DobryZiom Opublikowano 26 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2010 ja spokojnie mogę poczekać :) Pisze teraz grę na konkurs więc... ;D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hunter Opublikowano 26 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2010 tak, o cos takiego chodzi, jak wysyłać i odbierac pakiety itp itd. coprawda mi sie chyba nie przyda, ale moze mnie czyms zaskoczysz ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeoTN Opublikowano 27 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2010 A czy da się wysyłać pliki na FTP tym? Jeśli tak, to czy mogę prosić mini przykład jak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 27 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2010 w tej chwili tylko jesli znasz protokol FTP to oczywiscie mozesz napisac odpowiednie funkcje z uzyciem socketow, a jesli jestes cierpliwy to musisz poczekac bo wlasnie jestem w trakcie dodawania protokolow SMTP, POP3 (e-maile) i FTP ktorego wlasnie potrzebujesz :) Po ich ukonczeniu planuje dodac takze protokol jakiegos prostego popularnego komunikatora. Przyklad Prostych sesji dla uzytkownika DobryZiom: http://misc.psichix.com/ProsteSesje.zip a tak poza tym: Aktualizacja do wersji 1.0.2.0! Usprawnilem w niej wysylanie danych w sesjach oraz dodalem mozliwosc wysylania tylko fragmentu bufora, aby mozna bylo wysylac dane sekwencyjnie bez koniecznosci kopiowania czesci danych do osobnego bufora. Download: http://psichix.com/wp-content/uploads/2010/05/Ether.zip Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DobryZiom Opublikowano 27 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2010 Wielkie dzięki :) Przykład pewnie przyda się nie tylko mi :) Już lookam :) EDIT: Wszystko fajnie działa :) Kod taki średnio trudny(kilku rzeczy nie rozumiem, ale troche posiedzę i załapie), na pewno się przyda :) Polecam :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nixsior Opublikowano 11 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2010 Ja mam takie pytanie :) W tym przykładzie co napisałeś dla DobryZiom przy wyłączeniu serwera wyskakuje w kliencie okienko z napisem Wyrzucono z serwera! Chciałbym zrobić z tego coś ładniejszego a jakoś nie podobają mi się okienka GM to chciałem zrobić okienko Windowsowe. Parę razy czytałem kod samego programu i nie znalazłem nic związanego z tym okienkiem. W kodzie są odnośniki do skryptów w których też nic takiego nie zauważyłem. Więc gdzie to znajdę :D?? @Edit Już znalazłem :D I jeszcze, czy mógłbyś dla mnie też coś zrobić?? Prosiłbym o przykład wysyłania pozycji gracza (tak jak w mmo) Chciałbym zobaczyć jak to działa w tym dll :) Z góry thx Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DobryZiom Opublikowano 30 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2010 albo mi się wydaje albo taki przykład jest ^^ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thobby Opublikowano 6 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2010 prosiłeś o pomysły na obsługę innych protokołów, więc wpadłem na MySQL :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 6 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2010 Jestem stanowczo ZA :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 7 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2010 Skoro nalegacie :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DobryZiom Opublikowano 7 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2010 oO psysio ma adma :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kofel Opublikowano 30 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2010 prosiłeś o pomysły na obsługę innych protokołów, więc wpadłem na MySQL :P Bez sensu, skoro do tego jest biblioteka, wystarczy zaimplementować sobie w DLLu. :S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 30 Lipca 2010 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2010 Poza tym, do MySql i tak da się podłączyć głównie lokalnie, co wynika z zabezpieczeń większości serwerów, więc raczej na niewiele się taka opcja zda, bo niewiele osób z niej korzysta. Zresztą, przy tej ilości gier co u nas powstaje... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawka83 Opublikowano 30 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2010 Ale można to ominąć wstawiając np plik php na serwer aby do niego gra się kierowała a on robił już co tam się chcę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 30 Lipca 2010 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2010 Ale wtedy nie potrzeba obsługi MySql już, tylko wystarczy odbierać dane z www. Ha! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 27 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2010 Ważna aktualizacja! XML parser w wersji 2.0 gotowy! Teraz poprawnie czyta tagi: <?xml?>, <![CDATA[]]>, oraz <!--comments--> Pobierz nową wersję: http://psichix.gmclan.org/Ether_1100.zip Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Camorra Opublikowano 1 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2012 Biblioteka z przykładem jest perfekcyjna i godna oceny, tylko mam mały problem, nie wiem jak zrobić że gdy jakiś example_session_player czyli ten obiekt, którym się chodzi w grze naciśnie np CTRL to utworzy się obiekt obok niego widoczny dla innych graczy. Tak testuje na różne sposoby. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kt1117 Opublikowano 1 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2012 Wyślij wiadomość z indeksem obiektu, i pozycją, a u innych graczy odbierz i stwórz obiekt o odp. indeksie i pozycji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Camorra Opublikowano 1 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2012 Wyślij wiadomość z indeksem obiektu, i pozycją, a u innych graczy odbierz i stwórz obiekt o odp. indeksie i pozycji. Tego nie testowałem, dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Camorra Opublikowano 1 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2012 Tego nie testowałem, dzięki Pogięło mnie całkowicie, ogarniam kod ale tego co napisałeś nie, gdy używam te indeksy np gracza to tworzy jak by dwóch graczy, obecnie testuje na folderze session EDIT: sory ze zle klinalem, trudno warn :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kt1117 Opublikowano 1 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2012 Chodziło mi o ten indeks, który podajesz w instante_create Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Próbowałem zrobić wykrywanie utracenia połączenia ale coś jest nie tak: GML if ( !EtSocketIsConnected( sck ) || !EtSocketIsOpened( sck ) ) EtSocketDestroy( sck ); Tak chciałem zrobić i działa to tylko wtedy jak process aplikacji klienta zostanie zabity. Socket wtedy się zamyka i znika ale jak klient wyjdzie normalnie bez ubijania go to socket przechodzi w stan "CLOSE-WAIT " zamiast się zamykać. Czemu tak się dzieje no i czym różnią się te funkcje co są w tym wyżej warunku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2012 hmm, będziesz musiał niestety poczekać do jutra, bo nie mam źródeł przy sobie, a w pewnych przypadkach nie dało się sprawdzić faktycznego zerwania połączenia, bez hacka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Stan sprawdzałem w Process explorerze http://technet.microsoft.com/en-us/sysinternals/bb896653 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się