

- No mapkę mamy dość dużą, bo 80k x 80k, wyobraźnię również mamy bujną ;)

 

- Rozbudowane Questy no my rozrysowanych mamy już 46 questów na 100 ;)

 

- skille - mamy, mamy, każda klasa postaci ma swoje skille, także zabawa będzie ;)

 

- co do rozwoju to  mamy kilka profesji, zostaną wprowadzone ;)

 

- Explienie - i co Ci da że sobie szybko poexpisz ? ;) My co do jakości i szybkości expienia, wszystko proporcjonalnie (dobzi z nas matematycy) ;)

 

- no itemków mamy ponad 100 rodzaji, od mieczy zwykłych, po magiczne, to samo tyczy się zbroi, ksiąg, naszyjników, pierścieni itd.

 

 

 

 

Także jeżeli planować grę to planować ją porządnie ;)

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chciałbym się wtrącać, ale to temat o Edengradzie :)

Każdy z naszego zespołu grał w Margonem, chociażby przez chwilkę, i wiemy, czego robić nie mamy.

Co do grafiki. Będziemy pewnie kierować się w bardziej "mroczniejszy" klimat, bo wiadomo że grafiki z rpg makera mają bajkowy klimat. Graficy starają się robić wszystko szczegółowo. Wiemy, że nie ma gdzie się spieszyć, nikt nas nie goni, a presja czasu ma bardzo negatywne działanie na zespół :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie za dobrze, ale wystarczy pomyśleć. Przed nami wakacje, a w nie na pewno kilka osób pojedzie sobie wypocząć, a wiadomo, że wtedy inaczej się pracuje. Mało kto wie, kiedy i gdzie wyjedzie, więc zawsze może być jakaś okoliczność która zdecyduje właśnie o dacie premiery, więc teraz na pewno nie jestem w stanie powiedzieć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

Moim zdaniem za szybko się wam znudzi, ale jebać mnie, rzadko kiedy mam rację. : D

 

Ładna grafika, naprawdę świetnie do siebie pasuje, szczególnie dom genialny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do Verdanu, był to projekt, który po prostu miał być przeznaczony od początku (o ile dobrze się orientuje) na sprzedaż, więc to trochę inna kategoria. O szczegóły to Boro Casso się trzeba zapytać.

 

Cze Dawka :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...