Skocz do zawartości

Ether - Biblioteka sieciowa dla GM


Rekomendowane odpowiedzi

w tej chwili tylko jesli znasz protokol FTP to oczywiscie mozesz napisac odpowiednie funkcje z uzyciem socketow, a jesli jestes cierpliwy to musisz poczekac bo wlasnie jestem w trakcie dodawania protokolow SMTP, POP3 (e-maile) i FTP ktorego wlasnie potrzebujesz :)

Po ich ukonczeniu planuje dodac takze protokol jakiegos prostego popularnego komunikatora.

 

Przyklad Prostych sesji dla uzytkownika DobryZiom: http://misc.psichix.com/ProsteSesje.zip

 

a tak poza tym:

Aktualizacja do wersji 1.0.2.0!

Usprawnilem w niej wysylanie danych w sesjach oraz dodalem mozliwosc wysylania tylko fragmentu bufora, aby mozna bylo wysylac dane sekwencyjnie bez koniecznosci kopiowania czesci danych do osobnego bufora.

Download: http://psichix.com/wp-content/uploads/2010/05/Ether.zip

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Ja mam takie pytanie :)

W tym przykładzie co napisałeś dla DobryZiom przy wyłączeniu serwera wyskakuje w kliencie okienko z napisem

Wyrzucono z serwera!

Chciałbym zrobić z tego coś ładniejszego a jakoś nie podobają mi się okienka GM to chciałem zrobić okienko Windowsowe.

Parę razy czytałem kod samego programu i nie znalazłem nic związanego z tym okienkiem. W kodzie są odnośniki do skryptów w których też nic takiego nie zauważyłem.

 

Więc gdzie to znajdę :D??

 

@Edit

Już znalazłem :D

 

I jeszcze, czy mógłbyś dla mnie też coś zrobić??

Prosiłbym o przykład wysyłania pozycji gracza (tak jak w mmo)

Chciałbym zobaczyć jak to działa w tym dll :)

Z góry thx

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Skoro nalegacie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
  • Administratorzy

Poza tym, do MySql i tak da się podłączyć głównie lokalnie, co wynika z zabezpieczeń większości serwerów, więc raczej na niewiele się taka opcja zda, bo niewiele osób z niej korzysta. Zresztą, przy tej ilości gier co u nas powstaje...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Ważna aktualizacja!

XML parser w wersji 2.0 gotowy! Teraz poprawnie czyta tagi: <?xml?>, <![CDATA[]]>, oraz <!--comments-->

Pobierz nową wersję: http://psichix.gmclan.org/Ether_1100.zip

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Biblioteka z przykładem jest perfekcyjna i godna oceny, tylko mam mały problem, nie wiem jak zrobić że gdy jakiś example_session_player czyli ten obiekt, którym się chodzi w grze naciśnie np CTRL to utworzy się obiekt obok niego widoczny dla innych graczy. Tak testuje na różne sposoby.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tego nie testowałem, dzięki

 

Pogięło mnie całkowicie, ogarniam kod ale tego co napisałeś nie, gdy używam te indeksy np gracza to tworzy jak by dwóch graczy, obecnie testuje na folderze session

EDIT: sory ze zle klinalem, trudno warn :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...

Próbowałem zrobić wykrywanie utracenia połączenia ale coś jest nie tak:

 

GML
if ( !EtSocketIsConnected( sck ) || !EtSocketIsOpened( sck ) ) EtSocketDestroy( sck );

 

Tak chciałem zrobić i działa to tylko wtedy jak process aplikacji klienta zostanie zabity. Socket wtedy się zamyka i znika ale jak klient wyjdzie normalnie bez ubijania go to socket przechodzi w stan "CLOSE-WAIT " zamiast się zamykać.

 

Czemu tak się dzieje no i czym różnią się te funkcje co są w tym wyżej warunku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm, będziesz musiał niestety poczekać do jutra, bo nie mam źródeł przy sobie, a w pewnych przypadkach nie dało się sprawdzić faktycznego zerwania połączenia, bez hacka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...